Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2002, 20:02
Bartje
Bartje is offline
Wat vinden jullie van de nieuwe Falout Tactics, is die beter of slechter dan Falout 2 geworden?

ik vond Fallout 2 leuker, ik hou wel van van rondlopen en met iedreen praten, en spullen meenemen tot je erbij neer valt, jullie?
Oud 05-01-2002, 10:51
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa mijn held!!!! Eindelijk eens iemand die Fallout ook vet vind

FOT is kut, ik vind het saai en het tactics vind ik niks. Fallout 2 was veel vetter, rpg's zijn cool
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 20:34
Bartje
Bartje is offline
Ja, ik dacht eerst dat het een beetje op Fallout 2 zou lijken maar het is gewoon een heel ander spel....
ik hou het maar bij Fallout 2 ik heb hem nu al heel vaak gespeeld maar blijf hem leuk vinden..
Oud 06-01-2002, 11:59
Queen Klazina Wok
heb je fallout 1 wel gespeeld dan?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 13:08
Bartje
Bartje is offline
of ik Fallout 1 gespeeld heb, tuurlijk heb ik die gespeeld, heel vaak zelfs.
maar nu speel ik weer falout 2 omdat ik die tactics niets vind, en er zijn veel meer mensen die gehoopt hadden op een Fallout 3 in plaats van een heel nieuw spel
Oud 06-01-2002, 13:12
GinnyPig
GinnyPig is offline
Fallout 2 kon een zeeeeeeeeer goed spel worden, indien er niet zo ontieglijk veel bugs in zaten. Helaas.. nu is het gewoon een goed spel
Oud 06-01-2002, 13:20
Bartje
Bartje is offline
Toen ik het spel kocht
(ahum, die goeie ouwe tijd waarin men nog spellen kocht)
heb ik meteen de patch gedownload en ik heb in het hele spel niet heel veel bugs ontdekt, ok het vastlpen is zwaar irritant maar ja je went eraan
Oud 08-01-2002, 19:22
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
ja gruwelijk fallout rules idd tactics is saai maar wel ok. Ik zal als ik jou was Arcanum proberen van de makers van fallout lijkt er erg op alleen in het stoomtijdperk met magic enzo ( klote bugs alleen) Er zit in bug in die als je hem hebt ja saved games hard anaal neemt
zo van "Are you sure you want to quit?" als je een game laad WTF ARGH moest al 3 keer overnieuw beginnen en mn vriendins saved game heeft er geen last van LOL
just my luck huh
Oud 08-01-2002, 22:07
Queen Klazina Wok
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
ja gruwelijk fallout rules idd tactics is saai maar wel ok. Ik zal als ik jou was Arcanum proberen van de makers van fallout lijkt er erg op alleen in het stoomtijdperk met magic enzo ( klote bugs alleen) Er zit in bug in die als je hem hebt ja saved games hard anaal neemt
zo van "Are you sure you want to quit?" als je een game laad WTF ARGH moest al 3 keer overnieuw beginnen en mn vriendins saved game heeft er geen last van LOL
just my luck huh

ik had arcanum gespeeld, maar op een gegeven moment had ik er geen zin meer in en ben ik gestopt, dat had ik met fallout helemaal niet... er komt trouwens een soort post 3rd world war rpg uit binnenkort als het goed is, static (http://www.staticthegame.com), ik weet niet of het leuk word maar vast beter dan fo:T
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 19:52
Infaustus
Infaustus is offline
ik heb fallout 1 uitgespeeld ,maar ik kom niet verder met deel 2 .....
Oud 11-01-2002, 00:50
soulless
soulless is offline
Vet, Fallout, mijn nachtelijke verslaving Deel 1 al fijn op alle mogelijke manieren uitgespeeld, zit vast met Fallout 2..

Misschien kan iemand ff helpen? Ik zit op dat boor platform van de Enclave, ik heb nog een savegame dat ik net aankom, gelukkig, want als je met mensen praat komt het er op neer dat je uiteindelijk iedereen neerknalt en dat je dan niet verder komt. Ik heb al lekker met mn elder gepraat, de keypass van de president zn lijk geript, een GECK bij me, 2 nu, maar ik kan op geen enkele manier de blast doors opengooien, noch die attoombom aanzetten, noch de atoom reactor uitschakelen, daarbij kan ik niet eens in de buurt komen, en met de grote mainframe kan ik ook niks beginnen, HELP!

FOT-BOS vind ik best goed eigenlijk, als je hem met dat continuous turnbased speelt is het in idere geval veel fijner dan gewoon turn based (in gewoon fallout is dat juist wel goed), het wordt een heel ander spel, maar ja, ik houd ook van tactiek, commandos vind ik ook zo vet
Oud 11-01-2002, 17:08
Queen Klazina Wok
Citaat:
soulless schreef:
Misschien kan iemand ff helpen? Ik zit op dat boor platform van de Enclave, ik heb nog een savegame dat ik net aankom, gelukkig, want als je met mensen praat komt het er op neer dat je uiteindelijk iedereen neerknalt en dat je dan niet verder komt. Ik heb al lekker met mn elder gepraat, de keypass van de president zn lijk geript, een GECK bij me, 2 nu, maar ik kan op geen enkele manier de blast doors opengooien, noch die attoombom aanzetten, noch de atoom reactor uitschakelen, daarbij kan ik niet eens in de buurt komen, en met de grote mainframe kan ik ook niks beginnen, HELP!
ff denken.. je moet met een scientist praten op dezelfde verdieping v/d president, maar ik weet niet zeker of dat nodig is als je iedereen hebt doodgemaakt...
volgens mij moet je proberen de mainframe kapot te maken, leg er eens wat dynamiet naast

Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 17:59
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik kan me wel herrineren dat op een gegeven moment iedereen op het booreiland zich tegen je keert. Succes daarmee
Oud 11-01-2002, 22:39
soulless
soulless is offline
Oh, het doodmaken van die lui is niet zo'n probleem, vijf super sledge attacks per ronde die allemaal critical zijn met 95% kans om de ogen te raken... BOvendien op afstand heb ik ook die 95% kans op ogen met een van die versneller geweren... Best bagger, moest ik ineens mn small guns weer opppompe, energy op 140% voor nix

In ieder geval bedankt, zal het proberen
Oud 12-01-2002, 20:43
Queen Klazina Wok
Citaat:
soulless schreef:
Oh, het doodmaken van die lui is niet zo'n probleem, vijf super sledge attacks per ronde die allemaal critical zijn met 95% kans om de ogen te raken... BOvendien op afstand heb ik ook die 95% kans op ogen met een van die versneller geweren... Best bagger, moest ik ineens mn small guns weer opppompe, energy op 140% voor nix

In ieder geval bedankt, zal het proberen
graag gedaan

wat ook goed werkt is de Gauss rifle, als je goed bent in small guns schiet je de meeste gasten in hun ogen in 1 keer dood
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 20:49
soulless
soulless is offline
versneller geweren = gaus riffle

maar ik had eerts een sniper tot op 120% small weapons, toen maar direct op energy over gestapt... kom ik er later achter dat het sterkste wapen toch wel weer een small weapon is... die pulse riffle heeft trouwens een vette doods-animatie..

ennuh, UITGESPEELD!
Reageren

Regels voor berichten