Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En hoe was het? Ik ben ook benieuwd... ![]()
||
Citaat:
![]() Eerst kregen we gewoon een korte inleiding van wat we gingen doen en wat sociale geografie en planologie nou was enz.. Na de inleiding gingen we naar een hoorcollege economische geografie voor 2e jaars studenten. Ik begreep er vrijwel niets van, dat hadden de meeste 'meelopers' trouwens ![]() Hierna konden we lekker ff bijkomen van het college tijdens de lunch, echt superrelaxt ![]() ![]() Na de lunch in een aantal groepjes opgesplitst en van een student een rondleiding gekregen in het Van Unnikgebouw en de bibliotheek enzo.. Erg leuk vond ik en de nieuwbouw is echt heel mooi: overal computers,tv's en plekken waar je kunt chillen/zitten/werken. Ook nog even langs de studentenvereniging van sociale geo. en plano gegaan.. Wel geinig opeens zo'n studentenkamertje in een vrij net gebouw.. Wel vet ![]() Daarna nog een werkcollege gehad over de spreiding van winkelcentra in amerikaanse steden en de groei van mexicaanse steden bij de amerikaanse grens. Met een kaartje en uitleg e.d erbij. Interessant om te analyseren/bekijken en vergelijken. Als laatste nog een hoorcollege Planologie gehad. Echt een goede spreker! Hij kon het heel boeiend vertellen en gaf goede voorbeelden. Bovendien had hij humor ![]() Daar nog wat eten&drinken gekregen enzo achteraf en toen konden we weer naar huis. ----- Als het je leuk leuk raad ik je echt aan om een keer mee te gaan! En als je nog vragen hebt pm me maar ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik heb echt zin in volgend jaar! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik studeer zelf ook in Utrecht en wordt eigenlijk derdejaars aankomend jaar. Ik vind het nog steeds super, al zijn er vakken die minder zijn. Kenjirro: kijk maar uit naar volgend jaar, het tweede jaar is een stuk pittiger. Dat het een makkelijke studie is, is misschien wel waar, maar je kunt het zelf zo moeilijk maken als je wilt. Volg een minor, doe het honours program, ga in het buitenland studeren... je kan genoeg kanten op. Het word je alleen niet meer allemaal aangedragen, zoals op de middelbare school: je zult het zelf moeten regelen. En de vele groepsopdrachten zijn lang niet altijd negatief. Als je een beetje leuke groepsgenoten hebt, dan is het juist wel een leuke afwisseling van de individuele tentamens. En factuur heeft gelijk: de intro wordt echt heel leuk (in Utrecht dan), want ik zit er ook bovenop ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (komt er trouwens nog meer info over de intro dat zou namelijk wel makkelijk zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wordt gewoon volgend jaar mentor of IC zou ik zeggen, dan mag je gewoon nog een keer! Dit was al mijn derde jaar in Elst en het blijft fantastisch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Sowieso krijg je alsnog een brede opleiding omdat veel vakken enzo toch gelden voor soc. geo én plano. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Rechten of SG&PL ayotyrone | 2 | 31-07-2014 01:03 | |
Studeren |
Wageningen en Internationale Ontwikkelingsstudie Evilblue | 11 | 08-04-2008 16:30 | |
Studeren |
wat ben je nog van plan tijdens je studie? Verwijderd | 57 | 28-10-2007 16:08 | |
Studeren |
Hoe ''leuk'' is jouw studie? Melpomene | 60 | 18-06-2007 21:05 | |
Algemene schoolzaken |
Planologie Mindfields | 12 | 28-08-2004 12:54 |