![]() |
|
![]() |
http://www.standaard.be/nieuws/binne...002_015&Snel=1
Tot 9 jaar cel in pedofiliezaak Sainte-Ode 15:03:31 BRUSSEL - In het pedofilieproces rond het Waalse dorpje Sainte-Ode heeft de correctionele rechtbank van Neufchâteau vandaag zeven van de negentien beklaagden veroordeeld tot celstraffen. De zaak draait rond twee meisjes, destijds 12 en 14 jaar oud, die door een aantal inwoners van het dorp werden misbruikt. De vader kreeg negen jaar cel. Tegen hem was vijftien jaar geëist. De stiefmoeder moet acht jaar zitten. De huisarts gaat vijf jaar de gevangenis in. De overige verdachten zijn veroordeeld tot straffen tussen de twee en vijf jaar. Achttien mannen en één vrouw stonden terecht op beschuldiging van kindermisbruik. De vader en stiefmoeder van de kinderen bekennen het misbruik. Ook de meeste andere mannen geven toe dat ze zich vergrepen hebben aan de twee meisjes, nu 15 en 12 jaar oud. Maar de huisarts blijft halsstarrig ontkennen. In het Ardens dorpje Lavacherie -- deelgemeente van Sainte-Ode -- brak in januari 2001 de pedofiliezaak uit met het grootst aantal beschuldigden ooit in België. Pascal misbruikte al twee jaar zijn veertienjarige dochter C. en zijn twaalfjarige dochter L. Bovendien leende hij zijn dochters uit aan zijn vrienden en aan klanten van hun stiefmoeder Muriël, die mannen thuis ontving als prostituee. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik niet. Ben je er overigens van op de hoogte dat er nieuwe regels zijn tegen dit soort titels?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bovendien, jij beslist hier niet over de bans. En dat is maar goed ook, want mensen die bannen om persoonlijke wraak horen zulke rechten nooit te krijgen. Mag ik je er bovendien aan herinneren dat de A&N-forumbazen mij hier wel op aan kunnen spraken als zij dat nodig vinden, en dat JIJ geen FB bent van A&N? |
![]() |
||
Citaat:
![]() als er iemand is die constant bans loopt aan te vragen... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
|