Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2001, 08:13
**AnnE**
**AnnE** is offline

Ik heb het,al vanaf me 11de ofzo.Het begint met iets heel vags dat ik zie.Het trilt een beetje en ik zie nog maar halve dingen als ik ergens naar kijk.Als die weg is begint de hoofdpijn.Soms erg,soms niet.Ik heb er een half jaar geen last van gehad,terwijl ik eerder 1 keer in de maand er last van had,en gister kreeg ik het weer.Ik deed niets bijzonders
Wie heeft hier ook last van??Hoe begint het bij jullie dan?Zien jullie ook iets vaags of komt er zo opeens hoofdpijn enzo.
En is het ooit weggegaan?
Oud 13-10-2001, 12:07
Ik heb het echt eens in de paar jaar. Voor het laatst iets van een jaar geleden. Ik krijg het na periodes van extreme stress... na een overlijden bijvoorbeeld.
Het begint met nekpijn, dan komt hoofdpijn erbij, mn hele gezicht voelt dat pijnlijk... duurt zo'n 3 dagen, en dan moet ik overgeven en dan is het over. Heel vaag... gelukkig heb ik het dus zelden.

Cat (I guess, you would say, what can make me feel this way, mi grain... talking 'bout migrain... )
Met citaat reageren
Oud 13-10-2001, 12:20
Ilsch
Ilsch is offline
Ik heb het "vroeger" (paar jaar terug) gehad. Het begon toen emt een soort van zwart "slingertje" zien voor me ogen, een klein zwart dingetje dat niet weg ging, en dan hoofd pijn en last van licht en alles, gelukkig is het al een paar jaar geleden, want het is duidelijk geen pretje. Tis bij mij nu dus over <afkloppen > En ik hoop ook niet dat het trg komt
Met citaat reageren
Oud 13-10-2001, 15:31
Verwijderd
'k heb het 'pas' twee keer gehad (in ander halve maand ofzo, hopen dat het daar bij blijft maar). Eerste keer was ik extreem moe, ging ff slapen, toen ik wakker werd, stond op, liep een stukje, donderde ik bijna gelijk weer neer, kon niet meer lopen en niks meer vast houden, daarna ging de rechterkant van m'n gezicht tintelen, daarna de rest van m'n lichaam aan de rechterkant, daarna was ik duizelig, misselijk enzovoorts...en daarna begon de koppijn...en overgeven zodra ik opstond enzo. Tweede keer was ik ook enorm moe, ook geslapen, en 's avonds die giga koppijn, misselijk met lopen enzo en ook weinig kracht in m'n lijf. Ik heb altijd pijn in m'n kop (duh ), pijn in m'n gezicht, in m'n benen en handen en koude voeten en weinig kracht in m'n lijf...tijdens zo'n aanval zie ik ook heel vaag... Bij mij hoeft er ook niet 'iets' te zijn wil ik een aanval krijgen. Sorry, tis geloof ik wel een lap tekst...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2001, 10:10
Verwijderd

ik zie eerst vlekken, die komen vanuit mijn ooghoek en schuiven zeg maar voor je ogen zodat je stukken mist als je ergens naar kijkt, je ziet het maar half. Als die vlekke over zijn krijg ik altijd superhoofdpijn, dan kan ik nix doen omdat het zo'n pijn doet. Die hoofdpijn blijft bij mij meestal nog een week ofzo, echt heel kut.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2001, 20:41
POKKI
POKKI is offline
k heb t ong 1x in de 2 weken.. Voel t de avond van te voren al aankomen.. K kan 's nachts niet goed slapen en overdag kank niet normaal nadenken en ben ik vaak erg misselijk..
Tizz echt supervervelend want nix helpt ertegen.. Ik word ook altijd helemaal gek alsk t heb!
Oud 15-10-2001, 21:08
Anne
Anne is offline
Ik heb het ook. Ongeveer 1 keer per twee maanden, soms vaker.
Ik krijg eerst een kleine wazige vlek in mijn ooghoek. Die breidt zich uit naar mijn hele oog en ik zie allemaal kleurtjes (blauw, rood, geel, zwart en wit) die om elkaar heen kronkelen. Daarna een plof in mijn hoofd en dan heb ik minstens anderhalve dag heel erg hoofdpijn.
Oud 12-02-2002, 20:12
2 good 4 You
2 good 4 You is offline
heb ik nog nooit last van gehad
Oud 12-02-2002, 20:34
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb sinds een half jaar hele erge last van migraine.
Gelukkig maar in een lichte vorm maar iedere dag de meeste vreselijke koppijn is echt geen pretje!!!!!
Oud 13-02-2002, 11:07
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ik heb het ook. Ongeveer 1 keer per twee maanden, soms vaker.
Ik krijg eerst een kleine wazige vlek in mijn ooghoek. Die breidt zich uit naar mijn hele oog en ik zie allemaal kleurtjes (blauw, rood, geel, zwart en wit) die om elkaar heen kronkelen. Daarna een plof in mijn hoofd en dan heb ik minstens anderhalve dag heel erg hoofdpijn.

Bij mij ongeveer precies hetzelfde, aleen had ik dat al vanaf mn 9e en nu nog steeds meestal 1 paar x in de maand.
Supperirritant is dat en meestal duurt t ook nog 2 tot 5 dagen voordat t goed weg is
Oud 14-02-2002, 20:43
drAzE
drAzE is offline
Citaat:
**AnnE** schreef:

Ik heb het,al vanaf me 11de ofzo.Het begint met iets heel vags dat ik zie.Het trilt een beetje en ik zie nog maar halve dingen als ik ergens naar kijk.Als die weg is begint de hoofdpijn.Soms erg,soms niet.Ik heb er een half jaar geen last van gehad,terwijl ik eerder 1 keer in de maand er last van had,en gister kreeg ik het weer.Ik deed niets bijzonders
Wie heeft hier ook last van??Hoe begint het bij jullie dan?Zien jullie ook iets vaags of komt er zo opeens hoofdpijn enzo.
En is het ooit weggegaan?

ik heb t ook. k heb dr best wel vaak last van. dan heb ik gewoon errug hoofdpijn op een bepaalde plek....en dan ga k zwarte vlekjes zien (in mn boeken bv) en kan k niet normaal lezen enzo....dan moet ik eik in bed blijven, maar dat kan niet altijd, omdat t onverwachts komt.
Oud 15-02-2002, 11:14
Verwijderd
Ik zie vlekken, alles wordt wazig en soms zwart, kan niets meer lezen, dat duurt ongeveer een half uurtje, dan zijn de vlekken over en dan krijg ik knallende koppijn bij mijn slaap en net boven mijn neus. ik weet niet hoe het komt, maar de laatste tijd heb ik het niet meer, ze zeggen dat je het kan voorkomen door zo weinig mogelijk chocolade, drop, cola, koffie, kaas te eten...ik weet niet of dat waar is. maar ja. misschien wel
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten