Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2005, 20:43
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-12-2005 @ 17:10 :
Oeh, jullie gaan eraan vanavond...
Inderdaad, maar ze hebben nog best wel moeite gehad met onze verdediging, begreep ik van iemand die mij op de hoogte hield. Dat vind ik het belangrijkst. Na het ontslag van Lok was de kans helemáál klein dat we nog zouden kunnen winnen.
Oud 22-12-2005, 09:51
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-12-2005 @ 21:43 :
Inderdaad, maar ze hebben nog best wel moeite gehad met onze verdediging, begreep ik van iemand die mij op de hoogte hield. Dat vind ik het belangrijkst. Na het ontslag van Lok was de kans helemáál klein dat we nog zouden kunnen winnen.
Tja, ging heel gelijk op gister... Wij begonnen sterk, maar na een kwartier ofzo kwamen jullie goed terug. Tot de rust ging t redelijk gelijk op.
De 2e helft begonnen jullie juist sterker.
Maar het was wel een nogal matige wedstrijd, zeker van onze kant.
Oud 22-12-2005, 11:08
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-12-2005 @ 10:51 :
Tja, ging heel gelijk op gister... Wij begonnen sterk, maar na een kwartier ofzo kwamen jullie goed terug. Tot de rust ging t redelijk gelijk op.
De 2e helft begonnen jullie juist sterker.
Maar het was wel een nogal matige wedstrijd, zeker van onze kant.
Ach ja, dat is de kracht van NEC dit jaar wel, zorgen dat de tegenstander niet in z'n spel komt. Maar AZ doet het momenteel gewoon te goed voor ons. Als je heel reëel bent, kun je gewoon met onze aanvallers niets beginnen tegen AZ. De verdediging kan ze in goede doen goed aan, maar scoren wordt gewoon erg lastig.
Oud 22-12-2005, 12:18
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-12-2005 @ 12:08 :
Ach ja, dat is de kracht van NEC dit jaar wel, zorgen dat de tegenstander niet in z'n spel komt. Maar AZ doet het momenteel gewoon te goed voor ons. Als je heel reëel bent, kun je gewoon met onze aanvallers niets beginnen tegen AZ. De verdediging kan ze in goede doen goed aan, maar scoren wordt gewoon erg lastig.
Die Denneboom kan veel meer rendament uit zijn spel halen dan dat ie nu doet... Gister bleek ook weer dat ie heel sterk aan de bal, ook tegen Mathijsen, maar vervolgens doet ie er nix of weinig mee... Verder hebben jullie idd niet veel stootkracht voorin.

Klinkt misschien arrogant, maar ik vond het inderdaad knap hoe NEC het voor elkaar kreeg ons uit het spel te houden. We waren meer dan goed op dreef de laatste weken, RKC speelden we bijvoorbeeld helemaal weg.
Als het voorin ook een beetje gaat draaien komt het wel goed met jullie dit seizoen, al gaat het qua resultaten met jullie tot nu toe lang niet slecht.
Oud 22-12-2005, 14:09
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-12-2005 @ 23:15 :

Goh, nog 3 wedstrijden winnen en we spelen Europees voetbal!
2 toch? kwart en halve finale winnen en dan hopen dat ajax/az/psv in de finale staat
Oud 22-12-2005, 15:32
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-12-2005 @ 20:33 :
Jaja, nog 3 potjes winnen!
Je mag mijn reiskoffer wel overkopen die ik vorig jaar had gekocht, omdat we Europa in zouden gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 00:35
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
kalinho schreef op 22-12-2005 @ 15:09 :
2 toch? kwart en halve finale winnen en dan hopen dat ajax/az/psv in de finale staat
Ja oke, dat kan ook, maar ik ga dan ook meteen voor de finale winnen he.

Overige uitslagen:
AZ - NEC 2-0
Aken-Noord - Feyenoord 1-0
Groningen - Volendam 3-0
Eindhoven - Ajax 1-6

Daarna vond de loting plaats, onze Harrie Gommans haalde er de volgende kwartfinales uit:
Helmond Sport - Aken-Noord
AZ - MVV
Groningen - PSV
Heerenveen - Ajax

Shit, AZ uit. Een van de meeste ongunstigste lotingen, omdat: 1. Het uit is en ver weg is, 2. Het nu al bijna onmogelijk is daar te winnen. Niet dat Ajax of PSV thuis makkelijker is, maar zoiets hoop je toch veel eerder dan AZ, Groningen of Heerenveen uit.
Ach ja, gewoon het beste van maken, het achterin waterdicht houden en dan zien we het wel. Maar als je het mij vraagt: einde bekertournooi. Wel een leuk weerzien met Denny en Kenneth.
Oud 23-12-2005, 00:41
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-12-2005 @ 13:18 :
Die Denneboom kan veel meer rendament uit zijn spel halen dan dat ie nu doet... Gister bleek ook weer dat ie heel sterk aan de bal, ook tegen Mathijsen, maar vervolgens doet ie er nix of weinig mee... Verder hebben jullie idd niet veel stootkracht voorin.
Denneboom is geen teamspeler, is niet erg slim aan de bal. Dat is zijn zwakste punt, daarnaast ontbreekt het bij hem regelmatig aan inzet.

Citaat:
Klinkt misschien arrogant, maar ik vond het inderdaad knap hoe NEC het voor elkaar kreeg ons uit het spel te houden. We waren meer dan goed op dreef de laatste weken, RKC speelden we bijvoorbeeld helemaal weg.
Als het voorin ook een beetje gaat draaien komt het wel goed met jullie dit seizoen, al gaat het qua resultaten met jullie tot nu toe lang niet slecht.
Nou ja, arrogant, AZ draait dit seizoen eigenlijk beter dan vorig seizoen, al lijkt dat anders. Ze presteren stabieler. Dan vind ik het leuk dat wij het dát soort clubs echt moeilijk kunnen maken. Dat is al jaren zo (sinds Neeskens eigenlijk), maar dit seizoen lijkt het ook echt goed te lukken. Het is alleen jammer dat je tegen de mindere clubs minder presteert. Maar dat is ook verklaarbaar.

De betere clubs laten wij minder goed spelen en zo komen we op hun helft. De mindere clubs zijn het echte gewend dat ze slecht spelen en ze kunnen daarmee omgaan. Dan moet je als NEC kunnen aanvallen en de enigen die echt serieuze aanvallende inbreng hebben zijn Boutahar en Niedzielan.

Denneboom lijkt een leuke speler, maar ik heb hier een compilatie van NEC-goals sinds 2004 en je ziet duidelijk dat vrijwel élke goal die Denneboom maakt gewoon een slap mazzelgoaltje is.
Oud 23-12-2005, 13:17
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-12-2005 @ 01:35 :
Shit, AZ uit. Een van de meeste ongunstigste lotingen, omdat: 1. Het uit is en ver weg is, 2. Het nu al bijna onmogelijk is daar te winnen. Niet dat Ajax of PSV thuis makkelijker is, maar zoiets hoop je toch veel eerder dan AZ, Groningen of Heerenveen uit.
Ach ja, gewoon het beste van maken, het achterin waterdicht houden en dan zien we het wel. Maar als je het mij vraagt: einde bekertournooi. Wel een leuk weerzien met Denny en Kenneth.
Wij hebben altijd moeite met 'mindere' tegenstanders... Het zou me niets verbazen als we het nog vrij moeilijk gaan krijgen tegen jullie.
Maar in principe moet het natuurlijk geen probleem zijn voor ons, en ligt de halve finale voor het grijpen.
Voor ons een weerzien met Mieltje.
Oud 23-12-2005, 20:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-12-2005 @ 14:17 :
Wij hebben altijd moeite met 'mindere' tegenstanders... Het zou me niets verbazen als we het nog vrij moeilijk gaan krijgen tegen jullie.
Maar in principe moet het natuurlijk geen probleem zijn voor ons, en ligt de halve finale voor het grijpen.
Voor ons een weerzien met Mieltje.
Ik acht ons nu al kansloos. We kunnen dan wel een keeper hebben die met veel fantastische reddingen veel punten heeft gepakt voor ons en we kunnen dan wel proberen alles tegen te houden, maar uiteindelijk zal het kwaliteitsverschil toch te groot zijn. Maja, toch stiekem hopen op een stuntje.

AZ - MVV is ook de wedstrijd tussen de oud-trainer van Barcalona en zijn toenmalig assistent: Louis van Gaal VS Andries Jonker.
Oud 24-12-2005, 10:55
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-12-2005 @ 21:05 :
Ik acht ons nu al kansloos. We kunnen dan wel een keeper hebben die met veel fantastische reddingen veel punten heeft gepakt voor ons en we kunnen dan wel proberen alles tegen te houden, maar uiteindelijk zal het kwaliteitsverschil toch te groot zijn. Maja, toch stiekem hopen op een stuntje.

AZ - MVV is ook de wedstrijd tussen de oud-trainer van Barcalona en zijn toenmalig assistent: Louis van Gaal VS Andries Jonker.
Tja wedstrijden tussen 'de meester' - en 'de leerling' zijn vaak leuke wedstrijden, een stuntje kan altijd.
Oud 27-12-2005, 21:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Guissie schreef op 24-12-2005 @ 11:55 :
Tja wedstrijden tussen 'de meester' - en 'de leerling' zijn vaak leuke wedstrijden, een stuntje kan altijd.
Zie Koeman - Hiddink een aantal weken geleden (wat betreft leuke wedstrijden, een echte stunt was het niet).
Tja, we zien wel. Als je ziet hoe Feyenoord gister tegen AZ voetbalt, zo moeten wij dat ook doen. Heel fel op ze jagen, zodat al heel vroeg hun opbouw verstoord wordt. Al blijft het een hele moeilijke zaak om daar te winnen.
Oud 31-01-2006, 18:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vanavond is het zover. Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Pffff, stom SBS6 dat het niet live uitzendt. Dan maar via radio luisteren (als ik het tenminste kan ontvangen vanuit Brabant) en hopen op een stunt. Maar het wordt natuurlijk supermoeilijk, zeker na het vertrek van Martha en Muhamadu.
Oud 01-02-2006, 17:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja, 4-0, jammer. Vooraf was de kans op een nederlaag wel groot, maar ik moet zeggen als ik het radioverslag en de samenvatting op SBS6 hoor en zie, dan vind ik dat we vooral het eerste half uur lekker mee gevoetbald hebben. Maja, dan valt die 2-0 en is het afgelopen. (En als je dan ook nog hoort dat Aken-Noord wel doorgaat dan is je avond helemaal verpest. )
Wel fantastisch dat zoveel mensen uit Maastricht daar waren. Heb wat AZ-sites afgestruind en ook daar geven ze complimenten aan de Maastrichtse supporters.
Ach ja, het was een mooi bekeravontuur...

Vanavond en morgen nog: Grunn-PSV en Heerenveen-Ajax. Ik geef Grunn en Heerenveen zeker wel kans om door te gaan. Dit omdat Grunn in goede doen is en Ajax helemaal niet lekker draait en het altijd lastig heeft in Fryslan.
Oud 01-02-2006, 18:10
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-02-2006 @ 18:44 :
Heb wat AZ-sites afgestruind en ook daar geven ze complimenten aan de Maastrichtse supporters.
Dat is dan ook niet zo moelijk in alkmaar
Oud 01-02-2006, 18:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-02-2006 @ 19:10 :
Dat is dan ook niet zo moelijk in alkmaar

Maar oke, ik heb gister bij de samenvatting van SBS6 goed geluisterd en hoorde dat de MVV-supporters bij een 4-0-achterstond nog stonden te zingen. Ze hebben dus wel een mooi feestje gevierd, ondanks de ruime nederlaag.
Oud 01-02-2006, 23:07
PV
PV is offline
Kut-PSV
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 08:30
Wawl
Wawl is offline
Ik hoopte zo dat Grunn nog zou scoren in de laatste minuten, maar helaas.
Oud 02-02-2006, 11:38
one.
one. is offline
Ik ook. Jammer dat Groningen heeft verloren, ze hebben er zo hard voor gevochten.
Oud 02-02-2006, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-02-2006 @ 18:44 :
Tja, 4-0, jammer. Vooraf was de kans op een nederlaag wel groot, maar ik moet zeggen als ik het radioverslag en de samenvatting op SBS6 hoor en zie, dan vind ik dat we vooral het eerste half uur lekker mee gevoetbald hebben. Maja, dan valt die 2-0 en is het afgelopen. (En als je dan ook nog hoort dat Aken-Noord wel doorgaat dan is je avond helemaal verpest. )
Wel fantastisch dat zoveel mensen uit Maastricht daar waren. Heb wat AZ-sites afgestruind en ook daar geven ze complimenten aan de Maastrichtse supporters.
Ach ja, het was een mooi bekeravontuur...

Vanavond en morgen nog: Grunn-PSV en Heerenveen-Ajax. Ik geef Grunn en Heerenveen zeker wel kans om door te gaan. Dit omdat Grunn in goede doen is en Ajax helemaal niet lekker draait en het altijd lastig heeft in Fryslan.
Waarom was jij er dan niet?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 14:01
Gimme more beer
Citaat:
vijf schreef op 02-02-2006 @ 14:59 :
Hij kon niet, zei hij eerder al.
Oud 02-02-2006, 18:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 02-02-2006 @ 14:59 :
Ik kon niet, had nog een aantal belangrijke dingen dezer dagen te doen. Bovendien was het verplichte combi en aangezien ik het niet zag zitten om van Tilburg naar Maastricht te gaan, van Maastricht naar Alkmaar en dan weer terug en dan met een lamme kop in een drukke week weer naar Tilburg te gaan, viel deze wedstrijd dus al voor me af.

Grunn-PSV 2-3... tja PSV had een aantal gelukjes mee en jammer dat de 2-3 van Grunn te laat viel anders had ik het nog willen zien of PSV de voorsprong behouden had.

Vanavond Heerenveen-Ajax, zouden de Amsterdammers weer traditioneel daar ten onder gaan?
Oud 02-02-2006, 18:32
Barry K
Barry K is offline
Ik verwacht een overwinning voor Ajax met de eerste goal voor Klaas-Jan Huntelaar in Ajax dienst. (serieus)
Verder gaat ook Rosenberg weer scoren.

We gaan sowieso wel een doelpunt tegen krijgen met die klungelende verdediging van de afgelopen weken.
Oud 02-02-2006, 18:58
one.
one. is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-02-2006 @ 19:04 :
Vanavond Heerenveen-Ajax, zouden de Amsterdammers weer traditioneel daar ten onder gaan?
Ik denk het wel.
Oud 02-02-2006, 18:59
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Speelt Mark de Vries eigenlijk mee vanavond bij Heerenveen?
Ik vind het toch een beetje een rare aankoop. Maar wie weet verrast ie me, hij heeft aardige dingen laten zien in Schotland geloof ik.
Oud 02-02-2006, 21:42
Joone
Joone is offline
yeeeeeh we hebben gewonnen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 11:35
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Barry K schreef op 02-02-2006 @ 19:32 :

We gaan sowieso wel een doelpunt tegen krijgen met die klungelende verdediging van de afgelopen weken.
als er één verdediging aan hetklungelen was gisteren...

paar keer 2 op 1 situatie gehad (misschien nog vaker alleen zag de grensrechter buitenspel waar het niet was), alleen slecht uitgespeeld door met name Rosales
Oud 03-02-2006, 11:51
one.
one. is offline
Ik had het fout.

Er werd van beide kanten niet goed gespeeld, maar gelukkig hebben we de kansen die we kregen wel benut. Het kan echter nog veel beter.
Oud 03-02-2006, 21:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zozo, Ajax gewonnen, had het eigenlijk niet verwacht.
En dan zie je dat juist tegen Heerenveen Huntelaar weer zijn eerste doelpunt maakt...

Halve finales:
Ajax - Aken-Noord
PSV - AZ

Mja, jammer dat er weer niet echt een verrassing tussen zit. Denk dat ze alle vier wel kans maken om door te komen, alles lijkt me dus mogelijk.
Oud 04-02-2006, 17:38
Verwijderd
huntelaar was niet alleen goed voor een doelpunt, hij heeft ook nog ff de loting goed gedaan .
Ik heb toch een stuk liever Roda dan PSV of AZ.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 15:57
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Morgen staat PSV-AZ op het programma...
Beide teams zijn niet zo geweldig in vorm de laatste weken, maar ik denk dat dit gewoon een wedstrijd op zich is.

Ik ben er iig bij in eindhoven. (Wel in een PSV vak als AZ supporter zijnde... )
Oud 21-03-2006, 18:24
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zolang Aken-Noord maar verliest. Maja, ze zijn zeker wel in staat om een stuntje te leveren.
PSV-AZ zal moeilijk voor AZ worden, maar het is wel nog de enige kans voor hun om een prijs te winnen. Kansloos acht ik ze toch niet.
Oud 22-03-2006, 23:03
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Ik kwam een kwartier voor het einde terug uit school.. mijn broertje al helemaal depri. Wacht maar zei ik, ze prutsen er nog we één in.
En wat voor een.

En toen nog één. En nóg een. En nóg een.
Heerlijk.
Oud 23-03-2006, 10:53
Gimme more beer
Jammer voor Roda. PSV redelijk terecht gewonnen, maar een wedstrijd was het niet.
Oud 23-03-2006, 11:07
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ was beter...
Maar dat zijn clubs vaker tegen PSV.

Was wel gezellig in Eindhoven na de wedstrijd.
Maar ik kan nou niet zeggen dat in het Phillips stadion een geweldige sfeer hangt.
Oud 23-03-2006, 11:15
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-03-2006 @ 12:07 :
AZ was beter...
... maar kreeg z'n eerste serieuze kans pas in de 85e minuut ofzo.
Oud 23-03-2006, 12:01
kalinho
kalinho is offline
de tering. ik werd helemaal gek thuis toen de 1-1 viel hoewel 4-1 een tikkeltje aan de overdreven kant is, vond ik 0-1 ook niet terecht, roda had ook amper een kans gehad. Mja toen was daar KLAAS JAN HUNTELAARRRR

et leek trouwenswel n bietje op de bekerfinale van 2002, tegen utrecht
Oud 23-03-2006, 12:18
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-03-2006 @ 12:15 :
... maar kreeg z'n eerste serieuze kans pas in de 85e minuut ofzo.
Eerste echte kans voor PSV liet tot in de verlenging op zich wachten.
(Die 2 afstandschoten van Cocu en Alex noem ik natuurlijk geen uitgespeelde kansen)
Oud 23-03-2006, 15:32
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-03-2006 @ 11:53 :
Jammer voor Roda. PSV redelijk terecht gewonnen, maar een wedstrijd was het niet.
Dat klopt... Het was géén goede wedstrijd. Geen tempo... Pas in de verlengingen was er iets te zien, zeker nadat het 1-0 was. Conclussie was dan voor mij dat AZ kwam om te counteren. En als PSV dan niet beweegt dan is er geen wedstrijd.

Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-03-2006 @ 12:07 :
AZ was beter...
Maar dat zijn clubs vaker tegen PSV.
AZ beter?! AZ heeft volgens mij maar enkele kansen gehad op het einde van de tweede helft. Voor de rest was AZ enkel degelijk in zijn verdediging.
Oud 23-03-2006, 18:08
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-03-2006 @ 13:18 :
Eerste echte kans voor PSV liet tot in de verlenging op zich wachten.
(Die 2 afstandschoten van Cocu en Alex noem ik natuurlijk geen uitgespeelde kansen)
Je moet je sig aanpassen
Oud 23-03-2006, 18:24
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 23-03-2006 @ 19:08 :
Je moet je sig aanpassen
alweer ^_^

en jij kan er straks inzetten; ''Kampioenen NACompetitie! ''
Oud 23-03-2006, 19:13
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Juist, ik kan niet wachten op de kraker tegen Volendam!
Combivrij paling vreten en zuipen op de dijk

Je moet er toch iets positiefs in kunnen zien.
Oud 23-03-2006, 20:21
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 23-03-2006 @ 19:08 :
Je moet je sig aanpassen

Is idd alweer de 2e keer dit seizoen...
Oud 23-03-2006, 22:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jongejonge hey, zit dat Aachen-Nord 5 seconden van Europees Voetbal af en lijkt er geen vuiltje aan de lucht, scoort Huntelaartje even in de 94e minuut met een halve omhaal... en toen in de verlenging zagen we een heel ander Ajax.
Op zich was het verdiender geweest als Roda had gewonnen, want Ajax bakte er niets van. Toch vind ik het als MVV-supporter niet erg dat die 1-1 nog viel.
PSV - AZ, tja... *gaap*
Oud 07-05-2006, 20:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hoezo lucky Ajax?

Danny Blind wint de beker, haalt voorronde CL, en moet toch weg bij Ajax. Tja...

Anyway, een saaie eerste helft, de tweede helft begon goed met 2 doelpunten, daarna 2 rode kaarten en het bleef wel leuk om naar te kijken. Huntelaar laat weer zien dat het een echte spits is: kwam weinig in het stuk voor en toch 2 keer scoren.
Oud 07-05-2006, 20:57
Strever
Strever is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 07-05-2006 @ 21:36 :
Hoezo lucky Ajax?

Danny Blind wint de beker, haalt voorronde CL, en moet toch weg bij Ajax. Tja...

Anyway, een saaie eerste helft, de tweede helft begon goed met 2 doelpunten, daarna 2 rode kaarten en het bleef wel leuk om naar te kijken. Huntelaar laat weer zien dat het een echte spits is: kwam weinig in het stuk voor en toch 2 keer scoren.
Dit was dus echt geen lucky Ajax

Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 20:59.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 21:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Strever schreef op 07-05-2006 @ 21:57 :
Dit was dus echt geen lucky Ajax
Nee oke, een écht supergoed voorbeeld van lucky Ajax was het niet, maar Ajax heeft de laatste jaren zó vaak in de slotminuten de winnende goal gescoord dat het bijna een gewoonte wordt.
Maar goed, slecht speelden ze niet vanavond vond ik. Ik vond ze zelfs de betere ploeg...
Oud 07-05-2006, 21:03
Strever
Strever is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 07-05-2006 @ 22:01 :
Nee oke, een écht supergoed voorbeeld van lucky Ajax was het niet, maar Ajax heeft de laatste jaren zó vaak in de slotminuten de winnende goal gescoord dat het bijna een gewoonte wordt.
Maar goed, slecht speelden ze niet vanavond vond ik. Ik vond ze zelfs de betere ploeg...
Hehe daar heb je gelijk in
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 21:04
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
In een wedstrijd krijg je 90 min + blessuretijd de tijd om er meer te maken dan de ander.
Dat Ajax dat nou wél kan heeft niks met lucky te maken, meer met kwaliteit en vertrouwen hebben in een goede afloop.
Zolang de wedstrijd duurt.

Morgen naar Leidscheplein !
Oud 07-05-2006, 23:09
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Je kan er vanalles van vinden maar dit is gewoon kwaliteit van een echte spits. En hij heeft nu gewoon zoveel zelfvertrouwen dat hij niet onrustig wordt als hij al een half uur geen bal meer geraakt heeft, maar gewoon wacht tot zijn volgende moment en dan die bal erin tikt. Een doelpunt dat veel zegt over Huntelaar dit jaar, persoonlijk vind ik het een van de beste spelers van het jaar.
Reageren

Regels voor berichten