Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
lol vol overgave zingen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind dat ze eerder die lange sukkel hadden moeten slaan omdat ie dat zong, dan kan het wel niet gemeend zijn, maar zulk soort dingen zingen tegen meisjes van 16, dat is pas not done.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
'hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan?' |
![]() |
|
Verwijderd
|
cool nieuw nieuws http://frontpage.fok.nl/nieuws/63399
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij doet zich voor als de ideale schoonzoon, bij barend & van dorp, en talloze andere actualiteiten/praat programma's, en zijn nummers TEGEN zinloos geweld en VOOR tolerantie. En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Sowieso, mensen die dat soort dingen rappen neem ik al niet serieus, wat een prutser.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo wil ik m'n geld ook verdienen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() toch zou ik eerder over de zeik raken als lars op me afrende als wanneer lange frans dat deed :') |
![]() |
||
Citaat:
3FM-jock Giel Beelen, sinds een aantal jaar vaste presentator van Bevrijdingspop in Haarlem, zal dit jaar niet presenteren tijdens het festival. Omdat zijn vriend Lange Frans niet welkom is op Bevrijdingspop, naar aanleiding van het ijsklontjesincident, heeft ook Beelen bedankt voor de eer. De dj liet dat de voorzitter van het festival vanochtend, live in zijn radioprogramma op 3FM, weten. Volgens de dj heeft Lange Frans zijn excuses gemaakt, en zou het daarmee klaar moeten zijn. De organisatie in Haarlem vindt echter dat de rapper geen goede ambassadeur voor de vrijheid meer kan zijn na de affaire. Wat het ijsklontjesincident betreft. De 18-jarige Boy Tanahatoe uit Amersfoort liet gisteren in RTL Boulevard weten helemaal geen ijsblokje te hebben gegooid: ''Ik zag een ijsblokje langs vliegen. Vervolgens vloog de rapper gewoon mij aan.'' De volgende dag had Boy hoofdpijn en een bult, zo vertelde de scholier. Tanahatoe heeft aangifte gedaan tegen de rapper. Lange Frans op zijn beurt heeft laten weten aangifte te zullen doen tegen Tanahatoe, die hij beschouwt als de dader van het gooien van een levensgevaarlijk ''ik had wel blind kunnen zijn'' ijsblokje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Giel Beelen moet zijn spreekwoordelijke bek houden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en lars is ook gewoon angstaanjagend, frans niet xD |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoeveel wou je er nog gooien hoeveel moet ik jou nog slaan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Lange frans ft Baas b Het land van. freezer | 2 | 30-01-2010 10:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Lange Frans saartje19 | 74 | 29-03-2006 22:22 | |
Muziek |
Nieuwe Liedje: Lange Frans - Ik Mis Je OOK ruffrazor | 6 | 22-09-2005 23:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 18-07-2005 00:38 | |
Muziek |
Brace mag van zijn moeder niet meer met Lange Frans en Baas B samenwerken Escapism | 58 | 31-10-2004 01:46 | |
Muziek |
Lange Frans & Baas B - Supervisie [ALBUM] Love_Fulfilled | 38 | 22-07-2004 17:25 |