![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb heel Skypia (?) gezien, stuk op 70 afleveringen geloof ik + de eerste 10, maar ik vond het niet zo heel cool eigenlijk Het is dat het laat is, anders had ik hier wat spoilers neergezet wat me eigenlijk niet bevalt ![]() // Pagina 6 ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind ook dat One Piece niet draait om de actie, maar meer om de humor en de hele sfeer die er is.. de actie is over het algemeen voorspelbaar, maar de humor maakt et zo verslavend leuk. Even over anime in het algemeen: In heel veel anime is het ook een grote fout om zomaar halverwege de serie iets te gaan kijken... je hebt in heel veel gevallen bijzonder veel gemist en is de kans dat het niet leuk is veel groter, omdat je nauwelijks snapt waar et over gaat. Er zijn maar een handjevol series waarbij dat kan..en die zijn veelal waardeloos.
Laatst gewijzigd op 25-03-2006 om 01:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het heeft wel humor, maar het is mijn smaak niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sylph, ik weet niet waar het oorspronkelijk vandaan komt. Het lijkt voor de hand te liggen dat het oorspronkelijk van animatie komt (d.w.z. van die woordgroep, natuurlijk niet van het moderne Nederlandse woord animatie). Of misschien heeft het wel iets met Lat. 'animus' (wil, geest/ziel) te maken. In modern Japans schrijf je het altijd in katakana, dus daar kun je in principe uit afleiden dat het geen oorspronkelijk Japans(/Chinees) woord is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De laatste paar eps hebben de eerste 16 ofzo ruimschoots goedgemaakt! Damn, wat een episode was 24 zeg.
Spoiler
Laatst gewijzigd op 27-03-2006 om 11:10. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik moet btw echt weer es wat gaan downloaden o_o; zit eigenlijk alleen maar te RPGen en modelkits te bouwen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #17 Dinalfos | 76 | 07-10-2008 10:42 | |