Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2006, 16:20
Verwijderd
Pf, normaal is het huilen na een uurtje over.
Advertentie
Oud 31-03-2006, 16:26
rare kwast
rare kwast is offline
gooit knuffel en zakdoekje naar mala
Oud 31-03-2006, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 31-03-2006 @ 16:07 :
zo alleen... hopelijk kan ik in het weekend nog met iemand afspreken
Zondag wel iets te doen, maar ik moet morgen voor school veel leren enzo. Net nog wel iets gedaan, maar gewoonlijk nooit. Mijn sociale leven is kwijt.
Oud 31-03-2006, 16:29
cagie
cagie is offline
*gefeliciteerd Moon!!!!*

Vanavond weer werken. Heb er aan de ene kant wel zin in omdat de muziek wat meer mijn smaak is dan afgelopen keren. Verder ook wel weer zin om een aantal mensen te spreken. Maar ja het negatieve is dat ik samen met 2 jongens moet werken die ik zo langzamerhand niet meer uit kan staan. Maar goed ga proberen om hun niet mijn avond te laten verpesten en aangezien de verwacht is dat het heel druk wordt zal ik ook geen tijd hebben om me te ergeren (tenminsten dat hoop ik dan maar...)
Oud 31-03-2006, 16:30
rare kwast
rare kwast is offline
it even hurts to breath
Oud 31-03-2006, 17:54
Nijn*
Nijn* is offline
Was na twee uur leuke lessen uit en ben toen nog even naar M. toegegaan. Ze had het alleen heel druk met de schoolexamens en zo dus toen zei ze dat ik maar moest mailen of bellen vanavond. Dus dat ga ik dan maar doen.. Zou vandaag dus laten piercen, maar we moesten zo ver fietsen met die verfuckte wind, toen zijn we maar niet gegaan. Lekker eventjes een jointje gerookt en toen nog aan mn ckv-collage gewerkt, die echt superspacend is nu Toen nog hele tijd zitten kletsen, daarna nog jointje gerookt en zitten eten/kletsen. Was heel gezellig, ben heel relaxt nu, ook helemaal niet meer zenuwachtig voor morgen.
Jointjes draaien van bijbel-papier (sorry voor de gelovigen )
Oud 31-03-2006, 18:04
Meissiej
Meissiej is offline
De wereld lijkt weer teveel op hoe die lange tijd geweest is.
Zwart mistig triest kil etc.

Asleep, asleep, I fall asleep
I'm never waking up
I wish I could accept me
But I think I'm giving up
Oud 31-03-2006, 18:08
Ruudje
Ruudje is offline
dankjewel rare kwast *knufft terug*

Citaat:
Nijn* schreef op 31-03-2006 @ 18:54 :
Jointjes draaien van bijbel-papier (sorry voor de gelovigen )

en werkte het goed?
Oud 31-03-2006, 18:12
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 31-03-2006 @ 19:08 :
dankjewel rare kwast *knufft terug*

en werkte het goed?
Supergoed, beter dan gewone. 't Enige nadeel is dat ik nu stoned aan het avondeten verschijn..
Oud 31-03-2006, 18:19
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 31-03-2006 @ 19:04 :
De wereld lijkt weer teveel op hoe die lange tijd geweest is.
Zwart mistig triest kil etc.

Asleep, asleep, I fall asleep
I'm never waking up
I wish I could accept me
But I think I'm giving up
volgens mij zit jij in mn hoofd.. dat stukje tekst.. dat heb ik ook net op papier gezet

*hug*
Oud 31-03-2006, 18:20
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 31-03-2006 @ 19:12 :
Supergoed, beter dan gewone. 't Enige nadeel is dat ik nu stoned aan het avondeten verschijn..

je mag hier wel langs komen (A)
Oud 31-03-2006, 18:28
Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 31-03-2006 @ 19:19 :
volgens mij zit jij in mn hoofd.. dat stukje tekst.. dat heb ik ook net op papier gezet

*hug*
Ik ken het van een liedje
maar dat is wel weer ehm toevallig ofzo.

*hug*
Oud 31-03-2006, 18:39
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 31-03-2006 @ 19:28 :
Ik ken het van een liedje
maar dat is wel weer ehm toevallig ofzo.

*hug*
ja dat liedje staat hier ook wel regelmatig op..
Oud 31-03-2006, 18:42
Meissiej
Meissiej is offline
Hm *knuff*
Oud 31-03-2006, 19:06
Nijn*
Nijn* is offline
GDVR! Ik ben fucking chagerijnig nou, waarom mag ik dit weekend nou niet uit? Omdat ik naar m'n fucking OPA moet, die toch weer binnen 5 minuten is vergeten, dat ik daar uberhaupt ben geweest?! OMFG, waar kun je een probleem van maken! Ik ben vorig weekend al niet geweest, nu wil ik gewoon even losgaan!! Ik wil gewoon even lekker feesten, even alle zorgen vergeten en lekker lost gaan. Ik ga nog maar eens zeuren bij mams.
Oud 31-03-2006, 20:05
Nijn*
Nijn* is offline
Ik ben meesteres in manipuleren Mag morgenavond toch uit!! Wordt opgehaalt welliswaar, maar toch, ik mag uit!! Hehe, en ik ben onwijs hyperactief nu, moet echt iets doen gewoon! Ga denk ik zometeen maar schilderen ofzo.. En verdomme ik wil vloeitjes, moet oefenen.. Hehe ik ben zenuwachtig voor morgen YAY!
Oud 31-03-2006, 20:07
rare kwast
rare kwast is offline
dat gevoel..
het komt in golven zoals op een stormde zee..
de ene is nog niet uitgebeukt of de volgende komt al..
en ik voel me zo rot en leeg, down en alleen
Oud 31-03-2006, 20:10
Verwijderd
Nieuw record!
Eén week eetbui en braakvrij! Vooral geen eetbuien voelt goed en sterk en ! En gewoon gegeten dus!
Oud 31-03-2006, 20:13
Meissiej
Meissiej is offline
@ sonho: Fijn!
Oud 31-03-2006, 21:00
marrel
marrel is offline
En nu moet ik goed na gaan denken, waarom moet je moeilijke keuzes altijd alleen maken?
Oud 31-03-2006, 22:31
Verwijderd
Dankje, rare kwast

ik ben weer vrolijk, ook al vind ikhet nog steeds allemaal vreemd maar ik heb net een leuke avond gehad met een goede vriend en we houden gewoon van elkaar en zo moet het blijven..
Oud 31-03-2006, 22:55
Ruudje
Ruudje is offline
Oud 31-03-2006, 23:13
Mousse
Mousse is offline
Ik kom er gewoon achter dat ik vrienden heb die tegen me liegen, over kleine dingetjes dan wel, maar toch. Het feit dat zij niet geloven dat ik en een vriendin 60 baantjes in een uur zwemmen, omdat zij dat niet kunnen met hun conditie ofzo. Hoeft het toch nog niet te betekenen dat ik lieg. Alles wordt altijd gelijk afgedaan als ooh dat klopt niet, want wij kunnen het niet.
Zielige mensen, en dat noemen zich vrienden.
Oud 01-04-2006, 05:38
Verwijderd
Citaat:
Mousse schreef op 01-04-2006 @ 00:13 :
Het feit dat zij niet geloven dat ik en een vriendin 60 baantjes in een uur zwemmen, omdat zij dat niet kunnen met hun conditie ofzo. Hoeft het toch nog niet te betekenen dat ik lieg.
60 baantjes in een uur, dat is 1 baantje per minuut...ik zie niet in wat daar niet aan te doen is...
Oud 01-04-2006, 07:37
Verwijderd
Ik had het op moeten schrijven.
Oud 01-04-2006, 08:53
Ruudje
Ruudje is offline
ik heb hier echt zo totaal geen zin in
Oud 01-04-2006, 09:47
coopergirl
coopergirl is offline
Sonho: Well done

Ruudje: cheeeeeeeeer up!
Oud 01-04-2006, 10:09
Lilium
Lilium is offline
Lalalaaa!
Oud 01-04-2006, 10:10
Stefanie
Stefanie is offline
Ik woon in een huis met kleine kinderen, lijkt wel. De hele keuken ligt onder het glas en bier en in de hal hebben ze ketchup en eieren gegooid naar elkaar Oh mijn god, dit is toch niet normaal?
Oud 01-04-2006, 10:25
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 01-04-2006 @ 11:10 :
Ik woon in een huis met kleine kinderen, lijkt wel. De hele keuken ligt onder het glas en bier en in de hal hebben ze ketchup en eieren gegooid naar elkaar Oh mijn god, dit is toch niet normaal?
Euhm, nee
Juk!
Zet ze aan het schrobben, hon'
Oud 01-04-2006, 10:29
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 01-04-2006 @ 11:25 :
Euhm, nee
Juk!
Zet ze aan het schrobben, hon'
Ik hou mn mond en negeer ze net zo lang totdat het weer schoon is. En dat noemt zich 25.
Oud 01-04-2006, 11:57
Verwijderd
Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Het is slecht weer en ik doe opnieuw iets niet wat ik wel zou moeten doen maar ik voel me best oke
Ik heb alleen geen zin in vanavond en dat is kut.
Oud 01-04-2006, 12:16
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik denk dat ik dit niet leuk vind.

En verder gaat het goed, ik ga zondag weer naar hem toe. Woei, gisteravond was echt leuk!

*geeft knuffel voor alle mensen die het nodig hebben* *heeft knuffelbui*
Oud 01-04-2006, 12:29
rare kwast
rare kwast is offline
weer de droom dat ik ruzie met S had en dat ze een punt achter onze vriendschap zette..
hoeveelste keer wordt ik nou met die droom wakker?! 5e keer.. 6de keer..?

ik word bang van mn eigen gedachtes, mn eigen gevoel..
Oud 01-04-2006, 13:34
Lilium
Lilium is offline
Een gebroken hart lijmen.
Oud 01-04-2006, 14:29
Ruudje
Ruudje is offline
nu gaat het wel weer
hopelijk zie ik je snel
Oud 01-04-2006, 14:38
rare kwast
rare kwast is offline
@ ruudje.. je hebt t zelfde probleem als ik gister

--
ik ben moe, nog steeds en dat terwijl ik net geslapen heb.. (met een droom als gevolg..)
en heb knallende hoofdpijn
Oud 01-04-2006, 15:55
Verwijderd
sla me, schop me, mep me, dood me, lieg tegen me, zwijg me dood, maar zorg er even voor dat ik niet alleen maar loop te vreten, en dat ik nu eens wat zinnigs uit ga voeren! *gromt*
Oud 01-04-2006, 17:10
Verwijderd
Alleenzaamheid.
Oud 01-04-2006, 17:12
Nijn*
Nijn* is offline
Ben net terug van theater. Was vanochtend echt vroeg repeteren! We moesten om half 10 beginnen met dans, na 3 kwartier meteen door naar zang, dan 10 min. pauze waarin we naar het andere gebouw moesten lopen. Vervolgens technische doorloop in de theaterzaal. Toen weer terug naar het andere gebouw, daar ongeveer 15 min. pauze gehad, toen weer gaan repeteren met spel. Toen eindelijk een pauze van een half uur, toen de andere voorstelling bekijken en daarna snel omkleden en korte technische doorloop. Allemaal echt gigantisch hectisch met mensen die ineens hun tekst en choreografie niet meer kenden e.d. En toen eindelijk: de voorstelling. Het ging echt heel erg goed! Nou was hij vrij kort maar ik heb geloof ik lang niet meer een voorstelling gehad die zo gladjes verliep! Er ging wel veel fout maar niet zodanig dat het opviel of zo. Het was echt super! Het spelen voelde zo ontzettend goed, ik voelde me echt weer helemaal in m'n element! Helaas kon mijn vader niet komen kijken, maar m'n moeder en broer wel! Dus toen heleboel bloemen gekregen en nog hele tijd zitten kletsen en zo.

Snel omgekleed en spullen bij elkaar geraapt. Volgende week hebben we dan evaluatiegesprekken met alle docenten en de hele groep bij elkaar. Dan gaan we nog even bespreken wanneer en hoelaat we uit eten gaan binnekort. Het voelt zo raar, het hele jaar leef je naar zo'n voorstelling toe en dan is het voorbij en dan moet je weer een halfjaar wachten tot de volgende cursus.. En de hele groep is dan weer wennen en zo.. Maarja. Vanavond lekker uitgaan en feesten. Kreeg net ook heel fijn mailtje van M. dat ze heel graag mijn hulpmentor wil zijn, dus dat vrolijkte me ook meteen weer op!
Oud 01-04-2006, 17:15
T!ne
T!ne is offline
Gewoon even doorbijten tot ik daar ben zeker .. En gewoon iedereen uit mijn hoofd zetten.. Ik ben de commentaar zó beu!
Oud 01-04-2006, 17:50
Gothic
Gothic is offline
Bah. Liep niet, ging niet, ben zo moe, merk het nu pas. Die stomme tentamens elke keer, heb geen tijd om uit te rusten of ik heb alweer de volgende. Schiet echt niet op en niet eens een weekend ertussen nu, nee volgende morgen begint het meteen weer vroeg met college, fijn ...
Oud 01-04-2006, 17:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ooh, ik hoop zo dat ik tot 3 uur uit mag gaan. Want dan kan ik ook weer met iedereen meefietsen. Maar m'n ouders hammeren nog steeds op half 3 en dan moet ik dus door m'n vader worden opgehaald. Gelukkig wil een vriendin wel helpen om m'n onders 'over te halen'. Pleeease.
Oud 01-04-2006, 18:01
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 01-04-2006 @ 18:12 :
Ben net terug van theater. Was vanochtend echt vroeg repeteren! We moesten om half 10 beginnen met dans, na 3 kwartier meteen door naar zang, dan 10 min. pauze waarin we naar het andere gebouw moesten lopen. Vervolgens technische doorloop in de theaterzaal. Toen weer terug naar het andere gebouw, daar ongeveer 15 min. pauze gehad, toen weer gaan repeteren met spel. Toen eindelijk een pauze van een half uur, toen de andere voorstelling bekijken en daarna snel omkleden en korte technische doorloop. Allemaal echt gigantisch hectisch met mensen die ineens hun tekst en choreografie niet meer kenden e.d. En toen eindelijk: de voorstelling. Het ging echt heel erg goed! Nou was hij vrij kort maar ik heb geloof ik lang niet meer een voorstelling gehad die zo gladjes verliep! Er ging wel veel fout maar niet zodanig dat het opviel of zo. Het was echt super! Het spelen voelde zo ontzettend goed, ik voelde me echt weer helemaal in m'n element! Helaas kon mijn vader niet komen kijken, maar m'n moeder en broer wel! Dus toen heleboel bloemen gekregen en nog hele tijd zitten kletsen en zo.

Snel omgekleed en spullen bij elkaar geraapt. Volgende week hebben we dan evaluatiegesprekken met alle docenten en de hele groep bij elkaar. Dan gaan we nog even bespreken wanneer en hoelaat we uit eten gaan binnekort. Het voelt zo raar, het hele jaar leef je naar zo'n voorstelling toe en dan is het voorbij en dan moet je weer een halfjaar wachten tot de volgende cursus.. En de hele groep is dan weer wennen en zo.. Maarja. Vanavond lekker uitgaan en feesten. Kreeg net ook heel fijn mailtje van M. dat ze heel graag mijn hulpmentor wil zijn, dus dat vrolijkte me ook meteen weer op!
zie je nou wel!
Oud 01-04-2006, 18:15
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik droomde dat een klasgenoot/ vriendin iemand dood was en ik voelde me zo aanstellerig, want ik huilde en huilde en huilde, terwijl ik haar niet eens aardig had gevonden, maar juist daarom, want ik was zo stom tegen haar geweest terwijl ze eigenlijk best aardig was en nu had ik nooit meer de kans om gewoon bevriend met haar te raken.

Blegh.
Oud 01-04-2006, 18:35
Hawahaai
Hawahaai is offline
Best stom, als je er over nadenkt, dat het je zo'n voldaan gevoel kan geven als je een 4-jarige een klein stapje verder kunt helpen tijdens de zwemles... Dat kan echt mijn hele dag goedmaken. Gewoon lekker praktisch bezig zijn en nieuwe dingen bedenken die misschien kunnen helpen, dat is fijn. Die twee uurtjes op de zaterdag kunnen mijn hele week weer goed maken, terwijl het zo verpest was door mijn studie.
Hopelijk vanavond naar de bios, daar heb ik echt zin in. Zul je alleen zien dat Vriendje geen zin (meer) heeft, maar hopelijk kan ik hem overhalen en is Ice Age 2 niet uitverkocht. En dan morgenochtend vergaderen en daarna de verjaardag van mijn zusje vieren. En ik vind het eigenlijk best erg van mezelf dat ik er altijd zo tegen op zie als we weer 'familie-dingen' moeten doen... Met het gezin vind ik prima, maar met oma-tantes-etc, jak. *doet nepglimlach alvast even op*
Maar ik en Vriendje hebben wel een leuk cadeau voor mijn zusje: nieuwe oortjes voor haar walkman voor bij het kranten-bezorgen, een boek over het verzorgen van guppies en geld om zelf guppies te gaan kopen voor in haar leegstaande kom.
Oud 01-04-2006, 18:41
Verwijderd
Ik heb een leuke dag. (!) Ik heb asociaal veel geld uitgegeven aan nieuwe kleren en verder heb ik thee gedronken en vanavond een feestje. Whoohoo.
Oud 01-04-2006, 18:57
Verwijderd
Ik voel me eigenlijk best goed. Genieten voor zolang 't duurt.
Oud 01-04-2006, 18:59
Verwijderd
hij zou haar het liefste in een doosje willen doen.

Ik zou hem het liefste tussen zes plankjes willen doen.

of maak ik nou een kutgrap?
Oud 01-04-2006, 19:03
rare kwast
rare kwast is offline
Now I wait
Wish these thoughts would go away
I hope I dream of you
Cause it's taking my life away
No I don't hate
But these thoughts won't go away
I hope I dream of you
Cause it's taking my life away

Deep down it hides
Making life a grind
I dreamed of this so long
This used to feel so strong

en ineens weer zo een giga golf van eenzaamheid en kutgevoelens..
en ik voelde me al nu ben ik dr weer misselijk van..

Regels voor berichten