Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2006, 10:22
Nymf
Nymf is offline
En dan bedoel ik dus over persoonlijke ervaringen. Ik doe dat zelf dus echt helemaal nooit, laat staan dat we tips gaan uitwisselen, maar ik las net dat iemand anders dat wel doet.
Maar hoe ver ga je daarin, ik kan me namelijk echt niks bij zo'n gesprek voorstellen. Zeg je dan 'o, wat heb ik gisteravond lekker geneukt' of wat?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 10:25
Verwijderd
Ik praak wel met ze over seks maar niet echt over persoonlijke ervaringen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 11:00
freud
freud is offline
oh jawel.
we hebben geen geheimen wat dat betreft.

ja hm, we vragen niet of 'het lekker was gisteren', maar we weten ongeveer wel wie wat wanneer doet. Ik kan dit niet uitleggen, ik ga er even over denken.
Oud 06-04-2006, 11:28
Verwijderd
Hm, niet heel specifiek op de details in gaan, het blijft over het algemeen wel algemeen. Maar als het nodig is of als de situatie er naar is, wordt er af en toe ook wel iets besproken...
Nah, kan me niet voorstellen dat we zouden zeggen "Het voelt zo lekker als hij onder die hoek naar binnen schuift," ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 11:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-04-2006 @ 12:28 :
Hm, niet heel specifiek op de details in gaan, het blijft over het algemeen wel algemeen. Maar als het nodig is of als de situatie er naar is, wordt er af en toe ook wel iets besproken...
Nah, kan me niet voorstellen dat we zouden zeggen "Het voelt zo lekker als hij onder die hoek naar binnen schuift," ofzo
Oud 06-04-2006, 11:37
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ja, ik praat heel veel met vrienden over seks. Ik ben daar zelf heel open in en de meeste mensen om mij heen ook wel. En anders werkt mijn openheid vaak wel aanstekelijk voor anderen Ik kan ook eigenlijk overal wel over seks praten, of dat nou thuis is, op school, in de supermarkt, de bus of als we ergens wat drinken, eigenlijk gaat het meestal wel over seks en ben ik degene die erover begint of ben ik aanleiding voor de anderen om erover te beginnen En dan gaat het zowel over persoonlijke ervaringen als om de algemene dingen.

En nee, het is niet dat we alleen máár over seks praten, maar het is in combinatie met vriendjes en andere liefdesperikelen wel een favoriet onderwerp.
Oud 06-04-2006, 12:15
Ymir
Ymir is offline
Kunnen m'n vrienden niet echt waarderen dus dat doe ik ze dan maar niet aan.
Oud 06-04-2006, 12:17
Muchacha
Muchacha is offline
Met mijn beste vriendin bespreek ik heel veel. Als zij of ik nog eens wat meegemaakt hebben (eerste keer met nieuw vriendje ofzo) dan vertellen we dat aan mekaar. Ook als er dingen gebeuren die we 'raar' vinden dan gaan we na bij elkaar hoe de ander dat doet. Of we geven elkaar tips ("dat moet je echt eens proberen!"), zo'n dingen Met andere vriendinnen praat ik er ook wel over, maar minder in details.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 12:22
FebianJ
FebianJ is offline
Ik heb 2 vrienden waar ik gewoon heel open mee ben en alles vertel. Zij doen dat ook en dat is altijd gewoon humor Ik heb er een hekel aan als mensen overal geheimzinnig over gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 12:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb 1 goede vriendin met wie ik wel het 1 en ander bespreek... Verder niet echt eigenlijk. Maar als ik in een kroeg in een gesprek verwikkel over dit onderwerp, heb ik geen moeite om mee te praten.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 13:38
Poeperd
Poeperd is offline
Ja, met 1 vriendin van me. We kunnen alles tegen elkaar zeggen en vertellen dus ook (soms met veel details) hoe of wat

Verder alleen met mn vriend, maar dat telt niet.

Laatst gewijzigd op 06-04-2006 om 13:40.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 14:42
gurl19
gurl19 is offline
Ja met sommige wel, andere minder.

We praten wel veel over ervaringen en over blunders ofzo. Maar houden het toch redelijk algemeen. We gaan niet te diep in op details. Maar we zeggen wel eens tegen elkaar wat we lekker vinden!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 14:49
bladertje
bladertje is offline
Nee, ik heb geen vriendinnen met wie ik zo intiem ben. Wel heb ik een vriendin die veel aan mij vertelt, maar dat was voordat ik een relatie had.. Nu is haar relatie uit en heb ik een vriend, maar ik voel er niets voor om mijn seksleven met haar te delen. Vind ik op een of andere manier ook lullig voor mn vriend: hij deelt iets intiems met mij, daar wil ik het niet zomaar met anderen over hebben. Met hemzelf, mn vriendje, praat ik trouwens wel heel vrij (en veel ) over seks.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 15:30
Mara
Mara is offline
De meeste van mijn vrienden hebben geen ervaring, dus dat gaat sowieso moeilijk. Daar komt bij dat ik voornamelijk met jongens omga. Grappen erover enzo doen we wel, maar serieus erover praten, nee.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 16:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 06-04-2006 @ 16:30 :
De meeste van mijn vrienden hebben geen ervaring, dus dat gaat sowieso moeilijk. Daar komt bij dat ik voornamelijk met jongens omga. Grappen erover enzo doen we wel, maar serieus erover praten, nee.
Ik ga ook voornamelijk met jongens om, maar ook met jongens kun je best over seks praten hoor =)
Oud 06-04-2006, 16:35
Nona
Nona is offline
Met een groepje vriendinnen kan ik wel heel wat bespreken, zeker met één daarvan. Gewoon, op een normale toon, en niet helemaal tot in details maar vaak wel op persoonlijk niveau.
Oud 06-04-2006, 17:01
zeep007
zeep007 is offline
ja, best veel eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 17:24
Experiment
Experiment is offline
De meeste van mijn vriendinnen zijn nog maagd en nog een beetje giechelig dus dat werkt sowieso niet.

Een van mijn beste vriendinnen is de zus van mijn vriend dus dan doe je dat ook niet zo snel

Blijft mijn andere beste vriendin over, daarmee soms wel ja. Vind het ook wel leuk, jammer dat veel mensen er zo krampachtig over doen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 18:04
MTpower
MTpower is offline
Had het toevallig laatst met een maat van me dat ik er aan zat te denken van die condooms bij de condoomfarbriek te kopen.
Toen zei hij dat die dingen kut zijn omdat dat van die langwerpige zijn, niet rond dus...
Hij vond dat kut zei ie

Dus ja.. soms gaat een gesprek die kant op
Oud 06-04-2006, 18:11
Nuck
Nuck is offline
Jep, praat er wel over met vriendinnetjes. Veel gesprekken gaan ook alleen maar over seks en het gaat ook over persoonlijke ervaringen, als we weer eens een nieuw standje hebben geprobeerd wordt het uitgebreid besproken
Oud 06-04-2006, 19:21
havana
havana is offline
Ja
Oud 06-04-2006, 19:38
Verwijderd
Ja, met de meeste wel. De gesprekken komen namelijk toch, tenminste bij ons, uit op seks. En ja,ik praat wel eens te veel en ja ik zeg wel eens te veel, maar ik weet ook redelijk wat over het seksleven van mijn vrienden dus ja.

Ik weet overigens niet of mijn vriend(inn)en erg blij zijn met de info die ik allemaal mededeel.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 19:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-04-2006 @ 12:28 :
Dat ja, en er zijn 3 mensen specifiek met wie ik echt helemaal geen problemen heb om het over seks te hebben, voornamelijk omdat zij net zo makkelijk over seks praten als ik dat doe, anderen voelen zich nogal snel opgelaten ofzo.
Oud 06-04-2006, 19:52
BleuEyes
BleuEyes is offline
Nee. Vaak wel grapjes, maar niet serieus.. Dat zou ik echt niet leuk vinden voor mijn vriend.
Oud 06-04-2006, 19:59
Gwenniej
Gwenniej is offline
meer zoiets als 'ja inderdaad gister ja, ja het is wel voor herhaling vatbaar'
Of een heleboel grapjes.

Geen hele details.
Oud 06-04-2006, 20:43
Mousse
Mousse is offline
Met 1 vriendin een heeel klein beetje. Meer van en was het nog lekker met je vriend? Met een andere weet ik dat er iets gebeurd, maar voor de rest bespreek ik het echt niet.
Oud 06-04-2006, 20:45
ExVaal
ExVaal is offline
Oh jawel hoor, met vrienden. Alles wordt op tafel gesmeten, van cupmaten tot vetrollen, van plasgaatjes tot anussen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 20:46
Qimm
Qimm is offline
Ja, niet super diepgaand, maar zo'n beetje hoe en wat Helaas kunnen we onze record wedstrijd tijdelijk niet meer voortzetten
Oud 06-04-2006, 21:01
Verwijderd
Met mijn zus praat ik veel over seks. En dan ook wel vrij in detail tredend (maar natuurlijk bespreken we nou ook weer niet ALLES).

Verder met een goede vriend daar kan ik ook wel echt mee over seks praten. Dat is een beetje zo gegroeid ofzo. Eerst praatte we alleen over seks (en ons seksleven) wanneer we gedronken hadden, nu is het vrij normaal dat we er wel eens over praten. Met hem gaat het wel iets minder gedetailleerd dan met mijn zus, maar wel dingen als wat hij lekker vindt, wat hij wel en niet doet etc. (en dan twee kanten op, dus ook wat ik lekker vindt, wat ik wil etc).

Maar het zijn niet zomaar alle vriend(inn)en en bekenden met wie ik uitgebreid mijn seksleven bespreek ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 21:13
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Citaat:
Vaal schreef op 06-04-2006 @ 21:45 :
Oh jawel hoor, met vrienden. Alles wordt op tafel gesmeten, van cupmaten tot vetrollen, van plasgaatjes tot anussen.
Behalve vetrollen en plasgaatjes.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 21:18
Mara
Mara is offline
Citaat:
grl schreef op 06-04-2006 @ 17:21 :
Ik ga ook voornamelijk met jongens om, maar ook met jongens kun je best over seks praten hoor =)
Kan wel, toch anders
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 22:51
CeNedra86
CeNedra86 is offline
Ik vind dat juist makkelijker, met jongens praten
Met mijn beste vrienden kan ik echt enorm bot erover doen. Heerlijk even zo'n ranzig gesprek
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 23:11
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik heb ooit een keer onder invloed van wiet een half uur tegen vrienden aan lopen lullen over hoe je een vrouw het best kan bevredigen.
Volgens hen bleken dat zeer geniale tips te zijn, en moest ik er een boek over schrijven
Oud 06-04-2006, 23:13
cam-boy18
cam-boy18 is offline
ja en op werk met collega's af en toe ff vragen of ie lekker heeft lopen ballen van het weekend
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 23:23
bamiPoep
bamiPoep is offline
alle gesprekken met mij leiden tot seks
Oud 07-04-2006, 03:03
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 07-04-2006 @ 00:23 :
Oud 07-04-2006, 06:44
Estar
Estar is offline
Ligt puur aan de persoon hoe diep ik op de seks inga.

Ik heb een paar vriendinnen die hebben nergens moeite mee en die vertellen ook van alles.
En ik heb een vriendin die is vrij preuts aangelegd, komt weinig voor dat we t over seks hebben en als ze er iets over zegt bloost ze ontzettend.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 08:46
Verwijderd
Jawel, maar soms als ik hun vriendje/scharrel stom vind, dan wil ik er niet over praten ivm visualisaties en zo
We praten er trouwens wel vrij oppervlakkig over, niet echt ervaringen uitwisselen of zo
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 07-04-2006 @ 09:46 :
Jawel. We praten er trouwens wel vrij oppervlakkig over, niet echt ervaringen uitwisselen of zo
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 06-04-2006 @ 21:46 :
Ja, niet super diepgaand, maar zo'n beetje hoe en wat Helaas kunnen we onze record wedstrijd tijdelijk niet meer voortzetten
Ja, dat is waar. Dat vind ik ook wel jammer eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 10:39
ster
ster is offline
ja
Oud 07-04-2006, 11:18
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-04-2006 @ 09:32 :
Ja, dat is waar. Dat vind ik ook wel jammer eigenlijk
Tja, ik kan ook niet een wedstrijdje houden met iemand anders (conclusie: er moeten meer mensen in mijn directe omgeving seks hebben)
Vind ik ook jammer
Oud 07-04-2006, 13:20
coecie
coecie is offline
ja, met sommige expliciter dan met anderen
Oud 07-04-2006, 14:50
Antubis
Antubis is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 07-04-2006 @ 00:23
Als gespreksonderwerp dan..

En Ja.. wat betreft vrienden heb ik weinig geheimen..
Oud 07-04-2006, 17:04
lieve
lieve is offline
Ja ik doe da met m'n vriendinnen soms...

En ik weet van m'n vriend dat hij dat ook doet met zijn goei maten...

Tja, hoe ver ga je daarin... zo ver als je zelf wil natuurlijk.

Regels voor berichten