Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2006, 16:20
Toet0r
Toet0r is offline
Ik vind vrijgezel een groot woord voor een meisje van 17, maarja, het is wel zo. En het bevalt me van geen meter. Ik mis het om samen met iemand te zijn, samen dingen te doen en gewoon alles wat bij een relatie hoort. Het is bijna 6 maanden uit nu en ik mis hem nog heel veel en het maakt niet uit of ik hem weken niet zie of heel vaak.
Ik ben ook helemaal niet iemand die in de kroeg met alle jongens loopt te flirten of ga praten. Liever niet zelfs, ik houd daar helemaal niet van. Daarnaast zie ik mezelf ook helemaal niet met een ander en dat zeggen ook veel mensen tegen me. :\
Ik vraag me af hoe het verder gaat..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2006, 17:11
Verwijderd
Na 5 jaar een relatie te hebben gehad ben ik nu sinds een maand of 5 vrijgezel.
Het is anders, het heeft zijn voors en tegens.

Ik heb veel nieuwe en leuke mensen leren kennen dat bevalt me wel, toen ik een relatie had was ik (wij beide) teveel aan de ander gebonden.
Je hoeft je als vrijgezel nergens een verantwoording af te leggen.

Ik moet er alleen nog steeds een beetje aan wennen, met name omdat ik erg netjes bij meiden blijf
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 17:21
Caroo
Caroo is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 26-03-2006 @ 17:20 :
Ik vind vrijgezel een groot woord voor een meisje van 17, maarja, het is wel zo. En het bevalt me van geen meter. Ik mis het om samen met iemand te zijn, samen dingen te doen en gewoon alles wat bij een relatie hoort. Het is bijna 6 maanden uit nu en ik mis hem nog heel veel en het maakt niet uit of ik hem weken niet zie of heel vaak.
Ik ben ook helemaal niet iemand die in de kroeg met alle jongens loopt te flirten of ga praten. Liever niet zelfs, ik houd daar helemaal niet van. Daarnaast zie ik mezelf ook helemaal niet met een ander en dat zeggen ook veel mensen tegen me. :\
ik had precies hetzelfde kunnen zeggen..
Oud 26-03-2006, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Caroo schreef op 26-03-2006 @ 18:21 :
ik had precies hetzelfde kunnen zeggen..
Nou, dat is ook niet waar
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 18:06
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Knuffel voor jullie beiden
Oud 26-03-2006, 18:26
Verwijderd
Hm, ja, ik vind het nu dus ook niet leuk. Vroegah was ik wel een goede vrijgezel, hoefde ik al dat gezeur niet zo en vond ik de vrijheid lekker. Maar nu mis ik het gezeur en kan de vrijheid me gestolen worden.
Ach ja, als deze ellende over is, denk ik dat ik er wel weer van kan genieten. Duurt alleen nog wel even. :\
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 20:28
the Duke
the Duke is offline
tja...
het heeft(vooral in lente en zomer) wel z'n voordelen
om te kunnen gaan en staan waar je wil, en gewoon naar dat leuke meisje toe te kunnen zonder schuldgevoelens ofzo,
maar mis ook de warmte wel... maar vind het in de zomer minder erg om vrijgezel te zijn, dan in de winter.
Oud 27-03-2006, 01:24
eelco
eelco is offline
Is sinds drie dagen dankzij dit forum ook weer helemaal vrijgezel en ik moet zeggen dat het wel bevalt. Aan de andere kant (waarom moet die er nu altijd zijn) is het wel vervelend.

Je komt thuis in een leeg huis, niemand om even mee te praten of om je gewoon een knuffel te geven. Ook niemand om gewoon even mee langs het strand te wandelen, of om samen op de veranda van de ondergaande zon te genieten.

Misschien wen ik er wel weer aan.......
Oud 27-03-2006, 16:35
crazylegs
crazylegs is offline
ongeveer 1,5 jaar vrijgezel nu ben niet echt op zoek naar verandering want zoeken werkt toch niet maar ik hou het niet tegen als het gebeurt
Oud 27-03-2006, 19:53
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 07-03-2006 @ 22:45 :
Het verschilt eigenlijk per dag
Oud 27-03-2006, 20:39
Groevey
Groevey is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 26-03-2006 @ 17:20 :
komt goed toch
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 21:12
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Ik ben sinds 5 dagen weer vrijgezel, yay
Maar ik ben er niet zo goed in.
Ik hou dat klaarblijkelijk maximaal 4 maanden ofzo uit en dat vind ik eigenlijk best kut.
Sowieso is het de afgelopen keer way to fast gegaan en ik denk dat dat ook wel de oorzaak van het snelle uitgaan is.
Nouja, ik bedoel dat ik er gewoon beter over na had moeten denken.
Dus, na 3,5 jaar verkering ervaring ga ik nu vooral de wijze vrijgezel uithangen ofzo.
Ik ben benieuwd of ik het uberhaupt kan.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 21:14
Groevey
Groevey is offline
als je vragen hebt.. ik ben de vrijgezel expert
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 21:17
muisje1986
muisje1986 is offline
Iets meer dan 3 maanden vrijgezel, maar die relatie (wat het niet eens was) werkte helemaal niet, dus eigelijk is t maar goed ook dat het uit is. De relatie daarvoor is ook alweer meer dan 1,5 jaar uit ofzo. Alle voor- en tegen argumenten zijn zo'n beetje al genoemd, maar ik hoop toch snel weer iemand te kunnen vinden.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 21:23
the Duke
the Duke is offline
Citaat:
Groevey schreef op 27-03-2006 @ 22:14 :
als je vragen hebt.. ik ben de vrijgezel expert
vragen okey... hoe houd ik dat vrijgezel zijn plezierig, want ik heb het nou wel weer behoorlijk gehad eigenlijk...
en jah, mss eigenlijk gewoon tijd om weer een relatie aan te gaan...
Oud 27-03-2006, 21:38
Groevey
Groevey is offline
Citaat:
the Duke schreef op 27-03-2006 @ 22:23 :
vragen okey... hoe houd ik dat vrijgezel zijn plezierig, want ik heb het nou wel weer behoorlijk gehad eigenlijk...
en jah, mss eigenlijk gewoon tijd om weer een relatie aan te gaan...
nou kerel aangezien je 16 bent denk ik dat je juist nu heel veel plezier kunt hebben door juist niet in een serieuze relatie te zitten.. je bent nog jong.. geniet ervan!Ik zeg niet dat je moet gaanplayen, maar probeer gewoon vriendschappelijk met meisjes om te gaan..leer ze kennen.. zo hou je jezelfgoe bezig ..

enne tja wie weet zit er wel eentje tussen die hetzelfde erover denkt.. en daar kun je ookveel mee
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 16:21
the Duke
the Duke is offline
Citaat:
Groevey schreef op 27-03-2006 @ 22:38 :
nou kerel aangezien je 16 bent denk ik dat je juist nu heel veel plezier kunt hebben door juist niet in een serieuze relatie te zitten.. je bent nog jong.. geniet ervan!Ik zeg niet dat je moet gaanplayen, maar probeer gewoon vriendschappelijk met meisjes om te gaan..leer ze kennen.. zo hou je jezelfgoe bezig ..

enne tja wie weet zit er wel eentje tussen die hetzelfde erover denkt.. en daar kun je ookveel mee
i know...
maar ik heb het momenteel wel ff behoorlijk gehad...
Oud 30-03-2006, 13:50
limoen16
limoen16 is offline
tja ... ik kan wel zeggen dat ik het leuk vindt, maar dat klopt ook niet helemaal als je niet weet hoe het is om een relatie te hebben. Maar op zich lijkt het me leuk als je wat meer vrijheid hebt, en met niemand rekening hoeft te houden.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 14:06
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Groevey schreef op 27-03-2006 @ 21:39 :
komt goed toch
Denk het wel hoor Alleen ik snap mezelf totaal niet nu en mn gevoel is ook heel vaag!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 14:30
Groevey
Groevey is offline
Citaat:
limoen16 schreef op 30-03-2006 @ 14:50 :
tja ... ik kan wel zeggen dat ik het leuk vindt, maar dat klopt ook niet helemaal als je niet weet hoe het is om een relatie te hebben. Maar op zich lijkt het me leuk als je wat meer vrijheid hebt, en met niemand rekening hoeft te houden.
ja heb ik ook hoor..eigenlijk zijn serieuze relaties maar saai.. steeds met dezelfde persoon.. saaie dingen doen..handjes vasthouden ..pfff
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 14:32
Groevey
Groevey is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 30-03-2006 @ 15:06 :
Denk het wel hoor Alleen ik snap mezelf totaal niet nu en mn gevoel is ook heel vaag!
vage gevoelens.. ja die zijn niet te begrijpen..miss hormonen ofzo?

Laatst gewijzigd op 30-03-2006 om 14:35.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Groevey schreef op 30-03-2006 @ 15:30 :
ja heb ik ook hoor..eigenlijk zijn serieuze relaties maar saai.. steeds met dezelfde persoon.. saaie dingen doen..handjes vasthouden ..pfff
Vervelend is dat je serieuze relaties heel gemakkelijk heel lang heel leuk kunt houden Niks saai...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 15:12
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Groevey schreef op 30-03-2006 @ 15:32 :
vage gevoelens.. ja die zijn niet te begrijpen..miss hormonen ofzo?
Zou best kunnen! Plus dat het allemaal wel erg vaag gaat, qua vrienden en wat er allemaal gebeurt enzo Nouja, komt wel weer goed
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 15:35
Groevey
Groevey is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 30-03-2006 @ 16:12 :
Zou best kunnen! Plus dat het allemaal wel erg vaag gaat, qua vrienden en wat er allemaal gebeurt enzo Nouja, komt wel weer goed
u
nu ben ik wel nieuwsgierig wat er allemala gebeuren kan
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 15:38
Groevey
Groevey is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-03-2006 @ 16:07 :
Vervelend is dat je serieuze relaties heel gemakkelijk heel lang heel leuk kunt houden Niks saai...
t zal wel aan mij liggen..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 09:53
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Groevey schreef op 30-03-2006 @ 16:38 :
t zal wel aan mij liggen..
Dunno, maar ik vind een relatie ook niet saai.
Oud 31-03-2006, 12:30
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Groevey schreef op 30-03-2006 @ 16:35 :
u
nu ben ik wel nieuwsgierig wat er allemala gebeuren kan
Zit via de sms en msn een beetje met mn beste vriend te kloten, alleen lijkt hij het wel heel serieus op te vatten opeens en dat is niet helemaal de bedoeling, maar ik vraag me toch af of ik niet íetjes meer voel dan alleen vriendschap. Maar ik ga toch nergens aan toegeven, want als ik al meer voel, is het niet véél meer, ik weet niet wat hij wil (hij zegt ook niks met mij te willen en dat zegt ie al heel lang -en ik zeg hetzelfde tegen hem-), ik wil geen vriendschap op het spel zetten, ik weet niet hoe ik iets nieuws zou moeten beginnen en of ik het uberhaupt wel durf én het belangrijkste is dat ik nog met mn ex in mn hoofd zit (wat ook weer allerlei redenen met zich meebrengt om niks te beginnen met mn beste vriend)

hmm te vaag! maar ik hoop gewoon dat hij het ook allemaal als lolletje ziet en verder niks verwacht, dat zou een hoop gezeur schelen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 14:15
stout!
stout! is offline
Ik weet het niet. Ik ben het er heel lang heel erg mee eens geweest, hoe moeilijk het ook was want we houden nog wel van elkaar. Het leek me gewoon beter, het werkte niet goed, het was te vanzelfsprekend geworden.
Maar na drie maanden merk ik dat ik hem nog steeds niet heb kunnen loslaten, hij zit nog heel erg in mijn hoofd en eigenlijk vind ik hem nog steeds de liefste. Ik weet ook even niet meer zo goed waarom het uit is, ik mis hem gewoon, het elkaar door en door kennen en hoe rustig/goed ik me bij hem voel.
Aan de ene kant vind ik het fijn dat ik hem nog een beetje heb, aan de andere kant blijf ik hem daardoor veel meer missen. Ik kan er maar niet aan wennen dat ik niet meer bij hem hoor.
Oud 01-04-2006, 14:19
hmmmm
hmmmm is offline
Inmiddels 1.5 jaar vrijgezel. One night stands zijn veels te onpersoonlijk en vervelend. Vrijgezellenleven is op de vrijheid na niet echt relaxt.
Maar boeiend, het leven gaat door. Ik kom vast wel weer een leuke meid tegen.
Oud 01-04-2006, 19:19
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
stout! schreef op 31-03-2006 @ 15:15 :
*Verhaal*
En hoe denkt hij hierover?
Oud 01-04-2006, 20:00
EXBO
EXBO is offline
Klote. punt.
Oud 02-04-2006, 00:08
Verwijderd
Pfoe, nou moet ik nog daten, ook. *veegt zweet van voorhoofd* Ik ben bang voor jongens
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 00:22
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2006 @ 01:08 :
Pfoe, nou moet ik nog daten, ook. *veegt zweet van voorhoofd* Ik ben bang voor jongens
En terecht. Wij bijten en zijn niet aardig en zo van die shit.
Oud 02-04-2006, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 02-04-2006 @ 01:22 :
En terecht. Wij bijten en zijn niet aardig en zo van die shit.
Prrr, bijten, dat is dan weer een pre
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 00:29
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2006 @ 01:28 :
Prrr, bijten, dat is dan weer een pre
Check my avatar babe and move your butt to Belgium.
Oud 02-04-2006, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 02-04-2006 @ 01:29 :
Check my avatar babe and move your butt to Belgium.
Dat is niet aardig Waarom kom je niet hierheen?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 00:31
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2006 @ 01:30 :
Dat is niet aardig Waarom kom je niet hierheen?
Ik zou wel willen, maar m'n loon krijg ik pas volgende week ofzo ten vroegste en tot dan ben ik vrij immobiel op 't reis-gebied.
Oud 02-04-2006, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 02-04-2006 @ 01:31 :
Ik zou wel willen, maar m'n loon krijg ik pas volgende week ofzo ten vroegste en tot dan ben ik vrij immobiel op 't reis-gebied.
Nou, ik heb geen weekend-OV... daar gáát onze kinky one-night-stand!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 00:33
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2006 @ 01:32 :
Nou, ik heb geen weekend-OV... daar gáát onze kinky one-night-stand!
Ik ben pas vanaf dinsdag beschikbaar trouwens, zit tot dan thuis vastgekluisterd maar vanaf dan terug in Leuven. Daar gaat je excuus.
Oud 02-04-2006, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 02-04-2006 @ 01:33 :
Ik ben pas vanaf dinsdag beschikbaar trouwens, zit tot dan thuis vastgekluisterd. Daar gaat je excuus.
Ik heb maandag en dinsdag tentamens, woensdag eerste vergadering en donderdag naar een vriendin in een stadje ver weg van mijn studentenstad, dus voila, daar is mijn excuus weer
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 00:35
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2006 @ 01:34 :
Ik heb maandag en dinsdag tentamens, woensdag eerste vergadering en donderdag naar een vriendin in een stadje ver weg van mijn studentenstad, dus voila, daar is mijn excuus weer
Vrijdag heb ik een leuk feestje hier in Leuven, en dan heb jij niets te doen, dus...
Oud 02-04-2006, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 02-04-2006 @ 01:35 :
Vrijdag heb ik een leuk feestje hier in Leuven, en dan heb jij niets te doen, dus...
De NS-site kan Leuven niet eens vinden, joh, hoe denk je dat ík er dan moet komen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 00:39
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2006 @ 01:37 :
De NS-site kan Leuven niet eens vinden, joh, hoe denk je dat ík er dan moet komen
Je gaat van Roosendaal naar Antwerpen en dan van Antwerpen naar Leuven, simpel. Ik geraak toch ook altijd van Leuven in Nederland, dus...

www.nmbs.be
Oud 02-04-2006, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 02-04-2006 @ 01:39 :
Je gaat van Roosendaal naar Antwerpen en dan van Antwerpen naar Leuven, simpel. Ik geraak toch ook altijd van Leuven in Nederland, dus...

www.nmbs.be
Ik geloof er niks van, ik heb jou nog nooit in Nederland gezien!

En trouwens, ik ben een meisje. Ik ga me daar niet naar het buitenland voor seks, hoe kinkay ook.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 00:42
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2006 @ 01:41 :
Ik geloof er niks van, ik heb jou nog nooit in Nederland gezien!

En trouwens, ik ben een meisje. Ik ga me daar niet naar het buitenland voor seks, hoe kinkay ook.
Ben er nochtans al wel vaak gesignaleerd!

Jammer. *bergt zweepje en handboeien weer op en gaat zelf maar de aardbeitjes met chocoladesaus opeten en de champagne leegzuipen*
Oud 02-04-2006, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 02-04-2006 @ 01:42 :
Ben er nochtans al wel vaak gesignaleerd!

Jammer. *bergt zweepje en handboeien weer op en gaat zelf maar de aardbeitjes met chocoladesaus opeten en de champagne leegzuipen*
*bijt in eigen arm*
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 00:44
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2006 @ 01:43 :
*bijt in eigen arm*
Eigen schuld.
Oud 02-04-2006, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 02-04-2006 @ 01:44 :
Eigen schuld.
Ik heb een tweepersoonsbed met spijlen, hoor
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 00:47
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-04-2006 @ 01:46 :
Ik heb een tweepersoonsbed met spijlen, hoor
Oeh. Heb je volgende week maandagavond iets te doen?
Oud 02-04-2006, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 02-04-2006 @ 01:47 :
Oeh. Heb je volgende week maandagavond iets te doen?
Misschien een date met mijn nog-niet-nieuwe-boy-toy, maar jij mag ook langskomen, hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten