|
|
||
|
Citaat:
![]() Edit: één van de redenen dat het niet grappig is, is dat het stukje helemaal niet zelf bedacht is. Alle punten die hij zogenaamd maakt behoorden allemaal al heel lang tot de standaard kritische nootjes over de film. Zijn hysterische geschreeuw komt als mosterd na de maaltijd.
Laatst gewijzigd op 25-03-2006 om 14:16. |
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik wist et niet en vond/vind het een leuk stuk
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Caché - Voor de tweede keer, dit keer in een wat kleiner bioscoopje, met paps en mams. En nog beter dan de eerste keer! Zonder twijfel de beste film die ik dit jaar in de bios gezien heb! Misschien wel de beste film die ik dit jaar gezien heb! Yum! 9.5/10!
|
|
|||
|
Citaat:
Misschien zat ik in een roze tutu met een onderbroek op m'n hoofd. Misschien ook niet. Nobody cares.Dus andermaal : Zou jij, als expert op dit gebied, met ons willen delen wat dan volgens één of andere universele standaard wél lollig is? Sibbel vond je niet lollig omdat...hij iets met mosterd deed wat al eerder gedaan was he? Maar moet iets altijd vernieuwend zijn voordat 't grappig is? Valt wel beetje mee toch? Stomme tijdrovende discussie eigenlijk Ik houd al op. Jij wint.Owja, nog over die 'scherpzinnig bedoeld'-opmerking: Citaat:
Kun jij me dan alsjeblieft uitleggen wat er zo goed aan die film is, want ikzelf kwam eigenlijk een beetje teleurgesteld de bios uit.Acteerwerk was prima. Sfeer is om te snijden. Maar allemachtig op dat plot knapte ik wel zó verschrikkelijk af Éen van de mindere films van afgelopen Cannes wat mij betreft, maar goed, als er zoveel mensen mee weglopen dan heb ik waarschijnlijk wat gemist
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
@Hasseltboy: Ik hoorde van Geert dat jij The virgin suicides zelf had. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat het voor jou als nieuweling nog niet helemaal duidelijk was, maar dat leer je nog wel. En je mag nu ook wel ophouden met dat vervelende schrijfstijltje, hoor, aangezien S.com niet van noobs verwacht dat ze zich bewijzen. Dus doe een beetje relaxed. Is veel beter voor je enzo Oh en Hansje Sibbel mag van mij best grapjes maken die we allang gehoord hebben, maar dan moet hij deze grapjes wel in een leuke (en liefst vernieuwende) richting sturen. En dat was nu niet het geval. integendeel. En nee, het is niet noodzakelijk om altijd vernieuweind te zijn. Sommige cabaretiers beschikken over het natuurtalent om zelfs de meest afgezaagde grappen op basis van charisma en flair leuk te brengen, Hans Sibbel en Dolf Jansen helaas niet. Dus zij zullen echt met wat nieuws moeten komen, willen ze kunnen blijven prikkelen.
|
|
|
|
Blue Velvet - Niet is wat het lijkt. Weer een toffe Lynch. 8/10
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
*Rent mee met Dinalfos*
|
|
||
|
Citaat:
Voor alle duidelijkheid: Vage shizzle x10 > Blue Velvet. Oh yes.
|
|
||
|
Citaat:
Je kan niet afkeuerende kritiek uitoefenen op een film, omdat hij iets minder shizzelend is.
|
|
||
|
Citaat:
Het was ook geen serieus argument. Net zoals de aanwezigheid van Rosselini, een als beschimmelde drol uitgedoste Dean Stockwell en een vloekende Dennis Hopper van zichzelf ook geen argumenten zijn om BV op te hemelen.
|
|
|
Verwijderd
|
Blue Velvet vond ik stom. Eraserhead is beter (doch minder goed te doorgronden) maar Mulholland Drive overtreft beide films qua sfeer, muziek, personages en verhaal.
The Straight Story is misschien wat straight, maar ook een hele goede Lynch, vanwege het rustige verhaaltje en de sfeervolle beelden. OT: Spongebob Squarepants the Movie Bij vlagen grappig, maar voor de rest kinderachtig en moralistisch. David Hasselhoff maakt zichzelf weer eens volstrekt belachelijk en vormt daarmee het hoogtepunt van de film. |
![]() |
|
|