Advertentie | |
|
![]() |
|||
Woei een update op een oud topic
![]() *zwaait naar de andere Buffy fans* Helaas is Buffy alweer afgelopen. Ik heb alle 7 seizoenen gezien, en de eerste 4 op video. (Helaas heb ik nu ik op kamers woon geen videorecorder meer. Iemand die er vanaf wil? ![]() Citaat:
Buffy was daar inderdaad gewoon normaal. Ze is helaas echt eng dun geworden. Xander was hier ook gewoon nog leuk! Later werd ie erg beefy. Citaat:
Toen bleek dus dat Willow, Oz zijn weerwolf zijn uitlokte, en toen is Oz vertrokken. Tara & Willow <3
||
Citaat:
![]() idd: Tara en Willow <3 tijd voor een pic zou ik zeggen! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Mensen, voor jullie kijkplezier zijn hier een paar foto's van Anthony Stewart Head (de acteur die Giles speelt in "BtVS") in de serie "Little Britain." ![]() ![]() Veel plezier! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() <33333333333333333333333333333333333333
||
Citaat:
![]() Wel grappig hoe 'bobbelig' zijn zaakje is - hij is dus niet zo groot geschapen als ik dacht/hoopte. ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() New Moon Rising (Willow/Tara!) Wild at Heart (Willow/Oz ![]() Doppelgangland (evil Willow) Bad Girls (you gotta love Faith <3) Once More Wioth Feeling (de musical uiteraard ![]() Chosen (de laatste ep. Vond ik toch wel erg goed en mooi) Hush (stilte in Buffyland ![]() Verder nog wat van seizoen 7 waar ik de naam niet echt van weet, afleveringen met Faith en Kennedy ( ![]() En eigenlijk heel veel Faith afleveringen... Ow Seeing Red vond ik ook mooi. De episode waarin Spike zijn controle verliest en bijna Buffy verkracht ![]() En nog zo ontzettend veel meer!! ![]() En Drusilla is the man ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb Spike en Buffy nooit echt geweldig gevonden samen, wel in sommige afleveringen, maar ik denk dat ze het veel beter hadden kunnen schrijven. Maar misschien komt het gewoon omdat de schrijvers uiteindelijk Angel fans zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Want ze is natuurlijk niet onaantrekkelijk ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (want: Veronica Mars, GG, Buffy en weet ik wat nog meer, dat kan gewoon niet anders ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eeeh, ik een site gemaakt? Ik weet van niks ![]()
|
Ja AJMOuse had die site gemaakt.
Ik zal nog eens gaan graven ![]() Maar ik ben VOOR!! Ik ben nu heel seizoen 7 weer aan t kijken, nog maar 2 eppies ![]() Ik heb iig s1,2,3 op dvd ![]() en 7 in divx formaat ![]() Gevonden! ![]() Maar volgens mij is ie niet meer online ![]() http://bmm.vze.com/ Maar als AJ ook weer mee wil doen, zou t kunnen dat ie weer online kan komen ![]() Ik zal AJ eens pm'en!
Laatst gewijzigd op 15-04-2006 om 16:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|