Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2006, 15:53
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Project 50 schreef op 05-04-2006 @ 16:46 :
Ik ben de hele tijd feather potions aan het craften.

Begrijpend lezen...
Citaat:
Ik ben constant feather potions aan het maken.
"Constant feather" is de gebruikelijke aanduiding voor het constant spell effect feather.

Ik kan prima begrijpend lezen, sorry hoor
Je moet niet denken dat alles wat jij zegt uitsluitend begrepen kán worden zoals jij het bedoelde.
Oud 05-04-2006, 16:07
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 05-04-2006 @ 16:53 :
"Constant feather" is de gebruikelijke aanduiding voor het constant spell effect feather.

Ik kan prima begrijpend lezen, sorry hoor
Je moet niet denken dat alles wat jij zegt uitsluitend begrepen kán worden zoals jij het bedoelde.
Nou ja, ik begreep het ook. Context
Oud 05-04-2006, 16:13
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Fishy schreef op 05-04-2006 @ 15:29 :
waarom daar in de omgeving, je kan toch gewoon wat verder gaan, ik heb al heel wat fijne dungeons gevonden met veel l00t
Omdat ik nog wel wat quests af wil maken enzo, en dan schiet het niet op als ik van hot naar her ren en constant nieuwe quests oppik enzovoort. Ik ga graag stapje voor stapje
Oud 05-04-2006, 16:17
Verwijderd
ff lekker het spel downloaden
Oud 05-04-2006, 16:21
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Dark Brotherhood

Ik ben op dit moment Silencer.
Oud 05-04-2006, 16:25
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-04-2006 @ 17:07 :
Nou ja, ik begreep het ook. Context
Welke context precies?
Oud 05-04-2006, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 05-04-2006 @ 17:25 :
Welke context precies?
aangezien je weet dat 'constant feather'potions niet bestaan, kan je ervan uitgaan dat hij met constant, 'de hele tijd' bedoelt?

vraagje, ik zit nu bij de thiefsguild, maar kan ik ook nog bij de dark brotherhood? of mag dat niet van de thiefsguild?
Oud 05-04-2006, 16:32
Levitating Nun
Citaat:
Fishy schreef op 05-04-2006 @ 17:27 :
vraagje, ik zit nu bij de thiefsguild, maar kan ik ook nog bij de dark brotherhood? of mag dat niet van de thiefsguild?
Dat is anders geregeld dan in MW: je kunt je bij alle Guilds aansluiten.
Oud 05-04-2006, 16:33
The Fops
The Fops is offline
Hey,

Ik krijg binnekort (morgen ) Oblivion binnen, maar ik kan hem alleen op mijn vaders systeem spelen.

Nu wil ik mijn systeem upgraden, en dan ook een moederboard kopen met PCI-e aansluiting.

Dit is mijn huidig systeem:

CPU Intel Pentium 4 3.0 GHz
512 DDR Geheugen
ATI Radeon 9250 videokaart

Ik wil dus een goede PCI-e videokaart die ook nog ff meegaat.
Mijn budget ligt rond de 300 euro (hier moet ik dus een nieuw moederboard, een nieuwe videokaart en extra DDR geheugen voor kopen).

Met welke videokaart kan ik nog een een tijde mee??
Oud 05-04-2006, 16:34
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Fishy schreef op 05-04-2006 @ 17:27 :
aangezien je weet dat 'constant feather'potions niet bestaan, kan je ervan uitgaan dat hij met constant, 'de hele tijd' bedoelt?

Aangezien je weet dat 'constant potions' niet bestaan, kan je er óók vanuit gaan dat hij niet 'potions' maar 'items' bedoelde. Temeer omdat 'craften' beter past bij enchanten dan bij drankjes brouwen.

Dus er zijn meerdere valide interpretaties van die zin, dat is het enige wat ik wou zeggen.
Oud 05-04-2006, 16:50
Gimme more beer
?
Oud 05-04-2006, 17:37
Ymir
Ymir is offline
Ik kon allebei de mogelijkheden er wel in lezen, klaar, opgelost, door naar iets zinnigers.
Oud 05-04-2006, 17:44
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ymir schreef op 05-04-2006 @ 18:37 :
Ik kon allebei de mogelijkheden er wel in lezen, klaar, opgelost, door naar iets zinnigers.
Wijs

Hebben jullie Caius Cosades al gevonden? Hij zou erin moeten zitten. En kan iemand me iets verklappen over M'aiq the Liar? Ik snap hem niet, en waarom is hij zo snel?
Oud 05-04-2006, 17:56
Levitating Nun
Misschien helpt briben om hem iets te laten vertellen?
Oud 05-04-2006, 18:14
Ymir
Ymir is offline
Watch Towers in de stad inkruipen en dan de slapende guards pickpocketen <3

Die harnassen van ze leveren minstens 100 gold per stuk op, kan er een paar dragen, dan naar Bruma, verkopen samen met andere zooi, terug, wash rinse repeat.
Zo mooi als je dan door de stad loopt en je ziet een guard zonder harnas
Oud 05-04-2006, 19:02
Verwijderd
Ik ben de hele tijd feather potions aan het createn. Kan hier nog twijfel over bestaan?

Citaat:
Ymir schreef op 05-04-2006 @ 18:37 :
klaar, opgelost, door naar iets zinnigers.
Heb ook maar even zelf een nieuwe feather spell gemaakt, kon helaas niet hoger dan 100pts 120secs. Maar is samen toch al een stuk beter. Denk dat ik maar een keer medium armor ga kopen, en dan een tijdje aangevallen worden door ratten ofzo. Doen nauwelijks schade, goed voor m'n skill.

Maar alle heavy armor is zo tof. Ga soms gewoon voor de lol in m'n heavy armor set rondlopen. Heb al die zooi ook al geupgrade........hmm.

@Not for Sale: spoiler?
Oud 05-04-2006, 20:20
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 05-04-2006 @ 18:44 :
Wijs

Hebben jullie Caius Cosades al gevonden? Hij zou erin moeten zitten. En kan iemand me iets verklappen over M'aiq the Liar? Ik snap hem niet, en waarom is hij zo snel?
hee die zit ook in morrowind
Oud 05-04-2006, 20:41
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 05-04-2006 @ 21:20 :
hee die zit ook in morrowind
Joh.
Oud 05-04-2006, 21:23
Gimme more beer
Waarom werden er reacties verwijderd?
Oud 05-04-2006, 21:33
Ymir
Ymir is offline
Waar?
Oud 05-04-2006, 21:48
Gimme more beer
Citaat:
Ymir schreef op 05-04-2006 @ 22:33 :
Waar?
Hier. Ik kan ze niet meer helemaal reproduceren, maar er zat er één van mij bij.
Oud 05-04-2006, 21:54
Ymir
Ymir is offline
Ik bedoelde meer welke pagina enzo, ik kan namelijk geen gaten vinden zo.
Oud 05-04-2006, 23:04
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
superduck schreef op 05-04-2006 @ 20:02 :
Ik ben de hele tijd feather potions aan het createn. Kan hier nog twijfel over bestaan?

Nope

Citaat:

Heb ook maar even zelf een nieuwe feather spell gemaakt, kon helaas niet hoger dan 100pts 120secs.
Mja, dat probleem had ik ook. Beetje jammer dat die spellmaking altars niet hoger dan 100 kunnen. Er is echter wel een feather spell te koop met 250pt 360sec

Citaat:

@Not for Sale: spoiler?
Hm? Ik verklapte toch niks?
Oud 05-04-2006, 23:18
Gimme more beer
Citaat:
Ymir schreef op 05-04-2006 @ 22:54 :
Ik bedoelde meer welke pagina enzo, ik kan namelijk geen gaten vinden zo.
Ik twijfel nu
Oud 05-04-2006, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 06-04-2006 @ 00:04 :
Hm? Ik verklapte toch niks?
Alleen de aanwezigheid van die MW-gast.
Oud 05-04-2006, 23:36
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
superduck schreef op 06-04-2006 @ 00:30 :
Alleen de aanwezigheid van die MW-gast.
Dat is anderhalf jaar geleden al verteld door de devs
Oud 06-04-2006, 09:40
MazeMouse
MazeMouse is offline
Weet iemand waar ik een beetje "normale" chameleon spel kan leren (danwel waar/hoe ik die zelf kan maken)

En ik baal ervan dat ze levitate eruit hebben gehaald, en wel meer skills trouwens.. unarmed en dan hele dure kleren kopen. Die kon je namelijk beter enchanten dan welk armor dan ook. En waar zijn de medium armors ineens gebleven?
En daggers/spears/axes/staves
Het is allemaal veel eenvoudiger geworden met die nieuwe skill indeling en das best wel jammer, je hoeft nu veel minder te kiezen welke richting je gaat omdat je alle kanten wel enigsinds op kunt gaan nu terwijl je in morrowind toch nog wel een keuze moest maken (vooral wapen keuze was vrij belangrijk in Morrowind koos je blunt en dan vond je ineens de meest OMGWTFPWN axe in het spel.... )
Oud 06-04-2006, 10:54
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 06-04-2006 @ 10:40 :
Weet iemand waar ik een beetje "normale" chameleon spel kan leren (danwel waar/hoe ik die zelf kan maken)
Illusion? Bravil toch?
Of anders de arcane university. Je kan hem pas zelf maken (in de arcane university, praxicographic center) als je het spell effect al kent.

Citaat:

En ik baal ervan dat ze levitate eruit hebben gehaald, en wel meer skills trouwens.. unarmed en dan hele dure kleren kopen. Die kon je namelijk beter enchanten dan welk armor dan ook. En waar zijn de medium armors ineens gebleven?
En daggers/spears/axes/staves
Het is allemaal veel eenvoudiger geworden met die nieuwe skill indeling en das best wel jammer, je hoeft nu veel minder te kiezen welke richting je gaat omdat je alle kanten wel enigsinds op kunt gaan nu terwijl je in morrowind toch nog wel een keuze moest maken (vooral wapen keuze was vrij belangrijk in Morrowind koos je blunt en dan vond je ineens de meest OMGWTFPWN axe in het spel.... )

zomg whiner!!1!11
Nee uhh.. ik ben het wel met je eens. Ik las er gisteren een goed essay over, nl. over hoe 'dumbing down for the console people' uiteindelijk geen goede marketing strategie was enzo

*zoekt link*

Laatst gewijzigd op 06-04-2006 om 15:26.
Oud 06-04-2006, 14:52
Verwijderd
Het verminderen van alle skills is idd wel jammer. Ook long blade-short blade is 1 skill geworden.....Ik wil foute keuzes kunnen maken.
Oud 06-04-2006, 15:24
axedaman
axedaman is offline
Der zijn al een paar erg coole mods voor deze game !!!
check deze site, netjes overzicht in de download area :

Oblivion mods
Oud 06-04-2006, 15:28
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Ik snap overigens die armors niet

Ik heb aangezien ik ALTIJD bij rpg's voor 1 of andere vechter gaat met zware armors en zware wapens eens voor iets anders gekozen

Light armor is dus mijn major skill

echter WTF is hier nu eigenlijk het voordeel van ?

volgens mij helemaal niks, want heavy armor geeft nu eenmaal meer protection points dan een light volgens mij had ik toch beter heavy als major kunnen kiezen
Oud 06-04-2006, 15:50
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 06-04-2006 @ 16:28 :
Ik snap overigens die armors niet

Ik heb aangezien ik ALTIJD bij rpg's voor 1 of andere vechter gaat met zware armors en zware wapens eens voor iets anders gekozen

Light armor is dus mijn major skill

echter WTF is hier nu eigenlijk het voordeel van ?

volgens mij helemaal niks, want heavy armor geeft nu eenmaal meer protection points dan een light volgens mij had ik toch beter heavy als major kunnen kiezen
Lightarmor is fijn voor assasins: die gaan als het even kan geen volle strijd aan. En daty heb je niet het nadeel van het gewicht van zware armor. Een dief of assasin moet lekker licht en wnedbaar zijn.
Oud 06-04-2006, 15:59
All Out Of Love
Citaat:
Meadow schreef op 06-04-2006 @ 16:50 :
Lightarmor is fijn voor assasins: die gaan als het even kan geen volle strijd aan. En daty heb je niet het nadeel van het gewicht van zware armor. Een dief of assasin moet lekker licht en wnedbaar zijn.
ja ik ben een dief maar ik heb niet het gevoel dat me wendbaarheid me meer voordelen opleverd :>

Of ik nou light of heavy draag Mijn "slaan, stap naar achteren" princiepe werkt evengoed :/
Oud 06-04-2006, 16:07
Verwijderd
Citaat:
axedaman schreef op 06-04-2006 @ 16:24 :
Der zijn al een paar erg coole mods voor deze game !!!
check deze site, netjes overzicht in de download area :

Oblivion mods
die horse -armor <3 die moet ik hebben
Oud 06-04-2006, 16:14
Verwijderd
Spoiler
Oud 06-04-2006, 16:40
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 06-04-2006 @ 16:59 :
ja ik ben een dief maar ik heb niet het gevoel dat me wendbaarheid me meer voordelen opleverd :>

Of ik nou light of heavy draag Mijn "slaan, stap naar achteren" princiepe werkt evengoed :/
nay, in heavy armor kun je minder hard rennen, minder snel toeslaan en minder andere spullen meenemen.
Oud 06-04-2006, 16:43
Not for Sale
Not for Sale is offline
@Bossen:

Gebruik quest log en compass..
Oud 06-04-2006, 16:43
All Out Of Love
Citaat:
Not for Sale schreef op 06-04-2006 @ 17:40 :
nay, in heavy armor kun je minder hard rennen, minder snel toeslaan en minder andere spullen meenemen.
Minder hard rennen voor wat ?

Stel ik ben bijna dood en moet snel wegrennen kan ik eventueel ook gewoon die heavy armor uittrekken en terug in me inventory stoppen.

Minder andere spullen meenemen is het eerste goeie punt wat ik lees :--)

minder snel toeslaan, weet niet of dit zo is, in de handleiding lees ik hier niks over, maar als het zo is, dan is dit het tweede goeie punt :--)

ik wil nog minstens 2 anderen voordat ik deze character delete, en maar toch weer net zoals altijd een soort van conan de barbaar cree'er
Oud 06-04-2006, 16:46
Gimme more beer
Citaat:
All Out Of Love schreef op 06-04-2006 @ 17:43 :
Stel ik ben bijna dood en moet snel wegrennen kan ik eventueel ook gewoon die heavy armor uittrekken en terug in me inventory stoppen.
Ja, als je het in je inventory stopt heeft het ineens geen gewicht meer
Oud 06-04-2006, 16:48
All Out Of Love
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-04-2006 @ 17:46 :
Ja, als je het in je inventory stopt heeft het ineens geen gewicht meer
Ren maar eens met heavy armor aan, doe daarna je heavy armor uit maar wel in je inventory en ren nog maar eens.
Oud 06-04-2006, 16:53
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 06-04-2006 @ 17:43 :

ik wil nog minstens 2 anderen voordat ik deze character delete, en maar toch weer net zoals altijd een soort van conan de barbaar cree'er
okee, nog een paar.

- voor een karakter dat zich niet focust op strength (jouw thief heeft bijv. meer aan speed, agility, luck) geldt dat je weinig kan dragen
- voor een karakter dat goed is in alteration kan de mindere bescherming van light of geen armor worden gecompenseerd door magische schilden
- glass en mithril armor zien er verrekte cool uit
- je bent heel afhankelijk van je heavy armor, juist door de hoge armor rating. wat doe je als iemand corrode armor op je cast?
Oud 06-04-2006, 17:19
The Fops
The Fops is offline
Op die site waar je je character kan maken, staat (wanneer je op de button hebt gedrukt) je encumbrance.
Wat is dat?
Oud 06-04-2006, 17:24
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
The Fops schreef op 06-04-2006 @ 18:19 :
Op die site waar je je character kan maken, staat (wanneer je op de button hebt gedrukt) je encumbrance.
Wat is dat?
Hoeveel je kan dragen.

Wat gebeurt er in Gweden als je een vrouwelijk karakter hebt?
Oud 06-04-2006, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 06-04-2006 @ 17:43 :
@Bossen:

Gebruik quest log en compass..
Je dat compass staat op dat huis, dan kan ik wel naar dat huis gaan maar daar schiet ik dan ook niks mee op.
Oud 06-04-2006, 17:34
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Bossen schreef op 06-04-2006 @ 18:26 :
Je dat compass staat op dat huis, dan kan ik wel naar dat huis gaan maar daar schiet ik dan ook niks mee op.
Wat zegt je log dan?
Oud 06-04-2006, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 06-04-2006 @ 18:34 :
Wat zegt je log dan?
Dat ik met dat vrouwtje van de fighters guild moet praten. Maar eigenlijk zijn de orcs al dood dus of het is een bug, of ik moet nog wat anders doen. Wat het ook is, ik kan dat vrouwtje toch niet vinden.
Oud 06-04-2006, 17:58
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 06-04-2006 @ 17:53 :
okee, nog een paar.

- voor een karakter dat zich niet focust op strength (jouw thief heeft bijv. meer aan speed, agility, luck) geldt dat je weinig kan dragen
- voor een karakter dat goed is in alteration kan de mindere bescherming van light of geen armor worden gecompenseerd door magische schilden
- glass en mithril armor zien er verrekte cool uit
- je bent heel afhankelijk van je heavy armor, juist door de hoge armor rating. wat doe je als iemand corrode armor op je cast?
Goede punten . Hoe is mithril?
Oud 06-04-2006, 18:29
Gimme more beer
Citaat:
All Out Of Love schreef op 06-04-2006 @ 17:48 :
Ren maar eens met heavy armor aan, doe daarna je heavy armor uit maar wel in je inventory en ren nog maar eens.
Ja, maar zonder die heavy armour in je inventory ren je nóg sneller.
Oud 06-04-2006, 18:37
All Out Of Love
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-04-2006 @ 19:29 :
Ja, maar zonder die heavy armour in je inventory ren je nóg sneller.
Maar dan ben je je armor kwijt ? :--< Punt is dat voor het wegrennen het niet uitmaakt of je heavy of light orianted bent :--)
Oud 06-04-2006, 18:48
Gimme more beer
Citaat:
All Out Of Love schreef op 06-04-2006 @ 19:37 :
Maar dan ben je je armor kwijt ? :--< Punt is dat voor het wegrennen het niet uitmaakt of je heavy of light orianted bent :--)
Nee, maar wel over licht- of zwaarbeladen bent.

Regels voor berichten