Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2002, 16:18
Verwijderd
"Zullen er nog spelers rondlopen waar Roy Keane geen rekening mee te vereffenen heeft? De middenvelder van Man. United is inmiddels helemaal op hol geslagen. Gaf hij eerder al toe dat hij Alf-Inge Haaland van Man. City vorig jaar april opzettelijk verwondde, afgelopen weekeinde was het wederom raak. nu moest Jason McAteer, z'n ex-ploegmaat bij het Iers elftal, er aan geloven. In de slotfase van het duel tegen sunderland plantte Keane z'n elleboog wel heel opzichtig in het gelaat van McAteer. De middenvelder was een van de criticasters van Keane's beslissing om zich terug te trekken uit het Iers elftal dat zich voorbereidde op het WK.
De rode kaart is het zoveelste incident uit het roerige bestaan van Keane, dat bol staat van smerige overtredingen, rode kaarten en wangedrag in het algemeen. Commentaar van Keane: "Ik probeer me kalm te houden en mijn emoties in bedwang te houden, maar dat lukt niet altijd."
Laten we het anders stellen: heel soms lukt het hem wel."

Bron: Sportweek

Wat moet je met zo'n speler? Als coach, Ferguson, lijkt het me best lastig. Keane is natuurlijk een geweldige speler maar hij benadeeld het team en de naam van United wel door dit soort acties. Moet Ferguson maatregelen nemen of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2002, 16:41
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
maatregelen nemen, zonder Keane kan Manchester het ook en het is een galbak.

Dat is mijn mening. Zo'n iemand hoort niet in het voetbal thuis
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 18:12
scara
scara is offline
Van mij mag ie blijven
dat fleurt het voetbal een beetje op
Oud 03-09-2002, 18:19
Boogie
Boogie is offline
Hijs best slim
Hij laat zich nu pas opereren aan z'n heup (?) omdat hij waarschijnlijk geschorst wordt voor 3 maanden
Oud 03-09-2002, 18:19
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
maatregelen nemen, zonder Keane kan Manchester het ook en het is een galbak.

Dat is mijn mening. Zo'n iemand hoort niet in het voetbal thuis

Roy Keane is een fenomeen. Man U zonder hem gaat niet. Hij hoort bij dat team. Hij is de steunpilaar. En eerlijk gezegt, ik vind het wel lache, zo'n mafkees in het voetbal.
Oud 03-09-2002, 18:24
Boogie
Boogie is offline
Ik vind het buiten dit een zeer goede voetballer hoor
Oud 03-09-2002, 18:35
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Keane EN Ferguson moeten alletwee vertrekken...

Die sir Alex is te oud en is nu bezig ManUtd te verneuken.

Laat Solskjær liever spelen ipv die Roy Keane... Dat 5 mans middenveld waar ze nu mee spelen is ook nix.
Oud 04-09-2002, 17:21
AGH
AGH is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Roy Keane is een fenomeen. Man U zonder hem gaat niet. Hij hoort bij dat team. Hij is de steunpilaar. En eerlijk gezegt, ik vind het wel lache, zo'n mafkees in het voetbal.
Heb je ook zo'n hekel aan hooligans?
Die maken het voetbal kapot....!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 19:44
agnostic-bart
agnostic-bart is offline
keane is een van de weinige van manchester die nog geen verwende pima donna is die zegd wat ie denkt heel veel voetballers geven van die doodschoppen en zeggen dat het per ongeluk ging hij durft het gewoon te zeggen en inderdaad moet en hij werd uit gelokt
Oud 04-09-2002, 20:54
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
die gast is echt gek in zn hoofd, maar hij blijft een geniale voetballer.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 12:05
montella
montella is offline
Roy keane moet oprotten, hij bederft het
spel van man. united met zijn achterlijke gedrag.
ik ga ook voor een vier mans middenveld en v. nisterooy
en solkjaer in de spits
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 14:12
Gonzo
Gonzo is offline
Keane is een voortreffelijke voetballer. Manchester Utd. heeft veel aan deze man te danken, net zoveel als aan David Beckham en Alex Ferguson.

Dat die af en toe het boekje te buiten gaat kan gebeuren. Maar hij is nu eenmaal een knokker en een harde werker. Dan kan er wel eens wat fout gaan.

Maar ik geniet meer van een hard werkende Keane op het middenveld, dan van een luie Italiaanse pik die 90 minuten lang galleryplay speelt.
Oud 05-09-2002, 14:44
REIE
REIE is offline
Keane moet zich gewoon een klein beetje inhouden. Herinneren we ons nog wat hij na 2 minuten Ierland-Nederland bij Davids flikte?

REIE
Oud 05-09-2002, 22:57
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Er zijn wel meer voetballers die nogal 'grof' zijn in het veld. Daar is hij echt geen uitzondering op. Laat hem maar gewoon zijn rode kaarten sparen; wanneer hij vaak genoeg buiten het veld staat merkt hij zelf wel de consequenties en beheerst hij zich misschien vaker.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 15:20
Tofke_H
Tofke_H is offline
Is geen goed voorbeeld voor de jeugd, dus rammel die snel de ploeg uit. Trouwens is zijn aanwezigheid in de ploeg zeker geen must voor Man. En rammel hem dan meteen maar door de club uit want zo iemand is slecht voor het imago.

Kijk maar naar het voorbije WK, Ierland is verder geraakt dan verwacht, en dat ZONDER Roy Keane.
Oud 06-09-2002, 21:52
freggelfreak
freggelfreak is offline
waarom vind iedereen roy keane zooooo goed? ik bedoel die commentatoren weten lekker wat ze zeggen. hij is de enige van ierland die bij een groot team speelt en dus zal ie wel heel goed zijn. als ik manchester zie vind ik keane nou nooit echt goed spelen hoor (zoals meestal ook wel de andere "ouderen"van man u) hij heeft zijn top tijd gehad toen ie de championsleague won, maar daarna heb ik hem niet meer zo heel goed gevonden. keane is zeker goed te vervangen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 15:05
ABrules
ABrules is offline
Waarom is hij zo goed vraag je???
Die gast lijdt gewoon precies nooit balverlies, staat altijd vrij en op de goede plaats... tja beetje lichtgeraakt misschien maar niet passieloos... best lachuu gast vind ik zo...

maar hij is gewoon goed
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 18:16
AGH
AGH is offline
Op zich best interessant dat iedereen die voetbalvandalen voor gek verklaren, het beesten noemen en ze het liefst dood zien de opgefokte speler Roy Keane een must voor het ogen vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten