Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2006, 12:51
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
adon1s schreef op 08-03-2006 @ 12:49 :
Zou best wel weer een vriendin willen, alleen nog niemand gevonden die aan mijn verwachtingen voldoet
luister naar je sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2006, 23:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ben nu al weer een dikke maand vrijgezel en het bevalt me van dag tot dag steeds beter. Heerlijk joh, geen gedoe aan je hoofd van wat allemaal in een relatie (opeens) mis kan gaan, daardoor minder stress aan je hoofd, zodat je je lekker kunt focussen op andere dingen.
Ik kom weer echt in zo'n fase waarin ik relaties een beetje verafschuw, dat ik het nut niet van relaties in zie. Let daar maar niet op trouwens (en als je zelf een relatie hebt: niet aangesproken voelen ), want zo'n fases maak ik nou eenmaal mee. Het komt ook misschien omdat ik steeds te maken krijg met teleurstellingen in vrouwen/relaties. Bij vrijgezel zijn heb je dat nou eenmaal niet.
Nee, voorlopig hoef ik echt geen relatie. Tenzij dat ik écht iemand tegen het lijf loop die alles in mijn kop een beetje "omdraait", al zal die kans niet echt groot zijn dat me dat overkomt de komende tijd. En dan moet diegene écht wel haar best doen, dat gaat toch niet 1-2-3 gebeuren dat ik opeens anders over het liefdesleven ga denken. Nee, voorlopig vind ik het vrijgezellenleven prima zo.
Oud 09-03-2006, 02:35
Vice
Vice is offline
Citaat:
adon1s schreef op 08-03-2006 @ 12:49 :
Zou best wel een vriendin willen, alleen nog niemand gevonden die aan mijn verwachtingen voldoet
Oud 09-03-2006, 13:52
EvilConduct
EvilConduct is offline
Het is saai.

Liever iemand om me heen.

Gelukkig blijf ik nooit lang vrijgezel.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2006, 16:20
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 09-03-2006 @ 14:52 :
Dat belooft wat
Oud 09-03-2006, 21:48
Papillonne
Papillonne is offline
Zucht. Heb iemand ontmoet maar hij woont bij Den Haag (2,5u reistijd) en weet ik veel wat hij van mij vindt... (er is niets gebeurd ofzo, ik vond het gewoon geweldig klikken.). Quelle disastre.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2006, 22:54
Verwijderd
Ik ben het snel zat, mja voor mij is het atm wel het beste. Eerst maar is alle gevoelens voor iedereen op en rijtje zette nvoor ik echt weet wat ik met wie moet doen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 00:24
Verwijderd
Citaat:
EvilConduct schreef op 09-03-2006 @ 14:52 :
Jij gaat gewoon bij de uitgang van het schoolplein op de loer liggen?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 10:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-03-2006 @ 00:07 :
Ik ben nu al weer een dikke maand vrijgezel en het bevalt me van dag tot dag steeds beter. Heerlijk joh, geen gedoe aan je hoofd van wat allemaal in een relatie (opeens) mis kan gaan, daardoor minder stress aan je hoofd, zodat je je lekker kunt focussen op andere dingen.
Ik kom weer echt in zo'n fase waarin ik relaties een beetje verafschuw, dat ik het nut niet van relaties in zie. Let daar maar niet op trouwens (en als je zelf een relatie hebt: niet aangesproken voelen ), want zo'n fases maak ik nou eenmaal mee. Het komt ook misschien omdat ik steeds te maken krijg met teleurstellingen in vrouwen/relaties. Bij vrijgezel zijn heb je dat nou eenmaal niet.
Nee, voorlopig hoef ik echt geen relatie. Tenzij dat ik écht iemand tegen het lijf loop die alles in mijn kop een beetje "omdraait", al zal die kans niet echt groot zijn dat me dat overkomt de komende tijd. En dan moet diegene écht wel haar best doen, dat gaat toch niet 1-2-3 gebeuren dat ik opeens anders over het liefdesleven ga denken. Nee, voorlopig vind ik het vrijgezellenleven prima zo.
http://forum.scholieren.com/showthre...8#post20261088

Over irritant gesproken, ik snapte er al niets meer van
Oud 10-03-2006, 16:52
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 09-03-2006 @ 22:48 :
Zucht. Heb iemand ontmoet maar hij woont bij Den Haag (2,5u reistijd) en weet ik veel wat hij van mij vindt... (er is niets gebeurd ofzo, ik vond het gewoon geweldig klikken.). Quelle disastre.
Via het internet ontmoet? Vraag hem gewoon wat hij er van vond, of hij het ook zo vond klikken?
Oud 10-03-2006, 16:54
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Anneka schreef op 09-03-2006 @ 23:54 :
Ik ben het snel zat, mja voor mij is het atm wel het beste. Eerst maar is alle gevoelens voor iedereen op en rijtje zette nvoor ik echt weet wat ik met wie moet doen.
Dat klinkt alsof er tientallen mannen in de wacht staan
Oud 10-03-2006, 16:56
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-03-2006 @ 11:08 :
http://forum.scholieren.com/showthre...8#post20261088

Over irritant gesproken, ik snapte er al niets meer van
Wat begreep je dan niet?
Oud 11-03-2006, 12:52
Verwijderd
Ik ben al een jaar vrijgezel denk ik. Opzich vind ik het niet heel erg, vermaak me wel met bepaalde mensen ,
alleen het knuffelen mis ik ontzettend. En dat er doordeweeks niks is.
In het weekend, ja dan vind ik het vrijgezel zijn geweldig! Maar doordeweeks, tja, dan verlang ik wel weer naar een vriendje of iets.

Ik heb gewoon een heel duidelijk mening over wie of wat ik leuk vind,
en ik word gewoon echt niet verliefd meer, de laatste tijd.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 13:01
RoB!N
RoB!N is offline
Zelfde hier....

En een beetje leuk eruit zien als vrijgezel wil ook wel helpen..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 13:24
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
CoveredEyes schreef op 10-03-2006 @ 17:56 :
Wat begreep je dan niet?
Andere user.
Oud 11-03-2006, 14:26
Rioto
ben al geruime tijd vrijgezel en ik vind het wel best.
hoef met niemand rekening te houden en dat komt wel goed uit aangezien ik het vrij druk heb met hobbys ( kut woord ) ect. af en toe mis je het wel maar het zal wel goed komen ... ooit
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 17:04
Gent
Gent is offline
Sinds 3 weken weer vrijgezel. Of het bevalt? Mwah vorige relatie is nogal raar gelopen, ben er nog niet helemaal klaar mee. Maar zoals het er nu naar uitziet blijf ik lekker de frisse vlotte vrijgezel.
Heb er verder dus wel vrede mee, en ben daarentegen ook veel re druk om energie in een dame te stoppen.

Ben nml van plan om lekker mijn HBO af te ronden en daarna een jaar met een kameraad naar het buitenland te gaan.
Oud 11-03-2006, 18:38
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Jolt schreef op 11-03-2006 @ 14:24 :
Andere user.
Indeed; Mr.Oizo en MrOizo. Lastig.
Oud 11-03-2006, 19:05
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
CoveredEyes schreef op 10-03-2006 @ 17:52 :
Via het internet ontmoet? Vraag hem gewoon wat hij er van vond, of hij het ook zo vond klikken?
Nee op skivakantie... maar heb wel zn mail enzo
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 20:45
ceevy
ceevy is offline
Ik vind vrijgezel zijn wel chill - lekker geen verplichtingen en kunnen doen wat je wil haha
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 23:06
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Gent schreef op 11-03-2006 @ 18:04 :
Sinds 3 weken weer vrijgezel. Of het bevalt? Mwah vorige relatie is nogal raar gelopen, ben er nog niet helemaal klaar mee. Maar zoals het er nu naar uitziet blijf ik lekker de frisse vlotte vrijgezel.

Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 20:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Lynn schreef op 11-03-2006 @ 19:38 :
Indeed; Mr.Oizo en MrOizo. Lastig.
Inderdaad, voor alle duidelijkheid, er zijn 2 Mr.Oizo's hier op het forum, die zonder punt in zijn nick en die met punt in zijn nick.
Die MET punt (ik dus) is hetero (en happy single).
En die ZONDER punt... mja op die post afgaande is-ie er nog niet helemaal uit of zo...
Oud 12-03-2006, 20:50
Verwijderd
Citaat:
CoveredEyes schreef op 10-03-2006 @ 17:54 :
Dat klinkt alsof er tientallen mannen in de wacht staan
tientallen? honderden!!!

nee, ik heb gewoon voor mezelf nooit echt duidelijk wie ik nou leuk vind en wie niet.. dus dat wil ik eerst maar is duidelijk hebben.
Maar rondkijken blijft leuk<3
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 21:27
Lady Jane
Lady Jane is offline
Nu een week vrijgezel en ik vind het echt klote.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 22:18
niña
niña is offline
Vrijgezel is voor mij gewoon.
Oud 12-03-2006, 22:21
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Hangt er vanaf, het kan heerlijk zijn, lekker je eigen gang gaan, met je vrienden optrekken, flirten etc.. Maar soms mis je ook wel iets.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 11:46
Nebel
Nebel is offline
Ik heb er nooit echt moeite mee gehad, al vind ik het erg leuk natuurlijk om een vriendje te hebben. Ik ben nu al meer dan 1,5 jaar vrijgezel en het begint nu wel een beetje te knagen, ook omdat iedereen om me heen vriendjes/vriendinnetjes heeft.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 20:59
LaDameBlanche
LaDameBlanche is offline
Heerlijk! Sommige mensen verklaren me voor gek, maar heb al tijden gen vriendje meer gehad en hoef er ook geen
Gewoon altijd kunnen doen wat je wilt, nooit op je telefoon kijken met de vraag "waarom smstie me nou niet?!" en als ik uitga mag ik doen wat ik wil, echt, ik hou het voorlopig nog ff zo
Oud 13-03-2006, 21:12
Haligh
Haligh is offline
KUT

en

.
Oud 13-03-2006, 21:15
LaDameBlanche
LaDameBlanche is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 13-03-2006 @ 12:46 :
Ik heb er nooit echt moeite mee gehad, al vind ik het erg leuk natuurlijk om een vriendje te hebben. Ik ben nu al meer dan 1,5 jaar vrijgezel en het begint nu wel een beetje te knagen, ook omdat iedereen om me heen vriendjes/vriendinnetjes heeft.
Klinkt bekend, maar aan de andere kant, ik ging laatst uit met al die vriendinnen die állemaal een vriendje hebben en ik was de enige die met anderen kon gaan, en toen stonden met zun allen zielig om me heen te klagen dat ze een vriendje hadden
Oud 14-03-2006, 10:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Lady Jane schreef op 12-03-2006 @ 22:27 :
Nu een week vrijgezel en ik vind het echt klote.
Niet omdat ik hem niet zie, want ik zag hem toch al niet, maar omdat ik nu niemand heb om me op te verheugen, en niemand heb om mee te praten zoals ik dat met hem deed.
Van mij mogen ze er best een wet op maken. Iedereen die het uitmaakt om een kutreden krijgt een behoorlijke boete...

Laatst gewijzigd op 14-03-2006 om 10:28.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 10:50
Nienna*
Nienna* is offline
Ik weet niet eens meer hoe het is om vrijgezel te zijn

... Maar dat geeft helemaal niets, want mijn vriendje is geweldig <3
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 11:43
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
LaDameBlanche schreef op 13-03-2006 @ 22:15 :
Klinkt bekend, maar aan de andere kant, ik ging laatst uit met al die vriendinnen die állemaal een vriendje hebben en ik was de enige die met anderen kon gaan, en toen stonden met zun allen zielig om me heen te klagen dat ze een vriendje hadden
Daar ben ik veel te verlegen voor.. Maarja, ach, het komt allemaal wel weer goed
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 12:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
niña schreef op 12-03-2006 @ 23:18 :
Vrijgezel is voor mij gewoon.
Maar toch heb ik er schoon genoeg van
Oud 14-03-2006, 13:36
Verwijderd
Citaat:
shining schreef op 05-03-2006 @ 20:20 :
Nooit problemen mee gehad, ben niet anders gewend
Soms vraag ik me wel af hoe het zou zijn.. samen met iemand.
Ook wel een behoefte aan het idee dat er echt iemand voor je is als je het nodig hebt..maarja, dat kunnen net zo goed ook vrienden zijn.
Kan dus ook niet echt beoordelen wat ik fijner vind, maar wat niet weet, wat niet deert
En eigenlijk vind ik het helemaal niet meer leuk nu
Juist omdat wat niet weet, wat niet deert.. en ik weet gewoon wel hoe het zou kunnen zijn
Had echt niet verwacht dat ik me zo zou voelen.. altijd al vrijgezel geweest en nu opeens, na wat dingen meegemaakt te hebben, voelt het soms zo rot.
En niet het vrijgezel zijn zelf, maar eerder de gedachte dat er iemand is waardoor dit alles anders zou kunnen zijn.. maar door verschillende dingen is dat niet zo, en gaat het ook niet.
Vaag verhaaltje, maar kan gewoon niet al te duidelijk zijn nu.. Sorry, moest er gewoon ff uit.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 15:02
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Haligh schreef op 13-03-2006 @ 22:12 :
KUT

en

.
Oud 14-03-2006, 19:55
bbyn
bbyn is offline
ik ben al 16 jaar vrijgezellig (uh ja ik ben 16 )
als ik echt een leuk iemand vind zie ik dan wel weer...
Oud 14-03-2006, 20:29
adon1s
adon1s is offline
Ach klote, is nu een half jaar uit na een relatie van 2 jaar. Ben nu wel weer toe aan een vriendin, alleen nog niet echt iemand gevonden die bij me past.
Merk wel dat ik veel kieskeuriger geworden ben de laatste tijd
Oud 14-03-2006, 21:48
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 12-03-2006 @ 23:21 :
Hangt er vanaf, het kan heerlijk zijn, lekker je eigen gang gaan, met je vrienden optrekken, flirten etc.. Maar soms mis je ook wel iets.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 08:24
eXzentrick
eXzentrick is offline
Het bevalt me goed, ook omdat ik me nu best wel aan het storten ben op mijn studie en zelfstudies.

Maar soms mis ik het toch wel.
Een lieverdje waarmee je samen kan lachen en knuffelen en kusjes geven.

Ja.

Maar bevalt me prima.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 21:24
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik ben al 19 jaar vrijgezel, en ik vind er niks aan.
Maar het gaat steeds beter.
Oud 16-03-2006, 21:27
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Maar daarbij moet ik zeggen dat het 'm vooral zit in het nooit een relatie te hebben gehad. Het idee 'ik ben vast per definitie ongeschikt voor een relatie' of 'ik zal nooit een relatie krijgen' enz. is moeilijk van me af te schudden.
Eigenlijk vergelijkbaar met het nooit hebben gezoend.
Ik was altijd vreselijk onzeker en voelde me hopeloos en bla die bla tot ik het gedaan had, was dat ook meteen klaar.
Oud 16-03-2006, 21:29
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 16-03-2006 @ 22:24 :
Ik ben al 19 jaar vrijgezel, en ik vind er niks aan.
Maar het gaat steeds beter.
Bedoel je dat het beter gaat omdat je beter om kan gaan met het vrijgezel zijn of dat het steeds beter gaat om vrijgezel-af te worden??
Oud 16-03-2006, 21:56
Verwijderd
Nou, ik ben 1 dag weer vrijgezel en het is weer even wennen. Maar ik heb er zelf voor gekozen. Het is voor mij gewoon beter om nu even vrijgezel te zijn. Maar aan de andere kant is een vriendje ook wel goed. Het enige probleem is dat het dan wel een vriendje moet zijn die bepaalde dingen begrijpt en daarmee om kan gaan. En laten die nu erg schaars zijn...
Ik moet er helemaal weer aan wennen dat ik er nu weer op los kan flirten en dat ik niet meer heel erg rekening met hem hoef te houden. Maar we zijn gelukkig wel echt als vrienden uit elkaar gegaan, daar ben ik wel blij om.
Tussen mijn afgelopen relatie en die daarvoor zat 14 maanden. Dat was best lang. Ik hoop ergens dat het nu niet zo lang duurt haha! Maar eerst maar even mijn eindexamen halen .
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 09:11
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
adon1s schreef op 14-03-2006 @ 21:29 :
Ach klote, is nu een half jaar uit na een relatie van 2 jaar. Ben nu wel weer toe aan een vriendin, alleen nog niet echt iemand gevonden die bij me past.
Merk wel dat ik veel kieskeuriger geworden ben de laatste tijd
Dat merk ik ook aan mezelf. Frustrerend!
Oud 17-03-2006, 09:43
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
langejongen schreef op 16-03-2006 @ 22:29 :
Bedoel je dat het beter gaat omdat je beter om kan gaan met het vrijgezel zijn of dat het steeds beter gaat om vrijgezel-af te worden??
het eerste
Oud 26-03-2006, 13:38
aan0uk
aan0uk is offline
Ik ben o0k vrijgezel..
maar vind niet fyn..
ik wil liever een vriendjee
met wie je allemaal leuke dinGe
d0et en z0 mis ik well..
ik d0e dt wel altyd met vriendinne
maar dat is toch anders
mJa ht is lastiG om de juiste
jonGe te vinde diie alles heeft
wat i graag wil om z0 maar te zegge
Oud 26-03-2006, 13:58
LoeLoe
LoeLoe is offline
Vrijgezel, en het voelt klote

Me verkering is net een maand uit, en ik mis hem nog iedere dag. We hebben nog super goed contact.. en ergens heb ik ook het gevoel dat hij het ook niet los kan laten en dat het over een tijd wel weer goed komt.

De reden waarom het uit ging lag niet aan mij, niet aan ons .. Dus met 'ons' was/is niks mis. Dat zegt hij ook voortdurend.

Ik weet dat die jongen nu gewoon rust moet hebben en aan zijn eigen moet denken. Maar ik mis hem, vooral in het weekend. Als hij altijd hier bij mij was.

En ik vrees dat ik er nog lang niet klaar mee ben. Ik wil hem niet vergeten... kwil gewoon dat ie terug komt maja.
Misschien is dat een grote illusie.
Oud 26-03-2006, 14:03
Verwijderd
Citaat:
aan0uk schreef op 26-03-2006 @ 14:38 :
Ik ben o0k vrijgezel..
maar vind niet fyn..
ik wil liever een vriendjee
met wie je allemaal leuke dinGe
d0et en z0 mis ik well..
ik d0e dt wel altyd met vriendinne
maar dat is toch anders
mJa ht is lastiG om de juiste
jonGe te vinde diie alles heeft
wat i graag wil om z0 maar te zegge
* stille hint *
Enkele dingen die je moet weten over dit forum

Taalgebruik
Wanneer je een topic tegenkomt waarvan je denkt “dit kan echt niet”, dus bijvoorbeeld als er geen leestekens zijn gebruikt of als er sprake is van veel te veel “breezertaal”, ga dan niet de topicstarter uitschelden, maar waarschuw even een fb. Die kan dan contact opnemen met de topicstarter, checken of deze wel serieus is en het topic wat leesbaarder maken.

Om te voorkomen dat mensen vervelende reacties over je taalgebruik gaan geven, kun je het beste op een paar dingen letten:

Gebruik niet overmatig veel smileys.
Gebruik niet teveel verschillende kleurtjes,
of moeilijk zichtbare (lichte) kleurtjes.
Maak het lettertype niet te groot.
Zet niet je hele bericht in hoofdletters.
Let op hoofdletters en leestekens.
Gebruik geen "breezertaal". Je mag best wat populair taalgebruik gebruiken, maar het moet wel goed leesbaar blijven. Dus niet: "HoI iK HeB EeN rElAtIepRoBlEem" ofzoiets. Doe je dit toch, dan wordt je bericht aangepast naar normaal taalgebruik en krijg je het verzoek om dit voortaan niet meer te doen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 15:00
Floris_22
Floris_22 is offline
Sinds een week weer vrijgezel naar ongeveer 6 1/2 jaar relatie, maar of ik er echt een mening over kan vormen in zo'n korte tijd. Het is tot nu toe nog wel wennen, veel automatisme nog. Maar je voelt je wel direct een stuk vrijer.
Reageren

Regels voor berichten