Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2006, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 23-03-2006 @ 15:53 :
Wie stellen we daar verantwoordelijk voor?
Ik ben vrijwilliger.
Advertentie
Oud 23-03-2006, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 23-03-2006 @ 16:01 :
Ik ben vrijwilliger.
Oud 23-03-2006, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 23-03-2006 @ 15:55 :
Pft, het was vast erger toen ik onzin voor 10 seconden dicht gooide. Goed dat mijn pc toen niet vastliep.
Dit is overigens geen uit de hand gelopen grap (maar dat geloof jij toch niet als ik het zeg ).
Nog eens doen.

Hihi, mij maakt niemand wat wijs.
Oud 23-03-2006, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 23-03-2006 @ 15:49 :
FFS, don't touch Bartjenl's Onzin...
nou

ik kan niet zo goed tegen non-argumenten en dan maakt het niet uit of dat op internet is of niet sorryhe
Oud 23-03-2006, 15:50
Verwijderd
Hebben jullie al leuke ideeën voor een naam?
Oud 23-03-2006, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-03-2006 @ 16:50 :
Hebben jullie al leuke ideeën voor een naam?
Jon-fanclub.
Oud 23-03-2006, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 23-03-2006 @ 15:40 :
Rustig even zeg. Ik heb je toch niet per ongeluk geslagen ofzo?

Goed, inhoudelijk. Wat jij wilt.
Mensen laten weten dat het sneeuwt en 10 kilometer verderop ook, dat kan ook op een chat. En dat is onzin nu geworden: een slowchat. En wel één die de moeite steeds minder waard is. Hoe vaak lees ik wel niet dat forummers anderen bedreigen, doodsverwensingen toespelen, systematisch bashen? Op Onzin kan nu zo veel zo makkelijk gezegd worden, wat mij soms echt afschrikt. Een gewone chat is IMO de oplossing daarvoor; dan kun je mensen simpelweg kicken (zonder al dat gezeik van "ik ben het met geen enkele ban eens en moet daarom fb's lastigvallen met hatemails").
Weet je, s.com heeft een pracht van een chatbox.

En mijn studie, die is helemaal mijn zaak. En niet om het één of ander, maar forumbaasschap brengt bepaalde verantwoordelijkheden met zich mee. Verantwoordelijkheden die ik mensen die in het echte leven niets aankunnen, ook niet zie dragen. Je zult altijd forumbazen hebben met andere bezigheden, maar als ze zich niet zouden interesseren in jouw mening zouden ze je rustig negeren. Dus geen kulargumenten over dat iemand te weinig tijd zou hebben.
maar een forum is wezenlijk iets anders dan een chatbox. Slowchatten is wezenlijk iets anders dan een chatbox imo. Slowchatten (noch op DK, nog op Onzin) of gewoon chatten is niet het meest nuttige internetgebruik, dat geef ik meteen toe, maar het heeft wel degelijk verschillen. Dit heeft Grimm echter ook al heel duidelijk uiteen gezet. Je kunt niet alle Onzinners in een chatbox gooien, dat wordt veel te onoverzichtelijk.
En ik verwijt je niks als je te weinig tijd hebt. Dat kan ik helemaal begrijpen en accepteren. Ik zeg alleen dat als je een forum goed wilt modden, als TEAM, dat je dan wel moet zorgen dat er niet 3 FB's op zitten die alledrie alleen op maandag, donderdag en in het weekend tijd hebben (als voorbeeld).
Dat doet niets af aan de kwaliteit van de aanwezige FB's o.i.d., ik wil alleen zeggen dat het "niet meer bij kunnen houden" imo in dit geval geen argument is om het dan maar samen te voegen. Ik denk echt dat jullie daar een grote fout mee begaan.
Het blijft mijn mening, maar gezien de vele reacties op dit topic en de vele reacties in topics op Onzin, denk ik dat veel van de gebruikers het niet als een goed idee zien.
Uiteraard, doodsverwensingen etc. moeten worden aangepakt, maar dit lijkt me daar niet de juiste manier voor.
Oud 23-03-2006, 16:02
vidaaa
vidaaa is offline
Wie gaat er nou vrijwillig onzin posten
Oud 23-03-2006, 16:04
Verwijderd
Citaat:
vidaaa schreef op 23-03-2006 @ 17:02 :
Wie gaat er nou vrijwillig onzin posten
http://forum.scholieren.com/forumdis...?s=&forumid=49
Oud 23-03-2006, 16:05
Verwijderd
Citaat:
bartjenl schreef op 23-03-2006 @ 16:58 :
maar een forum is wezenlijk iets anders dan een chatbox. Slowchatten is wezenlijk iets anders dan een chatbox imo. Slowchatten (noch op DK, nog op Onzin) of gewoon chatten is niet het meest nuttige internetgebruik, dat geef ik meteen toe, maar het heeft wel degelijk verschillen. Dit heeft Grimm echter ook al heel duidelijk uiteen gezet. Je kunt niet alle Onzinners in een chatbox gooien, dat wordt veel te onoverzichtelijk.
En ik verwijt je niks als je te weinig tijd hebt. Dat kan ik helemaal begrijpen en accepteren. Ik zeg alleen dat als je een forum goed wilt modden, als TEAM, dat je dan wel moet zorgen dat er niet 3 FB's op zitten die alledrie alleen op maandag, donderdag en in het weekend tijd hebben (als voorbeeld).
Dat doet niets af aan de kwaliteit van de aanwezige FB's o.i.d., ik wil alleen zeggen dat het "niet meer bij kunnen houden" imo in dit geval geen argument is om het dan maar samen te voegen. Ik denk echt dat jullie daar een grote fout mee begaan.
Het blijft mijn mening, maar gezien de vele reacties op dit topic en de vele reacties in topics op Onzin, denk ik dat veel van de gebruikers het niet als een goed idee zien.
Uiteraard, doodsverwensingen etc. moeten worden aangepakt, maar dit lijkt me daar niet de juiste manier voor.
Om onzin enigsinds te kunnen controleren moet je er minimaal 15 fb's opzetten, gezien de postfrequentie
Oud 23-03-2006, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-03-2006 @ 17:05 :
Om onzin enigsinds te kunnen controleren moet je er minimaal 15 fb's opzetten, gezien de postfrequentie
dat zeg je nu, maar volgens mij valt de rotzooi op Onzin nog wel mee. Afgezien van een bever-kloon zo nu en dan zie ik niet echt veel slotjes op Onzin. Bovendien, gisteren of eergisteren opende ik een topic van een vrij duidelijke bever-kloon en toen ik daar een van de eerste 2 reply's in wilde quoten was het topic al verwijderd (of verplaatst naar Admin).
Bovendien wordt het volgens mij regelmatig gemeld en met een pro-actiever gebruikersbeleid (pm een FB als je iets ziet wat niet hoort) denk ik dat je het best met 4 FB's (zoals het de afgelopen tijd is geweest) aan moet kunnen.
Uiteraard heb ik geen beeld op wat er achter de schermen allemaal gebeurt en ik ben ook zeker niet tegen een hier en daar wat strenger beleid op Onzin, maar de samenvoeging van DK en Onzin waardoor het hele eigen imago van deze twee fora kwijt raakt, vind ik, nogmaals, niet de oplossing voor dit probleem.
Oud 23-03-2006, 16:23
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Of we stellen gewoon wat meer fb's aan?

Ik kon er gisteren niet van slapen

Wordt de rest nu ook samengevoegd? Hardware en software en exacte vakken, DoP en Letteren, Psychologie en Religie, Lichaam en Gezondheid en Seksualiteit? Net zolang tot er nog maar één deelfora is?

Onzin heeft een eigen identiteit en natuurlijk is er wel eens gezeur, maar met wat meer fb's kan dat misschien nog wel opgelost worden. En chatten is veel minder leuk, dat is zo warrig.
Oud 23-03-2006, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 23-03-2006 @ 17:23 :
Of we stellen gewoon wat meer fb's aan?

Ik kon er gisteren niet van slapen

Wordt de rest nu ook samengevoegd? Hardware en software en exacte vakken, DoP en Letteren, Psychologie en Religie, Lichaam en Gezondheid en Seksualiteit? Net zolang tot er nog maar één deelfora is?

Onzin heeft een eigen identiteit en natuurlijk is er wel eens gezeur, maar met wat meer fb's kan dat misschien nog wel opgelost worden. En chatten is veel minder leuk, dat is zo warrig.
hm.. kon ik maar zo'n korte posts maken en daarin hetzelfde zeggen..
Oud 23-03-2006, 16:59
Verwijderd
Citaat:
bartjenl schreef op 23-03-2006 @ 17:34 :
hm.. kon ik maar zo'n korte posts maken en daarin hetzelfde zeggen..
Komt af en toe op Letteren, daar leert ze dat
Oud 23-03-2006, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-03-2006 @ 17:05 :
Of vier effeciënte FB's.
Oud 23-03-2006, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 23-03-2006 @ 18:00 :
Of vier effeciënte FB's.
Nou als we de frequentie bekijken dan komt het erop dat je minimaal 2 fb's tegelijk nodig hebt. Omdat de kans dat ze alle 2 tegelijk aanwezig zijn klein is en ook niet de behoefte hebben om meerdere uren achterelkaar bezig te zijn. Daarnaast willen ze waarschijnlijk niet alleen maar alle posts controleren dus moet je er nog wel een fb bij zetten. Zodoende kom je op erg veel fb's uit. Het is makkelijker te controleren als de postfrequentie omlaag gaat.
Oud 23-03-2006, 17:05
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Grimm schreef op 23-03-2006 @ 18:00 :
Of vier effeciënte FB's.
Ja die in ieder geval af en toe eens aanwezig zijn
Oud 23-03-2006, 17:06
Verwijderd
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 23-03-2006 @ 18:05 :
Ja die in ieder geval af en toe eens aanwezig zijn
Dat is dus te weinig
Oud 23-03-2006, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-03-2006 @ 18:04 :
Nou als we de frequentie bekijken dan komt het erop dat je minimaal 2 fb's tegelijk nodig hebt. Omdat de kans dat ze alle 2 tegelijk aanwezig zijn klein is en ook niet de behoefte hebben om meerdere uren achterelkaar bezig te zijn. Daarnaast willen ze waarschijnlijk niet alleen maar alle posts controleren dus moet je er nog wel een fb bij zetten. Zodoende kom je op erg veel fb's uit. Het is makkelijker te controleren als de postfrequentie omlaag gaat.
M&M toegankelijker maken gaat sneller.
Oud 23-03-2006, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-03-2006 @ 18:04 :
juist ja.. dus als jij een bedrijf runt en je kunt alle aanvragen van bestaande klanten niet meer aan, ga je maar "nee" zeggen tegen die klanten?
Nee, dan stel je iemand extra aan om de capaciteit op te vangen.

De postfrequentie omlaag halen staat gelijk aan het hele idee van Onzin weghalen. En daar stoot je veel mensen mee tegen het hoofd.
Oud 23-03-2006, 17:16
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
neem er dan 1 of 2 forumbazen bij die het iets minder druk hebben, daar hoef je onzin toch niet voor op te doeken?

Maar goed maar ik geloof er toch niets van
Oud 23-03-2006, 17:19
Verwijderd
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 23-03-2006 @ 18:16 :
neem er dan 1 of 2 forumbazen bij die het iets minder druk hebben, daar hoef je onzin toch niet voor op te doeken?

als het niet waar is wil ik van Ieke, Kruimel en LL niet meer horen dat ze 't zo druk hebben aangezien ze hier blijkbaar tijd hadden om heel uitgebreid op te reageren
Oud 23-03-2006, 17:20
Verwijderd
Citaat:
bartjenl schreef op 23-03-2006 @ 18:15 :
juist ja.. dus als jij een bedrijf runt en je kunt alle aanvragen van bestaande klanten niet meer aan, ga je maar "nee" zeggen tegen die klanten?
Nee, dan stel je iemand extra aan om de capaciteit op te vangen.

De postfrequentie omlaag halen staat gelijk aan het hele idee van Onzin weghalen. En daar stoot je veel mensen mee tegen het hoofd.
Ik vind je vergelijking nogal overtrokken, in een bedrijf kan je namelijk de klantenstroom stopzetten.
Oud 23-03-2006, 17:20
Verwijderd
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 23-03-2006 @ 18:16 :

Dat is ook niet de enige reden, ik reageerde op een reactie van bartjenl
Oud 23-03-2006, 17:34
Verwijderd
Hoevaak gebeurt het dat iets buiten de regels gaat zonder dat het opgemerkt wordt door leden?
Oud 23-03-2006, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 23-03-2006 @ 18:34 :
Hoevaak gebeurt het dat iets buiten de regels gaat zonder dat het opgemerkt wordt door leden?
Onmogelijk te zeggen, netzoals hoe vaak gebeurt iets dat wordt opgemerkt door de leden, maar niet wordt doorgegeven door de leden.
Oud 23-03-2006, 17:37
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Grimm schreef op 23-03-2006 @ 18:34 :
Zelden tot nooit, het blijft soms wat langer staan na een melding als er geen FB aanwezig is.

Verder ga ik vanavond reageren op een aantal posts, als ik daar tijd voor heb en ga ik na aandringen van een aantal FB's een aantal van mijn ideeën kort uitwerken waarmee zowel DK als onzin effectief behouden kunnen worden.
Oud 23-03-2006, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-03-2006 @ 18:35 :
Onmogelijk te zeggen, netzoals hoe vaak gebeurt iets dat wordt opgemerkt door de leden, maar niet wordt doorgegeven door de leden.
Als je dat op de een of andere manier (waar is die kerel met zijn glazen bollen) voor elkaar krijgt, dat leden zelf zoveel mogelijk foute dingen doorgeven, zijn er veel minder FB's nodig, omdat ze niet meer hoeven te scouten. Ja, sorry, teveel spellen gespeeld.
Oud 23-03-2006, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 22-03-2006 @ 23:10 :
Dat zeker niet, de discussie gaat hier echt anders en je verwacht toch wel een fatsoenlijke reactie
aalsof de forumbazen anders dan ons posten, de meesten hebben de havo wel afgemaakt
Oud 23-03-2006, 17:40
Verwijderd
Waarom kan ik je post btw niet quoten? =\

Als = onzekerheid. Je kunt het proberen, natuurlijk
Oud 23-03-2006, 17:40
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 23-03-2006 @ 18:37 :
Zelden tot nooit, het blijft soms wat langer staan na een melding als er geen FB aanwezig is.

Verder ga ik vanavond reageren op een aantal posts, als ik daar tijd voor heb en ga ik na aandringen van een aantal FB's een aantal van mijn ideeën kort uitwerken waarmee zowel DK als onzin effectief behouden kunnen worden.
Ik hoop dat je daar ook goed rekening houdt met de datastroom
Oud 23-03-2006, 17:43
Verwijderd
LL, wat ben je hardnekkig.
Oud 23-03-2006, 17:50
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-03-2006 @ 18:40 :
wanener reageer je is op mijn post wat dat betreft
Oud 23-03-2006, 17:52
Verwijderd
Hoi, wanneer krijgen we nou de economische strategische punten, dan praten we verder.

Of zijn de forumbazen toevallig links georienteerd, zoals vroeger, waarom er bepaalde populaire forumbazen vertrokken
Oud 23-03-2006, 18:24
Verwijderd
Ik wou trouwens wel zeggen dat hij mij niet zoveel uitmaakt.

Alleen vind ik het jammer dat de 2 snelheden verdwijnen en er 1 overblijft. Ik las de kantine wel vaak en ook alle reacties, ook al was het vaak onzin.
Oud 23-03-2006, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-03-2006 @ 18:40 :
ik dacht dat vBulletin 3.5 daar ook wel wat verbeteringen voor had?
Oud 23-03-2006, 19:07
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-03-2006 @ 10:21 :
Je wil toch niet gaan beweren dat meer dan 3 procent van de topics op onzin intressante discussie bevatten?
Ik ga niet in percentages spreken, daar wil ik me niet aan wagen. Maar moet een interessante discussie inhoud hebben, of kan je ook gezellig over een onderwerp praten, waar ligt de grens?
Citaat:

Post er anders een aantal, met een korte samenvatting
Zal ik doen, als ik klaar ben zal ik deze posten, komen waarschijnlijk in een volgend deel aangezien deze vol is en ik een ontzettend intensieve week achter de rug heb waardoor ik me niet goed op bepaalde dingen kan focussen.
Citaat:

Dan moet je eerst een oud topic vol maken
dus elke keer als het sneeuwt (om dat onderwerp maar erbij te houden) weer een oud topic zoeken en deze uppen, al is het een maand of wat oud?
Citaat:

Dan pas je je maar aan, als je niet normaal kan reageren, hoef je wat bij betreft niet te posten.
Heb jij het nooit dat je liever iemand uit de weg mag die je niet goed ligt? Volgens mij is dat overal en altijd zo, dus ook op internet. Zoals de regels op onzin nu zijn kan dat ontlopen/ontwijken erg goed, met de nieuwe ideeën wordt dat vrijwel onmogelijk gemaakt.
Citaat:

De discussie is er nu toch? Het enige verschil is dat wij ons standpunt al hebben bepaald.
Dat het doorgevoerd gaat worden ook, wanneer is zelfs al duidelijk.
Citaat:
\isschien was het argument wel gegeven dat er over een paar maanden dan echte problemen komen. De problemen zijn echter nu al aanwezig.
Als er zo veel problemen waren/zijn, waarom is dat dan niet eerder kenbaar gemaakt aan de leden?

Ik vind het erg jammer dat er schijnbaar grote problemen zijn met deze twee deelfora voor het forumbazenteam, moeten ze dit OP TIJD kenbaar maken naar de leden en niet pas nadat er intern weet ik hoelang er al over overlegd is met een besluit komen waar wij ons schijnbaar maar aan moeten houden, omdat het opgedrongen gaat worden en alle argumenten van tafel geveegd worden of niet eens benoemd worden in reacties. Ik mis er in jouw qoute weer een paar, waar je zeker aandacht aan had kunnen besteden omdat ik jouw visie en die van anderen graag zou willen horen.

Ook vind ik het heel erg jammer dat er hel veel forumbazen en zeker die van Onzin en DK zich helemaal afzijdig houden in deze discussie. Het lijkt wel alsof zij geen mening mogen geven over dit onderwerp of het er niet mee eens zijn, maar dat niet mogen uitdragen aangezien de meerderheid (wie dat allemaal mogen zijn) dit wel wil doorvoeren.
Ik heb het idee datde formbazen van deze deelfora echt weten wat er leeft onder de mensen die er komen en zij kunnen ook het beste reageren op de redenen waarom dit besluit genomen is.
En daarbij doel ik op Boogie, Tofke_H, maartenlof, Q, PV en in mindere mate Dukko aangezien hij nog niet echt lang FB is op DK.

Laatst gewijzigd op 23-03-2006 om 19:10.
Oud 23-03-2006, 19:12
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 23-03-2006 @ 20:07 :
*...verhaal waar ik het helemaal mee eens ben...*
Ik heb het idee datde formbazen van deze deelfora echt weten wat er leeft onder de mensen die er komen en zij kunnen ook het beste reageren op de redenen waarom dit besluit genomen is.
juist! dat laatste is vooral waar het om draait. er léven dingen op Onzin en op DK. Op fora als de huiswerkfora heb je geen echte "community" (bij gebrek aan het goede Engelse woord), maar die heb je zéker op DK en op Onzin wel.
En die groepen mensen moeten ten eerste niet gemixt worden en ten tweede zijn die juist samen vanwege de postspeed, het beleid etc. etc. etc. zoals het nu is.

Dat kun je niet mixen. Er zijn betere oplossingen voor. Maar dat is de duizendste keer dat ik dit zeg.
Oud 23-03-2006, 19:15
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 23-03-2006 @ 20:07 :

En daarbij doel ik op Boogie, Tofke_H, maartenlof, Q, PV en in mindere mate Dukko aangezien hij nog niet echt lang FB is op DK.
[sb]
Code:
Totaal aantal posts: 488
Gebruiker 	Posts
Lucky Luciano 	34
Firdaus 	26
Grimm 	15
Marcade 	14
Pibbo 	14
bartjenl 	13
Ieke 	12
z0pje 	12
WolterB 	11
Methuselah 	10
Adore 	9
Sylph 	9
Leonoor 	8
Sperzieboon 	8
professor2 	8
Levitating Nun 	7
AngelLena 	7
Shock 	7
Kenjirro 	7
ook hallo 	7
Blush 	6
Hanneke 	6
Kruimel 	5
Wasbeermeneer 	5
hemhemhem 	5
Lafjuh 	5
Iter 	5
MazeMouse 	5
hppa 	4
Not for Sale 	4
Obi Wan 	4
Piloff 	4
Anneka 	4
McCaine 	4
MokkoL MichaeL 	4
Gimme more beer 	3
Koning 	3
Nonaj 	3
stoepkrijtje 	3
Chaucus 	3
Kapt. Roodbaard 	3
Mutant 	3
NilsHolgersson 	3
Duplo - Dos 	3
coopergirl 	3
2B! 	3
nare man 	3
mltinus 	3
In Your Room 	3
Featherbrained 	3
kwibus 	3
marco_nogwat 	2
Maurice 	2
zoef de haas 	2
Mephisto 	2
kever 	2
Vogelvrij 	2
catoolyntje 	2
Qamra 	2
vidaaa 	2
Igorrrai 	2
Dolores 	2
Quantes 	2
maxwell 	2
CSN 	2
0oFZo0 	2
Lente 	2
tss 	2
ekki 	2
hasseltboy 	2
TheRedArrow 	2
********** 	2
Ufke 	1
ne0c0rt3xX 	1
Porn_Flakes 	1
Laurens 	1
Rooster 	1
Ketjing 	1
Ymir 	1
bonelesschicken 	1
Narcotic 	1
BobdeMasturbeer 	1
marrel 	1
Zwoek 	1
Little Phoebe 	1
Yerli 	1
catweazle 	1
Rieno 	1
Vinc 	1
Loezzel 	1
Q 	1
DarkSide 	1
Disturbedangel 	1
idontcare 	1
flyaway 	1
Lumihiutale 	1
Pannekoeketrut 	1
Hulk 	1
starfishie 	1
snoopy 	1
Master of Puppets 	1
@rne 	1
Nee_nee 	1
ilse 	1
Mindfields 	1
knijtert! 	1
Louis Armstrong 	1
NuncaMas 	1
perfectme 	1
Ertur 	1
Ruby 	1
red_and_black 	1
fiepje 	1
arP-socialist 	1
Eye of Sauron 	1
SKAdillac 	1
x-spekkie-x 	1
Nothing 	1
Thoughtful 	1
Rachel 	1
milkzhake 	1
de communiceerbeer 	1
Lilith 	1
At the Drive-in 	1
M@rco 	1
love-THE-world 	1
White Trash 	1
Jolt 	1
*** 	1
Lollokaust 	1
CD-R 	1
Secret Agent 	1
Vanilia 	1
Sjoerd 	1
bambix 	1
koekjes 	1
flower44 	1
Milan Dado 	1
Risce 	1
Thunder Child 	1
wizkid 	1
Mea Culpa 	1
Leeuwinnetje 	1
Dukko 	1
drilboor sjakie 	1
Hecatomb 	1
Master HJ 	1
Sarah 	1
Ming-Xia 	1
fcuk 	1
Rode Panda 	1
Roadrunner 	1
D 	1
Mr Soija 	1
Charly Brown 	1
Gwenniej 	1
Stefanie 	1
hitzor 	1
Mushu 	1
Daantje_0705 	1
Tink* 	1
Internet 	1
[/sb]

So far de betrokken FB's.

Laatst gewijzigd op 23-03-2006 om 19:17.
Oud 23-03-2006, 19:24
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dukko schreef op 23-03-2006 @ 09:28 :
Chatlogs?
Ik denk dat de eerder aangedragen argumenten die het verschil aangeven tussen een chat en een forum genoeg duidelijkheid geven, daar ben ik het dan ook helemaal mee eens.
Oud 23-03-2006, 20:21
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 23-03-2006 @ 20:24 :
Ik denk dat de eerder aangedragen argumenten die het verschil aangeven tussen een chat en een forum genoeg duidelijkheid geven, daar ben ik het dan ook helemaal mee eens.
Dat is waar.

Ik kan niet anders zeggen dan dat we als team tot dit besluit zijn gekomen, en dat de eerder aangedragen argumenten die onze keuze benadrukken genoeg duidelijkheid geven.
Oud 23-03-2006, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 23-03-2006 @ 21:21 :
Dat is waar.

Ik kan niet anders zeggen dan dat we als team tot dit besluit zijn gekomen, en dat de eerder aangedragen argumenten die onze keuze benadrukken genoeg duidelijkheid geven.
En wat als je argumenten hard gecounterd worden en je voor het publiek stevig achter je oren moet krabben wat betreft de juistheid van het besluit dat jullie als team hebben gemaakt, is dat ook duidelijk genoeg?
Oud 23-03-2006, 20:52
Verwijderd
dit is echt de beste 1 april-grap ooit van dit forum
Oud 23-03-2006, 21:05
Rossantha
Rossantha is offline
Citaat:
sjek schreef op 23-03-2006 @ 21:52 :
dit is echt de beste 1 april-grap ooit van dit forum
Ben het volledig met deze zin eens
Oud 23-03-2006, 21:12
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dukko schreef op 23-03-2006 @ 21:21 :
Dat is waar.

Welke niet-weerlegde argumenten bedoel je precies, zijn er érg weinig en zeker geen overtuigende in dit hele topic.
Ook wordt er te weinig gekeken naar wat de leden willen, ook geen goede zaak, zeker niet bij een forum, wat gemaakt wordt tot wat het is door de leden.
Oud 23-03-2006, 21:17
Souris
Souris is offline
het is dan bijna 1 april,dus het zal wel weer
Oud 23-03-2006, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Souris schreef op 23-03-2006 @ 22:17 :
het is dan bijna 1 april,dus het zal wel weer
het schijnt toch echt geen 1 april grap te zijn
Oud 23-03-2006, 21:29
Verwijderd