Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja je hebt best een aardig budget te besteden denk ik.
Ik heb alleen ervaring met Istrie. De stranden daar zijn inderdaad kiezel, al vid je soms bij uitzondering wel zandstrand. Ik vind het juist niet troosteloos aandoen, al vind je er natuurlijk geen palmboomstranden. Er is echt megaveel te doen in Istrie. Zeker als je in Pula gaat zitten. Daar kan je ook redelijk dichtbij over naar Venetie. Vervallen ziet het er ook niet uit, daarh oef je je iig geen zorgen over te maken. Kreta en canarische eilanden weet ik het fijne niet van. Maar heb je ook al aan Portugal, Malta of nog verder weg zoals Afrika ofzo zitten denken? www.vakantiereiswijzer.nl kan ik alleen mar aanraden als je informatie wilt over een hotel of een dorp. succes! |
![]() |
||
Citaat:
Kroatie is misschien ( zoals ts al zei) niet echt geschikt. er zijn nl weinig dingen voor jeugd te doen. En zooo goedkoop is het daar ook niet meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welke kies je? Je moet kiezen Michel1992 | 27 | 29-08-2009 15:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Psychologie |
Ik kan niet kiezen, weet iemand wat te doen? Yab-Yum | 7 | 31-07-2003 12:17 | |
Films, TV & Radio |
Lucille Werner Verwijderd | 34 | 05-03-2003 18:53 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Balen! -> heeft hier iem. chantage (int frans!) Lonnepon | 3 | 21-05-2002 19:27 | |
Algemene schoolzaken |
Wat is een profielwerkstuk? Verwijderd | 7 | 16-05-2002 07:55 |