Kan iemand me vertellen wanneer THPS III op de PC uitkomt ?? Ik wil hem dolgraag hebben. En als iemand hem dan heeft, kan ik er dan niet op 1 of andere manier een kopietjuh van krijgen ???
Weet je wanneer je echt lozer bent?
Als je spellen gaat kopieëren.
Dat betekent dus dat je geen.genoeggeld hebt om het spel zelf te kopen.
Ik houd het dus bij mijn eigen, oude, vertrouwde, niet omgebouwde psx, zonder enkel gekopieerd spel!
Volgens mij geven jullie GEEN antwoord op mijn vraag. Toen ik het bovenstaande schreef was ik al van plan THPS III te gaan kopen (niet dat ik vaak spellen koop, ik heb in me hele leven maar 1 spel gekocht: Baldur's Gate om precies te zijn), maar ik hoopte dat iemand op het forum THPS III (voor de PC) al eerder zou hebben (nog VOORDAT ie in de winkel uitkomt). Maar ik snap dat niemand dat heeft.
Ik wel hem graag zo snel mogelijk, maar ik kan er maar niet achter komen waarneer de officiele nederlandse release datum is voor THPS III (PC). Als iemand het WEL weet, laat het me dan weten...
golfgek schreef: Weet je wanneer je echt lozer bent?
Als je spellen gaat kopieëren.
Dat betekent dus dat je geen.genoeggeld hebt om het spel zelf te kopen.
Ik houd het dus bij mijn eigen, oude, vertrouwde, niet omgebouwde psx, zonder enkel gekopieerd spel!
Ik ben het wel met je eens. Ik snap dat zodra ik gecopierde spellen koop ik de games-industrie failliet maak en dat wil ik ook niet. Maar ik vind het a-sociaal dat zowel de games als muziekindustrie veel te hoge prijzen vraagt voor hun producten. CD's zijn ook al jaren te duur en dat zelfde geld voor games. Het is gewoon logisch dat er enorm veel wordt gecopiet met die te hoge prijzen. En ik heb genoeg geld om games te kopen hoor, wees niet bang. Ik weiger alleen om ongeveer 100 piek te betalen voor een game waar ik waarschijnlijk toch snel op ben uitgekeken, ik besteed me zuurverdiende geld toch liever aan leukere dingen. En THPS III wil ik graag legaal hebben, omdat ik weet dat ik daar voorlopig niet op uitgekeken raak. Dus shut-the-fuck-up, plzzz.