Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() OT: ik ben niet tevreden met het verloop van de stemmen in de verhalenwedstrijd. Nog maar zes stemmen ![]() Verder vind ik dat ik best ijverig ben geweest vanochtend, huiswerk en zo ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En eventueel ook zeggen dat je het wat vervelend vindt om steeds dat soort vragen te moeten beantwoorden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo, lekker een middagje vrij. Mooi zo. Straks even douchen, dan komt mijn vriendje. Heerlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alles gaat hier op en top, ik vind het wel leuk als ik het rijk voor mij alleen heb. Ik heb vandaag alleen niks meer aan huiswerk gedaan, ik was te moe en ben maar gaan slapen. Nog 3 dagen tot mijn presentatie... Nouja, dit keer ga ik me niet zo zenuwachtig maken als de vorige keer! Nergens voor nodig ook want ik krijg er niet eens een punt voor. aaah, ik wil op kamers! Ik vind het zo relaxt om alle dingetjes zelf te doen. Ik weet het, daar denk ik straks wel anders over, maar toch, de vrijheid die je hebt. ![]() Zo nu ga ik even eten, ik heb nog een restje over van gister ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |