Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2006, 15:40
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 02-04-2006 @ 00:57 :
ik heb dus geen zin om over 6 uur weer op m'n werk te moeten zijn... kom net thuis van werken
ik werk namelijk morgen met m'n begeleidster die ik heel wat moet uitleggen bijvoorbeeld waarom ik nog steeds niet mijn opdrachten heb gemaild (zou ik 1,5 maand geleden uiterlijk doen).. ik moet ze zelfs nog maken ik stel alles zo ontiegelijk uit.. Daarbij heb ik zulke genante dwangmatige gedachten. Jakkes
achteraf geen woord over gerept, uitstel van executie.. Maar morgen ga ik echt aan de slag
Oud 02-04-2006, 15:58
Verwijderd
Waarom, wáárom verneuk ik het nou zo voor mezelf? "Ga dan hulp zoeken." Ja, lekker makkelijk om te zeggen. Maar ik ben veel te bang om er uberhaupt over te praten.. Ik stel me toch aan.
Oud 02-04-2006, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 02-04-2006 @ 16:58 :
Ik stel me toch aan.
Aanstellen is natuurlijk voor meisjes. Komt door oestrogeen ofzo.

Het stelt mij in elk geval gerust...
Oud 02-04-2006, 16:01
marrel
marrel is offline
*zet streep door plan*

ik kan helemaal opnieuw beginnen, als ik wist hoe
Oud 02-04-2006, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Mirre schreef op 02-04-2006 @ 17:01 :
Aanstellen is natuurlijk voor meisjes. Komt door oestrogeen ofzo.

Het stelt mij in elk geval gerust...
Ach. Het komt er gewoon op neer dat ik mezelf toch nooit "ziek" genoeg vind totdat het te laat is, denk ik.
Oud 02-04-2006, 16:04
Gothic
Gothic is offline
Redelijk tevreden over invulling van m'n dag. Bijna gedaan wat ik wilde, dus dat ga ik na het eten nog even afmaken. Was iig een goede zet om niet alleen thuis te blijven zitten, maar lekker bij m'n moeder op de bank te gaan leren . Heeft iig m'n stemming redelijk laten omslaan richting het positieve . En nu schijnt de zon ook nog, laat het lekker lente worden zodat iedereen zich weer goed en verliefd kan voelen, zonder het gezeik erbij ...
Oud 02-04-2006, 16:15
Moustache
Moustache is offline
Vandaag brak geweest en helemaal niks gedaan, dat moet ik echt een keer afleren op zondag beetje liggen piekeren over hoe en wat; niks ernstigs, gewoon niet zo leuk.
Oud 02-04-2006, 16:16
Nyawa
Eigenlijk is het niet eens zo ontiegelijk veel, maar ik vind dat ene mondeling gewoon zó eng dat mijn hele motivatie er gelijk door blokkeert. Iets vertellen over je eigen geschiedenis, wat een ongelofelijk deprimerende opdracht, dat je noodgedwongen je leven overziet en dat je in die zeventien jaar eigenlijk helemaal niets bijzonders hebt beleefd of gedaan, tenminste, niets wat van historische waarde is of interessant genoeg om mijn geschiedenisleraar te interesseren. Pff, ben school echt ff zat op het moment. Gelukkig alleen volgende week nog, dan kan ik weer relaxed achterover leunen.
Oud 02-04-2006, 16:40
Roosje
Roosje is offline
Ik doe een poging tot het redden van mijn collage, stel mijn wilskracht op de proef en mensen teleur.

Leuk.
Oud 02-04-2006, 17:17
Redhair
Redhair is offline
Omg, wat was het heerlijk om weer uit te gaan. Ik kwam rond twee uur aan, al best lam. Iedereen van ons groepje begroette mij heel enthousiast, ze waren blij dat ik er weer was. Heerlijk gedanst, ik verdween in de muziek, de sfeer, het voelde alsof ik na een maand weer thuis kwam. Wat voel ik me daar goed. Ze waren trots op me dat ik 9 weken van de pep af ben. Later kwamen mijn broer en zijn vriendin ook, lekker geouwehoerd en gedanst met hun. Om half vier was ik niet thuis maar nog aan het dansen, het boeide me niet, dan maar een preek, ik wilde niet weg. Om kwart over vier samen met mijn broer en zn vriendin weggegaan. Iedereen vroeg of ik volgende week weer kwam, graag!
Ik zei F. en R. achter de bar gedag, R. kwam achter de bar vandaan om me een knuffel te geven, waar ik blij mee was. Nog even snel gepraat. Ik begon over ons, wat hij nu voelde, wat we nou moesten. Hij zei dat hij nu nog niets wilde, straks gaat hij met F. voor een maand naar Marokko en wil niet al die tijd een vriendin in Nederland hebben, dan zal hij teveel heimwee hebben. Toen zei hij dat hij weer verder moest werken, ik vrijdag moest komen, dan hoefde hij niet te werken en konden we beter praten, of zaterdag wat vroeger, dan was het nog niet zo druk.

Toen we op de fiets zaten zagen we iemand lelijk liggen, lazerus tegen een paal aangefiets blijkbaar. Ik heb de ambulance gebeld en we hebben gewacht. Toen we om kwart voor vijf thuis kwamen wachtte mama ons op, maar ze was niet boos. Ze was blij dat ik het zo leuk had gehad. Ja, vannacht was ik echt gelukkig.
Oud 02-04-2006, 17:31
snoopy
snoopy is offline
woehoe! Ben blauwe-band-bezitster *kijkt trots*
Heb met mezelf afgesproken dat ik over een jaar ongeveer bruin kan/wil zijn (tenzij ik natuurlijk geblesseerd raak of om een andere reden niet kan/wil trainen)

Leuk idee

En dan het wk over 3 weken... oei! Ben nu al zenuwachtig, maar ik vind t toch ook hartstikke leuk....
Oud 02-04-2006, 17:47
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik leer.

Speeltuintjes <3
Oud 02-04-2006, 18:28
darkfairy
darkfairy is offline
bleh net mee moeten uiteten een broodje kaassoep op dus aangekome dikheid heerst
Oud 02-04-2006, 18:44
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 02-04-2006 @ 19:28 :
bleh net mee moeten uiteten een broodje kaassoep op dus aangekome dikheid heerst
Lekker vaag. Je lichaam moet wel op onwijze spaarstand staan wil je van een soepje en een broodje aankomen.
Oud 02-04-2006, 18:55
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 02-04-2006 @ 19:44 :
Lekker vaag. Je lichaam moet wel op onwijze spaarstand staan wil je van een soepje en een broodje aankomen.
dat was een kaassoep in een broodje en et voelt of ik aangekome ben
Oud 02-04-2006, 19:04
Meissiej
Meissiej is offline
leeg gevoel en dat terwijl ik een redelijke dag had..mja
Oud 02-04-2006, 19:14
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 02-04-2006 @ 17:04 :
Ach. Het komt er gewoon op neer dat ik mezelf toch nooit "ziek" genoeg vind totdat het te laat is, denk ik.
als je dat inziet is t nu tijd voor hulp..
en als je niet ziek geneog bent dan sturen ze je weer naar huis..
ze zitten er voor! dus ik raad je aan... gaan!

sterkte en knuf
Oud 02-04-2006, 19:16
darkfairy
darkfairy is offline
gnagnagna
Oud 02-04-2006, 19:26
Nijn*
Nijn* is offline
Voel me leeg, en lusteloos. Vanmiddag de hele tijd mooi weer zitten spelen bij mijn opa en nu ben ik echt kapot. Onwijs moe weer, maar geen zin om te slapen. Ik wil zo niet meer, en toch ga ik maar door. Ik ga maar door en laat het weer allemaal kapot gaan. Morgen ga ik weer op dieet, ik ben belachelijk veel aangekomen. Bah. Kutdag. Klote ongesteldheid.
Oud 02-04-2006, 19:29
rare kwast
rare kwast is offline
rot wijk..
eerst sleutels halen.. uiteraard hangen dr een boel niet
dan stuk fietsen naar client 1.. deed niet open.. ik terug (tegen wind) om sleutels te halen
weer terug naar die man.. wat blijkt?! ligt ie al 2 weken in t ziekenhuis.. zijn ze t vergeten door te geven aan moi stelletje eikels
en dat is niet de enige.. ben bij meerdere mensen geweest waar ik niet nodig was, niet thuis waren(bleken) of waar ieamnd anders al was geweest..
en dan kom je bij een wijk vpk te laat (kwartier) nou prettig.. zij loopt uit.. ik loop uit)
weer bij iemand zonder sleutel.. word ik gebeld door de volgende wijk vpk waar ik blijf stond al 20 minuten op me te wchten
ik daar in vogelvlucht heen, kom ik binnen zeg ik waar door t komt (die vrouw stond later op mn lijstje en zonder wijk vpk) en zij maakte een lieve opmerking (meestal loopt iedereen je af te zeiken) en toen brak ik dus
great.. huilen tijdens werkdienst..

maar goed.. vanochtend ben ik iets van 6 keer nat geregend dat had ik nu niet..
dat is dan weer een voordeel..
Oud 02-04-2006, 19:36
Verwijderd
Omg, je zou toch denken/hopen dat mensen na zes maanden een compleet ander leven een beetje veranderd zijn, maar sommige zijn echt precies hetzelfde gebleven...beetje jammer

Achja.

En help, ik kan nog verliefd worden, maar het feit dat het nog kan is ook het enige positieve aan het hele verhaal geloof ik. Way to go.
Oud 02-04-2006, 19:44
WolterB
WolterB is offline
Uitstellen de gekste.
Jeej
Oud 02-04-2006, 20:07
Roosje
Roosje is offline
Misschien schrijf ik toch wel echt over dingen die me bezighouden. Ik kan er nu eenmaal niet tegen. Ècht niet. Ik word misselijk van dat soort verhalen. Waarom schrijf ik ze dan zelf?

Valse verdenkingen.
Oud 02-04-2006, 20:16
Verwijderd
Ik ben gewoon verliefd en hij ook en ik doe veel te weinig voor school. Met de toetsweek in zicht. Maarja; .
Oud 02-04-2006, 20:28
ilse
ilse is offline
geilt iedereen op em ofzo? okee, ik vind het niet vreemd, maar.. ik vind het maar eng.. maar goed moet ook gewoon denken van ja hij is met mij... alleen das soms wel moeilijk
Oud 02-04-2006, 20:44
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 02-04-2006 @ 20:14 :
als je dat inziet is t nu tijd voor hulp..
en als je niet ziek geneog bent dan sturen ze je weer naar huis..
ze zitten er voor! dus ik raad je aan... gaan!

sterkte en knuf
Ik sukkel ook al een tijdje met wel/niet naar GGZ ofoz.. Mja. Dankje *knuf*
Oud 02-04-2006, 20:56
Verwijderd
Het gaat wel goed.
Oud 02-04-2006, 21:00
Meissiej
Meissiej is offline
Leegte leegte en nog eens leegte. Great
Oud 02-04-2006, 21:03
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Auw, volgens mij gaat mijn weerstand naar beneden . Niet grappig.
Oud 02-04-2006, 21:36
darkfairy
darkfairy is offline
hmmm kga maar es slape
Oud 02-04-2006, 21:42
rare kwast
rare kwast is offline
it hurts
Oud 02-04-2006, 21:48
Verwijderd
Ik wil heel hard janken... Dat doe ik straks wel in mijn bed... Als het me lukt om dat dan te doen.... Ik zit achter een computer met ontzettende tranen in mijn ogen en ik zit me te bedwingen...

En dan is het heel jammer als ik morgen met van die dikke jankogen op school zit, maar ik moet het er toch eens allemaal uitgooien.
Oud 02-04-2006, 22:10
Verwijderd
Auw. Ik heb pijn. Verdorie.

Meisjes, toe nou.
Ouders, toe nou.
Lijf, toe nou.
Huilen, laat nou.

It's just that I recall September
It's just that I still hear your song
Oud 02-04-2006, 22:27
Verwijderd
way to go, Koenen
Oud 02-04-2006, 22:29
Verwijderd
Help help help. Ik kan er niet meer tegen, echt niet. Net weer een enorme huil- en driftbui. Ik ben zo bang dat ik zak voor m'n examen, dat ik miserabel ga falen. Morgen wiskunde, ik snap er gewoon niets van, ik voel me dom en misschien ben ik dat ook wel godverdomme
Oud 02-04-2006, 22:33
Hawahaai
Hawahaai is offline
Pff, wat een dag.
En ik vind het zo sneu voor die kinderen, als je vader en moeder gaan scheiden omdat je vader vreemd gaat met een kaderlid die hij heeft leren kennen doordat hij met moeder op snorkelles ging... Ik vind het niet gek dat die kinderen niet meer mee gaan op kamp... Echt sneu. En ik zag die vent vandaag zoenen met z'n nieuwe vriendin, jak!
Verder ging het ook niet zo lekker vandaag. Voel me knap waardeloos, al is dat ook niet helemaal het geval, want er waren ook goede en leuke dingen.
Maar wonen, dat gaat echt helemaal niks worden.
Oud 02-04-2006, 22:35
anterx
anterx is offline
Ik ga maar eens proberen te slapen. Met de nadruk op proberen.
Oud 02-04-2006, 22:35
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Sylph schreef op 02-04-2006 @ 23:29 :
Help help help. Ik kan er niet meer tegen, echt niet. Net weer een enorme huil- en driftbui. Ik ben zo bang dat ik zak voor m'n examen, dat ik miserabel ga falen. Morgen wiskunde, ik snap er gewoon niets van, ik voel me dom en misschien ben ik dat ook wel godverdomme
Je bent niet dom en dat tentamen morgen ga je ook wel halen. Soms is de druk gewoon een beetje te groot en dan moet het er even uit. Maar je gaat echt niet zakken hoor. Ik zal morgen voor je duimen.
Oud 02-04-2006, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 02-04-2006 @ 23:35 :
Je bent niet dom en dat tentamen morgen ga je ook wel halen. Soms is de druk gewoon een beetje te groot en dan moet het er even uit. Maar je gaat echt niet zakken hoor. Ik zal morgen voor je duimen.
bedankt

Gelukkig is het eindexamenforum er nu, voor de lotgenoten.
Oud 02-04-2006, 22:42
Verwijderd
Meiden, toe nou.

Ja, jezus Charlot, ga jíj d'r even om zitten te janken allemaal. Doe dat vooral ja inderdaad. Jemig.
Waarom kan ik het dan ook gewoon niet hebben?

Laatst gewijzigd op 02-04-2006 om 22:52.
Oud 02-04-2006, 22:56
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Zo. Ik zit met mijn hoofd in de wolken en ben niet van plan dat te laten stoppen.. Heerlijk om even te vergeten
Oud 03-04-2006, 06:33
Verwijderd
En toch was ik weer die jongen die haar hielp.............ondanks alles...doe het graag daar niet van alleen heb je er niks van als je dan lief bent maar niet lief genoeg
Oud 03-04-2006, 07:57
Verwijderd
les uitval. twee uur niks doen.

Ik hou van M..
Oud 03-04-2006, 08:31
Roosje
Roosje is offline
.

Ik voel me net Voldemort nu, om de één of andere, voor anderen onverklaarbare reden.
Oud 03-04-2006, 08:46
Hawahaai
Hawahaai is offline
Als het de komende maand zo blijft, met deze herrie, zal het schrijven aan mijn scriptie niet lekker gaan... Ze hebben vandaag de weg op het kruispunt opengebroken en beginnen dus nu aan de riolering en nieuwe weg. En dat gaat een maand(!!) duren, terwijl het een kruispunt is waar toch best veel auto's en fietsers langskomen. Een heleboel scholieren wisten het blijkbaar niet; ik hoop dat ze vanaf nu toch een andere route kiezen. Gelukkig wonen wij net aan de 'goede' kant, zodat ik alleen om hoef te rijden/lopen als ik naar de bushalte moet. Moet ik wel rekening mee houden volgende week, trouwens.
Nu toch maar hard aan mijn scriptie beginnen, ik wil het eigenlijk woensdag doormailen.
Oud 03-04-2006, 09:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Roosje schreef op 03-04-2006 @ 09:31 :
.

Ik voel me net Voldemort nu, om de één of andere, voor anderen onverklaarbare reden.
watte?
Oud 03-04-2006, 09:47
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-04-2006 @ 20:29 :
rot wijk..
eerst sleutels halen.. uiteraard hangen dr een boel niet
dan stuk fietsen naar client 1.. deed niet open.. ik terug (tegen wind) om sleutels te halen
weer terug naar die man.. wat blijkt?! ligt ie al 2 weken in t ziekenhuis.. zijn ze t vergeten door te geven aan moi stelletje eikels
en dat is niet de enige.. ben bij meerdere mensen geweest waar ik niet nodig was, niet thuis waren(bleken) of waar ieamnd anders al was geweest..
en dan kom je bij een wijk vpk te laat (kwartier) nou prettig.. zij loopt uit.. ik loop uit)
weer bij iemand zonder sleutel.. word ik gebeld door de volgende wijk vpk waar ik blijf stond al 20 minuten op me te wchten
ik daar in vogelvlucht heen, kom ik binnen zeg ik waar door t komt (die vrouw stond later op mn lijstje en zonder wijk vpk) en zij maakte een lieve opmerking (meestal loopt iedereen je af te zeiken) en toen brak ik dus
great.. huilen tijdens werkdienst..

maar goed.. vanochtend ben ik iets van 6 keer nat geregend dat had ik nu niet..
dat is dan weer een voordeel..
z0mg lang leve de thuiszorg dus Wat een irritant gedoe zeg!
Oud 03-04-2006, 10:13
Gothic
Gothic is offline
WIIEEEH een 8,2 voor m'n vorige tentamen . Vanavond weer een tentamen, dus dit geeft wel ff een energieboost . Zat hiervoor een erg dalende lijn in m'n cijfers, maar begin nu gelukkig weer op de hoogte waar ik op wil zitten .
Oud 03-04-2006, 10:28
rare kwast
rare kwast is offline
*knuffel voor Mushu en alle andere*
en felicitaties voor gothic

en ja.. thuiszorg is niet bepaald altijd even goed georganiseerd
heb ook wel eens aan de deur gestaan.. niemand deed open, ik bellen bleek de man overleden
prettig.. voor t zelfde zit er familie.. goedemorgen! ik kom u even helpen
Oud 03-04-2006, 10:35
rare kwast
rare kwast is offline
ik ga vannacht niet mer naar bed..
weer liggen huilen en niet wetend waar ik heen kan..
wakker liggen en rondjes lopen tot veel te vroeg
heb t gewoon weer dag zien worden
had van mij ook niet gehoeven

Regels voor berichten