Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en vanavond eet ik friet
||
Citaat:
|
![]() |
oké ik zal nog een beetje meer uitleg geven want ik geef toe dat ik dat in mijn eerste post niet heb gedaan. Ik dacht met google dat dat niet nodig was maar goed hier dus de link: http://www.benharper.net/?page=news (ik hoop dat het werkt want ik weet dus niet hoe dat hier moet)
Zijn nieuwe cd noemt both sides of the gun en ik vind zijn beste cd Ben Harper live on mars. Je klikt op music en dan albums en daar kan je enkele nummers luisteren. voor de mensen die de moeite doen, laat iets weten wat je er van vindt he!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben… Secreet | 4 | 19-08-2004 20:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu??? **~yvie~** | 13 | 18-06-2003 22:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[quasi-filosofisch schrijven] Dit ben ik. Type | 3 | 01-03-2003 12:10 | |
Software & Hardware |
[GSM] Met het Ben netwerk geen smsjes meer via internet ontvangen Boogie | 11 | 10-09-2002 06:15 | |
Verhalen & Gedichten |
jij bent waar ik niet ben en ik ben waar jij niet bent silketje | 4 | 02-02-2002 09:56 |