Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar dat geeft niet , want ik ga toch niet meer
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Motel Mozaique is met spoed op zoek naar vrijwilligers
Voor wat motel mozaique precies inhoud: http://www.motelmozaique.nl/2006/ Een passpartout kost normaal gesproken 47 euro Als je je opgeeft als vrijwilliger moet je 6 uur werken en krijg je je pass partout gratis Het festival is op vrijdag 14 en zaterdag 15 april in Rotterdam. Ben je bereid om 6 uur te werken en vervolgens gratis naar motel mozaique te gaan, mail dan zo snel mogelijk naar: vrijwilligers@motelmozaique.nl
||
Citaat:
Die 6 uur kunnen achtereen zijn, maar ook in 2 keer zijn opgesplitst dat hangt af van je taak. Voor meer informatie moet je maar even naar vrijwilligers@motelmozaique.nl mailen
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
al is het persoonstechnisch inmiddels alweer geregeld,ik vind toch dat we een drankje moeen doen bij een eventueel treffen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik kom er wel net achter dat alles wat ik graag wil zien dus op zaterdag is. Be your own pet, coco rosie, the veils, isobel campbell ![]() En Adam Green op vrijdag kan ik ook niet zien omdat ik dan net van m'n werk afkom ![]()
Laatst gewijzigd op 13-04-2006 om 22:39. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Ach, gelukkig nog wel (een klein stukje van) Coco Rosie gezien. En Emilliana Torrini. Wat een leuk wijf is dat. <3 Battles klonk ook erg goed, maar het was best druk en er bleef constant een stroom aan 40+ers langs me heen lopen omdat ze het niks vonden, en daar werd ik zo chagrijnig van dat ik maar wegging. En er stond ook een mokkel naar m'n tieten/t-shirt te staren. Zat gister de schouwburgzaal trouwens niet heel erg propnokkievol? Ik wou nog naar Nighttown, maar dat ging niet meer en toen werd iedereen naar de schouwburg gestuurd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Luistertopic antigone | 500 | 17-06-2006 11:31 | |
Muziek |
Maxence Cyrin - Modern Rhapsodies antigone | 8 | 22-04-2006 15:51 | |
Muziek |
Motel Mozaique zoekt vrijwilligers! love.the.sunset | 2 | 09-04-2006 13:42 | |
Lifestyle |
Het grote 'wat wil je heeeeeeeeeeeel graag nog hebben' topic Metal | 500 | 06-04-2006 19:07 | |
Muziek |
Wat staat er in je agenda? BrunetJuh | 250 | 05-04-2006 21:32 | |
Muziek |
Mogwai - Mr Beast IEMOW-KOR | 49 | 09-03-2006 13:33 |