Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Want ik ben er ook van overtuigd dat ik de heetste chick al heb bezet...
|
weet ik niet hoor....
dat ligt er net aan wat hij belangrijk vind. En ligt er ook aan hoe je jezelf gedraagt. Het is belangrijk om gewoon jezelf te blijven en zeker niet proberen indruk te maken. Een goede indruk achterlaten door aardig en behulpzaam te zijn kan geen kwaad, maar je moet je niet groter voordoen als dat je bent check mijn laatste gedicht om te lezen hoe ik me voel en nee ik ben niet wanhopig, maar gewoon verliefd op iemand en ik schat de kansen niet erg hoog in, maar mss ook wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Afgelopen weekend heb ik hem niet gezien, dus vanavond kan ik lekker tegen hem aan kruipen tijdens de film ![]() Oh, en de film is "The five people you meet in heaven". Het boek was echt super, dus ben benieuwd hoe de film is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ideaal is een heerlijk diner, liefst eentje dat je samen met liefde hebt gemaakt, daarna een wandeling bij zonsondergang, langs de rivier/beek/zee(!)/(berg(!)meer enz, en de rest van de avond elkaar lekker verwennen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Echt super. Ik ken je dan wel niet, maar ik hou van bruiloften ![]() Veel geluk samen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar soms is die angst ineens weg, en net zo plots als die weg ging, istie er weer.. ![]() Vaak is het verstand op nul en dan kan ik alles enigszins weer relativeren. Het belangrijkste is en blijft dat ik van hem hou, en hij van mij. En we hebben een geweldig weekend gehad! <3 Rooijakkers, Kamps en Kamps! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil ook altijd met vriendjes naar de dierentuin ![]() Alleen ze nemen me er nooit heen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nu kun jij denken: ik ben pas 15, genoeg leuke jongens van 18 die mij wel leuker vinden. ot: is het zo verkeerd om in een commissie te gaan? Ben je dan meteen zo iemand 'die erbij wil horen'? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() We wilden toch een samenlevingscontract of geregistreerd partnerschap, maar mja, trouwen is dan precies hetzelfde, dus waarom niet? Dat voelt toch wat 'echter' dan geregistreerd partnerschap ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jongens zijn op dat gebied echt gevoelloos. De dierentuin is toch leuk..? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Naja, ik kan alleen maar 4 woorden zeggen: Geniet van je vrijheid. En hoe je dat "genieten" gaat invullen, dat ligt natuurlijk aan jou en aan de dingen waar je van houdt he. Ligt bij iedereen anders. Komt wel goed. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Vandaag lekker samen naar Alkmaar geweest. Was eigenlijk wel even lekker zo, aangezien de laatste dagen er zoveel mensen over de vloer waren geweest dat we bijna niet alleen waren geweest. Heb hem de hele stad doorgesleurd opzoek naar herkenbare punten uit een boek dat ik had gelezen. En hij begon me zomaar uitgebreid te zoenen in de trein ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En vandaag was een goede dag, wel. Yay voor vriendinnen, toneel, flirten met mooie jongens in de trein en leuke jongens bij het toneel. En prr, Algernon. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik had vroeger een abonnement op Blijdorp ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wordt er gek van sterfeens | 5 | 31-05-2007 04:56 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 09:50 |