Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2002, 22:13
devilcat
devilcat is offline
zoals sommige weten heeft me vriend me niet de leukste dingen aangedaan..
ook had ik hem laatst eigenlijkde allerlaatste kans gegeven , maar hij verknalde het...helaas..

nu zit ik met een groot probleem, ook al kannie evrrot geweest zijn, hij was ook lief, en nu mis ik hem, nu het uit is, maar, ik mag gewoon niet emer vanmezelf het weer aanmaken..[ik had hem 4 kansen gegeven..allemaal verknalt]
maar nu is het zo dat als ik dus het uit laat, dan zie ik hem waarschijnlijk niet meer...nooit meer, dat word echt hel, want als je met iemand 1,5 jaar verkering hebt gehad word dat klote erg als je diegene dan niet meer ziet, dan kan ik denken , dan maak ik het aan, maar dan geef ik hem weeeeer een kans, en dan heb ik als het ware nooit een grens ofzo. en hij blijft zijn zin krijgen... en aan de andere kant wil ik hem ook neit zien.
nu zou je denken, blijf dan vrienden, maar dat lukt ook weer zo niet, want dan gaatie wel aan me zitten en dan kom ik ook in die sfeer en dan wil je toch weer verkering...

* uit maken-->nooit meer zien = missen zal echt HEL worden
*aan maken, maar mezelf dan heel erg zwak vinden, na al die kansen dattie het weer krijgt, en grot kans dattie het weer vernkalt en ik weer verdrieig ben..
* vrienden blijven, maar dan loopt het waarschijnlijk toch uit op verkering..

DAMN IK HAAT DIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik mis hem wel zo erg maar toch denk ik " vuile klootzak rot op" maar ik kan niet doen alsoffie verdwenen is...damn.....ik an zoiets nooit afsluiten....

PLEASE HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

[p.s waaromhet fout ging weer de laatste keer, was omdattie een opmerking maakt dat ik me meer meisjesachtig moet gedragen dan als een jongen, terwijl ik volkomen normaal als een meisje ben.. en ik daarna niks meer van hem hoorde twee dagen, ton belde ik hem op, toen zei die dattie me die dag erna wel weer zou bellen...ik kan dus wachten... ik werd kwaad vanwege die opmerking, maar later hingie gewoon op, later zette ie zelf zijn mobiel uit...hij was bij zijn vrienden. maar toen had ik hem echt nodig op dat moment. en die dag erna zei die nog toen we belde[ ik was boos op hem etc vanwege alles, ophangen en kutopmerkingen...zei die nog ff dat ik niet meer achterop de scooter mocht omdat ik toch alleen maar zeikte over zachter gaan, en dat een vriend van hem veel chiller was omdat die niet zeurde alsie 90 door de stad gaat...]

damn...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2002, 23:29
lady_x
lady_x is offline
Laat het rusten meid, je kan het toch niet steeds uit en aan maken. Hij is ook niet erg aardig met jou en als hij je niet respecteert, zou ik er niet té veel moeite voor doen.
Laat het effe rusten, je ziet wel.
Oud 22-08-2002, 09:30
love is life
love is life is offline
Echt hoe moeilijk het ook voor je is laat hem gewoon stikken ... Die pijn blijft niet het gaat voorbij ... Je MAG geen verdriet hebben voor die jongen die verdient dat echt niet ...
succes en moed ...
Oud 22-08-2002, 11:40
Verwijderd
Je zegt dat elkaar nooit meer zien hel is,

maar wat is dit dan? Hoe is het dan als hij het weer verkloot? Hoe is het dan als hij die opmerkingen maakt? Is dat hemel?

Maak voor jezelf de afweging wat erger is, alsmaar weer gekwetst worden door he, het gevoel hebben geen grenzen te hebben, die opmerkingen naar je hoofd krijgen.. Of hem niet meer zien?

Want daar ligt de keuze... ga dan voor degene die minder erg is, maar weeg wel echt alles mee in het bepalen wat erger is..

Ik heb 20 maanden gehad met mn ex, en heb geen contact meer met hem. Dat contact heb ik verbroken, door zijn gedrag, ookal had ik het uitgemaakt. Ik had geen zin hem mij te laten kwetsen, als onze vriendschap zo weinig voor hem waard was.. dan maar niet.. dan liever geen contact. En eerlijk gezegd gaat dat me best wel goed af eigenlijk.. Ik mis hem wel, en vind het wel ontzettend moeilijk.. maar op deze manier kies ik voor mezelf, en daar ben ik erg trots op..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 20:20
devilcat
devilcat is offline
hmm neit nog meer adviezen..??
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 07:31
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik heb 14 mnd. verkering gehad. Ik dacht dat ik nooit meer gek op een ander kon worden maar dat is niet zo. Het is een kwestie van tijd. Het slijt, echt! Je wordt hier alleen maar ongelukkig van! Juist omdat het hem niet interesseert! Mijn ex dacht alleen maar aan zichzelf, wat ik dacht/voelde boeide hem eigenlijk niet. Het is nu uit en ik ben happier dan ooit!

Echt waar, geef dit een kans, je zal zien dat je er sterker uitkomt, ZONDER hem! Hij is je niet waard!!
Oud 23-08-2002, 14:53
Sitia
Sitia is offline
Ik ken je probleem, heb ut zelf ook gehad een paar weken geleden. Ik denk dat je het beste niet meer met hem om kan gaan, de pijn gaat ooit wel over, en dat zal misschien sneller gaan dan je denkt. Ik ben ook nog steeds een heel klein beetje verliefd op die jongen, t komt gewoon omdat ik zo lang iets voor um gevoeld heb maar er nog iets mee willen? NOOIT! Ik heb dat hoofdstuk afgesloten en probeer verder te gaan maar heb nou ook alweer probleempjes... (zie topic 'probleem' ook vandaag geplaatst)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 18:06
the_conquer
the_conquer is offline
Heyyzzz

Ik denk dat het dan maar missen wordt, en dan misschien een hel, maarja alles went hoor. Je kunt wel bij hem blijven maar daar schiet je niks mee op. Dus je zult hem toch weinig meer zien en of het missen een hel wordt, dat bepaal je immers zelf. Je kunt hem beter vergeten en achter de volgende aan al denk je er nu misschien anders over. Der zijn nog zat vrijgezelle jongens in Nederland, ehhhh temminste 1tje, ik, maargoed je moet maar denken niet een hand vol maar een land vol en der zitten echt wel betere tussen.

effe Offtropic : Mijn brommer rijdt maximaal 45 km/u, welke dame wil er een ritje achterop ????

De groeten en veel sterkte en wijsheid gewenst bij je beslissing

the conquer
Oud 23-08-2002, 19:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
je kan hem toch beter even niet meer zien. even wachten en later nog eens nadenken wat je voor hem voelt. nu zijn je gevoelens nog wat sterk, maar het kan zijn dat die afzwakken en je later gewoon zonder hem kan.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 23:27
Kali
Kali is offline
sorry, maar mijn vriend zegt dat ik overdrijf als hij met anderen weggaat , mij verbiedt mee te gaan , of me als laatste meevraagt en ik te koppig ben om mee te gaan en dan flip
maar om zo'n pietluttige opmerking er al de brui aan geven ?
sorry, maar dan zou ik mijn lief al 25 kansen gegeven hebben hoor !
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 12:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Kali schreef:
sorry, maar mijn vriend zegt dat ik overdrijf als hij met anderen weggaat , mij verbiedt mee te gaan , of me als laatste meevraagt en ik te koppig ben om mee te gaan en dan flip
maar om zo'n pietluttige opmerking er al de brui aan geven ?
sorry, maar dan zou ik mijn lief al 25 kansen gegeven hebben hoor !
ik denk niet dat het alleen die ene opmerking was hoor, maar een opstapelingen van zulke dingen. hij gaf duidelijk geen aandacht meer aan dr. en ja, dan zou ik hem ook zat worden.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 13:00
Kali
Kali is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:

ik denk niet dat het alleen die ene opmerking was hoor, maar een opstapelingen van zulke dingen. hij gaf duidelijk geen aandacht meer aan dr. en ja, dan zou ik hem ook zat worden.
ach , ik krijg ook ni veel aandacht ze, maar kweet dattem mij doodgraag ziet
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 14:54
AtHell
AtHell is offline
groot prbleem.....dilemma.,

en nadat hij voor de 4e keer heeft laten merken dat het een hufter is.. jaja.. mmz een groot probleem is toch echt wat anders, de correcte afhandeling is dumpen en dan re-bound sex met een jongen die je zomaar ergens ontmoet, je voelt je daarna vast een stuk beter :]
Oud 25-08-2002, 00:20
Angeles
Angeles is offline
Kali, ik weet uit voorgaande topics wel dat de vriend van Devilcat wel heel wat verder is gegaan dan wat jij daar opnoemt.

En Devilcat, even een vraagje. Het komt misschien bot over, maar zo bedoel ik het niet, dus don't take this the wrong way, maar wat moet jouw vriend nog doen om te laten zien dat hij het gewoon niet kan opbrengen om jou fair te behandelen? Hoe ver moet hij nog gaan voor jij inziet dat hij liever alleen de lusten wil in jullie 'relatie' en dat het hem niks uitmaakt als hij jou daarmee kwetst?

De reden dat hij steeds spijt heeft is omdat hij dreigt jou kwijt te raken en niet om het feit dat jij je gekwetst voelt. Als er een nare consequentie voor hem zit aan te komen toont hij berouw en bereidheid om te veranderen, voor jou heeft hij dat niet over. Zijn motieven zijn puur egoďstisch. Als hij het echt goed met jou meende dan waren zijn gedragsverbeteringen wel van langere duur dan telkens een paar weekjes. Je hebt nu in korte tijd zoveel narigheid met hem meegemaakt en er zit duidelijk weinig kans op verbetering in.

Niemand hier kan je vertellen wat je moet doen en het is begrijpelijk dat je het moeilijk vindt om hem los te laten, maar probeer alsjeblieft wel de realiteit onder ogen te zien: de kans van slagen van deze relatie lijkt mij na alles wat er is gebeurd zeer laag en de kans dat het uiteindelijk toch stukloopt is zeer groot. Hoe langer je wacht, hoe groter het lijden is als het straks stukloopt, bespaar dat jezelf en hou de eer aan jezelf, alsjeblieft. In het begin zal het bitter zijn, maar als de scherpe kantjes eraf zijn zal het alleen maar beter gaan. Je bent nog zo jong, te jong voor zo'n problematische relatie die je alleen pijn doet. Je kunt nog alle kanten op met je leven en trouwens, hoe oud je ook bent, het is nooit te laat om opnieuw te beginnen. Soms moet je even door een moeilijke tijd heen om het later beter te krijgen.

Nogmaals, ik wil je geen keuze opdringen, maar ik denk dat mijn standpunt over deze toestand wel duidelijk is.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 09:32
Yamyam
Yamyam is offline
Hij heeft genoeg kansen gehad wat mij betreft. Je komt wel weer over hem heen. En later zal je jezelf voor je kop slaan dat je je elke keer liet inpalmen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 13:30
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
devilcat schreef:
* uit maken-->nooit meer zien = missen zal echt HEL worden
Als je m 4 kansen hebt gegeven en hij heeft ze allemaal verknald dan moet je helaas toch gaan inzien dat je beter de eer aan je zelf kunt laten dan je als het het ware te laten 'martelen'...

Je moet bij jezelf nagaan welke prijs jij voor het geluk wil betalen...

en zoals gezegd wordt:

"What doesn't kill you...only makes you stronger!"
Oud 28-08-2002, 16:36
PardonMe
PardonMe is offline
Je hebt hem nu al 4 kansen gegeven en elke kans heeft hij weer verknald.. vind je nou zelf ook niet dat het een keer genoeg is geweest?? Ik denk zo niet dat hij snel zal veranderen, maar je juist zo zal blijven behandelen..
Is dat geen hel dan??
Ik zou liever hem moeten missen (wat uiteindelijk ook slijt, want je kunt echt wel zonder hem, kon je voor hem ook!!!) dan dat hij me zou behandelen als vuil..
Denk ook eens aan jezelf, en hou de eer aan jezelf en zet die jongen aan de kant..
Die verdient geen kansen meer als je het mij vraagt..
Oud 28-08-2002, 19:22
devilcat
devilcat is offline
ik kan er gewoon zo boos om worden, dat iemand je zokan behandelen..
vroeger deed ie het ook, maar toen "zag" ik het niet, want liefde maakt blind, als ik nu terugkijk, denk ik, damn waarom heeftie me zo behandelt,

...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 20:43
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
devilcat schreef:
ik kan er gewoon zo boos om worden, dat iemand je zokan behandelen..
vroeger deed ie het ook, maar toen "zag" ik het niet, want liefde maakt blind, als ik nu terugkijk, denk ik, damn waarom heeftie me zo behandelt,

...
Sommige jongens zijn allemaal hetzelfde joh.. Schuif het van je af! Weet zeker dat er nog WEL erg lieve jongens in Nederland ronlopen die jij kan treffen..

Zit er niet mee, het is trouwens goed als je iemand vind die je van je problemen met je ex op kan lossen. Echt zo iemand moet je je leven lang schijt aan hebben!

Had ik maar zo'n meisje als jou..
Meesten die ik ken dumpen de ene jongen na de andere!
Best knap dat je het met zo'n jongen uit hebt gehouden, trouwens. Respect
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:07
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Orion16 schreef:

Sommige jongens zijn allemaal hetzelfde joh.. Schuif het van je af! Weet zeker dat er nog WEL erg lieve jongens in Nederland ronlopen die jij kan treffen..

Zit er niet mee, het is trouwens goed als je iemand vind die je van je problemen met je ex op kan lossen. Echt zo iemand moet je je leven lang schijt aan hebben!

Had ik maar zo'n meisje als jou..
Meesten die ik ken dumpen de ene jongen na de andere!
Best knap dat je het met zo'n jongen uit hebt gehouden, trouwens. Respect
dankje!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:17
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
devilcat schreef:

dankje!
Asje.. Ben je alweer een beetje bijgekomen?
*veel chocla eten trouwens, dat helpt*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:37
*Need Help*
*Need Help* is offline
na een tijdje ben je alleen maar blij dat het uit is en leer je jezelf weer respecteren..ik heb precies hetzelfde gehad, n jongen veel te veel kansen gegeven, maar NIET mer aan beginnen!
Hoe veel pijn het ook doet, later ben je echt blij dat je jezelf de kans hebt gegeven om voor jezelf te leven en als je over n tijd ooit n nieuwe vriend krijgt, die je wel accepteert zoals jij bent, wordt je helemaal gelukkig

Sterkte, niet opgeven, en niet aan verkering beginnen met hem!!

Liefsss van mij!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:01
de abt van sion
de abt van sion is offline
Heb je het nu nňg niet uitgemaakt?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:35
devilcat
devilcat is offline
jewel.
Ik ga er voor mijn gevoel er ook nit meer aan beginne
maar telkens komt ie met voorstellen van : ja kom je dinsdag bij me gaan we naard e film. alsof er niks gebeurd is ofzo weet je.
dan zeg ik : hallo? ik heb ff rust nodig ofzo.

en als ik telkens blijf volhouden dat ik bijv die dinsdag nit kom, gaat ie ineens heel beledigent doen enzo.

dan andere dagen zegt ik zo van , waarom doe je zo lullig/ zegt ie dan weer dat ie het weer niet meende, en vervolgens gaat ie me weer de liefde verklaren, en hoeveel ie wel net van me houd[bullshit natuurlijk] en hoe graag ie me wel iet wilt zien enzo.
Hij zit telkens een sfeer te creeren waarom ie gewoon wilt lijkt eht wel dat ik hem telkens afwijs want hij vraagt het telkens, en als ik hem telkens afwijs , wor die op een gegeven moment beledigt, en gaat ie vertellen hoe zielig ie wel niet is dattiem e niet ziet enzo....dat haat ik echt dat hij de rollen dan omdraait. ik bedoel, wie heeft wie nou pijn gedaan?Hij wil gewoon dat ik weer medelijden nota bene met hem krijg zodat ik hem terug neem.

ook zo lullig, zei ik , dat ie gewoon maar 3 maanden moest wachten ofzo met nieuwe afspraakjes, vriendschappelijk of what ever, omdat ik nu ff rust wil, zegt ie : ja maar over 3-6 maanden ben ik allang geen singel meer, en ik kan niet zolang droogstaan.

da's leuk om te horen...
Ik zou het ook niet leuk vinden alsie een nieuwe vriendin krijgt, komt ie met dit weet je, lijkt wel haast chanteren wattie doet,
zo van : je bent me kwijt als je 3-6 maanden wacht ,..

later andere dag sprak ie me weer aan, vertelde hoeveel ie van me hield en hoe erg ie me miste.. zeg ik zo: wat waren die verhalen dan gisteren?? zegt ie : ja , dat meende ik niet, en dat deed ik alleen maar om je terug proberen te krijgen.

Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:38
Angeles
Angeles is offline
Devilcat,

Je hebt een goede stap gezet door het uit te maken. Maar doe mij nu een plezier: laat hem los. Dit wordt nooit iets, ook al wacht je 3 maanden of een jaar of 200 jaar. Dit wordt gewoon niks. Laat hem maar lekker dreigen. Over 3 maanden ziet alles er voor jou al heel anders uit. Probeer hem nu echt los te laten en zet door.

Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2002, 18:33
devilcat
devilcat is offline
ook zo leuk,
vraagt ie nog steeds of ik wat wil afspreken
zeg ik dat ik rust nodig heb, zeg tie : jezus je hebt al 3 weken rust gehad..

damn, ben nu gewoon zo depressief, haat dit echt HAAT verkering
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 19:33
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
devilcat schreef:
ook zo leuk,
vraagt ie nog steeds of ik wat wil afspreken
zeg ik dat ik rust nodig heb, zeg tie : jezus je hebt al 3 weken rust gehad..

damn, ben nu gewoon zo depressief, haat dit echt HAAT verkering

Je doet 't jezelf ook aan...je laat je kapotmaken door hem. Hij zal er wel weer ongeloofelijk goed uitzien maar dat maakt hem niet waardevol. Dumpen! Wat die jongen betreft die heeft zo weer een ander (als ik het zo las, en dat gevoel had ik trouwens al) hem boeit het niet of je het nu uitmaakt of niet.

-> Dus, telefoonnummer/naam uit je GSM / MSN wissen en als het effetjes kan blokkeren
-> Alles wat maar met hem te maken heeft weggooien, of nog radicaler, verbranden..

Snap niet... Waarom nemen meisjes nu altijd verkering met dat soort types omdat ze er zo lekker uitzien??
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 17:55
devilcat
devilcat is offline
het is best moeilijk hoor, als je 1,5 jaar verkering het gehad..

maar ja....
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 18:53
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
devilcat schreef:
het is best moeilijk hoor, als je 1,5 jaar verkering het gehad..

maar ja....
Dat is best lang.. Heb ik niet eens gehaald met mijn 6 maanden
Maar was hij vanaf 't begin al zo?! Dan snap ik niet dat je het zo lang met hem vol hebt kunnen houden..Of heb je geen ouders die zeggen, ach, laat die klootzak toch, er zijn genoeg betere jongens op de wereld?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 15:20
devilcat
devilcat is offline
zouden jullie het in mijn situatie, na een tijdje wer aanmakn/
bijvoorbeeld na 3 maanden of 6 maanden??
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 15:23
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
devilcat schreef:
Nee. Ik zou die drie (of zes) maanden gebruiken om mijn leven weer op de rails te krijgen en mijn onafhankelijkheid terug te krijgen, zodat je over drie (of zes) maanden kunt zeggen: ik wil hem niet eens meer terug.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 15:42
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Hoe moeilijk het ook is, ik zou het contact verbreken.
Nu denkt ie dat ie alles kan maken omdat je hem al 4 kansen gegeven hebt.
En blijkbaar vind ie je nog steeds leuk, alleen heeft hij een ontzettende plank voor zijn kop.
Hij ziet gewoon niet dat hij je pijn doet (of hij wil het niet zien).
Kortom, die jongen is jou niet waard.

Er zijn vast nog veel leukere jongens.
Ik denk dat je daar wat meer voor open moet staan.
Want zo word het alleen maar erger, als je aan hem gaat denken en dat je hem zo gaat missen. Daar schiet je niks mee op.
Oud 04-09-2002, 15:50
Verwijderd
Je weet zelf denk ik ook wel dat het beter is wanneer het uit blijft.. Wanneer je het weer aan maakt, verlaag je jezelf idd, dat moet je echt niet doen. Je moet áltijd jezelf blijven, je nooit tegen je zin in laten veranderen...

Persoonlijk denk ik dat je hem nu gewoon links moet laten liggen, lekker leuke dingen moet gaan doen zónder hem, zodat je hem vergeet. Die hel waar je het over hebt zal niet eeuwig duren, over een tijdje ben je helemaal over hem heen.. gewoon goed doorbijten!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 19:09
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
devilcat schreef:
No Way. Niet doen alsof er maar één jongen op de wereld rondloopt! Kijk uit je ogen, er lopen veel betere mensen die je ex gewoon doen vergeten.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 21:12
devilcat
devilcat is offline
ja jullie hebben gelijk,
hij heeft echt een bord voor z'n kop!>
want telkens doet ie alsof er niks aan de hand is en komt ie weer met : kom je langs vanavond?
het lijkt wel alsof ie telkens afgewezen wilt worden, zodat hij nota bene aan het eind het slachtoffer is omdat ik hem links laat ligge.

Ik vind dat zo vervelend.

doe tie net alsof ik hem gedumpt heb voor niks ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 21:15
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
devilcat schreef:
ja jullie hebben gelijk,
hij heeft echt een bord voor z'n kop!>
want telkens doet ie alsof er niks aan de hand is en komt ie weer met : kom je langs vanavond?
het lijkt wel alsof ie telkens afgewezen wilt worden, zodat hij nota bene aan het eind het slachtoffer is omdat ik hem links laat ligge.

Ik vind dat zo vervelend.

doe tie net alsof ik hem gedumpt heb voor niks ofzo.
Gewoon volhouden. Hij hoopt gewoon dat jij weer overstag gaat en dat hij zijn zin weer heeft, maar neem maar van mij aan dat hij heus niet opeens heel anders is als je nu naar hem terug gaat. De persoon waarvan je wil dat hij het is en hoopt dat hij het wordt, die persoon is hij gewoon niet en die zal hij ook niet worden.

En je hoeft hem geen enkele verantwoording af te leggen over waarom je het hebt uitgemaakt. Je hebt redenen genoeg, maar je hoeft daar niet met hem over in discussie te gaan. Als hij overigens ook maar een klein beetje verstand heeft kan hij het zelf wel beredeneren, dit is niet de eerste keer.

Volhouden meisje!!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 08:47
Herrie
Herrie is offline
Sorry dat ik het zeg, maar wat is hij een €**&&(*^%&*$%& zeg!

Dat hij het in zijn hoofd haalt jou zo te behandelen. Ik kan er echt niet tegen als jongens zo onbeschoft en wreed zijn tegen een meisje, laat staan als het degene is met wie je verkering hebt.

Ik zelf ben erg gevoelig en zou zoiets dus nooit doen. Behandel de ander zoals je zelf behandeld wilt worden!

Als ik het zo lees zou ik hem gewoon compleet vergeten, want jij verdient echt veel beter dan zo'n verschrikkelijke hufter! Hij is jou niet waard!

Je bent al veel te goed voor hem geweest en je hebt hem al veel te veel kansen gegeven en toch blijft ie je steeds kwetsen.

Ik weet dat het erg moeilijk is om hem zo maar te vergeten en niet meer te zien, maar het is echt beter zonder hem. Hij zou je alleen maar blijven kwetsen

Ik weet dat er veel jongens rondlopen die hetzelfde onbeschofte gedrag hebben, maar er zijn ook jongens die je wel goed behandelen!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:32
devilcat
devilcat is offline
Ik kan er niet meer tegen ,
hij doet telkens alsof ik eht zo gewild hebt, alsof ik het uit heb gewild, en da soort bullshit, damn
hij doet weer net alsof hij het er meest onder te lijden heeft
ik ka er niet meer tegen

ik heb het gevoel nooit meer een realtie te nemen, teringzooi ook altijd.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:39
Angeles
Angeles is offline
Hij speelt nu in op je schuldgevoel, speelt de vermoorde onschuld en het is aan jou om daar vooral níet in te trappen. Denk maar zo, nu weet je ook wat al die zogenaamde woorden van spijt, die beloftes om te veranderen van hem waard waren, helemaal niks dus. Het waren gewoon trucjes om jou terug te krijgen en nu die niet meer blijken te werken gooit hij het over deze boeg.

Hij speelt een spelletje met je, trap er niet in! Je hoeft hem absoluut niet zielig te vinden, hij heeft het er helemaal zelf naar gemaakt en het is nu tijd dat jij aan jezelf gaat denken.

En ook al héb jij het 'uit gewild', dat is je goed recht en daar heb je ook nog eens alle reden toe (of is het in zijn ogen alleen okee als hij wil dat het uit is en jij met een gebroken hart zit?)

Volhouden!!

PS: Ooit wil je heus wel weer een relatie, deze pijn slijt ook.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 20:27
rabecca
rabecca is offline
No man is worth your tears and the one that is...won`t make you cry!

een toepasselijk gezegde lijkt me.
Ik kan wel gaan zeggen je moet hem laten gaan... maar ik zou precies hetzelfde doen als jij al 4 keer hebt gedaan.
volgens mij weet je wel dat het het beste is om hem te laten gaan maar je wil het niet izien omdat je nog te gek op hem bent (kendat probleem)
Je moet luisteren naar je gevoel en naar je verstand.
als je gevoel zegt: ik wil hem en je verstand zegt laat hem gaan
volg dan het gevoel wat het sterkste overheerst.
welke beslissing je ook neemt zorg ervoor dat je geen spijt krijgt!

succes ermee meid!
Oud 06-09-2002, 20:29
devilcat
devilcat is offline
gaat ie echt zo zeggen van :

Ik probeer toch telkens je terug te krijgen? als ik je neit moet dan zou ik toch niet telkens je terug proberen te krijgen

[zo van :kijk is hoveel ik van je hou, en hoe raag ik je terug wil, omdat ik toch zo veel moeite doe om je terug te krijgen]

wat moet ik hier nou op antwoorden...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 20:32
rabecca
rabecca is offline
zeggen dat jij er elke keer moeite voor doet om jullie relatie te laten werken en dat hij daar ook eens moeite voor zou moeten doen in plaats van er alleen maar energie in steken als het fout zit!
Oud 06-09-2002, 20:33
Angeles
Angeles is offline
Wat denkt hij wel niet, zeg? Denkt hij nou echt dat alleen zíjn wil hier telt of zo? Jij wil hem niet meer en daar heeft hij zich maar bij neer te leggen.

Hij kruipt nu ogenschijnlijk door het stof om je terug te krijgen, maar de kans dat hij weer in zijn oude patroon terugvalt als je hieraan toegeeft is, om het zo te zeggen, groot. Hij doet dit allemaal uit eigenbelang: híj heeft nu verdriet want híj is je kwijt. Het feit dat jij al die tijd gekwetst was, was kennelijk niet genoeg voor hem om te veranderen. Zegt dat dan niet genoeg? Als jij hem terugneemt is zijn verdriet over en heeft hij geen enkel motief meer om lief voor je te zijn. Misschien de eerste paar dagen of weken, maar daarna wordt hij weer precies zoals hij was.

Hij zet je nu gewoon onder druk, haalt alles uit de kast om je over te halen. Het feit dat hij steeds van tactiek verandert (dan weer berouwvol, dan weer bezig om jou een schuldgevoel aan te praten) zegt al dat hij niet oprecht is.

Dat hij jou nog wil doet er dus niet toe, het gaat om wat jij wil. Of eigenlijk nog veel belangrijker, het gaat om wat goed is voor jou. En dat is hij dus duidelijk niet.

Als je hem nu terugneemt ben je weer terug bij af en dan neem je wel een heel groot risico, gezien de minieme kans dat hij werkelijk verandert.

Think about it!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 20:35
rabecca
rabecca is offline
Je zult altijd energie in een relatie moeten steken.
en niet alleen jij hij zal dat ook moeten doen anders werkt het gewoon niet.
Hoe goed je relatie ook is je zal er altijd aan blijven moeten werken
Oud 06-09-2002, 21:25
rabecca
rabecca is offline
laat ons ff weten hoe het is afgelopenben ik wel nieuwsschierig naar
Oud 07-09-2002, 12:49
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar wat is hij een €**&&(*^%&*$%& zeg!

Dat hij het in zijn hoofd haalt jou zo te behandelen. Ik kan er echt niet tegen als jongens zo onbeschoft en wreed zijn tegen een meisje, laat staan als het degene is met wie je verkering hebt.

Ik zelf ben erg gevoelig en zou zoiets dus nooit doen. Behandel de ander zoals je zelf behandeld wilt worden!

Als ik het zo lees zou ik hem gewoon compleet vergeten, want jij verdient echt veel beter dan zo'n verschrikkelijke hufter! Hij is jou niet waard!

Je bent al veel te goed voor hem geweest en je hebt hem al veel te veel kansen gegeven en toch blijft ie je steeds kwetsen.

Ik weet dat het erg moeilijk is om hem zo maar te vergeten en niet meer te zien, maar het is echt beter zonder hem. Hij zou je alleen maar blijven kwetsen

Ik weet dat er veel jongens rondlopen die hetzelfde onbeschofte gedrag hebben, maar er zijn ook jongens die je wel goed behandelen!
Ik kon het zelf niet beter zeggen.. Ben zelf ook een gevoellig persoon, ik heb geen vriendin, terwijl zulke 'bastards' hun meisje als vuil behandelen, zucht, tis niet altijd even eerlijk verdeeld!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 12:53
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
devilcat schreef:
gaat ie echt zo zeggen van :

Ik probeer toch telkens je terug te krijgen? als ik je neit moet dan zou ik toch niet telkens je terug proberen te krijgen

[zo van :kijk is hoveel ik van je hou, en hoe raag ik je terug wil, omdat ik toch zo veel moeite doe om je terug te krijgen]

wat moet ik hier nou op antwoorden...
Dat je überhaupt nog contact met die eikel hebt.. Hij heeft een boel dingen fout gedaan maar jij ook, door juist contact met 'm te houden, moet je dus niet doen! Maak je jezelf alleen maar kapot mee.

En ik bedoel, al zou hij normaal gaan doen, je hebt zoveel redenen (lees het topic door, zou ik zeggen) om 'm voorgoed uit je leven te trappen..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 12:56
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Heb je het nu nňg niet uitgemaakt?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 12:58
devilcat
devilcat is offline
ik heb het allang al uitgemaakt,
ik kan er alleen niet tegen dat ie doet alsof ie het slachtoffer is, alsof alles weer om hem draait, zoals dat gegaan is altijd
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 15:03
Angeles
Angeles is offline
Dan doet hij toch lekker alsof hij het slachtoffer is! Hij gaat zijn gang maar. Je moet daar niet gevoelig voor zijn, zoals ik al zei, het feit dat hij nu zo zielig doet toont alleen maar aan dat zijn woorden van spijt en zijn beloftes om te veranderen niet oprecht waren. Trek je niks van hem aan en zoek hem het liefste even niet op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten