Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2006, 11:23
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 03-04-2006 @ 11:35 :
ik ga vannacht niet mer naar bed..
weer liggen huilen en niet wetend waar ik heen kan..
wakker liggen en rondjes lopen tot veel te vroeg
heb t gewoon weer dag zien worden
had van mij ook niet gehoeven
*knuf*

omg ik ben echt hartstikke verliefd op haar, en ik ben gisteren door haar getrakteerd op een drankje. Ik had het eigenlijk niet verwacht. En daarbij worden de dansen ook steeds heftiger Ik MOET het haar binnenkort gewoon zeggen, en mss weet ik ook al waar en wanneer.
Advertentie
Oud 03-04-2006, 12:30
Verwijderd
Ik wil zo graag met hem praten, maar hij is nou niet online. Ach, ik zal hem vandaag heus nog wel spreken. Hopelijk komt hij zo nog online.

Vandaag weer een gesprek gehad en ze dacht dat ik misschien wel weer depressief zou zijn. Ik had haar ook over "vroeger" verteld, dat ik toen depressief was en toen vroeg zij of ik toen medicijnen kreeg. Hmmm... Misschien ben ik idd wel weer een beetje depressief aan het worden, ik weet het niet.
Oud 03-04-2006, 12:51
moon
moon is offline
Zijn opa is gister overleden. Het lukte me, ik kon hem goed troosten.
Verder......ik ga het niet redden deze tentamenweek. Geen 1 vak dat ik echt goed ken. Dit gaat echt zo mislukken
Oud 03-04-2006, 15:04
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 03-04-2006 @ 10:31 :
watte?
Ach ja, nee, één zin uit deel vijf spookt altijd door mijn hoofd. "Hij is blij nu, er is iets goed gebeurd."
Iets in die trant althans. Daar had het mee te maken.
Oud 03-04-2006, 15:12
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Roosje schreef op 03-04-2006 @ 16:04 :
Ach ja, nee, één zin uit deel vijf spookt altijd door mijn hoofd. "Hij is blij nu, er is iets goed gebeurd."
Iets in die trant althans. Daar had het mee te maken.
Jammer, ik hoopte al helemaal dat je je echt als Voldemort voelde, zo machtig en zo. Dat heb ik wel eens in dromen en dat is gaaf

OT: Mja, het gaat een beetje wisselvallig. Ik denk teveel na, zodra ik samen met mensen ben, voel ik me goed, maar dan ben ik alleen en dan heb ik alleen maar zin om te slapen of te huilen of zo. En ik heb geen zin in tentamen leren.
Oud 03-04-2006, 15:23
marrel
marrel is offline
Ojee
Oud 03-04-2006, 15:54
Nijn*
Nijn* is offline
Oeps. Ineens moet ik deze week weer handelingsdelen inleveren en alles, en laat ik daar nou absoluut geen zin in hebben. Vanavond gaan m'n moeder en ik praten met een paar docenten over hoe het gaat op school en zo. Iemand heeft gepraat tegen de schoolleiding over drugs en nu worden alle 'verdachte' leerlingen op gesprek gevraagt bij de coördinator, ik dus ook. Kom nou jongens, waar kun je je druk over maken. Moet zometeen wel echt aan het werk ook! Heb M. vandaag wel gezien maar niet meer gesproken, hoop dat ze al naar m'n coödinator en mentrix is geweest, het probleem is alleen dat onze tussenuren totaal niet gelijk liggen.. En ik heb besloten dat ik m'n volgende SE voor bio dus eventjes mooi een 7 voor ga halen o.i.d. want ik snap het onderwerp echt heel erg goed!! En nu ga ik dus werken, want ik loop op ckv na, met alles achter.
Oud 03-04-2006, 15:56
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 03-04-2006 @ 16:12 :
Jammer, ik hoopte al helemaal dat je je echt als Voldemort voelde, zo machtig en zo. Dat heb ik wel eens in dromen en dat is gaaf
Nah, dat nog net niet.

21 april. Kwart voor twaalf op Schiphol, kwart voor vijf in Ajaccio.
28 april. Vijf voor drie in Ajaccio, kwart voor acht op Schiphol.

Wat een zalige tijden! Ik vlieg overdag op een normale tijd, hoe tof is dat!

28 april. Tussen kwart voor acht en onbekend. Richting Texel.

Twee weken achter elkaar op vakantie. Lekker. <3
Oud 03-04-2006, 16:23
indigo
indigo is offline
Wtf. Wie had dat ooit gedacht. En iedereen lijkt ineens kanker te hebben of in ieder geval binnen afzienbare tijd te overlijden . Het ontbreekt er nog maar net aan dat mijn ouders dat zijn. Grr. Ik haat de wereld soms zo. En mezelf. Ik moet nog veel doen maar het is stom en ik heb tegenzin. Ik wil naar huis.
Oud 03-04-2006, 16:25
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb even lootjes getrokken over t feit of ik mee ga stappen of niet
hoe stom is dat
maar goed.. ik kon geen keuze maken... voors en tegens afwegen schoot niet op
dus ja.. lootjes en nu ga ik dus stappen..
maar goed.. eerst weer werken vanavond
*zucht*
Oud 03-04-2006, 17:03
Verwijderd
Dat heet dus overgevoeligheid.

Maar hopen dat ik niemand al te erg gekwets heb.
Oud 03-04-2006, 17:21
loveys
loveys is offline
Verdomme.
Oud 03-04-2006, 17:31
Verwijderd
Net een goed gesprek gehad met hem.

Ik hoop zó dat ik vrolijker kan worden. Misschien gaat het weer wat beter als ik bij de psychiater ben geweest voor dat onderzoek.
Oud 03-04-2006, 17:44
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik weet nog steeds niet of ik nou wel aan het leren ben.

Leegte *grote blije doorkraste smiley*
Oud 03-04-2006, 18:20
Mousse
Mousse is offline
godverdomme dat gekanker ook altijd van iedereen, ga toch allemaal dood aan die kutziekte
Oud 03-04-2006, 18:22
indigo
indigo is offline
Citaat:
indigo schreef op 03-04-2006 @ 17:23 :
Wtf. Wie had dat ooit gedacht. En iedereen lijkt ineens kanker te hebben of in ieder geval binnen afzienbare tijd te overlijden . Het ontbreekt er nog maar net aan dat mijn ouders dat zijn. Grr. Ik haat de wereld soms zo. En mezelf. Ik moet nog veel doen maar het is stom en ik heb tegenzin. Ik wil naar huis.
Welja. Iedereen gaat dood, nu Frédérique Huydts ook weer. Echt, ik word gek, ik had nog gelijk ook. Iedereen gaat dood.
Oud 03-04-2006, 18:25
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Mousse schreef op 03-04-2006 @ 19:20 :
godverdomme dat gekanker ook altijd van iedereen, ga toch allemaal dood aan die kutziekte
meen je dit nou serieus?
doe ff normaal man
Oud 03-04-2006, 18:25
marrel
marrel is offline
Jeetje
Oud 03-04-2006, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Mousse schreef op 03-04-2006 @ 19:20 :
Rare praatjes staan niet garant voor sympathie hoor, althans niet van mij.
Oud 03-04-2006, 18:37
Verwijderd
Ik kan overal om huilen, het wordt me gewoon te veel. Alleen ik kan niet huilen en ik heb geen tijd om te rusten. Waarom komt altijd alles op het verkeerde moment. En moet ik dit nu op school vertelen of alleen aan de psych. Ik ben bang dat ik ga doordraaien. De wereld draait door en ik draai mee. En nu moet ik weer aan de slag... bah!
Oud 03-04-2006, 18:40
Nona
Nona is offline
Morgen naar mijn vriendje. En ik denk aan mijn toekomst met hem en daar kan ik zo blij van worden...
Oud 03-04-2006, 18:51
darkfairy
darkfairy is offline
hmmm agresief moe en met die engerd gewerkt op me stage
Oud 03-04-2006, 19:04
Mousse
Mousse is offline
Citaat:
Faerie schreef op 03-04-2006 @ 19:25 :
meen je dit nou serieus?
doe ff normaal man
Ik heb het niet over de mensen in dit topic als je dat soms denkt, maar over een aantal mensen die mij heel veel pijn hebben gedaan.
Daarbij ook aangeslagen door het overlijden van Frederique, en tis gewoon een kutziekte.
Oud 03-04-2006, 19:15
Fides
Fides is offline
Citaat:
Mousse schreef op 03-04-2006 @ 20:04 :
Ik heb het niet over de mensen in dit topic als je dat soms denkt, maar over een aantal mensen die mij heel veel pijn hebben gedaan.
Daarbij ook aangeslagen door het overlijden van Frederique, en tis gewoon een kutziekte.
Daarom wens je het ook iedereen toe..
Oud 03-04-2006, 19:17
Nona
Nona is offline
Citaat:
Fides schreef op 03-04-2006 @ 20:15 :
Daarom wens je het ook iedereen toe..
Neem dit topic niet te letterlijk. Mensen mogen hier hun hart luchten (niet jegens andere forummers overigens) en bij je hart luchten hoort soms generaliseren. Niets tegen jou.

Iedereen kusjes.
Oud 03-04-2006, 20:00
Verwijderd
Ik verneuk het lekker allemaal op school en dat is kut maar het kan me niets schelen en dat is eigenlijk nog kutter..

Maar gewoon, <3
Oud 03-04-2006, 20:02
marrel
marrel is offline
Fieuw
Oud 03-04-2006, 20:02
Tink*
Tink* is offline
Waarom moet ik nou altijd zo heftig reageren. Gewoon iets kleins en dan voel ik zoveel en dan lijkt het net of ik het helemaal opblaas. En dan kan ik ook alleen maar huilen.
Oud 03-04-2006, 20:12
moon
moon is offline
*huilt*

Net al in huilen uitgebarst bij mij ouders. Ik heb plotseling zo verschrikkelijk de stress voor de aankomende tentamenweek. Ik kan sinds het begin van de avond nauwelijks stil zitten, loop te trillen en heb huilbuien. Ik probeer tegen beter weten in al 3 dagen lang vrijwel onafgebroken alles in mijn kop te stampen, maar het is zoveel en zo moeilijk dit keer dat ik het gevoel heb dat ik nog steeds geen stap verder ben dan toen ik begon. Ik ben echt zo bang, ik wil een goed jaar niet met een tentamenweek zo weggooien en daar ben ik nu zo bang voor. ow please, laat er een wonder gebeuren...laat me een voldoende halen.....please......
Oud 03-04-2006, 20:13
Verwijderd
weer rustig
Oud 03-04-2006, 20:33
anterx
anterx is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 03-04-2006 @ 19:37 :
Ik kan overal om huilen, het wordt me gewoon te veel. Alleen ik kan niet huilen en ik heb geen tijd om te rusten. Waarom komt altijd alles op het verkeerde moment. En moet ik dit nu op school vertelen of alleen aan de psych. Ik ben bang dat ik ga doordraaien. De wereld draait door en ik draai mee. En nu moet ik weer aan de slag... bah!
heb ik nu ook last van
Oud 03-04-2006, 20:39
Verwijderd
Help...
En dit keer echt...
Ik zal meedoen.
Oud 03-04-2006, 21:01
Roosje
Roosje is offline
Ik zal luisteren. Zoals ik al langer tracht te doen.
Oud 03-04-2006, 21:14
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
OMG, ik zou vorige week maandag huiswerk maken, maar k heb nog steeds geen ene *...* uitgevoerd

En drie lessen vanwege stomme redenen gemist
Oud 03-04-2006, 21:23
Verwijderd
Waarom geef ik anderen de schuld van het feit dat ík me rot voel, en dat het mn eigen stomme schuld is?
Oud 03-04-2006, 21:24
Meissiej
Meissiej is offline
Ik ben gelukkig. Ik houd van de wereld en nog meer van mezelf

Not dus
Oud 03-04-2006, 21:48
loveys
loveys is offline
Nee, verdomme, het interesseert me niet meer. Stomme school, stomme proefwerkweek, stom gezeik. En dan geeft hij me ook al geen aandacht, nee fock want hij zit ook in de knoop.
Sja, dan verneuk ik het maar, ik kan het niet meer opbrengen, het goede gevoel is helemaal weg, het liefst zou ik in tranen uitbarsten.. dat gaat zodadelijk nog gebeuren ook . Waarom is het nog geen vrijdag..
Oud 03-04-2006, 21:52
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik begin stiekem een beetje kriebels te krijgen voor morgen... Als de treinen gewoon rijden, moet het haast wel lukken om op tijd bij die school te zijn. En ik zie vanzelf wel wat de voorlichting inhoudt. Al staat 'informatiemarkt' mij niet zo aan, ik kom tenslotte voor die ene specifieke opleiding en wil daar alles over weten. Bij het concept informatiemarkt zie ik standjes voor me, waar mensen in staan die eigenlijk nog maar de helft weten, zodat je naderhand nog diverse mensen moet gaan bellen om de informatie te krijgen die je wilde hebben. En ik zou graag het gebouw / de lokalen zien waar je les krijgt, zodat ik dat ook mee kan nemen in mijn besluit.
Mijn motivatie is momenteel ver te zoeken om verder te gaan aan mijn scriptie. Nog even de site van het Ministerie van OC&W doorspitten en dan ga ik slapen, morgen op tijd op en dan nog een poos typen voor ik weg moet.
Oud 03-04-2006, 23:02
Verwijderd
Geweldig weekend gehad, maar nu wel weer twijfels. Iedereen vroeg waarom ik nou ging stoppen, en dat ik makkelijk nog een jaar door kan gaan. Ik weet dat het ook best kan. En dat het eigenlijk gewoon is wat ik wil. Maar zo kom ik nooit verder. En ik maak nu weer goeie beloften om elke week te komen. Maar als er niks verandert, gebeurt het gewoon niet, en stel ik weer iedereen teleur. En dat wil ik ook niet

Verder heb ik het idee dat ik een aantal mensen een beetje lullig behandeld heb vandaag. Voelde me gisteravond en vanmorgen echt niet lekker, dus had totaal geen zin om naar m'n kamer te gaan. Dus toen m'n zusje vroeg of ik meeging naar de stad, ben ik gewoon gegaan. Om vervolgens door 2 mensen gebeld te worden die wél hard aan het werk waren, voor iets wat ik samen met hen moet inleveren. En dan voel ik me weer lullig. Zal morgen wel even uitleggen hoe het zat, want dit is niet echt aardig. Al was m'n weekend al druk zat.

En na al dat gezeik van hierboven wil ik verder alleen nog even kwijt dat ik heel veel zin heb in de zomer Maar volgens mij zit dat er binnenkort nog niet in...
Oud 03-04-2006, 23:37
rare kwast
rare kwast is offline
zie mijn muur..
hij is te hoog voor jou, nee je komt er niet meer doorheen..
ik weiger jou weer door te laten.. ikdoe je dan toch alleen maar pijn..

alleen stiekem en diep van binnen zou ik willen schreeuwen dat ik je mis en hoe t echt gaat.. hoe rot de dagen zijn om steeds weer te vullen, hoe kut t is om er iedere dag weer achter te komen dat het licht geworden is en er een nieuwe dag aangebroken is.. hoe zwaar het is om tegen dingen te moeten vechten die alleen ik zie, hoe moeilijk het is om energie overal voor te vinden.. maar ik hou vol.. wees niet bang.. ooit doe ik je geen pijn meer...
Oud 04-04-2006, 01:02
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil een sigaret.. en ik rook helemaal niet
roken is vies.. en toch lijk ik te snakken naar een sigaret
Oud 04-04-2006, 06:42
Verwijderd
Ik voel me goed.

Ik zie er in dit (langmouwige) shirt net zo dun uit als dat gekke tv-mens van gisteren.
Ik heb geleerd.
Ik heb heerlijk geslapen, en ben uitgerust. Terwijl ik 'normaal' toch wel meer slaap nodig heb.

Ik geloof dat het niet verkeerd is gegaan...
Oud 04-04-2006, 07:27
Nijn*
Nijn* is offline
Had gisteren twee gesprekken met docenten van me. En ze hebben helemaal vertrouwen in me, ze zien me met gemak in 5V komen maar dan moet ik wel iets gaan doen.. En daar hebben ze ook wel gelijk in, dat weet ik best. Vanaf vandaag ga ik echt weer al m'n werk bijwerken en bijhouden (eerst maar zien dat ik überhaupt op schema kom..) en nou ja, ik ga er gewoon helemaal voor. Ik moet dit jaar halen, en zoals het er nu uit ziet, gaat dat misschien wel lukken ook. Nu naar school, heb twee studieuren geplant vandaag, en bijles, je kan 't er maar druk mee hebben
Oud 04-04-2006, 07:57
BananaSplit
BananaSplit is offline
barstende koppijn. Door dat beetje onweer afgelopen nacht ben ik dus wakker geworden en na een kwartiertje of nog minder zo vast in slaap gevallen dat ik helemaal duf ben Hete douche heeft maar heel klein beetje geholpen helaas.

Dadelijk naar school om nog effe lekker met iemand te kletsen waarop ik smoorverliefd ben en in de tussentijd nog leren om daarna de proefwerken te verneuken met mijn duffe kop

Kortom een topmorgen dus
Oud 04-04-2006, 08:02
George
George is offline
Ik concentreer me op de verkeerde dingen, maak me druk om de verkeerde dingen. Ik zou moeten leren, maar ik zie niet in hoe goede cijfers van nut kunnen zijn bij gewoon LEVEN, en ik zie niet in waarom ik verder zou gaan want een studie kiezen kan ik toch niet en het heeft allemaal zo weinig nut.
Oud 04-04-2006, 09:01
Verwijderd
Ja godverdegodver
*gooit-met-nog-meer-scheldwoorden-waarvan-ik-niet-eens-wist-dat-ze-bestonden*
Ik kan haar ook gewoon niet loslaten. Ze blijft constant bij me, waar ik ook ga. Zondag oko weer zitten huilen, terwijl ik gewoon aan het vertellen was over haar. Over ons. Overal waar ik ga, komen er dingen naar boven die me aan haar doen denken. Al helemaal als ik bij hem ben. Het is goed dat ik het eruit gooi, maar leuk is het niet
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. En ik heb haar gewoon al fucking anderhalf jaar niet meer aan kunnen kijken, hoe kan het dan zijn dat ze toch zo'n grote invloed op me heeft? Al anderhalf jaar...
Godverdegodverdegodver
Oud 04-04-2006, 10:28
loveys
loveys is offline
Ik snapte Biologie pw blijheid heerst hiero. gelukkig zijn scheikunde en duits niet zo moeilijk
Oud 04-04-2006, 11:15
Verwijderd
Ik ben gewoon op tijd begonnen met het zoeken van informatie voor m'n paper De wonderen zijn de wereld dus nog niet uit...

En bovendien schijnt de zon
Oud 04-04-2006, 11:41
kroot
kroot is offline
gisteren screening gehad bij dietist en vandaag bij huisarts. Wat een langdradig gedoe allemaal..
Oud 04-04-2006, 13:03
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik zat vanmorgen dus met mijn duffe kop naast dr, maar zeiden niet veel. Zij moest nog wat lezen voor Nederlands examen (4 vt) en ik moest leren voor se informatica.

Ze keek me wel op een heerlijke manier aan toen ik naar het lokaal ging
I'm in love
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten