Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2006, 01:50
Verwijderd
Na twintig jaar de kinderen terugzien met wie je op de middelbare school in de klas zat... Wat is er van ze geworden, wie was op wie, zijn de dromen en ambities uitgekomen? En welke onverwerkte dingen spelen misschien nog steeds een rol? Wat heeft het leven sindsdien met hen gedaan en wat hebben zij met hun leven gedaan? Daarover gaat KRO's nieuwe tv-programma ‘De Reünie’. Presentator Rob Kamphues probeert de antwoorden op deze vragen te achterhalen in een programma dat zowel vrolijk als confronterend is.

Donderdag 9 februari starten we met een nieuwe serie van ′De Reünie′. Zes afleveringen lang zullen we van klassenfoto naar klassenfoto gaan. Het programma begint met de klassenfoto van ca. 20 jaar geleden. Wie staan daarop? Hoe waren ze samen? In welke tijd vormden zij samen een hechte gemeenschap? Maar vooral, hoe is het met ze gegaan en hoe is het nu met ze?

Kortom een nieuwe reeks uitzendingen waarin mensen na lange tijd weer samen komen om met elkaar en de kijkers hun levensverhalen te delen.

Ik vond het altijd al leuk om naar te kijken, maar word ook steeds enthousiaster. De ene keer is het beter dan de andere (voor de 'kenners' de aflevering met Nenneke was mooi, maar die met Erik vond ik minder), maar ik kan toch elke keer weer genieten. En lekker die humor van Rob Kamphues er doorheen
Alle afleveringen kijk ik lekker na op uitzendinggemist.nl als ik het niet kon kijken.

Kijken er wel meer mensen dit programma en wat vinden jullie er van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2006, 08:02
hasseltboy
hasseltboy is offline
Erg mooi programma. Nogal ontroerend die aflevering laatst, met die vrouw die kanker had.
Oud 11-03-2006, 11:00
synclinorium
synclinorium is offline
Ik heb een paar weken terug, stukje gezien. In die klas was een meisje en die zat op een balletschool. "wil je zeker wel weten wat ze is geworden". Niemand wist het en toen was ze gaan wonen in een gesloten nonnenhuis. Hele omschakeling natuurlijk, allemaal open monden. Wel leuk programma maar op een tijd dat ik liever andere programma's kijk.
Oud 11-03-2006, 13:59
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 11-03-2006 @ 09:02 :
Erg mooi programma. Nogal ontroerend die aflevering laatst, met die vrouw die kanker had.
Oud 11-03-2006, 14:49
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 11-03-2006 @ 09:02 :

+ die aflevering met die millionair.
Maar als je dan op het forum van de Reünie leest, blijkt dat het meestal niet één klas is. Het zijn een aantal klassen door elkaar gegooid, dat vind ik dan wel een beetje nep. Achja, blijft een goed programma.
Oud 11-03-2006, 15:01
bij
bij is offline
Ik had hier een aflevering van gezien (paar weken geleden) met een hele dikke gozer in zo´n electrische bak-auto.

Best triest, hij had heel vaak vreetbuien enzo ( 12 frikandellen in 1 uur ) ..

En ik zag gisteren ook een stukje van die vrouw die op haar 18e een dochter kreeg ´ik dacht, het is vanzelf gekomen dus dan zal het vanzelf wel weer over gaan. ´ (over haar zwangerschap)
Oud 11-03-2006, 15:16
Verwijderd
Die vrouw met kanker was Nenneke en die man met dat wagentje Erik (of met een c, dat weet ik niet ).

Inderdaad las ik dat ook op het forum. Dat is wel jammer. En ook dat er maar een aantal klasgenoten uitgenodigd worden.

En met Veronique (nu Veronica ) was inderdaad nogal shocking. Ook dat ze echt vroeg hoe dat dan zat met die microfoontjes en dan die streepjes die 'uitslaan' etc.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 22:50
kiek
kiek is offline
Ik heb het nog nooit gezien maar hoor telkens allemaal leuke dingen (zoals dan wat hierboven staat over een miljonair) en dan wil ik het ook gezien hebben

ik weet dan ook niet wanneer het komt
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 00:08
Verwijderd
Je kunt het sowieso terugkijken op de site reunie.kro.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten