| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook moet het niet te lang duren en zeker niet te langdradig zijn en als je niet kunt zingen, ga dan ajb geen liedje zingen (ik vind dat zelf iig vreselijk als mensen echt niet kunnen zingen ). En het moet verstaanbaar zijn voor iedereen, ook is het leuk als het niet alleen voor 'insiders' te begrijpen is, maar gewoon voor iedereen.Op mijn eigen trouwerij deden (gelukkig ) niet echt heel veel mensen iets, de mensen die wat deden zongen een liedje of speelden een soort van toneelstukje. Mijn ouders, zusjes en schoonzusje hadden een stukje met allerlei dingen uit reclames, maar dan zo veranderd dat ze op ons sloegen en een liedje over liefde. En vrienden van mijn man hadden een stukje over kaarten (dat deden zij altijd heel veel samen) en dingen die daarbij gebeurd waren ed.Op andere trouwerijen waar ik bij was, was het meestal net zo iets. Liedjes en toneelstukjes. En de tips staan al boven aan deze post.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Jaaa zet een flat-screen neer en speel Zap de Neger
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar mijn vraag blijft staan.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
Het is het leven niet waardf-topic grandmommy | 500 | 15-03-2006 17:42 | |
| De Kantine |
Reacties op feest. Hoe verkrijgen? Wawl | 37 | 22-03-2005 01:15 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
maagdelijkheid Verwijderd | 214 | 06-03-2005 10:56 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Is muziek Haram (verboden) in de Islam??? S.I.V.A.S | 12 | 26-12-2003 21:12 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nederlands boekverslag ard16slot | 2 | 22-05-2003 19:51 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
stelling: de ouders van Maxima hadden gewoon mogen komen MH | 57 | 12-02-2002 11:50 | |