Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
of er moeten natuurlijk weer nieuwe mensen komen... Maarja, komen die wel...? |
![]() |
|
![]() |
ah fijn, weer lekker een nutteloos halfuurtje in mijn dag
![]() ben wel benieuwd hoe 't verder gaat hoewel het niet moeilijk is te voorspellen, zeker als je tv gids even doorbladerd ![]() anyway. dat van rik in singapore is wel gaar trouwens. dat zal inderdaad wel zo'n soap afloop hebben...ik herinner me nog iets vaag van Linda(lang lang geleden)die lang in de gevangenis ook ergens in azie ofzo zat. uiteindelijk kwam die ook vrij natuurlijk. Alsof dat in werkelijkheid gebeurd. dat van charlie ook btje ongeloofwaardig eigelijk. En wtje dat ik et gewoon best wel zielig voor jef vind? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() volgens privé van telegraaf: mickey en remco (die zoon van jef) komen terug en gaan weer om anita strijden.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zou wel jammer zijn, maar hoe het afloopt geen idee het loopt nooit af denk ik ![]() Tenzij ze met gtst moeten stoppen, dan zal iedereen wel doodgaan of iedereen weer gelukkig worden ![]() |
![]() |
|
***SPOILERS***
Casting Spoiler: Aukje van Ginneken ligt door problemen met haar nieren in het ziekenhuis en zal voor onbepaalde tijd vervangen worden door Lieke van Lexmond. Ferry Somogi en Sabine Koning (Rik en Anite) verlaten de serie. Wouter de Jong gaat de rol spelen van Milan Verhagen, Daantjes tweelingbroer waar Hans altijd over gezwegen heeft. Voorspellingen: -Daantje krijgt via een speciale tissueprocedure een stukje van de geschikte lever van Milan. (De lever kan dan zo weer volgroeien). -Charlie en Isabella krijgen een relatie. -Laura neemt Dennis in huis maar vertrouwt hem niet. -Rik wordt ter dood veroordeeld. -Anita gaat naar de gevangenis. -Jop wordt vrijgelaten. -Daantje krijgt een bijna-dood-ervaring. -Nina merkt dat Janine Janine niet is. Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 20:14. |
![]() |
|
Verwijderd
|
fuuuck, zijn die soaps nog steeds niet verboden....
ik denk dat er wel weer een paar mensen vreemd gaan, flinke ruzie, 1 iemand gaat natuurlijk dood. 2 mensjes komen gelukkig samen. 1tje word depressief en krijgt problemen op zn werken. een andere gaat weer aan de drugs en zakt voor zn eindexamen... en nog een paar meer cliches |
![]() |
|
![]() |
anita met d'r hangoog
![]() ik wist niet dat ze d'ruit gingen maar wel lullig einde ![]() ![]() ![]() @vleermuissie : euh ze is er toen lang LANG geleden wel uitgekomen jah hoezo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik vind het wel jammer dat ze beiden de serie verlaten.. Ferri is nog altijd het enige écht aantrekkelijke manspersoon uit die hele serie, dus das wel eeuwige zonde ![]() ![]() En ik vond dat ze samen altijd wel leuk speelden.. Noujah, niks ana te doen.. ![]() ![]() ![]()
|
maar in de telegraaf stond dat mickey en remco om anita gaan strijden? hoe kan anita dan weg gaan?
en ik denk dat rik niet dood gaat, maar in de gevangenis moet blijven zitten ofzo. hij is namelijk int echt naar amerika gegaan om werk te zoeken, maar d'r werd bij shownews ofzo gezegd dat ie ook nog terug kon komen. verder vonk het maandag echt dom dat nina in d'r eentje janine uit het graf kon halen!!
||
Citaat:
![]() Maar dat vraag ik me oof wat daar me aan de hand is. Ik vind dr iig vet slecht acteren. Zo ingestudeerd..!
||
Citaat:
Roxy wordt idd echt slecht gespeeld. de hele tijd die vieze neplach (als ie echt moet lijken) en met het spelen dat ze gemeen is, gaat dat zo over de top!!! kan ik me behoorlijk aan ergeren!
|
|