Advertentie | |
|
![]() |
|
keane is een van de weinige van manchester die nog geen verwende pima donna is die zegd wat ie denkt heel veel voetballers geven van die doodschoppen en zeggen dat het per ongeluk ging hij durft het gewoon te zeggen en inderdaad moet en hij werd uit gelokt
|
Keane is een voortreffelijke voetballer. Manchester Utd. heeft veel aan deze man te danken, net zoveel als aan David Beckham en Alex Ferguson.
Dat die af en toe het boekje te buiten gaat kan gebeuren. Maar hij is nu eenmaal een knokker en een harde werker. Dan kan er wel eens wat fout gaan. Maar ik geniet meer van een hard werkende Keane op het middenveld, dan van een luie Italiaanse pik die 90 minuten lang galleryplay speelt.
|
Keane moet zich gewoon een klein beetje inhouden. Herinneren we ons nog wat hij na 2 minuten Ierland-Nederland bij Davids flikte?
REIE
|
Is geen goed voorbeeld voor de jeugd, dus rammel die snel de ploeg uit. Trouwens is zijn aanwezigheid in de ploeg zeker geen must voor Man. En rammel hem dan meteen maar door de club uit want zo iemand is slecht voor het imago.
Kijk maar naar het voorbije WK, Ierland is verder geraakt dan verwacht, en dat ZONDER Roy Keane.
|
![]() |
waarom vind iedereen roy keane zooooo goed? ik bedoel die commentatoren weten lekker wat ze zeggen. hij is de enige van ierland die bij een groot team speelt en dus zal ie wel heel goed zijn. als ik manchester zie vind ik keane nou nooit echt goed spelen hoor (zoals meestal ook wel de andere "ouderen"van man u) hij heeft zijn top tijd gehad toen ie de championsleague won, maar daarna heb ik hem niet meer zo heel goed gevonden. keane is zeker goed te vervangen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel IV. Verwijderd | 332 | 17-12-2008 11:58 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten Deel II Gimme more beer | 500 | 20-01-2006 15:51 | |
Vrije tijd |
Arsenal - Manchester LIVE IEMOW-KOR | 25 | 06-02-2005 20:24 | |
Lifestyle |
Wie is jouw lifestyle held? Kosmopolitian | 189 | 01-07-2004 20:04 | |
Vrije tijd |
Buitenlands Voetbal-Topic Alexanchez | 271 | 01-06-2004 19:44 | |
Vrije tijd |
hebben jullie ook een voetbal bijnaam De_Zaagmans | 27 | 11-01-2002 23:55 |