Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2006, 23:44
Mr. Blonde
Mr. Blonde is offline
Dit naar aanleiding van het incident vorige week waarvoor ik een gele kaart kreeg tijdens de wedstrijd.

Is het kinderachtig als een voetballer bij een ingooi voor de tegenstander de bal niet wilt afgeven en hem achter zn rug "schuil" houdt?

Gisteren tijdens de wedstrijd werd er dus gefloten voor een ingooi, ik dacht dat het ingooi voor ons team was..maar niets was minder waar. De tegenstander wil dus de bal nemen, maar ik verstop 'm achter mijn rug, en zo ging dit een paar seconden verder (hij grabbelend, ik houd de bal achter mijn rug)..ik krijg daarvoor dus een gele kaart.

Terecht?

En is dit gedrag bij voetballers kinderachtig/belachelijk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2006, 10:10
Nick-Name
Nick-Name is offline
Terecht? Ja, spelbederf als je het mij vraagt

En is dit gedrag bij voetballers kinderachtig/belachelijk? Ja.. dat je dat nog durft te vragen! Als er iets is bij een voetbal wedstrijd wat kinderachtig is, is het wel een tegenstander die na een overtreding nog even een 'trucje' met de bal moet doen of de bal nog even achter de rug houden --> kinderachtig en irriterend
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 10:57
Vandal
Vandal is offline
donker geel en een slotje?
Oud 11-03-2006, 11:06
Pierreke
Pierreke is offline
Ja, Kinderachtig en terrecht een gele kaart!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 11:15
Verwijderd
Terechte gele kaart, dat risico neem je.

Ik begrijp wel waarom je het doet, om ervoor te zorgen dat de tegenstander niet snel de inworp kan nemen, om je team de tijd te geven zich goed op te stellen. Maar om dan te gaan zeuren over de kaart, dat vind ik pas echt kinderachtig. Als je een doorgebroken speler op rand 16 neerhaalt weet je ook dat je rood krijgt, die keus maak je nu eenmaal.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 11:22
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Terecht
Oud 12-03-2006, 06:47
bazz1982
bazz1982 is offline
Terecht, spelbederf en uitdagend gedrag. Maar het is wel zo dat als die tegenstander niet zo begon te graaien, dan was er waarschijnlijk niets gebeurt. Dus dan is het eigenlijk ook weer onterecht. De volgende keer gewoon op de tenen van de tegenstander staan (niet opvallend natuurlijk) en later aan hem duidelijk maken dat je niet van mate-naaierij gediend bent.
Oud 12-03-2006, 09:07
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-03-2006 @ 12:22 :
Terecht
Oud 12-03-2006, 10:39
Strever
Strever is offline
Citaat:
Vandal schreef op 11-03-2006 @ 11:57 :
donker geel en een slotje?
Moet het nou weer direct op deze manier
Oud 12-03-2006, 10:42
Strever
Strever is offline
Haha, die ingooi ook altijd. Tijdens een wedstrijd dacht ik dat ik ingooi had en ik kreeg de bal maar niet. En uit het niets schopte ik die jongen op zn bovenbeen. Dit was echt een soort automatisme.. Ik speelde nog in de D`s en daarom moest ik er maar 5 minuten uit.
Oud 12-03-2006, 11:16
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Strever schreef op 12-03-2006 @ 11:39 :
Moet het nou weer direct op deze manier
Ja.
Oud 12-03-2006, 21:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja is gewoon geel vind ik. Ook al dacht je iets anders, de scheidsrechter weet dat natuurlijk niet. En dat kun je daarna wel zeggen tegen de scheids, maar dat trekt-ie toch niet meer terug.
Oud 12-03-2006, 22:42
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
Mr. Blonde schreef op 11-03-2006 @ 00:44 :
Dit naar aanleiding van het incident vorige week waarvoor ik een gele kaart kreeg tijdens de wedstrijd.

Is het kinderachtig als een voetballer bij een ingooi voor de tegenstander de bal niet wilt afgeven en hem achter zn rug "schuil" houdt?

Gisteren tijdens de wedstrijd werd er dus gefloten voor een ingooi, ik dacht dat het ingooi voor ons team was..maar niets was minder waar. De tegenstander wil dus de bal nemen, maar ik verstop 'm achter mijn rug, en zo ging dit een paar seconden verder (hij grabbelend, ik houd de bal achter mijn rug)..ik krijg daarvoor dus een gele kaart.

Terecht?

En is dit gedrag bij voetballers kinderachtig/belachelijk?
Zeer terecht, beetje triest. Ik vind zowiezo dat ze in het betaalde voetbal er ook voor op moeten treden. Onterecht is pas als je iemands been hebt gebroken, terwijl HIJ verkeerd neerkwam
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 10:38
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-03-2006 @ 12:16 :
Ja.
haha sukkel
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 10:41
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Strever schreef op 15-03-2006 @ 11:38 :
haha sukkel
Ban.
Oud 15-03-2006, 11:14
Verwijderd
Ik had je allang een schop gegeven als het zo lang duurde eer dat je de bal geeft.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 12:43
Milan Dado
Milan Dado is offline
Zeer terecht.

En ze zouden een tweede geel moeten geven voor mensen die na de tijd gaan huilen "ja, maar ik wist niet dat ik geel ging krijgen "
Oud 15-03-2006, 13:14
Strever
Strever is offline
Citaat:
vijf schreef op 15-03-2006 @ 12:14 :
Ik had je allang een schop gegeven als het zo lang duurde eer dat je de bal geeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten