Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2006, 17:56
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Als domme mensen domme dingen doen vind ik dat je ze daar best met harde hand uit mag vissen. Máár... Wat de fuck is er mis met seks op je dertiende?
Oud 02-03-2006, 18:14
vreem
vreem is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 02-03-2006 @ 18:56 :
Als domme mensen domme dingen doen vind ik dat je ze daar best met harde hand uit mag vissen. Máár... Wat de fuck is er mis met seks op je dertiende?
Volgens mij is er niet zozeer iets mis met seks op je dertiende. Er is meer iets mis met je als je, als 30-jarige, seks hebt met een dertien-jarige. Daarom denk ik ook dat je eerder die vunzige mannetjes moet aanpakken dan die pubers.
Oud 03-03-2006, 09:53
Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:
Daar is ook niets mis mee. D'r is wel iets mis met seks op je dertiende in ruil voor een Breezer.
Oud 03-03-2006, 12:24
Verwijderd
*shrug*
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 15:38
Brookling
Brookling is offline
Wie kan zoiets nou normaal vinden?

Die kinderen hebben geen flauw idee wat ze doen en zullen later een trauma krijgen!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 13:05
it is anoli
it is anoli is offline
wat ook lullig is, als die meisjes later op straat lopen en ze zien een man en ze denken 'daar heb ik het mee gedaan' en 'daar ben ik mee in bed geweest toen ik trek had in een breezer' enz. (als ze kunnen onthouden met wie ze het hebben gedaan..)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 13:23
Brookling
Brookling is offline
Citaat:
Er is inderdaad niet zoveel mis met seks op je 13e (ik zou het nooit doen maar dat is je eigen keuze)
maar er is wel wat mis met seks voor iets dan ben je namelijk een tienerprostitue
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 20:24
Estar
Estar is offline
Citaat:
Brookling schreef op 03-03-2006 @ 16:38 :
Wie kan zoiets nou normaal vinden?

Die kinderen hebben geen flauw idee wat ze doen en zullen later een trauma krijgen!
Ze hebben hun hersens ook niet in hun kut zitten hoor, ze weten best wat ze doen.

En trauma loop je volgens mij niet na een langere tijd op, maar direct nadat er iets traumatisch gebeurd.....
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 06:46
Verwijderd
sorry mccaine, ik had heel even de hoop dat je wel een gevoelsleven zou hebben, maar blijkbaar ben je niet veel meer dan een gevoelloze robot.

Het was inderdaad meer een gevoelsargument. Maar mensen die de emoties hebben van een gemiddelde koekenpan, komen inderdaad niet veel verder dan semi-intellectueel geredeneer.

ik zal je er niet mee lastigvallen verder
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 17:57
lawallan
lawallan is offline
Citaat:

Er is niks mis met seks op je 13de, er is iets mis met seks met een 30 jarige, de verhouding klopt niet

(plaatjes staan er omdat volgens mij niet iedereen beseft over wat voor verschil in leeftijd we het hebben)
Oud 06-03-2006, 19:19
Blood Fire Rage
In grote delen van Europa is het in het verleden de norm geweest om huwelijken te sluiten tussen dertigjarige mannen (die al een 'carriere' opgebouwt hadden) en meisjes die net vruchtbaar zijn (en dus op de piek van hun vruchtbaarheid zitten en langer door kunnen gaan met baren).

Met andere woorden: Of het 'ziek' of abnormaal is is cultureel bepaald en dus geen absolute waarheid
Oud 06-03-2006, 19:28
Brookling
Brookling is offline
Citaat:
Estar schreef op 05-03-2006 @ 21:24 :
Ze hebben hun hersens ook niet in hun kut zitten hoor, ze weten best wat ze doen.

En trauma loop je volgens mij niet na een langere tijd op, maar direct nadat er iets traumatisch gebeurd.....
Nee ze weten niet wat ze doen blijkt maar weer want ik blijf erbij dat geen enkel normaal mens van 13 voor een breezer seks heeft met iemand van 30 en inderdaad zie die plaatjes en dat verschil van leeftijd!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 19:33
Blood Fire Rage
Citaat:
Brookling schreef op 06-03-2006 @ 20:28 :
Nee ze weten niet wat ze doen blijkt maar weer want ik blijf erbij dat geen enkel normaal mens van 13 voor een breezer seks heeft met iemand van 30 en inderdaad zie die plaatjes en dat verschil van leeftijd!
Subjectief

Ik denk dat ik het oude moraalridder plaatje maar weer moet gaan opdiepen
Oud 06-03-2006, 19:36
Brookling
Brookling is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 06-03-2006 @ 20:33 :
Subjectief

Ik denk dat ik het oude moraalridder plaatje maar weer moet gaan opdiepen
??
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 19:41
Blood Fire Rage
Citaat:
Brookling schreef op 06-03-2006 @ 20:36 :
??
Twee vraagtekens en een roloog!

Daar kan ik wat mee.
Oud 06-03-2006, 20:07
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 06-03-2006 @ 07:46 :
sorry mccaine, ik had heel even de hoop dat je wel een gevoelsleven zou hebben, maar blijkbaar ben je niet veel meer dan een gevoelloze robot.

Het was inderdaad meer een gevoelsargument. Maar mensen die de emoties hebben van een gemiddelde koekenpan, komen inderdaad niet veel verder dan semi-intellectueel geredeneer.

ik zal je er niet mee lastigvallen verder
zo, nou ben ik wel onder de indruk hoor! Sarcasme zelfs, en dat op het internet! Wat moet er van me worden??
Oud 06-03-2006, 20:26
Brookling
Brookling is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 06-03-2006 @ 20:41 :
Twee vraagtekens en een roloog!

Daar kan ik wat mee.
Het gaat er niet om of je er wat mee kan..

Ik ben zelf 13 en ik vind dat iedereen ontmaagd moet worden op een manier van liefde en niet voor een breezer.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 20:34
Blood Fire Rage
Citaat:
Brookling schreef op 06-03-2006 @ 21:26 :
Het gaat er niet om of je er wat mee kan..

Ik ben zelf 13 en ik vind dat iedereen ontmaagd moet worden op een manier van liefde en niet voor een breezer.
Je zegt iets tegen mij en vervolgens zeg je dat het er niet om gaat of ik uberhaupt begrijp wat je zegt? Als het er niet om gaat of ik er wat mee kan zeg dan niets.

Ik vind dat iedereen zelf mag kiezen hoe hij of zij ontmaagd wil worden.
Oud 06-03-2006, 20:41
Brookling
Brookling is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 06-03-2006 @ 21:34 :
Je zegt iets tegen mij en vervolgens zeg je dat het er niet om gaat of ik uberhaupt begrijp wat je zegt? Als het er niet om gaat of ik er wat mee kan zeg dan niets.

Ik vind dat iedereen zelf mag kiezen hoe hij of zij ontmaagd wil worden.
Wat ik zei was niet speciaal tegen jou bedoeld ik zei niet: Blood Fire Rage ik vind dit: ...
Ik zei het in het algemeen en wat mij betreft mag je daar best op reageren maar dan niet even later zeggen van jaa niet onduidelijk doen.

En ik vind dat seks een teken van liefde is
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 20:48
Blood Fire Rage
Citaat:
Brookling schreef op 06-03-2006 @ 21:41 :
Wat ik zei was niet speciaal tegen jou bedoeld ik zei niet: Blood Fire Rage ik vind dit: ...
Ik zei het in het algemeen en wat mij betreft mag je daar best op reageren maar dan niet even later zeggen van jaa niet onduidelijk doen.
Ik denk eigenlijk niet dat er veel mensen zullen zijn de begrijpen wat je bedoelt als je "?? " zegt. Bedoelde je iets in de trant van "Ik begrijp niet wat je zegt, sukkel"?

Citaat:
Brookling schreef op 06-03-2006 @ 21:41 :
En ik vind dat seks een teken van liefde is
Je hoopt dat seks een teken van liefde is. Ik hoop dat je de komende paar jaar niet te erg teleur gesteld zult worden.
Oud 06-03-2006, 20:52
Brookling
Brookling is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 06-03-2006 @ 21:48 :
Ik denk eigenlijk niet dat er veel mensen zullen zijn de begrijpen wat je bedoelt als je "?? " zegt. Bedoelde je iets in de trant van "Ik begrijp niet wat je zegt, sukkel"?

Je hoopt dat seks een teken van liefde is. Ik hoop dat je de komende paar jaar niet te erg teleur gesteld zult worden.

Dat zei ik niet want nou verander je me zin ik zei dat mijn mening niet speciaal op jou is gericht dus dat je ook niet moet reageren alsof ik jou aanval.

en Ik hoop dat jij nou eens kapt met te bemoeien met mijn seksleven want daar weet je niks vanaf!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 20:57
Brookling
Brookling is offline
En btw dat jou seksleven nou slecht is (wat ik uit je verhaal op maak) betekent niet dat dat van mij dat ook is..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 21:02
Blood Fire Rage
Citaat:
Brookling schreef op 06-03-2006 @ 21:52 :
Dat zei ik niet want nou verander je me zin ik zei dat mijn mening niet speciaal op jou is gericht dus dat je ook niet moet reageren alsof ik jou aanval.
1) Welke zin van jou heb ik veranderd?
2) Ik reageer niet alsof je mij aan valt, ik zei dat ik niet dacht dat er veel mensen zouden zijn die het wel zouden begrijpen. Daarna stelde ik je een gewone vraag. Vraagtekens zonder zinsverband betekenen meestal: 'Ik begrijp het niet' en rologen betekenen meestal: 'Tsss, sukkel'.

Citaat:
en Ik hoop dat jij nou eens kapt met te bemoeien met mijn seksleven want daar weet je niks vanaf!
3) Ik zou me niet durven bemoeien met jou seksleven, en ik zou al helemaal niet durven pretenderen jou seksleven te kennen.
Oud 20-03-2006, 13:31
Antubis
Antubis is offline
Hier ffkes een mededeling. Een vriendin van mij moet een documentatiemap maken over het onderwerp: 'Tienerseks in Amsterdam tegen een beloning'. Deze topic heeft haar hierbij erg veel geholpen, en ze wil deze meningen/feiten erg graag gebruiken voor haar documentatiemap als een artikel. Daarom gaat zij een een artikel van 1 a-4tje schrijven en dat gebruiken als een artikel voor haar documentatiemap. Zijn hier problemen mee..? Meld t ff.. dan post ik het artikel niet, en zal ze de meningen alleen als steun gebruiken, en niet als een artikel. Namen van leden worden niet gebruikt.. evenmin als andere informatie.

Iig bedankt
Oud 20-03-2006, 14:19
Magican
Magican is offline
Citaat:
Antubis schreef op 20-03-2006 @ 14:31 :
Hier ffkes een mededeling. Een vriendin van mij moet een documentatiemap maken over het onderwerp: 'Tienerseks in Amsterdam tegen een beloning'. Deze topic heeft haar hierbij erg veel geholpen, en ze wil deze meningen/feiten erg graag gebruiken voor haar documentatiemap als een artikel. Daarom gaat zij een een artikel van 1 a-4tje schrijven en dat gebruiken als een artikel voor haar documentatiemap. Zijn hier problemen mee..? Meld t ff.. dan post ik het artikel niet, en zal ze de meningen alleen als steun gebruiken, en niet als een artikel. Namen van leden worden niet gebruikt.. evenmin als andere informatie.

Iig bedankt
Het is hartstikke netjes van je, maar dit hóéf je toch niet te vragen? Ik gebruik iig nogal vaak meningen/feiten van dit forum voor schoolwerk.
Oud 20-03-2006, 14:35
Antubis
Antubis is offline
Tja.. ik denk ik vraag t ff voor de zekerheid voordat ik er problemen van krijg. Daar heb ik namelijk ook niet zo heel erg veel zin in. Mja nu is t igg wel duidelijk.
Oud 20-03-2006, 15:50
Verwijderd
Het is duidelijk dat s.com in elk geval géén bron is.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 15:57
Antubis
Antubis is offline
erm.. wat bedoel je daar precies mee?
Oud 20-03-2006, 16:11
Verwijderd
Posters op s.com hebben geen gezag, je kunt ze dus niet als bron aanhalen omdat ze in principe anoniem zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 16:30
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 01-03-2006 @ 17:55 :
hahaha je maakt je wel druk he
Ik erger me idd mateloos aan die arrogante houding hier, jij bijvoorbeeld bent zo walgelijk overtuigd van je superieure intellect, dat je daarmee al heel snel al het gevoel voor verhoudingen verliest. Dat gedrag probeer ik hier aan te kaarten. Alsof een paar van die mannetjes op een geel forum het allemaal beter weten dan de rest van Nederland. Meer maak ik er niet aan vuil. Vermaak je maar lekker ermee. Het is in ieder geval een troost voor mij dat niemand in enige invloedspositie je ooit serieus zal nemen (wat betreft dit soort zaken, met zo'n lekkere 'doordachte politiek incorrecte mening').
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 16:37
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 20-03-2006 @ 17:30 :
Ik erger me idd mateloos aan die arrogante houding hier, jij bijvoorbeeld bent zo walgelijk overtuigd van je superieure intellect, dat je daarmee al heel snel al het gevoel voor verhoudingen verliest. Dat gedrag probeer ik hier aan te kaarten. Alsof een paar van die mannetjes op een geel forum het allemaal beter weten dan de rest van Nederland. Meer maak ik er niet aan vuil. Vermaak je maar lekker ermee. Het is in ieder geval een troost voor mij dat niemand in enige invloedspositie je ooit serieus zal nemen (wat betreft dit soort zaken, met zo'n lekkere 'doordachte politiek incorrecte mening').
Internet
Oud 20-03-2006, 17:00
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 21:04
Verwijderd
Ja hoor... en dat 'mag' dan weer wel. Je maakt je je er wel héél gemakkelijk vanaf.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 21:28
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 20-03-2006 @ 17:30 :
Oud 20-03-2006, 21:36
Verwijderd
Dinalfos, wat een ontiegelijk fout plaatje!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 21:40
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 20-03-2006 @ 22:04 :
Ja hoor... en dat 'mag' dan weer wel. Je maakt je je er wel héél gemakkelijk vanaf.
Natuurlijk, je hebt ook niets te zeggen. Dan is antwoorden niet moeilijk.
Oud 20-03-2006, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 20-03-2006 @ 22:28 :
[afbeelding]
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 06:32
Verwijderd
metallicat: mcceen en (helaas ook nare man) zijn niet veel meer dan pseudo-intellectuele mannekes, die een gebrek aan sociaal leven goed moeten maken door pseudo-intelligente nonsens te posten, en iedereen minder te vinden die wel een (gevoels)leven hebben.

Maar he, op internet kan dat

dus ik zeg: Internet
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 06:33
Verwijderd
overigens: ik las in het volkskrant weekend blaadje ( geloof ik ) een brief dat dat onderzoek nonsens was.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 14:02
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 06-03-2006 @ 20:19 :
In grote delen van Europa is het in het verleden de norm geweest om huwelijken te sluiten tussen dertigjarige mannen (die al een 'carriere' opgebouwt hadden) en meisjes die net vruchtbaar zijn (en dus op de piek van hun vruchtbaarheid zitten en langer door kunnen gaan met baren).

Met andere woorden: Of het 'ziek' of abnormaal is is cultureel bepaald en dus geen absolute waarheid
Uhm, maar als je toch al zover bent dat je erachter bent dat het cultureel bepaald is, is het dan niet heel erg logisch dat het in onze cultuur, in deze tijd wél als ziek en abnormaal wordt gezien?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 21-03-2006 @ 07:32 :
metallicat: mcceen en (helaas ook nare man) zijn niet veel meer dan pseudo-intellectuele mannekes, die een gebrek aan sociaal leven goed moeten maken door pseudo-intelligente nonsens te posten, en iedereen minder te vinden die wel een (gevoels)leven hebben.
Kut, je kent me te goed
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 09:56
Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Maar wat maakt het uit? Wat gaan we er aan doen? Alle pubermeisjes in huis opsluiten en vastketenen?

Laat ze maar lekker verder breezertjes zuipen en SOA's krijgen dan.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Fayelinde. schreef op 22-03-2006 @ 10:56 :
Maar wat maakt het uit? Wat gaan we er aan doen? Alle pubermeisjes in huis opsluiten en vastketenen?

Laat ze maar lekker verder breezertjes zuipen en SOA's krijgen dan.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 10:18
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-03-2006 @ 15:10 :
Kut, je kent me te goed
Zo zien we maar weer, ik ben de enige ware intellectueel hier.
Oud 22-03-2006, 11:02
Verwijderd
Ik geloof ook niet dat ik pretendeer intellectueel te zijn?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 11:07
professor2
professor2 is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-03-2006 @ 12:02 :
Ik geloof ook niet dat ik pretendeer intellectueel te zijn?
natuurlijk wel je kijkt anime en je loopt hier altijd mee te koop
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 12:37
Blood Fire Rage
Citaat:
Eric Berger schreef op 21-03-2006 @ 15:02 :
Uhm, maar als je toch al zover bent dat je erachter bent dat het cultureel bepaald is, is het dan niet heel erg logisch dat het in onze cultuur, in deze tijd wél als ziek en abnormaal wordt gezien?
Ik probeer de mensen slechts in te laten zien dat ze kortzichtig bezig zijn als ze relatieve en cultureel bepaalde waarden als absoluut gaan bestempelen.

Ieder heeft recht op z'n eigen mening (met uitzondering van iedereen die het niet met Geertje W. eens is uiteraard).
Oud 22-03-2006, 12:38
Blood Fire Rage
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 22-03-2006 @ 11:18 :
Zo zien we maar weer, ik ben de enige ware intellectueel hier.
Dan kun jij me vast uitleggen wat jouw definitie van intellectueel is?
Oud 22-03-2006, 14:32
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 21-03-2006 @ 07:32 :

Maar he, op internet kan dat

dus ik zeg: Internet
17733 (19.59 posts per dag)
Oud 22-03-2006, 14:33
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 22-03-2006 @ 12:07 :
natuurlijk wel je kijkt anime en je loopt hier altijd mee te koop
Volgens mij ben je dan eerder een pedofiel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren