Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2006, 21:32
Verwijderd
250
Advertentie
Oud 27-03-2006, 21:46
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Iter schreef op 27-03-2006 @ 22:32 :
250
Mwoah; die naam vind ik dan weer wat minder.
Oud 27-03-2006, 22:06
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Ufke schreef op 27-03-2006 @ 20:01 :
De Kelder lijkt me een slecht idee. Er zitten namelijk ook Vlaamse leden op dit forum.
wat betekent dat dan?
Oud 27-03-2006, 22:09
Verwijderd
Citaat:
lady of the dark schreef op 27-03-2006 @ 23:06 :
wat betekent dat dan?
Dutroux.
Oud 27-03-2006, 22:14
2B!
2B! is offline
Citaat:
Grimm schreef op 27-03-2006 @ 23:09 :
Dutroux.
Het scheelt dat dit forum Nederlands is en dat niet iedere vlaam meteen aan Dutroux denkt bij het horen van kelders.
Oud 27-03-2006, 22:14
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dutroux.
Na ja daar zijn we toch wel overheen, en de slachtoffers zitten niet op dit forum afaik.

Ik bedoel; er zijn ook zat kindertjes die trauma's overhouden aan school zelf ..
Oud 27-03-2006, 22:40
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 27-03-2006 @ 15:21 :
Theelounge dan!
de kiosk naar de goddelijke kioskkoffie

uhmmm ik vind als het dan serieus mocht zijn de kelder wel een goeie. En als dat niet kan vanwegen vlamingen hier dan vind ik dat het kankergescheld ook nog eens grondig onder de loep genomen mag worden
Oud 27-03-2006, 22:42
lady of the dark
Citaat:
Dutroux.
Nou zooo diep denk ik niet door hoor...
Oud 27-03-2006, 22:47
professor2
professor2 is offline
ik zou liever een naam hebben die teruglslaat op de totale degeneratie van de gebruikers van het forum
Oud 27-03-2006, 22:54
zoef de haas
zoef de haas is offline
de tiramisuhut
Oud 27-03-2006, 22:54
2B!
2B! is offline
Citaat:
professor2 schreef op 27-03-2006 @ 23:47 :
ik zou liever een naam hebben die teruglslaat op de totale degeneratie van de gebruikers van het forum
De kelder in met jou!

Naam voor het subforum, "achter het behang"
Oud 27-03-2006, 23:56
Verwijderd
Citaat:
2B! schreef op 27-03-2006 @ 23:54 :
De kelder in met jou!

Naam voor het subforum, "achter het behang"
oke ik kan hier verschillende opmerkingen maken die allen even lullig zijn. ik doe het niet. maar flamen lijkt me niet erg vriendelijk zelfs als hij begint, als je een goede FB wilt worden later, zul je dat toch af moeten leren hoor

edit: kut, doe ik het toch nog een beetje
Oud 27-03-2006, 23:58
professor2
professor2 is offline
Citaat:
bartjenl schreef op 28-03-2006 @ 00:56 :
oke ik kan hier verschillende opmerkingen maken die allen even lullig zijn. ik doe het niet. maar flamen lijkt me niet erg vriendelijk zelfs als hij begint, als je een goede FB wilt worden later, zul je dat toch af moeten leren hoor

edit: kut, doe ik het toch nog een beetje
ik flame ?
lol
Oud 27-03-2006, 23:59
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 28-03-2006 @ 00:58 :
ik flame ?
lol
áls
Oud 28-03-2006, 02:14
Risce
Risce is offline
Hum, waarom zakt dit topic af naar een bedenkelijk niveau.. het zou toch niks te maken hebben met mensen die hun leven vergooien aan Onzin, of wel?
Oud 28-03-2006, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Bob der Bär schreef op 21-03-2006 @ 21:01 :
Dachau.
Oud 28-03-2006, 10:56
WolterB
WolterB is offline
Is er nog een FB/beheerder die mijn ideeën gelezen heeft waar ze eerder om vroegen?
Want ik vind het erg jammer als dit ook niet gehoord lijkt te worden, net als veel meer andere dingen die langzaam ongergesneeuwd raken in deze topics en waar nog steeds geen antwoord op is.

Nu weet ik dat er veel staat en dat het bijna onmogelijk is voor één of twee actieve FB's in dit topic om het bij te houden, maar misschien is het handig (waar ik al langer om vraag) om andere betrokken FB's een keer hier te laten reageren in plaats van het met één of twee mensen bij te houden.
Want het is neit zo dat deze FB's er niet zijn, ze zijn niet hier. Erg jammer.
Oud 28-03-2006, 11:44
Q
Q is offline
Citaat:
WolterB schreef op 28-03-2006 @ 11:56 :
Is er nog een FB/beheerder die mijn ideeën gelezen heeft waar ze eerder om vroegen?
Want ik vind het erg jammer als dit ook niet gehoord lijkt te worden, net als veel meer andere dingen die langzaam ongergesneeuwd raken in deze topics en waar nog steeds geen antwoord op is.

Nu weet ik dat er veel staat en dat het bijna onmogelijk is voor één of twee actieve FB's in dit topic om het bij te houden, maar misschien is het handig (waar ik al langer om vraag) om andere betrokken FB's een keer hier te laten reageren in plaats van het met één of twee mensen bij te houden.
Wat zou je willen horen?
Oud 28-03-2006, 12:14
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Q schreef op 28-03-2006 @ 12:44 :
Wat zou je willen horen?
kom eens met concrete regels die je wilt toepassen, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is. eigenlijk had je dat beter bij het publiceren van het idee kunnen doen, maar dat terzijde
Oud 28-03-2006, 12:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 27-03-2006 @ 22:16 :
Vogelvrij in de Vogelkooi, hmm
Mja, dat sprak me wel aan, associaties met verslavingen en onvrijheid en zo

Nu ik mijn mening over mogelijke namen geef, geef ik me eigenlijk gewonnen aan het idee, hè? Hmpf.
Oud 28-03-2006, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Duplo - Dos schreef op 28-03-2006 @ 13:14 :
kom eens met concrete regels die je wilt toepassen, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is. eigenlijk had je dat beter bij het publiceren van het idee kunnen doen, maar dat terzijde
In principe gelden de regels van DK, muv het koelkastprincipe. En er worden chattopics toegestaan. (volgens mij komt het daarop neer, als ik goed gelezen heb)
Oud 28-03-2006, 13:00
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Q schreef op 28-03-2006 @ 12:44 :
Wat zou je willen horen?
Antwoorden op verschillende vragen/opmekringen/ideeën van een aantal leden in deze topics misschien, of zijn deze je volledig ontgaan?
Oud 28-03-2006, 13:13
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 28-03-2006 @ 13:58 :
In principe gelden de regels van DK, muv het koelkastprincipe. En er worden chattopics toegestaan. (volgens mij komt het daarop neer, als ik goed gelezen heb)
kijk dat is dan tegenstrijdig want Ieke heeft gezegd dat daar nog over beslist moet worden. ik vind het opzich toch geen slecht plan om alles samen te voegen, maar zorg dan wel dat er zo zachtjes aan eens duidelijkheid is
Oud 28-03-2006, 16:46
Verwijderd
Volgens mij kan je beter De Kantine afschaffen en die topics naar onzin doen, daar zijn vaak genoeg van die topics.
Oud 28-03-2006, 17:17
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Anneka schreef op 28-03-2006 @ 17:46 :
Volgens mij kan je beter De Kantine afschaffen en die topics naar onzin doen, daar zijn vaak genoeg van die topics.
Dan is het probleem niet opgelost, ben je alleen een forum kwijt.

Citaat:
WolterB schreef op 27-03-2006 @ 16:37 :
Maar er dan 'De Hangplek' van.

Als de namen 'Onzin' en 'De Kantine' samen moeten gaan, is dit denk ik de meest voordehandliggende optie.

En hoewel ik nog steeds tegen de samenvoeging ben, denk ik dat er, zoals de FB's zeggen weinig meer aan te doen is, omdat er natuurlijk problemen zijn omtrent het modereren van deze deelfora.
Maar dat ze zo groot zijn/waren was me niet duidelijk en met een aantal beleidswijzigingen is met misschien wel mogelijk om beide deelfora onder één naam samen te laten komen, zonder al te problemen voor beide 'deelcommunities'.
Zo pak je in eerste instantie niets van beide groepen mensen (want zo profileren ze zich zeker in deze topics) af en kan je zien hoe het gaat lopen.
Ik zie niet precies wat je bedoelt?

Citaat:
Zo kan er bijvoorbeeld in het begin gewerkt gaan worden met een deelfora op het nieuwe fora waar de stellingen die voorheen op DK waren, nog steeds kunnen, eventueel met het koelkastprincipe. Zo houd je de mogelijkheid tot deze topics, maar zakken ze niet weg binnen no-time.
Een apart deelforum, zoals Ieke eerder aangaf, voor de spamtopics is geen goed idee, aangezien je dan een deel van een bestaande comminuty deels opsplitst.
Als dat nodig is kunnen er deelfora gemaakt worden. Een speciaal deelforum voor alleen reeksen vind ik best wel een idee.

Citaat:
Het feit dat er soms vele te veel topics over hetzelfde onderwerp zijn met dezelfde strekking, daar moet vanaf. Daar ben ik het altijd al over eens geweest (met uitzondering van topics waarin je aandkondigt dat je er bent, of weg gaat, want deze zijn imo erg handig, vooral als je in meerdere topics tegelijk 'bent'.) want dit voegt idd niets toe en wordt veelal gebruikt om irritatie op te wekken. Ook staat in de huidige FAQ al dat dit niet de bedoeling is, maar hier is helaas nooit echt op gecontroleerd. Op DK is dit al verboden, dus daarover is nu geen sprake.
Dit zou eventueel al doorgevoerd kunnen worden zonder samenvoeging, maar met is dit zeker van belang.
Ik denk dat topics van ik ben er weer of ik ga weg niet zo heel hard nodig meer zijn op zo'n forum. Ik zie het nut er sowieso niet zo erg van in.

Citaat:
Verder ben ik ook voor een strenger beleid dan nu op Onzin en DK gehanteert wordt en hiervoor zijn meer forumbazen nodig dan nu het geval is. Drie is te weinig voor een snel lopend deelforum en zal zeker ook te weinig zijn voor een mogelijk nieuw deelforum.
Als we gaan samenvoegen komen er wel fb's hoor. Ik zit zelf te denken aan een stuk of 4.

Citaat:
Met uitvoering deze twee ideeën maak je het mensen die zieken minder goed mogelijk om dat te doen en houd je Onzin (of het evnetuele nieuwe deel) schoner dan voorheen, want daar willen de fb's voornamelijk vanaf.
Misschien moet je het even duidelijker maken, ik kan dit niet goed voor me zien.

Citaat:
Ik denk dat je met uitvoering van onderstaande punten eventueel eerst kunt kijken of het mogelijk is dat beide deelfora (en met name Onzin) beter zullen functioneren voordat je ze samenvoegt tot één groot deelforum.

Ik heb nu even geen tijd om op bepaalde punten in te gaan, hopelijk kan ik vanavond nog op het eea reageren.
Je wil dus dat we eerst andere dingen gaan proberen voordat we gaan samenvoegen? Ik denk zelf dat je onzin nooit zo zou kunnen modden op dit moment. Ga je dat doen dan krijg je een bijna gelijk forum als DK, dus kan je ze net zo goed samenvoegen, precies wat nu het plan is.
Het is sowieso het idee om een echt nieuw forum aan te maken zodat je niet uit de vastgeroeste groepjes iets moet zien te maken. Met een schone lei beginnen werkt imo beter.
Oud 28-03-2006, 17:28
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 28-03-2006 @ 11:56 :

De beste stuurlui staan aan wal.
Oud 28-03-2006, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 28-03-2006 @ 18:28 :
De beste stuurlui staan aan wal.
dan kunnen de stuurlui op het schip er nog wel de goede puntjes uit halen
Oud 28-03-2006, 18:16
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
De grap wordt steeds leuker, maar dat is vooral te danken aan hoe lekker sommigen mensen happen.
Oud 28-03-2006, 18:26
Hanneke
Hanneke is offline
Als die fora toch weggaan, waarom komen er dan nog wel nieuwe fb's op. Die paar weken kunnen ze het toch wel met z'n drieen af op Dk?
Oud 28-03-2006, 19:03
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 28-03-2006 @ 19:26 :
Als die fora toch weggaan, waarom komen er dan nog wel nieuwe fb's op. Die paar weken kunnen ze het toch wel met z'n drieen af op Dk?
We hebben toch geen nieuwe aangesteld? Lijkt me niks mis mee en Mushu weet ook dat het voor tijdelijk is.
Oud 28-03-2006, 20:06
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 27-03-2006 @ 17:00 :
tot zover:

Rookhok
Oase
De Kelder
Het Chillhok
Jon's place
(thee)lounge
Hangplek
Mijnes dan
Oud 28-03-2006, 21:26
lady of the dark
* bladert terug* Oh en KanOn en K.O. er ook maar bij, maar stiekem vind ik dat die teveel doen denken aan de oude namen.
Oud 28-03-2006, 21:32
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 28-03-2006 @ 22:26 :
* bladert terug* Oh en KanOn en K.O. er ook maar bij, maar stiekem vind ik dat die teveel doen denken aan de oude namen.
Er is al een KO....Tags moeten wel duidelijk blijven.

Bah, ben ik een paar dagen ziek heb ik zo'n topic om terug te lezen...als ik tijd heb om t te lezen wil ik ook nog wel reageren, maar dit is heftiger dan ik had verwacht..
Oud 28-03-2006, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 28-03-2006 @ 22:32 :
Er is al een KO....Tags moeten wel duidelijk blijven.

Bah, ben ik een paar dagen ziek heb ik zo'n topic om terug te lezen...als ik tijd heb om t te lezen wil ik ook nog wel reageren, maar dit is heftiger dan ik had verwacht..
toch maar eens met de plannen terug naar de spreekwoordelijke tekentafel dan?
Oud 28-03-2006, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 24-03-2006 @ 16:08 :
Dat komt omdat het er minder officieel is en je kan zijn wie je bent of wilt zijn. Je kan er heel gemakkelijk mensen leren kennen, vriendschappen maken. En dat willen jullie zomaar van mensen afpakken, hun kans om zich een geliefd persoon te voelen.
Daar heb ik Onzin niet voor nodig gehad.
Oud 28-03-2006, 21:45
Mawt
Mawt is offline
Citaat:
Dukko schreef op 28-03-2006 @ 22:37 :
Daar heb ik Onzin niet voor nodig gehad.
Anderen blijkbaar wel.
Oud 28-03-2006, 21:59
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
bartjenl schreef op 28-03-2006 @ 22:34 :
toch maar eens met de plannen terug naar de spreekwoordelijke tekentafel dan?
Mwah, das alleen wat betreft naamgeving...
Oud 28-03-2006, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Mawt schreef op 28-03-2006 @ 22:45 :
Anderen blijkbaar wel.
Eingelijk is dat helemaal niet zo grappig ( )
Oud 29-03-2006, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 28-03-2006 @ 22:59 :
die veroorzaken niet zoveel ophef als de plannen an sich hoor
Oud 29-03-2006, 08:12
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 28-03-2006 @ 22:59 :
En voor de invulling, regelgeving en hoe je dit besluit begrijpelijk aan het grootste deel van de leden uit kunt leggen, aangezien er nog steeds een groot deel is die de échte reden niet snapt.
Oud 29-03-2006, 08:33
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 29-03-2006 @ 09:12 :
En voor de invulling, regelgeving en hoe je dit besluit begrijpelijk aan het grootste deel van de leden uit kunt leggen, aangezien er nog steeds een groot deel is die de échte reden niet snapt.
Behoor jij to dat deel dat de reden nog niet begrijpt?
Oud 29-03-2006, 09:24
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Dukko schreef op 29-03-2006 @ 09:33 :
Behoor jij to dat deel dat de reden nog niet begrijpt?
En ook al snappen ze de reden, die misschien niet ondersteunen of op die manier zien?
Oud 29-03-2006, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Sperzieboon schreef op 29-03-2006 @ 10:24 :
En ook al snappen ze de reden, die misschien niet ondersteunen of op die manier zien?
Dat kan, maar dat staat los van het feit dat ons perspectief niet helder zou zijn.
Oud 29-03-2006, 10:10
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dukko schreef op 29-03-2006 @ 10:49 :
Dat kan, maar dat staat los van het feit dat ons perspectief niet helder zou zijn.
Denken/vinden dat jullie perspectief helder is? En denken jullie dat niet-forumbazen het daarmee eens zijn?
Oud 29-03-2006, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 29-03-2006 @ 11:10 :
Denken/vinden dat jullie perspectief helder is? En denken jullie dat niet-forumbazen het daarmee eens zijn?
Ons perspectief lijkt me helder ja, anders ga je maar even beide topics doorlezen.

Wie zegt dat de wel-forumbazen het eens zijn met deze radicale verandering?
Oud 29-03-2006, 11:32
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dukko schreef op 29-03-2006 @ 12:12 :
Wie zegt dat de wel-forumbazen het eens zijn met deze radicale verandering?
Heu?

Daar gaan we vanuit; lijkt me dat je eerst alle forumbazen met de neus dezelfde richting op moet hebben wijzen, voordat je pas publiekelijk alles begint aan te kondigen.

Ieke bleef altijd volhouden dat zij niet de enige was die deze besluiten nam; maar als je nu zegt dat niet alle forumbazen het idee ondersteunen, gaan wij ons af vragen wie van de forumbazen eigenlijk wel het idee steunt en wie niet.

Ik bedoel; als bijvoorbeeld 't overgrote deel van de fb's het ook niet zien zitten .. als er nog discussie's hierover gaande zijn op admin .. word het wel heel erg raar als 't alsnog doorgevoerd word.

..
Oud 29-03-2006, 11:46
Verwijderd
Jongens, ik mag het verlossende woord brullen. Maar ik fluister het liever.

"Internet."
Oud 29-03-2006, 11:52
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Marcade schreef op 29-03-2006 @ 12:32 :
Heu?

Daar gaan we vanuit; lijkt me dat je eerst alle forumbazen met de neus dezelfde richting op moet hebben wijzen, voordat je pas publiekelijk alles begint aan te kondigen.

Ieke bleef altijd volhouden dat zij niet de enige was die deze besluiten nam; maar als je nu zegt dat niet alle forumbazen het idee ondersteunen, gaan wij ons af vragen wie van de forumbazen eigenlijk wel het idee steunt en wie niet.

Ik bedoel; als bijvoorbeeld 't overgrote deel van de fb's het ook niet zien zitten .. als er nog discussie's hierover gaande zijn op admin .. word het wel heel erg raar als 't alsnog doorgevoerd word.

..
Jij denkt dat je alle (bijna 50) mensen het volledig met elkaar eens kan laten zijn? Dan wens ik je veel succes.
Oud 29-03-2006, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 29-03-2006 @ 12:46 :
Jongens, ik mag het verlossende woord brullen. Maar ik fluister het liever.

"Internet."
Mooi, dan lijkt het me een goed idee om het nu gelijk door te voeren.
Oud 29-03-2006, 12:06
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ieke schreef op 29-03-2006 @ 12:52 :
Jij denkt dat je alle (bijna 50) mensen het volledig met elkaar eens kan laten zijn? Dan wens ik je veel succes.
Dat niet; maar wel dat bijna 50 mensen uiteindelijk snappen wat er gebeurt en daar achter staan; of ze 't een goed idee vinden of niet.

Hoeveel van de 50 mensen zijn het er eigenlijk mee eens?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten