Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
helemaal eens.. een kut jaar verder.. knuffel
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
zeg niets over komend jaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik heb het vechten nog steeds niet opgegeven,, hoewel ik t vaak zou willen.. ik blijf jullie nog wel ff lastig vallen hoor ![]()
||
Citaat:
![]() ennuh bezwaar als ik meeloop ![]() succes met de knoop.. zet alles rustig op een rijtje.. en bijkijk voors en tegens..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik je kan helpen, dan moet je het maar zeggen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo'n mensen moet je ook gewoon in hun waarde laten, want ze zijn ook maar gewoon mensen, alleen anders. En dan denk ik dat zij zo onzeker is (geworden) omdat iedereen haar negeert enzo, ik heb dat namelijk zelf ook meegemaakt op de basisschool, maar gelukkig ben ik van die onzekerheid af ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of heb ik het nou fout ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het is niet raar als je gewoon graag goede interpunctie hebt, hoor.
||
Citaat:
Maar het belangrikste is natuurlijk dat er lijn in zit. Steeds iets anders is lelijk. Dat je dat stoort is dus niet raar. ![]() OT: Ik isoleer mezelf, maar ik weet niet precies waarom. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik word een beetje moedeloos van mijn vingers, ze doen zoveel en zo snel pijn tegenwoordig. Blegh.
||
![]() |
Citaat:
En trouwens, zielige mensen hebben misschien in het verleden zielige mensen in hun omgeving gehad en zijn daardoor zielig geworden (geldt voor de meesten). Of een kleine afwijking? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ja, bij ons ook best wel erg. Dat komt ook, omdat de docenten voor onze klas steeds onderbroken worden. ---> klaagklas. Laatst gewijzigd op 29-03-2006 om 18:08. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |