Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2006, 11:54
Verwijderd
Daar wil ik graag komende zomer heen, maar klopt het dat er nog steeds een negatief reisadvies voor geldt?

Iemand ervaringen?
Advertentie
Oud 03-04-2006, 12:14
saartje19
saartje19 is offline
Voor Servië geldt geen negatief reisadvies, maar dit kan je zelf ook nakijken op de site van de ANVR en ministerie van buitenlandse zaken. Waarom wil je trouwens naar een land waarvan je denkt dat er nog een negatief reisadbies geldt? Lijkt me dan toch niet echt gezellie!
Oud 04-04-2006, 22:03
Verwijderd
Citaat:
saartje19 schreef op 03-04-2006 @ 13:14 :
Voor Servië geldt geen negatief reisadvies, maar dit kan je zelf ook nakijken op de site van de ANVR en ministerie van buitenlandse zaken. Waarom wil je trouwens naar een land waarvan je denkt dat er nog een negatief reisadbies geldt? Lijkt me dan toch niet echt gezellie!
Ik wil daar heel graag heen, maar hoorde later van iemand dat daar dus nog steeds een negatief reisadvies voor geldt. Dat wilde ik even navragen
Oud 05-04-2006, 10:14
saartje19
saartje19 is offline
Dit is een handige site:

http://osminbuzanl.econom-i.com/defa..._NOCOOKIES=YES
Oud 11-04-2006, 09:12
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
saartje19 schreef op 03-04-2006 @ 13:14 :
Echt gezellie is misschien een vakantie in aan de kust in spanje of turkije, maar toch niet wat iedereen wil. Het is bekend dat in die landen veel spanningen zijn geweest de laatste jaren (of eigenlijk eeuwen) en hoewel alles daar rustig is kunnen bepaalde regio's nog oppassen zijn. Maar dat betekent niet dat het land niks te bieden heeft. Ik ga trouwens naar Roemenie en Bulgarije dit jaar.
Oud 11-04-2006, 11:06
saartje19
saartje19 is offline
Citaat:
Roxy schreef op 11-04-2006 @ 10:12 :
Echt gezellie is misschien een vakantie in aan de kust in spanje of turkije, maar toch niet wat iedereen wil. Het is bekend dat in die landen veel spanningen zijn geweest de laatste jaren (of eigenlijk eeuwen) en hoewel alles daar rustig is kunnen bepaalde regio's nog oppassen zijn. Maar dat betekent niet dat het land niks te bieden heeft. Ik ga trouwens naar Roemenie en Bulgarije dit jaar.
Ik zeg toch ook niet dat het land niks te bieden heeft..ik vroeg me alleen af waarom ze naar een land wilde waarvan ze denkt dat er nog een negatief reisverbod geld...Ik ben er zelf overigens ook geweest!
Oud 11-04-2006, 14:55
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Volgens mij is 't d'r wel veilig, zolang je niet buiten de weg gaat staan ivm mijnen ed...

Volgens t ministerie van BuZa:

In Servië en Montenegro kan zonder problemen worden gereisd. Reizen in, naar en rond de provincie Kosovo wordt echter afgeraden in verband met spanningen tussen de verschillende bevolkingsgroepen.

bron

Kan dus gewoon
Oud 25-04-2006, 23:27
engeltje
engeltje is offline
Volgens mij liggen er in Servië ook niet zoveel mijnen. In Bosnië wel, daar moest je echt de weg niet af gaan.
Hoe kom je verder bij Servië trouwens? Ik ga dit jaar ook, omdat ik helemaal weg ben van de Balkan na een week Bosnië. En blijkt er ook nog een leuk festival te zijn.
Er is in ieder geval geen negatief reisadvies meer, gelukkig
Oud 24-05-2006, 19:59
Verwijderd
Citaat:
engeltje schreef op 26-04-2006 @ 00:27 :
Volgens mij liggen er in Servië ook niet zoveel mijnen. In Bosnië wel, daar moest je echt de weg niet af gaan.
Hoe kom je verder bij Servië trouwens? Ik ga dit jaar ook, omdat ik helemaal weg ben van de Balkan na een week Bosnië. En blijkt er ook nog een leuk festival te zijn.
Er is in ieder geval geen negatief reisadvies meer, gelukkig
Ik vind de balkan dus ook heel erg leuk. Dit jaar wordt het alleen geen servie maar 'gewoon' hongarije en kroatië =)
Oud 30-05-2006, 17:41
Adnanas*
Adnanas* is offline
Ik vind het echt geweldig om te zien dat de Balkan weer een stuk positiever wordt benaderd. Zelf kom ik uit Bosnië en ik ga daar elke zomer naartoe. Op de Balkan zijn echt heel mooie landen, mooie landschappen en het lekkere weer is ook niet mis . Het kan zijn dat ik wat bevooroordeeld ben, maar ach
Oud 02-06-2006, 15:14
Bijouxxx
Bijouxxx is offline
Ik ben vorig jaar naar Servie geweest. Ik heb niks gehoord van een negatief reisadvies en ook niks 'naars' gemerkt. Het was erg leuk!
Oud 04-06-2006, 13:44
200E
200E is offline
Montenegro heeft zich zojuist afgescheiden van Servië. Ik weet niet wat voor invloed dat heeft op de bevolking, maar pas op.

Regels voor berichten