Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2006, 20:03
Teerbal
Teerbal is offline
ik ken een meid nu al wat maandjes en het contact ging wel goed, er was ruimte voor meer dan vrienden. Ik zou haar echter 3 weken niet meer zien, dus ik dacht laat ik haar msn vragen, om toch nog wat contact te houden. (hoewel ik msn had afgezworen) Ze reageerde positief en krabbelde haar adres neer en het gesprek ging weer vrolijk verder.

Niets aan de hand lijkt me zo, ik haar toevoegen. En ze was online, maar sprak mij niet aan en nu spreekt ze me nooit aan eigenlijk, terwijl ze zeer regelmatig online is. Als ik haar aanspreek krijg ik korte antwoorden (als ik al binnen 5 minuten antwoord krijg) Ik voel me eerder een storende factor. En ik moet zeggen dat ik nu ook denk van laat maar zitten

Kan ik nu concluderen dat ze me kennelijk helemaal niet aardig vindt? Zelfs als vrienden verwacht je niet zoiets. Maar bij deze msn weer afgezworen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2006, 20:20
Escapism
Escapism is offline
wel makkelijk om te doen alsof t aan msn ligt.
Oud 03-04-2006, 20:24
Metal
Metal is offline
inderdaad

en je zegt het zelf al in je enaar-enaarlaatste zin.
Oud 03-04-2006, 20:25
Metal
Metal is offline
verder, zoek een fatsoenlijk meisje ofzo. hier kun je toch niets mee. ga je vooral niet druk maken om zo'n muts gast, schiet je niets mee op.
Oud 03-04-2006, 20:28
Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
Teerbal schreef op 03-04-2006 @ 21:03 :
Kan ik nu concluderen dat ze me kennelijk helemaal niet aardig vindt? Zelfs als vrienden verwacht je niet zoiets. Maar bij deze msn weer afgezworen
Je zegt zelf al dat MSN geen goed medium is en daar ben ik het volkomen mee eens.

Het is handig als je ver uit elkaar woont en een afspraak wilt maken. Voor de rest werkt het vooral frustrerend omdat je elkaar niet kunt zien.

Forget about MSN als je het als hoofdmedium wilt gebruiken. Telefoon en sms zijn betere alternatieven.
Oud 03-04-2006, 20:29
Teerbal
Teerbal is offline
ik weet gewoon zeker dat ze zaterdag weer gewoon bij me komt staan
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 20:30
Escapism
Escapism is offline
waarom open je dan dit topic?
Oud 03-04-2006, 20:36
Suspender
Suspender is offline
yooo
heb ik ook gehad!
en raad is met wie? met m'n vriendin toen!

ze was op msn precies zoals jij beschrijft.
Heel oppervlakkig, ik kreeg soms pas na 10 minuten een antwoord, ze was altijd kortaf, en het 'gesprek' duurde nooit lang.
(hehe ja het is wel m'n ex nu)

In het echt, daarintegen, sprak ze heel vlot met mij over leuke dingen en praatte we hele uren vol.
Super maf...

Ik weet dat het echt ENORM frustrerend kan zijn als een meisje zo doet, maar het hoef dus echt niet altijd te betekenen dat ze je niet leuk vind of i.d.
Oud 03-04-2006, 20:45
Verwijderd
Twee mogelijkheden: Of ze is gewoon geen msn-mens (ja, die heb je ), of ze vindt je inderdaad niet interessant. Goed kijken hoe ze dus irl is en zich tegenover jou gedraagt...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 20:47
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Metal schreef op 03-04-2006 @ 21:24 :
enaar-enaarlaatste zin.
de wat?

OT: tsja, wat Morgan zegt.
Oud 03-04-2006, 20:48
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
ik ken een meid nu al wat maandjes en het contact ging wel goed, er was ruimte voor meer dan vrienden. Ik zou haar echter 3 weken niet meer zien, dus ik dacht laat ik haar msn vragen, om toch nog wat contact te houden. (hoewel ik msn had afgezworen) Ze reageerde positief en krabbelde haar adres neer en het gesprek ging weer vrolijk verder.
Geen msn-mens. Mijn vriendje is ook een ramp op msn, geeft pas na een paar minuten antwoord enzo.. Terwijl hij in het echt gewoon leuke verhalen vertelt enzo. Ligt dus waarschijnlijk aan haar.
Oud 03-04-2006, 20:52
Iveauh
Iveauh is offline
fuck MSN!
niet iets om uitgebreid te gaan socializen, wel om iets af te spreken.
waarom bel je haar niet als je MSN toch kut vind
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 20:55
Teerbal
Teerbal is offline
oh ja en opeens offline gaan terwijl je een vraag hebt gesteld is ook een klassieker

iig bedankt voor de serieuse reacties
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 20:56
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:

Niets aan de hand lijkt me zo, ik haar toevoegen. En ze was online, maar sprak mij niet aan en nu spreekt ze me nooit aan eigenlijk, terwijl ze zeer regelmatig online is. Als ik haar aanspreek krijg ik korte antwoorden (als ik al binnen 5 minuten antwoord krijg) Ik voel me eerder een storende factor. En ik moet zeggen dat ik nu ook denk van laat maar zitten

Heel goed om msn af te zweren. Het is niet erg om haar 3 weken niet te zien.. Ze zal je echt kunnen gaan missen, en zich af kunnen vragen waar je allemaal mee bezig bent. Dat is: als ze je uberhaupt leuk vind.

Citaat:
ik weet gewoon zeker dat ze zaterdag weer gewoon bij me komt staan
So what? Zelfs als flirt ze de hele avond met je, dat betekent het nog niks als je aan het einde van de avond niet met haar staat te zoenen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 08:14
Verwijderd
Je moet mensen alleen op msan toevoegen in uiterste nood geval eigenlijk. Contact via msn zorgt er soms ook voor dat je elkaar teveel spreekt of anders dat je elkaar niet spreekt bij een glegenheid omdat je elkaar ook op msn kunt spreken.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 10:14
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 03-04-2006 @ 21:45 :
Twee mogelijkheden: Of ze is gewoon geen msn-mens (ja, die heb je ), of ze vindt je inderdaad niet interessant. Goed kijken hoe ze dus irl is en zich tegenover jou gedraagt...
Oud 05-04-2006, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Iveauh schreef op 03-04-2006 @ 21:52 :
fuck MSN!
niet iets om uitgebreid te gaan socializen, wel om iets af te spreken.
waarom bel je haar niet als je MSN toch kut vind
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 21:42
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Als ze korte antwoorden geeft, en ze ook langzaam reageert heb je dus weinig prioriteit, in zo'n geval zeg ik dus tot ziens, zou jij ook moeten doen

Het is de laagdrempeligheid van msn die ervoor zorgt dat alle gesprekken op elkaar lijken, wees anders dan anderen en kom verder dan alleen chatten, bel haar.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 21:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je hebt ook mensen die gewoon niet van msn houden en daarom maar heel korte antwoorden geven. Of je hebt mensen die msnen tegelijk met iets anders en dat andere dan net even iets meer prioriteit geven dan hun msn gesprek en dat je daarom lang moet wachten. Ik zou hier nou niet gelijk uit concluderen dat ze je niet leuk vindt. Het kan zoveel meer zijn.
Oud 05-04-2006, 22:40
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-04-2006 @ 22:55 :
Of je hebt mensen die msnen tegelijk met iets anders en dat andere dan net even iets meer prioriteit geven dan hun msn gesprek en dat je daarom lang moet wachten. Ik zou hier nou niet gelijk uit concluderen dat ze je niet leuk vindt. Het kan zoveel meer zijn.
Maar als ze dat vaker doet geeft dat toch wel duidelijk aan dat 'iets anders' blijkbaar toch belangrijker is. En korte zinnetjes zeggen wat mij betreft zoiets als "ik wil niet onaardig zijn, maar meer typwerk ben je niet waard" Je moet jezelf wel blindstaren wil je de boodschap dan niet begrijpen.

Als ze je toch al niet ziet zitten heeft t geen zin meer, je kan nu nog wel affectie creëren, maar bijna geen aantrekkingskracht meer. Besteed je tijd dus liever nuttig.

Laatst gewijzigd op 05-04-2006 om 22:54.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 22:49
Teerbal
Teerbal is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 05-04-2006 @ 23:40 :
Maar als ze dat vaker doet geeft dat toch wel duidelijk aan dat 'iets anders' blijkbaar toch belangrijker is. En korte zinnetjes zeggen wat mij betreft zoiets als "ik wil niet onaardig zijn, maar meer typwerk ben je niet waard" Je moet jezelf wel blindstaren wil je de boodschap dan niet begrijpen.

Als ze je toch al niet ziet zitten heeft t geen zin meer, je kan nu nog wel affectie creëren, maar bijna geen aantrekkingskracht meer. Besteed je tijd dus liever nuttig.
Je hebt wel gelijk als het gaat om het leuk vinden, als je iemand leuk vindt dan maak je natuurlijk tijd.

desalniettemin blijft het vreemd, we gaan als vrienden met elkaar om zoals vandaag kwam ze op me af en hebben we leuk gepraat enzo, terwijl nu op msn een radiostilte hangt van hier tot tokyo.

naja misschien moet ik haar maar als een vriendin gaan zien, en niets meer
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 22:58
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Wat betreft internet moet je gewoon van chat naar telefoon en dan ontmoeten gaan, als je dr leuk vindt en zij jou ook merk je dat echt wel. Je hebt haar een keer gezien. Zeg dan gewoon 't was gezellig, als je nog een keer wat wilt doen, zeg je t maar. En zo moet het ook zijn, want als het goed is heb je het gewoon druk met vrienden en andere mensen om je heen. Meet jezelf gewoon een karakter aan waarin je dingen niet gaan vragen en vragen en waarin je hoopt op dingetjes en goedkeuring whatever. Doe gewoon je eigen dingen, als zij geen zin heeft om bij jou in de buurt te zijn, who cares, screw her.

Blijkbaar is dit meisje een soort van "kans" voor jou, anders had je er nooit zoveel waarde aan gehecht. Vraag je zelf eerst eens af: "wat wil ik eigenlijk?" En dan kom je wel tot de conclusie dat je:
1. in ieder geval iemand wilt die interesse voor jou heeft
2. je geen zin hebt om achter dr aan te lopen
3. Je niet gaat veranderen omwille van haar goedkeuring

En eigenlijk doe jij dit nu dus allemaal. Zij heeft: geen interesse in je, jij loopt achter haar aan. En je twijfelt aan jezelf omdat dit grietje jou niet ziet zitten.

Weet je wat je beter kan doen... gewoon zoveel mogelijk irl meiden aanspreken, en na 2 minuten gedag zeggen, en dan je nummer geven. Geen mail, gewoon je nummer. Dan heb je een kans dat ze bellen, maar zo niet, geen directe afwijzing. Want als ze je niet willen dan bellen ze je toch niet, en zo wel, dan merk je het snel genoeg

Mag ik wat vragen
Ben je single?

Ja: ok dan, <gesprekje> /Nee: je vriendje is vast gelukkig met je, groetjes/Waarom vraag je dat?: ik was gewoon benieuwd, laterz

Vrouwelijke vrienden zijn juist handig, want je kan ze vragen wat ze leuk vinden aan mannen, en wat niet. Als je 'just friends' bent geven ze je eerlijke antwoorden.

Bij een stilte zeg je gewoon: je bent druk zeker, ok later. En dan ga je gewoon verder met praten met iemand anders. Maar jij moet eens relaxen, die meid zit veel te veel in je hoofd, ze geniet er alleen maar van als ze dat ook weet. En je krijgt niet wat je wilt, en zeker niet als je te opdringerig bent en/of complimenten maakt.. slijmen is dat. En dat is nou juist wat 90% van de mannen van 15/25 doet... in mindere en meerdere maten..

Maar ik zeg alweer veel te veel, wat misschien niet op jou van toepassing is

Laatst gewijzigd op 05-04-2006 om 23:16.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 23:22
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Teerbal schreef op 05-04-2006 @ 23:49 :

desalniettemin blijft het vreemd, we gaan als vrienden met elkaar om zoals vandaag kwam ze op me af en hebben we leuk gepraat enzo, terwijl nu op msn een radiostilte hangt van hier tot tokyo.
Weet je wat dan het geval is? Als ze jou alleen ziet, dan ben jij opeens belangrijk, omdat die mensen die zij belangrijker dan jou acht er niet bij zijn. Waarschijnlijk kijkt ze je niet eens aan als die persoon met meer prioriteit opeens opduikt en met haar een gesprek begint. Je staat dus gewoon laag op dr ladder
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 23:30
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 06-04-2006 @ 00:22 :
Weet je wat dan het geval is? Als ze jou alleen ziet, dan ben jij opeens belangrijk, omdat die mensen die zij belangrijker dan jou acht er niet bij zijn. Waarschijnlijk kijkt ze je niet eens aan als die persoon met meer prioriteit opeens opduikt en met haar een gesprek begint. Je staat dus gewoon laag op dr ladder
en dan ben je van de twee ladders nog de verkeerde opgeklommen ook
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 23:36
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 06-04-2006 @ 00:30 :
Ach, die laddertheorie moet je maar met n druppel water nemen. Voor zover ik kan begrijpen heeft ze nooit echt iets voor jou gevoeld. Als er vanaf de eerste 10 minuten al geen aantrekkingskracht is kan je t wel vergeten. En jawel, dan kom je dus...in de friendszone
En vanaf dat punt... worden de gesprekken...minder...minder... en...

forget it
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2006, 23:41
Teerbal
Teerbal is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 06-04-2006 @ 00:36 :
Ach, die laddertheorie moet je maar met n druppel water nemen. Voor zover ik kan begrijpen heeft ze nooit echt iets voor jou gevoeld. Als er vanaf de eerste 10 minuten al geen aantrekkingskracht is kan je t wel vergeten. En jawel, dan kom je dus...in de friendszone
En vanaf dat punt... worden de gesprekken...minder...minder... en...
die theorie is veel te statisch
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 23:44
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Teerbal schreef op 06-04-2006 @ 00:41 :
die theorie is veel te statisch
Goed dat jij het een theorie noemt, want dan zullen we de praktijk dus nog van jou kunnen lezen in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 23:45
Frostbite
Frostbite is offline
Ik blijf erbij dat je de verkeerde ladder opgeklommen bent.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 23:52
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 06-04-2006 @ 00:45 :
Ik blijf erbij dat je de verkeerde ladder opgeklommen bent.
Uiteraard. Hij heeft het nooit aangepakt op de manier die hem naar 'succes' zou hebben gebracht. Maar volgensmij weet jij niet wat de theorie van die ladders inhoud. Ik vind dat het gewoon beter is om te spreken over een zone of golflengte waar je in zit. Wel is het zo dat wanneer er dingen gebeuren die niet onopgemerkt blijven, datgene wat je hebt opgebouwd in één keer weg kan zijn... voor goed. En dan zit je dus wel 'onderaan de ladder', spreekwoordelijk.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 00:40
Frostbite
Frostbite is offline
Ik weet wat de laddertheorie inhoudt. Sowieso apart dat jij uit mijn twee zinnen afleidt dat ik dat niet zou weten. Als jij het liever over zones of golflengtes hebt moet je dat vooral doen natuurlijk. In ieder geval zijn we het erover eens dat Teerbal geen grote kans op succes meer heeft en wat mij betreft laten we het daarbij want ik ga pitten.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 09:28
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 05-04-2006 @ 23:58 :
Wat betreft internet moet je gewoon van chat naar telefoon en dan ontmoeten gaan, als je dr leuk vindt en zij jou ook merk je dat echt wel. Je hebt haar een keer gezien. Zeg dan gewoon 't was gezellig, als je nog een keer wat wilt doen, zeg je t maar. En zo moet het ook zijn, want als het goed is heb je het gewoon druk met vrienden en andere mensen om je heen. Meet jezelf gewoon een karakter aan waarin je dingen niet gaan vragen en vragen en waarin je hoopt op dingetjes en goedkeuring whatever. Doe gewoon je eigen dingen, als zij geen zin heeft om bij jou in de buurt te zijn, who cares, screw her.

Blijkbaar is dit meisje een soort van "kans" voor jou, anders had je er nooit zoveel waarde aan gehecht. Vraag je zelf eerst eens af: "wat wil ik eigenlijk?" En dan kom je wel tot de conclusie dat je:
1. in ieder geval iemand wilt die interesse voor jou heeft
2. je geen zin hebt om achter dr aan te lopen
3. Je niet gaat veranderen omwille van haar goedkeuring

En eigenlijk doe jij dit nu dus allemaal. Zij heeft: geen interesse in je, jij loopt achter haar aan. En je twijfelt aan jezelf omdat dit grietje jou niet ziet zitten.

Weet je wat je beter kan doen... gewoon zoveel mogelijk irl meiden aanspreken, en na 2 minuten gedag zeggen, en dan je nummer geven. Geen mail, gewoon je nummer. Dan heb je een kans dat ze bellen, maar zo niet, geen directe afwijzing. Want als ze je niet willen dan bellen ze je toch niet, en zo wel, dan merk je het snel genoeg

Mag ik wat vragen
Ben je single?

Ja: ok dan, <gesprekje> /Nee: je vriendje is vast gelukkig met je, groetjes/Waarom vraag je dat?: ik was gewoon benieuwd, laterz

Vrouwelijke vrienden zijn juist handig, want je kan ze vragen wat ze leuk vinden aan mannen, en wat niet. Als je 'just friends' bent geven ze je eerlijke antwoorden.

Bij een stilte zeg je gewoon: je bent druk zeker, ok later. En dan ga je gewoon verder met praten met iemand anders. Maar jij moet eens relaxen, die meid zit veel te veel in je hoofd, ze geniet er alleen maar van als ze dat ook weet. En je krijgt niet wat je wilt, en zeker niet als je te opdringerig bent en/of complimenten maakt.. slijmen is dat. En dat is nou juist wat 90% van de mannen van 15/25 doet... in mindere en meerdere maten..

Maar ik zeg alweer veel te veel, wat misschien niet op jou van toepassing is
Met alle respect, maar je moet je nummer geven aan een vrouw want ze belt enkel als haar interesse enorm sterk is en ze ook nog heel assertief is. Maatschappelijk gezien wordt namelijk verwacht dat de kerel als eerst belt. Vraag daarom altijd het nummer van vrouwen, en geef niet zelf je nummer.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 11:17
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
dan heb je meer afspraakjes, maar als jij een nummer geeft zegt dat wat over jezelf. beide kan, t is maar wat je zelf leuker vind
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 11:23
Verwijderd
Een paar goedgeplaatste complimentjes doen het anders wel goed, hoor Of ronduit zeggen dat je iemand leuk vindt en wel graag met haar wil zoenen... of ik ben natuurlijk de enige die daarin trapt

Maar eh, ja, inderdaad, ik heb zelf ook wel liever dat hij belt. Als ik een nummer van een jongen krijg, stuur ik hooguit een smsje. (Dat kan trouwens ook wel leuk zijn...)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 22:14
coecie
coecie is offline
ik wil sowieso liever het telefoonnummer van de jongen
dan weet ik tenminste zeker dat er iets gebeurt. maar ik hoef nou ook weer niet meteen het telefoonnummer van elke jongen. jongens die hun nummer aan mij geven... tja... als ik geintereseerd ben heb ik dat allang gevraagd.
Oud 06-04-2006, 22:22
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
En daar zijn dus verschillen in. Als je een telefoonnummer niet geeft en ze is onzeker ofzo, tja...dan vraagt ze het never ever
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 22:59
cam-boy18
cam-boy18 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 03-04-2006 @ 21:45 :
4 mogenlijkheden :

-je bent niet zo belangrijk als je denkt dat je bent en ze heeft nog meer vrienden waar ze ook graag mee praat

- ze heeft het druk

tip van flip probreer het je niet zo aan te trekken zet lekker een lounge cd op en het komt goed ik raad je

'' brazil lounge '' aan
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 23:11
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
cam-boy18 schreef op 06-04-2006 @ 23:59 :
4 mogenlijkheden :

-je bent niet zo belangrijk als je denkt dat je bent en ze heeft nog meer vrienden waar ze ook graag mee praat

- ze heeft het druk

tip van flip probreer het je niet zo aan te trekken zet lekker een lounge cd op en het komt goed ik raad je

'' brazil lounge '' aan
goh, daar was ie zelf ook wel achter gekomen. Dat ie er niet te zwaar aan moet tillen heeft ie al van meerdere mensen gehoord.

En voor muziek kan je ook hier kijken.

Als je slim bent ga je dus gewoon Fransje Bauer en Jantje Smit luisteren, vinden alle meiden van 15 vet cool!

Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 23:18
cam-boy18
cam-boy18 is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 07-04-2006 @ 00:11 :
goh, daar was ie zelf ook wel achter gekomen. Dat ie er niet te zwaar aan moet tillen heeft ie al van meerdere mensen gehoord.

En voor muziek kan je ook hier kijken.

Als je slim bent ga je dus gewoon Fransje Bauer en Jantje Smit luisteren, vinden alle meiden van 15 vet cool!

gast hou je bek ga iemand anders pesten en ga ergens anders de Mislukte Kinderlokker uithangen met je jantje smit hahahahha
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Frostbite schreef op 06-04-2006 @ 00:30 :
Laddertheorie.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 16:29
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Heel veel mensen zijn lame-zakken op msn. Komt gewoon omdat ze ECHT GEEN msn-mensen zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 16:35
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
kerel, ik ben ook kortaf op MSN.

ik heb ook andere dingen te doen, weet je.
Oud 07-04-2006, 19:29
adon1s
adon1s is offline
Iemand via msn scoren is kut
Oud 07-04-2006, 20:23
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Escapism schreef op 03-04-2006 @ 21:20 :
wel makkelijk om te doen alsof t aan msn ligt.
Knul, die TS heeft wel gelijk...
Bij msn kan het wel vaker voorkomen dat iemand bvb 10 schermpjes open heeft staan, en dan kan het wel even duren voordat iemand reageert. Als dat in het echt is, dan irriteert men zich daar over het algemeen aan, dus is het niet zo gek dat dat ook (minder weliswaar) het geval is bij MSN.
Oud 08-04-2006, 00:04
MTpower
MTpower is offline
Ik heb over het algemeen best leuke gesprekken via msn met vrienden/kennissen/vriendin en gewoon complete strangers.
Vind het een prima alternatief voor msn/telefoon, vooral omdat het zo goedkoop is
Vooral met m'n vriendin praat ik erg veel, als ik dat via de telefoon zou doen zou het me een vermogen kosten
Zeker in combinatie met een cam/microfoon is het een prima oplossing voor ons omdat we elkaar toch al niet zo vaak kunnen zien
Oud 08-04-2006, 22:07
vosje16
vosje16 is offline
Msn is gewoon het slechtste medium die er bestaat. Meestal duurt het een half uur voor mijn vriend (waar ik toch al 1,5 jaar mee samen ben) hallo komt zeggen. En dan zegt hij meestal ook niet veel, in tegenstelling tot irl. En dan heb je nog die misverstanden omdat je soms niet precies weet hoe hij/zij iets wil zeggen (dus of het ironisch bedoelt is ofzo). De enige 'ruzies' die we tot nog toe gehad hebben kwamen door msn...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 00:43
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 06-04-2006 @ 12:17 :
dan heb je meer afspraakjes, maar als jij een nummer geeft zegt dat wat over jezelf. beide kan, t is maar wat je zelf leuker vind
Tja, sommige mensen hebben een hekel aan bellen.
Oud 09-04-2006, 01:05
Jolt
Jolt is offline
Bellen is kei tof, hoor je tenmiste de stem, dat zeg ook al 1000x meer dan een smiley
Oud 09-04-2006, 15:21
amoblaz
amoblaz is offline
Als ze niet antwoord ofzo, dan moetje gewoon buzzers gaan sturen helpt altijd!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 15:36
aim
aim is offline
Meiden zijn nou een maal vaag op msn. Nee, echt, elke meid die je in het echt kent is vaag op msn.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 16:06
amoblaz
amoblaz is offline
jah, maar t gaat erom hoe het in het echt gaat..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten