Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2006, 22:38
wilco984
wilco984 is offline
Moet nog steeds denken aan die uitspraak van Frederique tijdens de 2e aflevering.. "Jullie doen allemaal maar leuke dingen en ik zit de hele tijd in de grond".. vanaf dat moment.. Frederique.. voor mij ben je zekers te weten op dit moment een potentiele mol!
Oud 26-03-2006, 22:42
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 26-03-2006 @ 23:33 :
Je bedoelt Milouska?
Geëdit
Oud 27-03-2006, 00:15
Verwijderd
Vond Liz ook wel verdacht worden doordat ze zo bezig was met "Waar ik bang voor ben is dat de groep de jury zal zijn."
Oud 27-03-2006, 00:18
Verwijderd
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 26-03-2006 @ 22:27 :
maar als ze de mol was, zou ze toch juist zich meer vermommen, zodat ze haar niet herkennen en ze de vrijstelling krijgt.
(ze hebben nu ook koppel 4 gekozen, maar in eerste instantie 2, dus zo goed was ze niet vermomd)
Als mol zijnde wil je toch mensen uit het spel en blijf jij er toch automatisch in? Toch?
Dan zou het voor haar dus niet hebben uitgemaakt, er even vanuit gaande dat zij de mol zou zijn, of ze nou wel of niet die vrijstelling zou krijgen. En dan zou het dus makkelijker zijn van niet, want dan gaat Roderick eruit.
Snap?
Oud 31-03-2006, 07:55
zoemzoem
zoemzoem is offline
Van wieisdemol.nl:

Wil jij een stapje dichter bij de identiteit van de mol komen?
Verzet je horloge naar 01.30 uur op het moment dat je vrijdag in aflevering 4 voor het eerst ‘Sydney’ ziet.

Houd deze tijd aan!
Oud 31-03-2006, 10:07
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-03-2006 @ 01:18 :
Als mol zijnde wil je toch mensen uit het spel en blijf jij er toch automatisch in? Toch?
Dan zou het voor haar dus niet hebben uitgemaakt, er even vanuit gaande dat zij de mol zou zijn, of ze nou wel of niet die vrijstelling zou krijgen. En dan zou het dus makkelijker zijn van niet, want dan gaat Roderick eruit.
Snap?
Als mol is het de bedeoling dat er zo min mogelijk geld verdiend wordt. Als het verkeerde koppel gekozen zou worden werd er geen geld verdiend, dus dat is goed voor de mol. Het doel van de mol is niet mensen uit het spel krijgen, mensen gaan er sowieso toch wel uit, daar heb je weinig invloed op.
Oud 31-03-2006, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-03-2006 @ 01:18 :
Snap?
oja als ze het goed hadden kregen hun geld ja.
Oud 31-03-2006, 13:03
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 31-03-2006 @ 08:55 :
Van wieisdemol.nl:

Verzet je horloge naar 01.30 uur op het moment dat je vrijdag in aflevering 4 voor het eerst ‘Sydney’ ziet.

Houd deze tijd aan!

Oud 31-03-2006, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 31-03-2006 @ 11:07 :
Als mol is het de bedeoling dat er zo min mogelijk geld verdiend wordt. Als het verkeerde koppel gekozen zou worden werd er geen geld verdiend, dus dat is goed voor de mol. Het doel van de mol is niet mensen uit het spel krijgen, mensen gaan er sowieso toch wel uit, daar heb je weinig invloed op.
ooooo.. ahaa...
Oud 31-03-2006, 13:16
Roos
Roos is offline
De mol heeft toch alle (of bijna alle ) antwoorden goed tijdens die vragentest, dus de mol kan er niet uit (zou wat zijn zeg...)
Oud 31-03-2006, 13:38
rots
rots is offline
Tijdens de vragen hoeft de mol niet alles goed te hebben. Op TV zie je alleen wat hij/zij antwoord en niet wat er werkelijk met de resultaten gebeurd. De makers spelen natuurlijk ook een spelletje met de kijker, dat houdt het leuk .

Met bijvoorbeeld memory zou de mol degene kunnen zijn die zorgt voor min heelveelhonderdeuro maar ook degene die een slim persoon eruit wil hebben. Want: waar staat dat de makers van het programma alle vrijstellingen willekeurig uitdelen (door ze te laten verdienen of vinden) of dat alle antwoorden goed worden geregekend die ook goed zijn?

Er was laatst een film (link) over Amerikaanse quiz-shows. Die deden alles voor het amusement en nepten de kijkers door antwooorden voor de zeggen aan 1 persoon. Die persoon wist zoveel dat hij uitgroeide tot een volksheld. De kijkers vonden het geweldig omdat ze het niet door hadden ).

[edit]
De film is waargebeurd en de werkelijk gebeurde situatie heeft geen staart gekregen omdat de maatschappij ervan maakte dat TV er was voor amusement. De kijkers amuseerden zich door ernaar te kijken en ze wisten het zo te draaien dat misleiding daardoor niet erg was .
[/edit]

Laatst gewijzigd op 31-03-2006 om 13:40.
Oud 31-03-2006, 20:08
geen punt :|
geen punt :| is offline
Bah wat een stomme aflevering! Als 2 mensen een gelijke stand hebben in de test dan telt de tijd... nou op 20 vragen... Er is niet eens iets te saboteren en het is saaaaai!

Nog een keer zoiets en ik hoef WIDM niet meer te zien. Dat Richard terug is vind ik ook stom.

Miloushka is cool! Slim dat ze het zo aanpakt, de rest is ff megajaloers
Oud 31-03-2006, 20:28
Severus
Severus is offline
Hmm, het blijft vaag allemaal. Peggy en Milouska vond ik deze aflevering vooral verdacht.

Maar één ding viel mij wel op. Normaal heeft Peggy donkerblauwe of blauwgrijze ogen, maar bij het maken van de test waren haar ogen opeens griezelig roodbruin (met de computer zo gedaan door de programma-makers). Dat vond ik toch wel heel verdacht: zou zij de Mol kunnen zijn?
Oud 31-03-2006, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 31-03-2006 @ 21:28 :
Hmm, het blijft vaag allemaal. Peggy en Milouska vond ik deze aflevering vooral verdacht.

Maar één ding viel mij wel op. Normaal heeft Peggy donkerblauwe of blauwgrijze ogen, maar bij het maken van de test waren haar ogen opeens griezelig roodbruin (met de computer zo gedaan door de programma-makers). Dat vond ik toch wel heel verdacht: zou zij de Mol kunnen zijn?
Dat vind ik van die vage aanwijzingen, die zijn er haast nooit bij Wie is de Mol.

Ik vraag me af waarom de sticker van Lisse met I <3 Lisse was en de rest waren niet zo, dat viel me op. Ik heb gekeken op de site maar zover daar te zien heeft niemand iets met Lisse.
Oud 31-03-2006, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 31-03-2006 @ 21:31 :
Dat vind ik van die vage aanwijzingen, die zijn er haast nooit bij Wie is de Mol.

Ik vraag me af waarom de sticker van Lisse met I <3 Lisse was en de rest waren niet zo, dat viel me op. Ik heb gekeken op de site maar zover daar te zien heeft niemand iets met Lisse.
Ja zoiets dacht ik ook, dat Lissie iets met de Mol te maken heeft. Karel zei ook dat in die andere steden de Mol gesaboteerd heeft, dus dan zou je denken dat er met Lisse ook iets is.

Ik vond het weer een lekker verwarrende aflevering. Ik weet het nu echt niet meer. Ik denk alleen dat Liz het niet is
Oud 31-03-2006, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Moniek! schreef op 31-03-2006 @ 21:35 :
Ja zoiets dacht ik ook, dat Lissie iets met de Mol te maken heeft. Karel zei ook dat in die andere steden de Mol gesaboteerd heeft, dus dan zou je denken dat er met Lisse ook iets is.

Ik vond het weer een lekker verwarrende aflevering. Ik weet het nu echt niet meer. Ik denk alleen dat Liz het niet is
Misschien is het een tweede naam van iemand ofzo?
Liz is het niet denk ik idd.
Oud 31-03-2006, 20:42
Verwijderd
Peggy en Frédérique zijn echt
Trutten.
Hoewel ik wel begrijp dat ze Milouska een beetje een doos vinden; die vergat voor het gemak even dat de wereld rond is.
Oud 31-03-2006, 21:37
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 31-03-2006 @ 21:42 :
Peggy en Frédérique zijn echt
Trutten.
Hoewel ik wel begrijp dat ze Milouska een beetje een doos vinden; die vergat voor het gemak even dat de wereld rond is.
Milouska is juist een muts

oja en ik vond het ook een saaie aflevering.
En ik blijf bij Peggy als mol.
Oud 31-03-2006, 21:39
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik snap er echt niks meer van... zouden de kandidaten ook op Richard gestemd kunnen hebben bijvoorbeeld?

Richard was mijn mol en ik vraag me af of hij ook in de kooi had kunnen blijven zitten als iedereen voor de jokers ging en wat hem dan 'mol-onmogelijk' maakt...

maar Peggy is ook te verdacht...

Die Miljouska had gewoon een platte standaard wereldkaart in dr gedachten met Amerika links, Europa in het midden en Australie rechts... lieverd, de wereld is rond
Oud 31-03-2006, 21:48
ook hallo
ook hallo is offline
Miljouska moet wel de mol zijn.

Een mens kan toch niet serieus zo dom zijn
Oud 31-03-2006, 22:32
peaceflower
peaceflower is offline
Milouska werd deze aflevering wel in een heel mollerig daglicht gezet. Als zij de mol is ligt het er wel dik bovenop

Verder irriteer ik me aan Peggy en Frederique. Ik vind ze het spel niet leuk spelen met al dat jatten van die jokers. Maar ja.

Ik blijf bij Roderick als mol! Hij bevrijdde Richard en stond bij de metro-opdracht op het laatste station. Ik verdenk hem niet alleen, ik hoop gewoon ook dat hij het is. Peggy of Fredrique als mol zou een afknapper zijn.
Oud 01-04-2006, 00:35
Welgemeend
Welgemeend is offline
Het was wel vreemd dat Roderick dat risico nam, terwijl hij misschien nog niet echt een idee had, en hij had toch maar 1 joker? Ik vind het niet echt cool dat Richard er weer bij is, weg is weg. En Karel zei ook dat het om steden ging "waar de mol verwoestende effecten had" of iets dergelijks, en Milouska heeft 2 wereldreizen gemaakt zei ze..

Oh ja, waarom noemt iedereen die jokers shackles?

Laatst gewijzigd op 01-04-2006 om 00:37.
Oud 01-04-2006, 05:48
Severus
Severus is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 01-04-2006 @ 01:35 :
Oh ja, waarom noemt iedereen die jokers shackles?
Sjekels, niet shackles. Geen idee waarom ze het doen, maar het zal wel plat Nederlands zijn, of een oud bargoens woord. Wie weet. Leuk toch?
Oud 01-04-2006, 08:39
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Lisse was toch vorig jaar de plaats waar het spel allemaal begon en eindigde.. ook daar was een opdracht dus ook daar zal wel gesaporteerd zijn..dus niks geks met Lisse als je het mij vraagy//
Oud 01-04-2006, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Bas Braadpan schreef op 01-04-2006 @ 09:39 :
gesaporteerd
Oud 01-04-2006, 10:46
Verwijderd
Citaat:
.Pure schreef op 31-03-2006 @ 22:37 :
Milouska is juist een muts
Dat zeg ik toch ook?
(ja, én dat Frédérique en Peggy bitches zijn).
Oud 01-04-2006, 12:49
xx
xx is offline
Ik heb even een vraag. In de voorfilmpjes was toch nog niet te zien dat Mary-Lou er al uit zou kunnen gaan of wel?

xx
Oud 01-04-2006, 15:15
*Sbien
*Sbien is offline
ik snap niet waarom nog zo veel mensen richard verdenken... het had toch gekund dat niemand hem wilde bevrijden en dan was ie dus nooit meer terug gekomen.

Peggy en Frederique vind ik juist grappig.. die maken het nog een beetje lachwekkend want verder is dit seizoen veel saaier dan eerdere. alle spraakmakende mensen zijn ook al weg. jammer.

o en ik had ergens gehoord dat milouska juist hélemaal niet dom is.. dat is raar, want hier komt ze echt zooooo stom over.
Oud 01-04-2006, 18:33
zoemzoem
zoemzoem is offline
In Lisse was vorig jaar de liegopdracht, waarbij ze 2/3 uitspraken moesten doen en de andere kandidaten moesten zeggen of het waar/niet waar was.

Richard kan de mol niet zijn, lijkt mij. Als iedereen voor de jokers was gegaan, dan was hij uit het spel gegaan en dan zou de mol weg zijn. Het maakt Roderick wel weer verdacht dat hij Richard uit de kooi haalde.

Waarom doet Peggy zoveel moeite om de jokers te krijgen als ze de mol is. Of wil ze juist ontdekt worden, zodat ze denken dat ze niet de mol is.

Wat me ook opviel: Milouska heeft iig 1 joker teveel gepakt bij het spel. Maar aan het eind zei Karel dat er 16 jokers verdiend waren, op 7 kandidaten. Dus of Milouska heeft er 2 extra gepakt, of iemand anders heeft er nog een extra.
Ik vind Milouska gewoon te irritant om de mol te zijn, als ze het is, dan zit ze nog een hele tijd in het spel... Ze komt echt heel dom over, terwijl ze op tv (jeugd-journaal) gewoon normaal overkomt.

En met die stomme hint van www.wieisdemol.nl kom ik ook al niet verder.

Laatst gewijzigd op 01-04-2006 om 18:36.
Oud 01-04-2006, 18:57
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 01-04-2006 @ 11:45 :
OMG heb ik dat geschreven
Oud 01-04-2006, 21:04
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 01-04-2006 @ 19:33 :
Wat me ook opviel: Milouska heeft iig 1 joker teveel gepakt bij het spel. Maar aan het eind zei Karel dat er 16 jokers verdiend waren, op 7 kandidaten. Dus of Milouska heeft er 2 extra gepakt, of iemand anders heeft er nog een extra.
Had Frederique er ook niet meer gepakt dan 1?
Oud 01-04-2006, 21:47
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Severus schreef op 01-04-2006 @ 06:48 :
Sjekels, niet shackles.
Hoezo nou weer sjekels? Hoe weet jij dat nou?

Citaat:
ik snap niet waarom nog zo veel mensen richard verdenken... het had toch gekund dat niemand hem wilde bevrijden en dan was ie dus nooit meer terug gekomen.
Misschien hadden ze dan wel weer iets anders bedacht waardoor hij er weer in zou komen. Ik vind het idd ook vaag, maar het kán wel! Ik heb hem daarom maar op 2 bij de pool.
Oud 01-04-2006, 21:50
Verwijderd
Citaat:
zoemzoem schreef op 31-03-2006 @ 08:55 :
Van wieisdemol.nl:

Houd deze tijd aan!
Heeft iemand dit nog gedaan?
Oud 01-04-2006, 22:23
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Moniek! schreef op 01-04-2006 @ 22:50 :
Heeft iemand dit nog gedaan?
Ja. Net als dat ik nog steeds braaf een klokje op moltijd heb lopen. Ben benieuwd.
Oud 01-04-2006, 22:25
Severus
Severus is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 01-04-2006 @ 22:47 :
Hoezo nou weer sjekels? Hoe weet jij dat nou?
Omdat ik de ondertiteling van Teletekst-pagina 888 gebruik.
Oud 01-04-2006, 22:31
Laen
Laen is offline
Aflevering 4, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

En Richard is weer terug! Nog meer verwarring na een toch al verwarrende aflevering. De spanning is inmiddels hoog opgelopen. Er zijn jokers gestolen en jokers verhandeld. Jokers, waar sommigen veel voor over hebben, zo bleek.

Tijd speelde een grote rol deze aflevering en aan mij om deze tijd zo goed mogelijk te benutten. Het is vooral nieuwsgierigheid die drijft en vooral onwetendheid die ik gebruik. Het moge duidelijk zijn: Ik weet een aantal zaken namelijk wel. Zo wist ik natuurlijk op voorhand welke koffer de juiste was en het was allemaal slechts een kwestie van tijd. Ik was daar eigenlijk niet eens nodig. De andere kandidaten zijn de weg soms volledig kwijt en ook dat is in mijn voordeel. Ik kon het rustig aan doen dit keer. Subtiel en zeker innerlijk rustig. Dat die kooi ineens opdook in de fabriek versterkte de tijdsdruk, maar riep ook veel vragen op. Wat zou jij gedaan hebben in dat geval? Zou de mol in de kooi zitten, zou de mol de kooi open maken, zou de mol er voorbij lopen of zou de mol zich er helemaal niet mee bemoeien? Ik heb gedaan wat mij het beste leek. Jij zult later wel te weten komen wat dat was. Maar de nieuwsgierigheid en onwetendheid rechtvaardigde dat de kooi geopend werd. Nog meer bruikbare onwetendheid bij de andere kandidaten. Nog meer zekerheid voor mij.

Aflevering 4, Dagboek Mary-Lou
'IK HAD EERLIJK GEZEGD NIET VERWACHT DAT HET ZO'N BEZIT VAN ME ZOU NEMEN...'
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Aflevering 4, Dagboek Mary-Lou

Misschien had ik wat voorzichtiger moeten spelen en niet steeds vol op één iemand moeten gokken. Maar ik had mezelf voorgenomen om risico's te nemen en dus gevaarlijk te spelen. (En dan heb ik het niet eens over die waanzinnig hoge brug waar ik over heen moest - niet naar beneden kijken!)

Wat een spel! Ik heb van alles geprobeerd om zoveel mogelijk informatie te krijgen en ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo'n bezit van me zou nemen. Het continue opletten, continue erover nadenken en ermee bezig zijn. Slopend, maar ook ontzettend leuk. Dat je zoveel kunt meemaken in zo'n korte tijd; zoveel mooie indrukken en zoveel ontberingen! Meerdere keren heb ik gedacht iets zeker te weten. Nadat ik eruit lag, kwamen allerlei beelden en gesprekken terug en wilde ik dolgraag weer terug in het spel.
Nu denk ik wèl te weten wie de mol is. Die allereerste dag op het vliegveld zag ik de mol zich verspreken en ving een blik op... ik weet het zeker... ik had me niet moeten laten verleiden en bij die gedachte moeten blijven! Aah, mag ik nog even terug komen?

Over welke verspreking heeft zij het? Iemand enig idee?
Oud 01-04-2006, 22:31
Laen
Laen is offline
Citaat:
Severus schreef op 01-04-2006 @ 23:25 :
Omdat ik de ondertiteling van Teletekst-pagina 888 gebruik.
Die hebben het ook wel eens mis lijkt me
Oud 01-04-2006, 22:41
Severus
Severus is offline
Citaat:
Laen schreef op 01-04-2006 @ 23:31 :
Die hebben het ook wel eens mis lijkt me
Zelden, en in dit geval denk ik ook niet dat het fout is...
Oud 01-04-2006, 23:45
Roos
Roos is offline
Hee is Mary-Lou eruit? Ik dacht dat zij de mol was...

(moet de aflevering nog kijken op uitzendinggemist.nl, als hij er op staat)
Oud 02-04-2006, 09:46
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-04-2006 @ 00:45 :
Hee is Mary-Lou eruit? Ik dacht dat zij de mol was...

(moet de aflevering nog kijken op uitzendinggemist.nl, als hij er op staat)
je kunt gewoon kijken op de site van www.wieisdemol.nl staat de aflevering ook op.
Oud 02-04-2006, 11:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond het weer leuk

Waar ik me trouwens wel een beetje aan erger is de harde (achtergrond)muziek! Ik versta het heel vaak niet daardoor...

Stom dat Richard terug is, ik had noooit die kooi opengemaakt en hem weer in het spel gelaten (hoewel ik vast wel zou twijfelen)

Ik heb nog wel op die tijd gelet, maar ik vond het moeilijk om te zeggen wat ik er nou verder mee moest doen...

En wat waren Peggy en Marry-Lou irritant en waarom noemen ze die dingen niet gewoon jokers??? Zucht...
Oud 02-04-2006, 11:33
Verwijderd
Ik vind het echt stom dat Richard terug is. Niet omdat ik hem heel stom vind, maar omdat ik het stom voor het spel vind. Want als hij de mol is, is Mary-Lou er voor niks uit gegaan omdat je niet op Richard kon stemmen deze test toch? En als hij niet de mol is, waarom mochten Geert en Chris dan niet terugkomen, hoe maken ze de keus om Richard terug te laten komen? Gijs vorig jaar terug vond ik wel leuk, maar dat was omdat ik een beetje fan van hem was.

Ik vind 't wel moeilijker worden, maar tegelijk saaier. Ik had niet eens echt zin om het weer te kijken afgelopen vrijdag. Nu weet ik iig niet meer zeker dat het Peggy is. En Milouska is écht dom zeg. Als ze de mol is, vind ik dat er echt te dik bovenop liggen en als ze het niet is, snap ik niet hoe dom (en overtuigd van haarzelf in die opdracht) ze kan zijn.

Oja en ik vind Roderick (en Liz) wel leuk eigenlijk, de rest is zo aan het zeiken de laatste tijd.

En ik ben heel blij en trots op mezelf dat ik tot nu toe steeds nog de goeie mensen voor niet-mollen aan heb gezien, al na de eerste aflevering!
Oud 02-04-2006, 11:35
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 02-04-2006 @ 12:08 :

Waar ik me trouwens wel een beetje aan erger is de harde (achtergrond)muziek! Ik versta het heel vaak niet daardoor...

Dit vind ik juist leuk dat maakt alles spannender..
Oud 02-04-2006, 11:47
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik zou het stom vinden als miljouska de mol is...
Oud 02-04-2006, 12:38
Verwijderd
Inderdaad, ze is (doet) echt dom. Ik denk eerlijk gezegd dat het een act is, dus of ze ís de mol, of ze zet mensen op het verkeerde been...

Toch is Roderick nog steeds mijn hoofdverdachte.
Oud 02-04-2006, 13:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 02-04-2006 @ 13:38 :
Toch is Roderick nog steeds mijn hoofdverdachte.
Ik ben fan van Roderick zou wel tof ijn als hij de mol is want ik verdenk hem juist helemaal niet!
Oud 02-04-2006, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Chick Rock schreef op 02-04-2006 @ 14:50 :
Ik ben fan van Roderick zou wel tof ijn als hij de mol is want ik verdenk hem juist helemaal niet!
Oud 02-04-2006, 14:16
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 01-04-2006 @ 11:46 :
Dat zeg ik toch ook?
(ja, én dat Frédérique en Peggy bitches zijn).
oja, whoops.
Oud 02-04-2006, 16:14
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 02-04-2006 @ 12:08 :

Ik heb nog wel op die tijd gelet, maar ik vond het moeilijk om te zeggen wat ik er nou verder mee moest doen...
Welke tijd bedoel je?
Oud 02-04-2006, 16:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 02-04-2006 @ 17:14 :
Welke tijd bedoel je?
Er was een aanwijzing van wieisdemol.nl:

Citaat:

Houd deze tijd aan!

Regels voor berichten