Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Standaard maffia. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Fantastisch wat een losers zijn dat. Voor 20 euro iemand in mekaar slaan, maar nog wel even thuis af zetten ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
<3 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Kijken of ik de tijd er nog voor heb om naar de stad te gaan. Anders koop ik um zeker ![]()
||
Citaat:
Kan het hem wel eens vragen.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. In mijn beleving is de maffia niets veranderd en het lijkt me sterk dat jij deze geleidelijke verandering hebt meegemaakt. 2. Zero quotte haar signature en dat was naar mijns inziens sarcasme en zij nam het 'advies' aan. 3. Ik zit op een stoel voorzien van 4 poten en een rugleuning. Capish? edit: spelfout Laatst gewijzigd op 05-04-2006 om 14:43. |
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede ben jij sociaal ook niet erg ontwikkeld, anders zou je niet op dit forum zitten en ten derde is het 'je onsamenhangende verhaal.'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En de verandering in de machtspositie heeft natuurlijk ook geleid voor andere gedragingen van de maffia, naar mijn weten lopen ze niet meer openlijk over straat met automatische geweren?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
http://www.alternatiefkostuum.nl/feest/20s.php
Misschien dat je hier inspiratie kunt opdoen? Edit: hmmz... ik denk dat ik voor de "aanstaande donderdag" een beetje laat kom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maare die site kan ik in de toekomst voor andere feesten nog wel goed gebruiken voor inspiratie ofzo dacht ik zo ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Uit het Saai met aspiraties naar meer #1037 Martiño | 500 | 06-07-2010 14:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Maximaal helft van elke straat allochtoon' Verwijderd | 38 | 09-03-2009 13:58 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 23-10-2008 19:57 | |
Chávez maakt aanspraak op Nederlandse Antillen en Aruba Gatara | 500 | 13-12-2007 19:58 | |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 |