Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Apeldoorn: Plato Utrecht: Boudisque (of zoiets) |
![]() |
|
Distortion Records - http://www.distortion.nl/
en Independent Outlet - http://www.outlet.nl/ allebei in Amsterdam
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Elpee is de minst erge van de twee, daar heb ik zowaar Sick of it all zien liggen, maar Plato? Puhlease. Kan je beter de Steentilstraat ingaan, zitten 3 zaakjes, weet van geen een de naam maar ze wijzen zich vanzelf wel. 1 puur gericht op platen, van Tom Jones tot Philip Glass tot John Coltrane, 2 met platen, cd's, dvd's, you name it. Zat vroeger een zaakje met absurd veel (obscure) metal, is nu alleen nog een webshop. Maar echt, als je muziek wil kopen in Groningen moet je de plato sowieso niet ingaan, kan je je tijd beter in de Steentilstraat besteden.
||
Citaat:
Ik zou voortaan naar de cd-otheek gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
helaas hadden ze vooral een hele sloot aan Death&black metal en nauwelijks heavy/power. Overigens heb ik nooit iets te klagen gehad bij Plato of Elppe. Elpee is iets cheaper maar tot nu toe heb ik bij beide elke cd die ik wilde kunnen bestellen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
bullit is te duur en voor de rest van de zaken zijn allemaal standaard meuk |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
die obscure zaak was de Platenworm, ooit Groningens beste platenzaak. maar die bestaat zelfs niet eens meer in webvorm. daar zit nu een toch wel saaie nieuwe platenzaak, ik kom er nooit. verder heb je in de steentilstraat nog Headline, maar daar zit niks bij van mijn smaak. en uiteraard nog de genoemde Jongens van Hemmes. ik woon overigens in de steentilstraat. voor klassiek/jazz etc kun je veel beter naar Het Carrillion (hoe spel je dat?). Laatst gewijzigd op 29-03-2006 om 15:07. |
![]() |
||
Citaat:
Je mag ook proberen m'n post te lezen voordat je zomaar dingen gaat roepen knul, je reactie slaat nergens op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Beter ga je naar Kroese. en voor sommigen dingen Waaghals (vinyl, 2e hands). en bij de muffe boekhandel verderop foute platen voor 1,50 ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat niet opde hoogte zijn sloeg op de Platenworm, lees mijn reactie eerst voordat je aggressief wordt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hemmes, ook zo'n legendarische platenzaak van weleer (drugs, rock&roll) - toen hemmes er zelf mee ophield gingen "de jongens van" zelf verder |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en die kelder met vinyl en elektronische muziek?
||
Citaat:
![]() Ik ben dus "totaal niet op de hoogte" omdat ik niet wist dat de webshop van de platenworm offline is? Wat een redenatie zeg! ![]() En geloof me, de dag dat ik aggressief word van een of andere 22-jarige op een geel forum knoop ik mezelf op ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nijmegen: Kroese, Waaghals, en uiteraard het Vinylarchief, hmm.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik had daar tijdje terug plaat van talking heads van 12 euro afgeprijsd voor 6 en nog eentje van 1 euro ofzo, en toen had ik net niet genoeg, maar 6 euro nog wat, en toen zei hij dat ik ze voor dat ook wel kan meenemen ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Waarom downloaden? Annelinde | 79 | 23-03-2007 11:03 | |
Muziek |
Brace wint essent award m3tr01dm1nd3d | 92 | 04-11-2005 12:47 | |
Muziek |