Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2006, 14:34
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nee Lucius is natuurlijk onzin, en Vennegoor; die kans is ook nihil maar nu gaat alles nog helemaal goed dus een beetje ambitie is nooit verkeerd

Met alleen Cziommer + huidige selectie en wellicht een nieuwe back ben ik ook tevreden.

Ja die ring dat was een intern getouwtrek, we hebben hier Plageman en Munsterman; Plageman was de afgelopen jaren de redder van Twente en heeft door zijn beleid Twente van een faillisement gered (bovendien een aantal goede versterkingen gehaald voor 0,00 en heeft daarom veel respect bij de fans), en aan de andere kant zit Munsterman met een grenzeloze ambitie en wil hoe dan ook die ring erop hebben, grote namen halen etc. Plageman heeft altijd de vinger op de knip gehouden en durfde het risico van de extra ring niet echt aan. Maar nu De Plaag aan het eind van het seizoen vertrekt ligt de weg voor de tweede ring open. En ik verwacht dat ze daar volgend seizoen mee beginnen, vol komt hij denk ik toch wel

(we zaten hier dus met een Riemer van de Velde en Karel Aalbers in één bestuur om het zo samen te vatten )
Oud 17-03-2006, 14:48
Verwijderd
Vanavond NAC - Vitesse, ik ben positief 4-1 voor NAC!!!

2x Leo-ikgagraagliggen-nardo 1x V. Gessel en 1x Sno
Oud 17-03-2006, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 17-03-2006 @ 15:34 :

(we zaten hier dus met een Riemer van de Velde en Karel Aalbers in één bestuur om het zo samen te vatten )
Euhm en nu houden jullie alleen de Aalbers over? Dat belooft veel goeds
Oud 17-03-2006, 15:06
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 17-03-2006 @ 15:53 :
Euhm en nu houden jullie alleen de Aalbers over? Dat belooft veel goeds
Oud 18-03-2006, 00:23
Verwijderd
Zowaar eens een aantrekkelijke vrijdagavondwedstrijd! Ik heb me vermaakt, vond de rode kaart onterecht. En wat een gelijkmaker in de blessuretijd, kepper zag er bepaald niet goed uit.
Oud 18-03-2006, 12:01
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Overigens terechte gelijkmaker, mijn god zeg, dat mag een trainer zich aanrekenen als je 2-1 maakt en tegen 10 man moet. Dan zak je niet in maar zet je alles op die derde, tja en dan zo'n eind ^_^ ik vond het wel in de wedstrijd passen. Leonardo word je niet goed van, die Sno vond ik helemaal een drama wat doet die in dat elftal!? Enig lichtpunt vond ik Stam, leuke voetballer Ja en de rode kaart was natuurlijk helemaal onterecht
Oud 18-03-2006, 14:28
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Lok heeft het inderdaad weer waargemaakt
Oud 18-03-2006, 17:09
Ketjing
Ketjing is offline
Ik ben nog aan het huilen om Braamhaar gisteren, wat een drama

Twijfelachtig rood voor Dingsdag, Benson half dood geschopt, Junker kreeg een kopstoot en Leonardo (ook al lag hij bijna de hele avond op de grond) had toch een pingel verdient

en verder Vitesse was weer kut, gelukkig had NAC Schollen
Oud 18-03-2006, 17:31
Supreme Dutch
Citaat:
'Adriaanse opvolger Blind'

Gepubliceerd op zaterdag 18 maart 2006

Ondanks de tegenvallende resultaten was de positie van Danny Blind bij Ajax lange tijd onaantastbaar. Maar daar lijkt nu verandering in te komen. De kans dat Blind ook na de zomer nog aan het roer staat van de Amsterdamse club wordt steeds kleiner.
Binnen de club is vorige week op hoog niveau overlegd over de opvolging van de hoofdcoach. Co Adriaanse zou naar voren zijn geschoven als belangrijkste kandidaat om het stokje van Blind over te nemen. Dat meldt de website HighLow zaterdag.

Bij het interne overleg waren de Ajax-directeuren Jeroen Slop, Maarten Fontein, Martin van Geel en de clubiconen Piet Keizer, Wim Suurbier en Johan Cruijff aanwezig. Opmerkelijk is dat de voordracht van Adriaanse ook wordt gesteund door Cruijff, in het verleden nog een fel criticaster van de coach.

Voorwaarden
Op het topoverleg werd besloten dat Blind voorlopig nog mag aanblijven als hoofdcoach, maar wel onder bepaalde voorwaarden. Zo moet hij bijvoorbeeld de beker winnen en via de play-offs de voorrondes van de Champions League bereiken.

Ook het halen van de volgende ronde van de Champions League stond op het eisenlijstje, maar daar kon na dinsdag een dikke streep door worden gehaald. De uitschakeling door Inter Milan heeft de positie van Blind alleen maar wankeler gemaakt.

Onder vuur
Vrijdagavond meldde Studio Sport dat Martin van Geel in Portugal is gesignaleerd. De technisch directeur van Ajax zou daar met Adriaanse hebben gesproken. Ook in de Portugese media duiken berichten op over een aanstaand vertrek van Adriaanse. Vrijdag schreef sportkrant Record over de vermeende interesse van Ajax voor de coach, die bij Porto niet onomstreden is.

Zijn aanvallende speelstijl is volgens supporters en invloedrijke bestuursleden niet geschikt voor de Portugese competitie. Onlangs werd de auto van Adriaanse door boze fans beschadigd. Porto-voorzitter Pinto da Costa staat nog wel achter Adriaanse, maar die steun verdwijnt als Porto geen landskampioen wordt.
Bron: Planet.nl

Uiterst stom als ze dit doen. Ze hebben Co eerst weggebonjourd en nu mag hij ineens terugkomen omdat hij bij AZ iets prachtigs gebouwd heeft. Ik ben geen groot voorstander van Blind.. Die had eerst een middenmoter/degradatiekandidaat moeten gaan coachen voordat hij bij Ajax begon, maar ik vind dit gewoon triest..
Oud 18-03-2006, 20:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 18-03-2006 @ 13:01 :
mijn god zeg, dat mag een trainer zich aanrekenen als je 2-1 maakt en tegen 10 man moet.
Wij stonden eens een keer met 1-0 voor, toen kreeg de tegenstander een rode kaart en daarna wonnen ze nog met 1-2. Het kan nog erger.

Einstanden van vanavond:
- Heracles - Willem II 1-0, belangrijke zege voor Heracles! Willem II zal nu vrijwel zeker play-offs gaan spelen;
- PSV - NEC 1-0, het stond heel lang 0-0, maar Farfan doet het toch weer. Dat is nou ook weer PSV, ze weten dan toch nog dit soort wedstrijdjes te winnen, ook al staat het lang 0-0;
- ADO Den Haag - Aken-Noord 1-1, mja beiden schieten daar niet echt veel mee op;
- Heerenveen - RKC 2-1, RKC stond heel lang met 0-1 voor, maar Prancic en Bruggink wisten de achterstand in de slotfase toch nog om te buigen naar een voorsprong.
Oud 18-03-2006, 21:57
Supreme Dutch
Weinig gescoord vanavond..
Oud 19-03-2006, 14:06
Gimme more beer
Van Emmerik

Punten hadden we toch niet verwacht.
Oud 19-03-2006, 15:54
bazz1982
bazz1982 is offline
die kutamsterdammers kansloos verloren in de groene hel van het noorden. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Was eigenlijk ook wel te verwachten
Oud 19-03-2006, 16:01
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Oud 19-03-2006, 16:41
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
bazz1982 schreef op 19-03-2006 @ 16:54 :
die kutamsterdammers kansloos verloren in de groene hel van het noorden. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Was eigenlijk ook wel te verwachten
feyenoord liep met 0-6 in Groningen van het veld af bedoelt hij denk ik

tsja, 3-2, had het eerlijk gezegd wel een beetje verwacht. als ej ziet wat er allemaal afwezig is, + dat groningen gewoon boemgoed dit seizoen is, etc. Volgende week gewoon Nac pakken
Oud 19-03-2006, 17:21
Strever
Strever is offline
Citaat:
kalinho schreef op 19-03-2006 @ 17:41 :
feyenoord liep met 0-6 in Groningen van het veld af bedoelt hij denk ik

tsja, 3-2, had het eerlijk gezegd wel een beetje verwacht. als ej ziet wat er allemaal afwezig is, + dat groningen gewoon boemgoed dit seizoen is, etc. Volgende week gewoon Nac pakken
Ben er net weer van die wedstrijd. Fc Groningen was goed, heel goed. Maar goed dat Ajax stekelenburg in het doel had staan.. Hij hield veel ballen tegen.
Pienaar heeft nou ook een blessure.. Rosenberg bakte er niets van, maar gaf wel een mooie voorzet op Huntie waar een doelpunt uit kwam. Tjah, en Boukhari, dat was helemaal niets..
Hopen dat Ajax snel weer compleet is
Oud 19-03-2006, 17:48
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik wist gewoon dat het verkeerd ging, vorig jaar hadden we een geweldige serie en verliezen we van Den Bosch, dit jaar laten we punten liggen bij RBC om het moment dat je uit kan lopen op je concurrentie. Ongelooflijk, zo ontzettend stom. En dan wint Groningen ook nog van Ajax en maakt zichzelf save voor de playoffs. Jammer, maar alle wedstrijden die nu gespeeld worden zijn belangrijk; kijken of we wat kunnen laten zien tegen Heerenveen volgende week.
Oud 19-03-2006, 20:02
peaceflower
peaceflower is offline
Voor het eerst sinds 1988 (!) weer eens gewonnen van Ajax
Mooie wedstrijd. Verdiende zege ook. Maar hoe het nou toch kan dat we verliezen bij Willem II en ADO maar wel weer winnen van Ajax, raadselachtig toch
Dit seizoen gewonnen van PSV en Ajax, gelijk gespeeld tegen AZ en Feyenoord... de topclubs komen wel weer met het zweet tussen de billen naar Groningen Nu nog Europa in.
Oud 19-03-2006, 22:55
squat
squat is offline
Wanneer is dit seizoen nou eens afgelopen zeg. Hopelijk hebben we voor de play-offs weer een paar basisspelers terug.
Oud 20-03-2006, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 18-03-2006 @ 18:09 :
Ik ben nog aan het huilen om Braamhaar gisteren, wat een drama

Twijfelachtig rood voor Dingsdag, Benson half dood geschopt, Junker kreeg een kopstoot en Leonardo (ook al lag hij bijna de hele avond op de grond) had toch een pingel verdient

en verder Vitesse was weer kut, gelukkig had NAC Schollen
Jaja Schollen is toch een geweldigenaar :/ pff wat een klungel zeg, van een nauwelijks springende speler een duel verliezen om de bal terwijl hij zn handen mag gebruiken.. Schollen heeft een topmentaliteit, is goed met de supporters, is een hartstikke aardige vent, maar keepen kantie niet.
Oud 20-03-2006, 17:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat vonden jullie eigenlijk van de treffer van AZ? Terecht goedgekeurd of niet? Tja, mijns inziens wordt Aerts toch vet gehinderd en had het spel daar moeten stoppen. Maar dat neemt niet weg dat Feyenoord trouwens een loepzuivere goal is ontnomen, die bal was nog in het veld toen Kuijt hem voorzette.
Oud 21-03-2006, 14:09
Strever
Strever is offline
Hopen dat Buys nog een paar wedstrijden krijgt voor die achterbakse schop die hij Boukhari gaf

Laatst gewijzigd op 21-03-2006 om 14:13.
Oud 21-03-2006, 14:19
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-03-2006 @ 18:45 :
Wat vonden jullie eigenlijk van de treffer van AZ? Terecht goedgekeurd of niet? Tja, mijns inziens wordt Aerts toch vet gehinderd en had het spel daar moeten stoppen. Maar dat neemt niet weg dat Feyenoord trouwens een loepzuivere goal is ontnomen, die bal was nog in het veld toen Kuijt hem voorzette.
Feyenoord had eigenlijk moeten winnen, maar goed, dat is achteraf gepraat
Oud 21-03-2006, 18:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Strever schreef op 21-03-2006 @ 15:09 :
Hopen dat Buys nog een paar wedstrijden krijgt voor die achterbakse schop die hij Boukhari gaf
Wat mij betreft geldt datzelfde verhaal voor Sjakie Polak.
Oud 21-03-2006, 19:35
Welgemeend
Welgemeend is offline
Het commentaar naderhand van Polak was wel prachtig, "daar kon ik toch niets aan doen JONGEN" of iets wat er op lijk.

Verder heeft Feyenoord met wat pech verloren, maar och, dit seizoen had ik bij t begin al opgegeven, ik richt me op de toekomst.
Oud 21-03-2006, 20:17
Strever
Strever is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-03-2006 @ 19:22 :
Wat mij betreft geldt datzelfde verhaal voor Sjakie Polak.
Hahaaha jah die Polak.. Echt zon droge vent
Oud 21-03-2006, 21:00
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ach Polak heeft het nooit zo van zijn intellect moeten hebben...
Oud 21-03-2006, 22:09
Ketjing
Ketjing is offline
Mag er dan ook gekeken naar Petö danwel Junker?
Oud 21-03-2006, 22:12
Welgemeend
Welgemeend is offline
Ik zapte langs Cafe de sport, hadden ze nare tackles, knokpartijtjes etc van Sparta dit seizoen op een rijtje gezet, echt lachwekkend. En dan Vloet nog beweren dat hij discipline hoog in het vaandel heeft .
Oud 22-03-2006, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 21-03-2006 @ 23:09 :
Mag er dan ook gekeken naar Petö danwel Junker?
nie mauwen gij.. hoort erbij
Oud 22-03-2006, 13:51
Verwijderd
GODVERDOMME!

Datum: 22-03-2006 Tijd: 14:36
Vooronderzoek naar vermeende kopstoot Petö
De aanklager betaald voetbal start een onderzoek naar de kopstoot die Petö in het duel met Vitesse uitgedeeld zou hebben.
Petö zou onvriendelijk tegen Mads Junker geweest zijn. Mocht het tot een schorsing komen, dan lijkt Petö (een flink deel van) de resterende wedstrijden te kunnen vergeten.

Bron: B-Side Rats, Bisschop, NOS TT
Oud 22-03-2006, 14:44
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vijf schreef op 22-03-2006 @ 14:51 :
GODVERDOMME!

Datum: 22-03-2006 Tijd: 14:36
Vooronderzoek naar vermeende kopstoot Petö
De aanklager betaald voetbal start een onderzoek naar de kopstoot die Petö in het duel met Vitesse uitgedeeld zou hebben.
Petö zou onvriendelijk tegen Mads Junker geweest zijn. Mocht het tot een schorsing komen, dan lijkt Petö (een flink deel van) de resterende wedstrijden te kunnen vergeten.

Bron: B-Side Rats, Bisschop, NOS TT
en terecht
Oud 22-03-2006, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 22-03-2006 @ 15:44 :
en terecht
nee, Junker z'n elleboog was niks wilde zeggen?
Oud 22-03-2006, 15:51
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vijf schreef op 22-03-2006 @ 16:41 :
nee, Junker z'n elleboog was niks wilde zeggen?
blijkbaar niet
Oud 23-03-2006, 16:17
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
PSV krijgt puntenaftrek

Zojuist kwam bij ons onderstaande reactie binnen. We weten niet of het waar is, daarom plaatsen we het op dit moment onder voorbehoud. Nadere mededelingen volgen. Mail naar de KNVB is onderweg om dit te verifieren.

Ik werk bij de knvb en dit is zojuist besloten:
De KNVB heeft PSV bestraft met drie punten aftrek.
Reden hiervoor is het opstellen van niet speelgerechtigde speler.
Het gaat om de Australier Archie Thompson.
Thompson werd gebruikt in 2 wedstrijden namelijk die tussen Ado Den Haag en Psv en tussen Psv en Roda.

Update:
Van dezelfde persoon als de 1e melding:
Dit is zeker geen grap, PSV heeft het stilgehouden en had de speler Archie Thompson een speelverbod gegeven.

Hou het sportnieuws maar in de gaten, want de KNVB zal dit nog naar buiten brengen.
Even afwachten of dit bericht waar is, maar t zou toch wat zijn...
Komen we ineens tot op 6 punten van PSV. Dan is er ineens weer vanalles mogelijk.
Oud 23-03-2006, 22:00
Gimme more beer
Die Thompson wordt ook in verband gebracht met het omkoopschandaal.
Oud 24-03-2006, 10:06
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het verhaal van die 3 punten aftrek lijkt uit de lucht gegrepen...
Ik had al zo'n vermoeden, maar toch jammer. Het had de laatste weken net dat beetje spannender gemaakt.
Oud 24-03-2006, 10:10
Verwijderd
Dan kampioen geworden als AZ zijnde was ook niet echt met een lekkere smaak geweest
Oud 24-03-2006, 10:35
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vijf schreef op 24-03-2006 @ 11:10 :
Dan kampioen geworden als AZ zijnde was ook niet echt met een lekkere smaak geweest
Het zou me anders nix uitmaken hoe we kampioen zouden worden hoor...

Maar het zou wat geweest zijn.
Oud 24-03-2006, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 24-03-2006 @ 11:35 :
Het zou me anders nix uitmaken hoe we kampioen zouden worden hoor...

Maar het zou wat geweest zijn.
snap ik

en ach, de KNVB zou P$V toch nooit straffen, daar zijn ze teveel vriendjes voor
Oud 24-03-2006, 12:37
Welgemeend
Welgemeend is offline
Het stond vandaag ook in de metro, maar dat is nu ook weer niet zo betrouwbaar.
Oud 24-03-2006, 21:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sparta stond vanavond met 0-1 voor uit bij Vitesse en leek dus even een zeer belangrijke en nuttige overwinning binnen te slepen. Maar Vitesse stelde orde op zaken, dankzij 3 doelpunten wonnen ze toch nog met 3-1. Het blijft spannend onderin om die 16e plaats.
Oud 25-03-2006, 20:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De tussenstanden op dit moment:
Spoiler
Oud 25-03-2006, 22:31
peaceflower
peaceflower is offline
Mooi weer een puntje weggepakt uit Nijmegen

Wel jammer dat Heerenveen nu weer boven ons staat
Oud 26-03-2006, 13:16
Gimme more beer
Citaat:
peaceflower schreef op 25-03-2006 @ 23:31 :
Weggepikt ja. Bah bah, wat een laffe hond was die scheidsrechter. Groningen stelde bar weinig voor, maar Wisgerhof valt uit en meteen zakt de verdediging zonder Leiwa als een kaartenhuis in elkaar. 2 - 0 Was de enige terechte uitslag geweest. Ik baal er goed van, het is niet de eerste keer dit seizoen dat de punten zo gemakkelijk uit handen gegeven worden.
Oud 26-03-2006, 13:17
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 25-03-2006 @ 23:31 :

Wel jammer dat Heerenveen nu weer boven ons staat
2 punten verloren lijkt me

Tja, we hebben weer gezien hoe belangrijk Boschker eigenlijk is. Meer wil ik er niet over kwijt
Oud 26-03-2006, 16:52
Spelvout
Spelvout is offline
Lasse Nilsson

Jammer dat Utrecht nou net in de 90e minuut de 1-0 moet scoren.
Oud 26-03-2006, 17:14
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Eindelijk weer eens een resultaat wat me tevreden stemt.
Jammer dat Feyenoord weer eens loopt te klote en de concurrentie punten geeft
Oud 26-03-2006, 19:58
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-03-2006 @ 14:16 :
Weggepikt ja. Bah bah, wat een laffe hond was die scheidsrechter. Groningen stelde bar weinig voor, maar Wisgerhof valt uit en meteen zakt de verdediging zonder Leiwa als een kaartenhuis in elkaar. 2 - 0 Was de enige terechte uitslag geweest. Ik baal er goed van, het is niet de eerste keer dit seizoen dat de punten zo gemakkelijk uit handen gegeven worden.
2-0 was niet terecht geweest want het is 2-2 geworden. Je kan zeggen wat je wil maar die twee doelpunten hebben we wel gewoon gemaakt

Citaat:
Stom Konijn schreef op 26-03-2006 @ 14:17 :
2 punten verloren lijkt me
Zo zou je het ook kunnen zien maar we blijven positief
Oud 26-03-2006, 20:00
peaceflower
peaceflower is offline
PSV komend weekend al kampioen waarschijnlijk...

Regels voor berichten