![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik stel in ieder geval voor dat Halo in de volgende DoP-strip zo wordt uitgebeeld: ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Eigenlijk is het iets van een tijd geleden toen Halo en ik lol hadden over onze verschillende interpretaties van zijn nick. En ik ben gewoon een beetje jaloers op zijn nickname ![]() Maar ook op die van jou en wel meer Doppers trouwens ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er werd heel erg om gelachen, tegen mijn verwachting. Maar ik weet niet of het grappig of belachelijk was ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik was zeker ver heen, want ik registreerde helemaal niet dat er uberhaupt iemand stond, en wilde al tegen Marloes zeggen dat we blijkbaar de eerste waren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat verklaart jou doorlopen dus. Maar je was ook druk aan het praten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jezus, die smileys ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou denken Battlefield 2, maar ik kon onmogelijk aan het battlefielden zijn terwijl ik op het forum zat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ok, hier is ie dan.
Meetingverslag deel II We vertrokken aldus richting Hannekes studentenflat. Ik wachtte tot iedereen erlangs was en sloot toen achteraan aan. (Nog zo'n raar iets van mij: altijd achteraan lopen ![]() Oh, wacht, ik zou minder gedetailleerd schrijven ![]() ![]() Zoals ik al zei, we liepen richting het flatje van Han. Sarah observeerde ondertussen de route, om er later een terugroute van te kunnen maken. Want zij moest helaas wat eerder vertrekken, omdat ze helemaal in Groningen woonde (woont, ook goed). Onderweg liepen we nog over een geinig brugje heen. Aan onze linkerhand was daar dan het beruchte stulpje. Xin opende de deur en we liepen naar binnen. In het trappenhuis hingen overal rekken met kleding die aan het drogen was. Zoveel drogende was heb ik nog nooit gezien ![]() Xineof showde haar nieuwe mooie gordijnen in haar kamer. Het viel haar opeens op dat tien mensen best wel een grote groep zijn. Snel werden we via trappen omhoog naar de fusie geleid. (Het gebouw zit btw raar in elkaar ![]() Iedereen trok zn jas uit, en eventuele tassen werden ergens neergelegd. We gingen zitten op de banken en de stoelen. Er werd gepraat, maar nog niet zoveel, dus stelde iemand een voorstelronde voor (iets wat ik al mn hele leven vrees). We begonnen (hoe kan het ook anders) bij Hanneke. Ze vertelde onder andere dat ze niet muzikaal is. (Hoezo, ze zit in een band?) Dat de band nog bestaat, betekent dus dat de andere bandleden wel supergoed moeten zijn ![]() Toen was Míchel/Michèl/Michael aan de beurt. Hmm, wat vertelde hij ook al weer? Dat hij ruzie had met zn viool. Iemand riep nog dat het haar is en niet 'hem'. Michel had wat geslachtsproblemen en zei: "Nee, want het is de viool." Han: "Maar dan kan het ook vrouwelijk zijn." "Nee, ...blabla... oh, ja ![]() maar viool kan zowel vrouwelijk als mannelijk zijn Malou's beurt. Ik weet echt niet meer wat je zei ![]() Lieke heeft het ook nog over muziek gehad, samen met Malou. Ze vergeleken de manieren waarop zij muziekles kregen. Die vroeg me later nog waar ik op school zat. Nu was ... uhmmmmmm ... ik ![]() ![]() Sarah was ook tamelijk stil, het enige verschil met mij, is dat zij wèl praat ![]() De eerste zin van Marloes (of één van de eerste dan ![]() ![]() Tim, uhm, ben vergeten wat je zei. Je vroeg me iig of ik de school kende, waar jij op zit. Maar we kenden elkaars scholen niet. Btw, niet letten op de chronologie; dingen kunnen tijdens een ander zijn voorstelronde verteld zijn, of later of eerder die dag ![]() ![]() ![]() Wat zei Jeroen alweer? Oh ja, hij had het er met Marloes over waar ze nou woonden. Want ze schenen niet ver van elkaar te wonen. Al woonden ze nog zo dicht bij elkaar, duidelijk uitleggen waar hun huis staat, konden ze niet ![]() De laatste persoon was Yannick. Hij deed en doet allerlei sporten. Oh da's waar ook, Tim doet aan judo en kent allen Dennis van de Geest. En volgens mij had hij een groene(?) band, dat ergens in het midden ligt. Yannick heeft onder andere aan judo gedaan, maar vond het niks. Op dit moment tennist ie, als ik het goed heb. Maar hij was te laat met inschrijven voor de wedstrijden. Hier en daar werd nog wat topografie besproken. Zo dacht een zekere persoon dat Leiden boven Amsterdam lag ofzo ![]() ![]() ![]() We merkten op dat de klok niet goed liep en Hanneke ging koffie, iig drinkbaar vloeistof, zetten. Laten we het maar houden op gewoon vloeistof ![]() De fusie had merkwaardige dingen, waaronder onderstebovenhangende posters, verf op het raam, troep op tafel. Meer weten? Stuur een mail naar info@DoP.nl, of bel met 0900 DoP Dop, ofwel 0900 257 257. Of u kunt ook wachten op deel drie. Laatst gewijzigd op 12-04-2006 om 09:54. |
![]() |
|
|