Advertentie | |
|
![]() |
|
wat ik raar vind is dat ze nog steeds the sims spelen...
zelfs met expansions blijft het hetzelfde... behalve dan hot date maar the sims zelf is best al oud wat zal het zijn? jaartje ofzo? naja goed ik speel ook nog steeds UT en die is ouder... ![]()
|
![]() |
Eigenlijk zijn de Sims en UT gelijken.
Beiden vekochten extreem goed Beiden hebben een groot aantal fans Beiden krijgen ook nu nog veel aandacht Beiden hebben massa's aan aanvullingen Oftewel men is nog steeds met het product bezig, zodat het ook voor mensen die het nu kopen nog aantrekkelijk is, omdat het nog steeds in een soort na-groei fase zit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() * Omdat ik altijd verlies als ik tegen mij vriend speel over 't netwerk.. ![]() * Ik speel het toch wel eens.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
-> UT kan je online spelen...
||
Citaat:
Ik ben 100% vrouw en ik speel toch echt ook andere spellen. Ik speel onwijs veel games, maar ik zal degene opnoemen die ik het vaakst doe: - Total Annihilation - Commandos - Heretic - Warcraft - Theme Hospital - Knights and Mechants Ik weet het niet echt recente spellen, maar ja gaaf is gaaf. [Dit bericht is aangepast door marlies (23-12-2001).]
||
Citaat:
|
|