Advertentie | |
|
![]() |
|
heb ff op het forum van www.unquendor.nl rondgekeken
daar zitten de echte die-hards. moet toegeven dat het mij ook wel interesseert ![]()
|
Ik vind het meer stijl hebben dan je huis in te richten als een Star Trek-ruimteschip. Ik kan me er verder niet druk om maken en ik vind het wel mooi voor die elfjes en gnomen en trollen en God-mag-weten-wat-nog-meer dat ze iig uiting durven te geven aan wat ze leuk vinden. En daarbij, de een is nou eenmaal net wat vreemder/uitbundiger in zijn/haar hobbies dan de ander. Laat ze lekker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *borduurt even verder op de quote alsof het haar eigen uitspraak was* verder vind ik het allemaal het best passen op een foto, aangezien je door die characters na te doen echt waanzinnig mooie foto's kan krijgen. en ja, ik ben nog altijd van plan een sprookjes-fotoshoot te houden met een zooi mensen, die ja, bijna allemaal vleugeltjes of iets in die richting moeten hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
maar het risico van met vleugeltjes rondlopen is dat je opmerkingen krijgt en dat moet je dus wel in mind hebben als je ze neemt
|
ik vind het wel leuk, en waarom zouden volwassenen dat niet kunnen dragen? Soms word je humeur er zelfs beter op als je van die elfjes ziet 'rondhuppelen', vind ik tenminste. Ik zou het juist leuk vinden als volwassenen iets minder 'strak in het pak' zouden gaan, maarja, dat 'kan'nou eenmaal niet
![]()
|
Ik vind het wel mooi.
Maar niet voor gewoon. Voor een feestje of een festival is het hartstikke leuk vind ik. En voor normaal is het ook wel leuk, maar dn op een subtiele manier. En waarom mag je er niet meer zo bij lopen als je ouder bent? Dat vind ik onzin. En een schreeuw om aandacht? Tegenwoordig is iedereen een wannabe ![]()
|
![]() |
|
volwassenheid heeft er geen ruk mee te maken je bent pas volwassen als je je eigen vrijheid hebt gevonden in te doen en laten wat je wil
Alleen niet meer je hobby practiceren omdat andere het onvolwassen vinden ofzo of niet COOL genoeg is pas onvolwassen. Dus als jou mening is dat het onvolwassen is vind ik je redelijk bekrompen ![]() p.s. het is totaal niet mijn ding dit gaat over "extreme" lifestyles in het algemeen
||
Citaat:
Dit is echter maar een voorbeeld, ook in het dagelijks leven kan je er op afgerekend worden (denk aan: je elfenvriendjes van vroeger die de fase allang zijn ontgroeid, er nu volwassen uit zien en het raar vinden dat jij nog zo rond loopt). Daarnaast bespeur ik een element van "leven in een fantasiewereld", hetgeen veel mensen ook niet altijd zullen accepteren. We leven niet in een fantasiewereld, je wordt serieuzer genomen als je je kleding en uiterlijk aanpast aan deze wereld. Dat betekent overigens niet dat je geen eigen stijl mag ontwikkelen, echter dat je wat beter kijkt naar de wereld hoe hij is.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
*kwijl* die jongen!!!
![]() oke, ![]() ik vind mensjes (meisjes en jongetjes) die er elfjesachtig uitzien (vaak streepjespanty's kleurtjes met zwart, vleugeltjes, speciale make-up) echt heel cool er uit zien. ik snap niet wat er kneuzig aan is, het is misschien een beetje kinderlijk dus het is wel vaag als je er op je 40e nog mee loopt, maar heel veel mensen lopen in de puberteit er niet bij zo als ze er later bij gaan lopen.
||
Citaat:
![]() zeg maar eens 'kwijl' 50 keer achter elkaar... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb het nog geprobeerd ook ![]() *stopt met chatten* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ff serieus, die jongen is echt heel mooi ![]()
|
![]() |
ik heb 1 paar vleugels (lisa vleugels) en heb ze eigenlijk alleen maar op als ik elfjes foto's ga maken verder zul je me nooit met vleugels zien lopen ik vind het wel schattig en lief maar niets voor mij om gewoon te dragen.. verder vind ik streepjes helemaal lief en schattig (streepjestik) en ik vind het nu heel leuk om me juist heel lief en poppig te kleden
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Moet persoonlijk toegeven dat dat me meer aanspreekt dan een fairytale-elf(je).
|
|