Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2006, 12:59
T!ne
T!ne is offline
<3 we zijn een koppel^^
Oud 29-03-2006, 13:11
Verwijderd
ik wil hem niet snel zien...
Oud 29-03-2006, 13:30
I C U
I C U is offline
Die zon is echt zalig. Wie wil er met mij van genieten? Kisses in the sun...

Vriendschappelijk gezien gaat het best goed, eigenlijk Oude ruzies/meningsverschillen waarmee ik zijdelings te maken had zijn weer bijgelegd, ik heb leuke klasgenootjes en ik heb zin in de zomer. Oh lala!
Op het gebied van liefde is het eigenlijk te rustig naar mijn zin, maar ach, het weekend staat weer voor de deur, wie weet...
Oud 29-03-2006, 13:52
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Citaat:
Vaal schreef op 29-03-2006 @ 13:44 :
Ik ben nog steeds vrijgezel, ik heb weer leuk contact met mijn ex, ik heb leuk contact met andere meisjes, ik flirt veel, ik voel me geweldig.
Je kan helemaal niet flirten. (A)
Ik werd geflirt, hoe zeg je dat, had sjans ofzo, werd zelfs mee uit gevraagd, maar ik durfde niet, het voelde zo vaag.
Sowieso is alles raar en heb gemengde gevoelens.
Maar ik ben zó blij dat gevoelens voor N. uit mij wegvloeien, wat voelt dat bevrijdend, alsof ik niets meer moet.
Oud 29-03-2006, 14:00
YellowLight
YellowLight is offline
omg ik voel me zo lente, en hij is ook zo lief

ik ben alleen een beetje raar met van alles, maar dat is ook niet nieuw.
Oud 29-03-2006, 14:21
Verwijderd
Ik voel me ook lente!
Hij is alle vlinders in mijn hoofd!

En ik geloof dat ik mijn vriendjesvriendinnetjes toch wel heel lief vind eigenlijk. Ik moet ze misschien eens niet zo op afstand houden

Beste vriendin vroeg nog of ik het niet vervelend vindt dat ze zo vaak uit gaat met haar collega's. Lief. En andere vriendin belde me net, dik uur aan de telefoon gehangen omdat ze maar niet op kon houden met kletsen en ze daar echt even behoefte aan houdt.
En nu gaan we gezellig een keer samen uit eten.

Ja, ik moet niet zoveel zeuren misschien en een beetje vertrouwen hebben zo af en toe.
Oud 29-03-2006, 14:46
zoef de haas
zoef de haas is offline
beetje leeg qua liefde
maar vriendinnetjes des te beter morgen komt vriendin gezellig hierheen wat eten dan schoolfeestje en de stad in wordt vast gezellig
Oud 29-03-2006, 15:39
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Bente Nerwanen schreef op 29-03-2006 @ 14:52 :
Je kan helemaal niet flirten. (A)
Ik werd geflirt, hoe zeg je dat, had sjans ofzo, werd zelfs mee uit gevraagd, maar ik durfde niet, het voelde zo vaag.
Sowieso is alles raar en heb gemengde gevoelens.
Maar ik ben zó blij dat gevoelens voor N. uit mij wegvloeien, wat voelt dat bevrijdend, alsof ik niets meer moet.
Haha, voelt raar he? Mja, wennen. Ik kan het ook nog steeds niet helemaal.

Dat kan ik me voorstellen
Oud 29-03-2006, 15:52
Metal
Metal is offline
Citaat:
T!ne schreef op 29-03-2006 @ 13:59 :
<3 we zijn een koppel^^
met je exvriendje weer?
Oud 29-03-2006, 15:57
Verwijderd
Hij is lief
Zelfs gisteravond, ik was dood en doodop, en toch bleef hij lief en lachen en en en en ik kreeg allemaal kriebels toen ik hem hoorde. Stom dat ik hem niet vaker kan zien.

Zondag misschien naar de zee!

Maar wat bedoelde B. nu met die opmerking? Waarschijnlijk is hij weer aan het slijmballen. Ik hoop van wel. Hij is leuk, maar meer dan ook echt niet.
Oud 29-03-2006, 16:14
Verwijderd
Ha, hij heeft een vriendin. Dus ik voel me rot, maar morgen wordt alles beter, hopelijk.
Oud 29-03-2006, 16:16
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Metal schreef op 29-03-2006 @ 16:52 :
met je exvriendje weer?
Nee nee Iemand waar ik een zeer goede vriendschap mee had opgebouwd.. En nu uiteindelijk meer
Oud 29-03-2006, 16:22
Verwijderd
Wie biedt zich vrijwillig aan om mijn buik open te snijden, de steen die er ligt eruit te halen en mijn buik weer dicht te naaien? Ongeveer zoals met die wolf en de geitjes?
Oud 29-03-2006, 16:23
Estar
Estar is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-03-2006 @ 17:22 :
Wie biedt zich vrijwillig aan om mijn buik open te snijden, de steen die er ligt eruit te halen en mijn buik weer dicht te naaien? Ongeveer zoals met die wolf en de geitjes?
Ik wil dat best doen hoor, allemaal oefening voor geneeskunde
Oud 29-03-2006, 16:44
I C U
I C U is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-03-2006 @ 17:22 :
Ik hou me over het algemeen met andere dingen bezig...

OT: Waarom, wáarom moet ik mijn broertje nu echt even niet? Hij hoeft maar íets te zeggen, of ik ben hem alweer zat. Blijkbaar was vorige week toch echt de druppel, ofzo.
Oud 29-03-2006, 16:59
Metal
Metal is offline
Citaat:
T!ne schreef op 29-03-2006 @ 17:16 :
Nee nee Iemand waar ik een zeer goede vriendschap mee had opgebouwd.. En nu uiteindelijk meer
is natuurlijk wel altijd gevaarlijk
maar leuk voor je!
Oud 29-03-2006, 17:23
Ymir
Ymir is offline
Ik vind het wonderbaarlijk dat ze überhaupt nog bij me is.
Oud 29-03-2006, 18:11
Verwijderd
Ik mis verdomme mn maatje
Oud 29-03-2006, 18:14
rots
rots is offline
Hij heeft me het laatst nog verteld, hij jou ook op die manier
Oud 29-03-2006, 18:23
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1384992

en bij deze wil ik hier nooit meer komen.
Oud 29-03-2006, 18:25
I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 29-03-2006 @ 19:23 :
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1384992

en bij deze wil ik hier nooit meer komen.
*knuv geeft*

Pssst, ik heb je gemaild...
Oud 29-03-2006, 18:26
Verwijderd
En dan zit ik hier met al die tranen om zoveel dingen en dan mis ik gewoon even zijn armen om me heen zodat ik rustiger word, zijn wijze en lieve woorden en gewoon dat gevoel van geborgenheid. Me veilig voelen...
Verdomme. Kutdag
Oud 29-03-2006, 18:32
Verwijderd
@ Cytherea & Loontjuh; *knuffel*

OT: Ik mis hem, weet nu al dat ik me ga vervelen tot ik hem weer zie. Zou het liefst nu naar hem toegaan.
Soms heb ik een hekel aan de afstand tussen ons, al is het maar 18 minuutjes met de trein, wilde dat ie mn buurjongen was, vooral als ik behoefte heb aan een knuffel en een aai over mn bolletje
Oud 29-03-2006, 18:33
Verwijderd
Citaat:
rots schreef op 29-03-2006 @ 19:14 :
Hij heeft me het laatst nog verteld, hij jou ook op die manier
Soms zou ik willen dat hij het me zou vertellen ook. Maar ik weet dat ik zulke dingen niet van hem kan verwachten. Dat ik mezelf kwetsbaar opstel is één ding. Dat verlang ik niet van anderen. Vertel m dus maar dat ik m soms mis. Dan weet hij denk ik wel genoeg.
Oud 29-03-2006, 18:36
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 29-03-2006 @ 19:25 :
*knuv geeft*

Pssst, ik heb je gemaild...
ik heb nog niets

Ik ben een lekkere aanstelster. Maar he. Laat mij ook eens. Mag hij lekker met de emotionele schade zitten, want dat heb ik natuurlijk niet.
Oud 29-03-2006, 19:06
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-03-2006 @ 19:11 :
Ik mis verdomme mn maatje
Oud 29-03-2006, 19:09
snoopy
snoopy is offline
oeh, heerlijk dagje gehad met z'n tweeen. Wat is ie lief en wat zag ie er weer leuk uit...
Oud 29-03-2006, 19:12
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Op sommige momenten kan ik alleen maar glimlachend voor me uit kijken...
Dit weekend komt ie hier, zin in. Kookkunsten laten zien en ach.. Hmm .
Was bijna vergeten hoe het voelt..
Oud 29-03-2006, 19:23
Papillonne
Papillonne is offline
Telkens tegen mezelf zeggen dat ik helemaal geen leegte voel in mijn leven en dat ik helemaal geen behoefte hebt aan een arm om mn schouder begint zijn effect te verliezen...
Oud 29-03-2006, 19:32
miekmuis
miekmuis is offline
Supergeweldig! Zijn net een weekendje naar Parijs geweest. Was echt alles wat ik ervan had gehoopt. Over een maandje ook nog een weekendje naar Londen en daar heb ik ook alle vertrouwen in. Ik blijf me verbazen over hoe goed het na al die jaren nog steeds klikt, maar geniet er volop van.
Oud 29-03-2006, 19:46
Menahem
Menahem is offline
Super! We gaan dit weekend lekker weg allemaal leuke dingen doen, morgen stappen
Ik kan alles delen met haar, ik kan van alles met haar doen (in allerlei opzichten ).
Ik ben zó blij dat ik met haar getrouwd ben dat ik alle vorige vriendinnetjes gewoon vergeet.
Oud 29-03-2006, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-03-2006 @ 19:26 :
En dan zit ik hier met al die tranen om zoveel dingen en dan mis ik gewoon even zijn armen om me heen zodat ik rustiger word, zijn wijze en lieve woorden en gewoon dat gevoel van geborgenheid. Me veilig voelen...
Verdomme. Kutdag
Ja jezus, dat is wel het ergst. Ik bedoel, als ik me goed voel, heb ik hem niet nodig. Als ik me kut voel, echter, dan moet hij er gewoon zijn. Maar ja, ik voel me kut om hém, dus echt schiet dat niet op.

Verder is vandaag wel okee, hoor. Yay, vriendinnen. Maar ik ga hem afschieten, want die vakantie gaat een probleem worden.
Oud 29-03-2006, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Menahem schreef op 29-03-2006 @ 20:46 :
Ik ben zó blij dat ik met haar getrouwd ben dat ik alle vorige vriendinnetjes gewoon vergeet.
Ja, dat was duidelijk Maar het is je gegund, hoor. Het is fijn dat er mensen zijn bij wie het allemaal wél goed gaat. Geeft nog hoop
Oud 29-03-2006, 20:09
I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 29-03-2006 @ 19:36 :
ik heb nog niets

Ik ben een lekkere aanstelster. Maar he. Laat mij ook eens. Mag hij lekker met de emotionele schade zitten, want dat heb ik natuurlijk niet.
Dan ben ik toch wel benieuwd aan wie ik dan gemaild heb

Hmmm... Feelin' good, or something.
Oud 29-03-2006, 20:22
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Tussen ons zit het wel SNOR.

HAHAHA.
Oud 29-03-2006, 20:23
Verwijderd
Hem net een uurtje of anderhalf gezien en alles is zo fijn met hem <3

Even, is het raar dat ik er ergens mee zit dat de nieuwe vriendin van mijn ex (die ik overigens nog steeds heel graag zie maar absoluut niet terug wil) mij stom vindt terwijl ze me niet kent ?
Oud 29-03-2006, 20:26
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 29-03-2006 @ 21:22 :
Tussen ons zit het wel SNOR.

HAHAHA.
Offtopic: Ook Paul de Leeuw gekeken toevallig?
Oud 29-03-2006, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 29-03-2006 @ 21:23 :
Hem net een uurtje of anderhalf gezien en alles is zo fijn met hem <3

Even, is het raar dat ik er ergens mee zit dat de nieuwe vriendin van mijn ex (die ik overigens nog steeds heel graag zie maar absoluut niet terug wil) mij stom vindt terwijl ze me niet kent ?
Nee. Het is altijd vervelend als mensen jou stom vinden als ze je niet eens kennen. Daarbij is het suf, want je ex zou tenminste toch een léuke nieuwe vriendin moeten hebben. En als ze zo tegen jou doet, is ze niet leuk.
Oud 29-03-2006, 20:41
Silvie
Silvie is offline
Ik voel me super goed.
Vanmiddag kwam hij naar me toe en hij had gewoon een cadeautje bij zich, echt zo lief! En we hebben een weekendje geboekt voor ons tweetjes... Dus ik ben erg benieuwd hoe dat gaat worden.
Oud 29-03-2006, 20:42
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 29-03-2006 @ 21:26 :
Offtopic: Ook Paul de Leeuw gekeken toevallig?
Nee, niet gekeken. Hoezo, zei hij ook het zit wel snor?
Ik vind het een geniaal gezegde.
Oud 29-03-2006, 21:00
Verwijderd
Iedereen heeft vlinders in z'n buik... ik heb alleen maar vlinders in m'n oren. (Maar het zijn wel heel toffe oorbellen, ole.)
Oud 29-03-2006, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 29-03-2006 @ 21:30 :
Nee. Het is altijd vervelend als mensen jou stom vinden als ze je niet eens kennen. Daarbij is het suf, want je ex zou tenminste toch een léuke nieuwe vriendin moeten hebben. En als ze zo tegen jou doet, is ze niet leuk.
Dankje, dat wou ik even horen
En ze doet niet stom tegen mij want ze heeft nog nooit met mij gepraat maar dat zei ze tegen hem. Maar toch.
Oud 29-03-2006, 21:38
Verwijderd
Hmpf... We lijken teveel op elkaar vrees ik toch. Wie had ooit gedacht dat ik alles om kon zetten in energie? En maar breaks blijven lopen. En tijdens de warming-up even een sprintje trekken en nog even extra keertjes op en neer warming-uppen. Pijn in mn zij? Boeie! Het is alsof ik hem hoor praten ipv mezelf

Maar wat is het een heerlijk gevoel als je heerlijk kan lachen en even nergens aan kan denken en dan denkt: Damn, ik heb hem helemaal niet nodig. Wat miep ik toch! Ik kan het best alleen. Pfff.. Waar heb ik hem toch voor nodig?

En dan vertel ik mezelf gewoon niet dat ik soms tegen mezelf lieg En dat voelt dan zooooo goed
En dan heb je opeens een mailtje. En dat slingert je weer even heen en weer. En waarom was ik op een manier toch teleurgesteld ofzo dat hij niet even heeft gebeld, terwijl hij wist hoe ik me voelde? Soms word je gewoon gek van jezelf En nu ga ik gewoon lekker tv kijken en iedereen kan lekker overal in stikken, ik ga lekker vrolijk zijn
Oud 29-03-2006, 21:57
Verwijderd
O, en dat van die steen... Dat aanbod staat nog steeds
Oud 29-03-2006, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Nee. Het is altijd vervelend als mensen jou stom vinden als ze je niet eens kennen.
Precies!

Ontopic: Leuke dag gehad vandaag! Weer gezellig gekletst met onze klasgenoten/vrienden en veel lol gehad. Vind die blikken van ons onderling altijd zo leuk. Dat je even met z'n tweeën zo'n blik wisselt... (ach, jullie begrijpen het vast wel)
Ik ben blij met hem, onzettend mega blij. He makes me feel so good!
Oud 29-03-2006, 22:02
Toet0r
Toet0r is offline
Mn smsverslaving is weer terug en nu sms ik echt twintig keer per dag met mn beste vriend, wel gezellig

En vanavond een supergezellige avond met een schoolvriendinnetje gehad (20% korting bij de hema ) en toen vertelde ze dat ze lesbisch is, nou wist ik het wel een klein beetje, maar nu bevestigde ze het zeg maar en ze was zo blij dat het mij niet uit maakt. Ik vind het lief dat ze het mij wel durft te vertellen en dat ze me zo vertrouwt.
Oud 29-03-2006, 22:19
Roos
Roos is offline
Citaat:
Nee. Het is altijd vervelend als mensen jou stom vinden als ze je niet eens kennen.
Mwa, persoonlijk kan me dat nooit wat schelen. Zegt meer over die persoon dan over mij. (ik vind die persoon dan ook gelijk stom, want als je niet kan zien dat ik leuk ben, zeg nou zelf, hoe achterlijk ben je dan )
Oud 29-03-2006, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 29-03-2006 @ 23:19 :
Mwa, persoonlijk kan me dat nooit wat schelen. Zegt meer over die persoon dan over mij. (ik vind die persoon dan ook gelijk stom, want als je niet kan zien dat ik leuk ben, zeg nou zelf, hoe achterlijk ben je dan )
Oh, dat laatste doe ik ook, hoor. Maar ik voel me altijd toch wat gekwetst: kom nou, hoe kun je mij niet leuk vinden? Zelfs voordat je maar weet hoe ik ben? Ik ben ontzettend leuk! Dat weet toch iedereen?!
Oud 30-03-2006, 00:05
Verwijderd
Ik mis ze... Stomme beslissingen ook van mij. En dan vindt hij dat ik dat gewoon niet moet doen en terug moet komen op mijn beslissing en blabla... Maar het is ergens ook gewoon een principe en ik ben een mietje als ik t niet eens een week kan volhouden.

Maar wat voelt het rot om 'nee' te moeten zeggen wanneer hij (een andere hij ) vraagt of ik morgenavond nog kom. Naast dan t feit dat ik een reden heb.
Oud 30-03-2006, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 29-03-2006 @ 23:19 :
(ik vind die persoon dan ook gelijk stom, want als je niet kan zien dat ik leuk ben, zeg nou zelf, hoe achterlijk ben je dan )
'Het spijt me, maar ik geloof niet dat jij mij kent'

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten