Advertentie | |
|
![]() |
|
Leuk onderwerpje als je sinds een week vrijgezel bent!
Ik mis zijn glimlach t meest en ook zijn aanrakingen......de manier van zoenen (ik treed niet in details ![]() ![]() ![]() Kuzzje Ik
|
Gewoon in zijn armen liggen/zitten...
Saampies douchen.. elkaar schoonmaken ![]() De lichte aanrakingen, kusjes.. knuffels... Het vertrouwen wat ik al zolang niet meer gekend had ![]() Zoals hij me noemde... en de sex, uhm ja.. ook wel..
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
het knuffelen mis ik het allermeest.. ik mis de vriendschap die we hadden ook wel, ik droom dan af en toe nog wel eens van hoe het was, maar dan het vriendschappelijke aspect (het is uitgegaan van mijn kant) en mis hem dan wel als ik wakker wordt, maar als ik me herinner hoe hij nu tegenover me doet en alles, besef ik me dat het iets is wat gewoon niet meer terug kan komen en koester dus slechts de herinnering
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik ga nu 7 maanden met Thijs (dat is vandaag precies btw ![]() ![]() ![]() Maar ik zal ff voor mezelf antwoorden, ik mis eik niet veel, ik kan nog steeds de dingen doen die ik leuk vind en waar ik plezier in heb.. Het enige wat ik niet kan doen is met anderen zoenen ed, maar dat hoeft ook niet ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Idd dat er niemand is die mij speciaal vindt..
En ik mis vooral het leuke dingen doen, winkelen, zomaar op een donderdagmiddag de trein pakken naar breda enzo.. en ik mis het telefoontje, het smsje, de arm om me heen, de zoen.. zulk soort dingen.. de intiemere dingen...
|
![]() |
|
![]() |
Gewoon het samenzijn en alle dingen die je dan samen doet.
Winkelen, praten, zoenen, uit eten gaan, het genieten van elkaars gezelschap. Hier hoeven niet eens woorden aan te pas te komen. Gewoon de ander in je armen sluiten en hier van genieten ![]() Gewoon alles ![]() Ik mis het nu ook wel erg, omdat m'n g/f zo ver weg zit ![]() ![]() En gewoon het gevoel dat jij hem/haar zo speciaal vind en dat hij/zij jou ook speciaal vindt ![]() Laatst gewijzigd op 04-09-2002 om 08:26. |
![]() |
|
![]() |
bij mij is het al een hele tijd uit maar het meeste wat ik mis is een arm om me heen of een luisterend oor die echt naar alles luisterd en waar je je problemen kwijt kan...het knuffelen en midden in de nacht lieve smsjes of smorgens...
Ook samen dingen doen..( bios,zwemmen) Maar ach.... ooit wordt ik wel weer gelukkig met iemand er komt vanzelf wel weer iemand bij mijn op mijn pad.. Groetjes xx marieke |
![]() |
|
Verwijderd
|
weet je wat ik heel erg miste? heel vreemd misschien.. maar we zaten altijd op mijn bed en als ik dan ging slapen was dat zo lekker warm. dat miste ik... van die kleien dingen die je vanzelfsprekend vind. en natuurlijk miste ik hem als persoonen als iemand waar je altijd bij terecht kan...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar aan de andere kant, als mijn vriend er niet zou zijn geweest, zou ik nu een introvert, bang meisje zijn, dus hij is zeker positief, nog steeds. We hadden gisteren 2 jaar en 8 maand ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat kan dit zijn en wat doe ik daar dan aan?! 076guy | 0 | 11-04-2015 17:24 | |
Games |
Onderzoek game (shooter) Help help help! Kreuz | 8 | 11-08-2008 19:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Eigen boek Anne1988 | 24 | 09-07-2006 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Psychologie |
je zo ro t voelen, dat je vergeet wat dr is gebeurd.. ~~dolce~~ | 7 | 23-10-2003 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen en ruzie maken ! Verwijderd | 28 | 10-03-2002 19:18 |