Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2006, 15:36
Leow!^^
Heey Allemaal!
Wij moeten voor Wiskunde po de correlatie tussen bepaalde gegevens onderzoeken Nou wij hebben dus gekozen voor de relatie tussen lengte vader en zoon. EN hiervoor hebben wij mensjes nodig, boven de 18. DUs als jij boven de 18 bent (en van mannelijk geslacht) zou het erg aardig van je zijn als je zou willen meewerken Zou je dan jou leeftijd en lengte & de leeftijd en lengte van je pa hier willen intikken?(A)
Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2006, 17:44
Verwijderd
Kan je niet een paar arrays met onzindata verzinnen, en dat een beetje masseren? Dat scheelt je een hoop werk.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 18:05
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Leow schrijft dat er een relatie is tussen de lengte van vader en zoon. Misschien als je de gegevens van een hele grote groep mensen weet. Ik weet niet of er een relatie is, maar als die er is dan lijkt het me niet zo handig om een paar cijfertjes te verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 18:30
SCS
SCS is offline
leeftijd: 19
lengte: 198 cm
lengte van mijn vader: 187 cm

svp

Kun je dit niet beter aan alle 5H en 6V leerlingen vragen, dat gaat toch veel sneller lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 13:10
Leow!^^
Hey bedankt!! Euhm tjah. Mijn groepsgenoten hebben dus niet graag dat ik de gegevens verzin & 5e klassers zijn nog geen achttien Tenminste maar een paar en die heb ik al aan een ondervraging onderworpen 6 Vwo hebben we ook al gegevens van. Maar moeten er aardig wat hebben, anders ist natuurlijk niet representatief. Veeleisende Wiskundeleraar Maar "teamgenoot" had op ander forum gezet en dat sloeg aan, dus dacht miss is t hier ook t proberen waard. Maar.... dus niet echt
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 18:51
foefighter
foefighter is offline
19

183 en 185
Oud 08-04-2006, 00:33
Confus1oN
Confus1oN is offline
ik ben 17 maar bijna 18 dus w/e

ik: 1m88
pa: 1m81
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 10:34
SCS
SCS is offline
Probeer het anders op onzin. Daar kijken meer mensen dan hier.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten