Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2006, 23:56
Metal
Metal is offline
uhm nouja weet niet.
het gaat gewoon goed, echt heel goed. en ja, het is minder. het is echt niet zo dat ik iets heb 'dit werkt niet'. ik kan er gewoon heel goed mee leven, want je houd van elkaar. maar het is wel echt kut haha.

het is het allemaal meer dan waard, eraan onder gaan klinkt zo dramatisch. plus het is wel leuk als je elkaar een week niet ziet ofzo (of langer) dan spatten de vonken ervan af!
Oud 08-04-2006, 23:57
Metal
Metal is offline
ja gewend ja, dat ook. je moet het er maar voor over hebben, liefde kent geen grenzen [/corny]
Oud 09-04-2006, 00:17
Verwijderd
omg metal,je bent eigenlijk ook maar gewoon een grote puppy he,
Oud 09-04-2006, 00:19
Metal
Metal is offline
ja, helaas wel
Oud 09-04-2006, 00:29
Verwijderd
ach,KOP OP KEREL,mijn vriendin woont ook 130 km verder,af en toe kut,doorbijten,BEN JE EEN ECHTE VENT OF NIET?!?!
was he maar zo makkelijk,
Oud 09-04-2006, 00:38
Metal
Metal is offline
ik blijf niet dood hoor?
het is alleen 'wel kut' vaker
Oud 09-04-2006, 01:07
Verwijderd
Waar zijn we in godsnaam mee bezig?
Oud 09-04-2006, 02:07
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Goed.
Oud 09-04-2006, 08:15
farai
farai is offline
ongelofelijk hoeveel geduld hij met me heeft. Volgens mij heb ik iets met de liefste en geduldigste jongen van de hele wereld.
Oud 09-04-2006, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Strychnine schreef op 09-04-2006 @ 01:29 :
ach,KOP OP KEREL,mijn vriendin woont ook 130 km verder,af en toe kut,doorbijten,BEN JE EEN ECHTE VENT OF NIET?!?!
was he maar zo makkelijk,
Ik doe ook nog even mee.. alleen denk dan maar aan een paar 1000 kilometer (precies weet ik niet hoor). 5 Mei zie ik hem weer, en dat voelt als supersnel.. kun je nagaan! Hij komt hiernaartoe en dat vind ik geweldig van em. Dan kan ik hem laten zien waar ik al die tijd nou gewoond heb al, en al mijn vrienden hier aan hem voorstellen. Yesssss.

Oja, en het gaat zelfs bij ons dus hartstikke goed. Blijven praten, elkaar dingen blijven vertellen.. dat is het belangrijkste, denk ik. We hebben alsnog dagelijks contact. Ja, het gaat super
Oud 09-04-2006, 10:02
woezel
woezel is offline
hoe kan iemand zo stom en toch wel lief tegelijk zijn?
Oud 09-04-2006, 10:06
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Gister echt een top avond gehad, zat (weer eens) in een klein dipje en wilde thuis zielig gaan zijn de hele avond. Dat was dus verboden ben door mijn vriendinnen mee ontvoerd om uit te gaan en JA, het was echt heel gezellig

Totdat je 's avonds alleen in je bedje ligt.. Tjuu, ik hoop dat dat gemis snel minder wordt...
Oud 09-04-2006, 10:19
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Het gaat perfecto!
Oud 09-04-2006, 10:51
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 09-04-2006 @ 09:38 :
Ik doe ook nog even mee.. alleen denk dan maar aan een paar 1000 kilometer (precies weet ik niet hoor). 5 Mei zie ik hem weer, en dat voelt als supersnel.. kun je nagaan! Hij komt hiernaartoe en dat vind ik geweldig van em. Dan kan ik hem laten zien waar ik al die tijd nou gewoond heb al, en al mijn vrienden hier aan hem voorstellen. Yesssss.

Oja, en het gaat zelfs bij ons dus hartstikke goed. Blijven praten, elkaar dingen blijven vertellen.. dat is het belangrijkste, denk ik. We hebben alsnog dagelijks contact. Ja, het gaat super
En ik doe ook maar ff mee.. en ja bij ons gaat het dus ook om een paar duizend kilometer (ik dacht 3500 ofzo?). Lang leven internet, gsm's en webcams!! Als we in de jaren 50 zouden leven en we het met brieven zouden moeten doen.. dan zouden we allang niet meer samen zijn geweest! Al was dat wel romantisch geweest

Anyway, ik vind dat iedereen met een vriend of vriendin op minder dan 200 km gewoon niet moet zeuren (en ja dat is een grapje, voor ik daar politiek correcte reacties op krijg )
Oud 09-04-2006, 10:55
farai
farai is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 09-04-2006 @ 11:51 :
En ik doe ook maar ff mee.. en ja bij ons gaat het dus ook om een paar duizend kilometer (ik dacht 3500 ofzo?). Lang leven internet, gsm's en webcams!! Als we in de jaren 50 zouden leven en we het met brieven zouden moeten doen.. dan zouden we allang niet meer samen zijn geweest! Al was dat wel romantisch geweest

Anyway, ik vind dat iedereen met een vriend of vriendin op minder dan 200 km gewoon niet moet zeuren (en ja dat is een grapje, voor ik daar politiek correcte reacties op krijg )
Ik weet niet hoe ver de afstand Groningen-Laakdal (Belgische kempen) precies is maar ik dénk dat ik mee mag zeuren want das ook best ver.
Oud 09-04-2006, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 09-04-2006 @ 11:06 :
Totdat je 's avonds alleen in je bedje ligt.. Tjuu, ik hoop dat dat gemis snel minder wordt...
Ja irritant hè, dat heb ik nou ook. De hele avond lachen en doen, en vreselijk sjans hebben, en het is gewoon heel leuk, maar dan ben je thuis en dan wou je eigenlijk toch alleen maar dat hij ook thuiskwam en bij je in bed kroop....

Hij heeft gesmst, mét goede reden waarom hij het niet eerder heeft gedaan Let the games continue, dan maar. Ahaha.
Oud 09-04-2006, 11:05
I C U
I C U is offline
Gisteravond was leuk! Heb nog letterlijk iemand besprongen, dat was wel prachtig Verder gaat t wel lekker, soort van.
Oud 09-04-2006, 11:22
Verwijderd
@Dusjcrib: had je laatst een mailtje van mij gehad?

OT: Ik heb vannacht over hem gedroomd. En toen ik wakker werd zat hij nog steeds in mn hoofd. Zegt veel over gisteren en over mezelf. Gisteren was moeilijk voor me. Heb zo de neiging om morgen of vandaag gewoon even naar hem toe te gaan of hem te bellen ofzo, om even te praten etc... Terwijl ik weet dat ik dat niet moet doen...
Met een vriendin over Sjaak (wat dus gewoon een vriend van ons is, maar niet iedereen hoefde te weten over wie we het hadden, dus noemen we m even Sjaak ) gepraat. Ze is de eerste tegen wie ik echt supereerlijk ben geweest. Vond dat stiekem wel eng.
En ze was zo lief ook over t gedoe met mn ex enzo. Dat ik niet altijd sterk hoefde te zijn en best eens mocht huilen (gisteren in Waalwijk een potje zitten en staan janken.. Naja, meerdere Voelde me zoooo stom!) en dat ik het niet alleen hoefde te doen. En nee, ik zeurde niet de hele tijd etc etc.. Was echt fijn om eens te horen, want ik heb echt het idee dat ik alleen maar zeur en daarom wil ik ook gewoon lekker vrolijk doen en zeggen dat het goed gaat Ookal gaat het soms iets minder.

En het was maar goed dat ik gisteren niet uit ben geweest. Ik had me weer naar de tering gezopen en dan had ik misschien wel heel stomme dingen gedaan. Heb ik ook tegen die vriend van ons gezegd, maar volgens mij snapte hij m niet echt

Laatst gewijzigd op 09-04-2006 om 11:46.
Oud 09-04-2006, 11:28
groovy
groovy is offline
Goed, we hebben echt zo'n leuk weekend samen Samen naar stad geweest en 's avonds uitgegaan met vrienden, was echt heel leuk, bijna de hele vriendengroep was er .

Alleen heb ik gister iets teveel gedronken

Hij komt er zo weer aan, gaan we nog wat leuke dingetjes samen doen .
Oud 09-04-2006, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-04-2006 @ 12:22 :
@Dusjcrib: had je laatst een mailtje van mij gehad?
Ja! En je hebt mail terug!

@Yolcu: Ja, inderdaad. Lang leven GSM, webcam en internet! En ergens heeft het toch best iets romantisch dat de liefde de afstand overwint
Oud 09-04-2006, 12:02
morango
morango is offline
bah, het gaat even niet zo goed
Oud 09-04-2006, 12:09
655321
655321 is offline
Het is super tof en ik hou van hem en mis hem en buiten het feit dat hij over een half jaar voor een jaar naar Canada vertrekt en dat ik niet het braafste vriendinnetje ooit ben geweest gaat het allemaal zo blijven.
Zo lang als het duurt.
Oud 09-04-2006, 12:17
I C U
I C U is offline
Pompiedom...

Damn, dat stabiele gedoe is toch ook eigenlijk niets...
Oud 09-04-2006, 12:19
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik heb ff niet gepost merk ik... dan snap je meteen niet meer waar iedereen over post... (het zijn net 20 soaps bij elkaar... )

maar ja ik heb ook weinig om over te posten... het gaat gewoon zn gangetje...
Oud 09-04-2006, 12:46
luchtballon
luchtballon is offline
Gister 3 redelijk goede vrienden van hem die onafhankelijk van elkaar zeiden dat ik hem moet dumpen en dat hij me alleen laat en me niet goed behandeld

maargoed. Ik vind het ook niet zo goed gaan. Ik weet het niet hoor
Oud 09-04-2006, 12:49
I C U
I C U is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 09-04-2006 @ 13:19 :
Ik heb ff niet gepost merk ik... dan snap je meteen niet meer waar iedereen over post... (het zijn net 20 soaps bij elkaar... )
Ik ben ook twee dagen wat minder actief geweest, en idd, je mist meteen weer een hoop Soaps zijn vaak eenvoudiger om te volgen
Oud 09-04-2006, 13:26
Verwijderd
Goed, zoals altijd

Ik wil de ringen hebben
Oud 09-04-2006, 13:37
Verwijderd
Ik wil van mijn feet gesweept worden, en bij gebrek aan liefde mag dat ook uit lust
Oud 09-04-2006, 13:47
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik geloof uhh.. dat ik nu weer in een 'up' zit
Heb heftig veel zin om dingetjes met mijn vriendinnen te doen en me ex kan me gestolen worden!

(Weet ook wel dat dat waarschijnlijk niet zo blijft, maar wel tof voor nu !)

Off topic: @ Loontjuh, Waalwijk, daar is niet veel te beleven toch...
Oud 09-04-2006, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 09-04-2006 @ 14:47 :

Het team van mijn ex en een boel van mijn vrienden moest een belangrijke wedstrijd tegen Heerle. Dat was in Waalwijk. Vandaar
Oud 09-04-2006, 13:59
Moustache
Moustache is offline
Weet ik veel..
Oud 09-04-2006, 14:10
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
oja... de eetafspraak met mijn ex gaat niet door... ben ik eigenlijk wel blij om.
Oud 09-04-2006, 14:57
Silvie
Silvie is offline
Ik voel me echt super goed!

Gisteravond kwam hij alsnog naar mij toe (ondanks dat hij nog niet helemaal fit was). Daarna even uitgeweest, maar daar was niet zo veel aan en toen lekker bij elkaar in slaap gevallen.
Oud 09-04-2006, 15:12
Verwijderd
dood zz
al zo'n anderhalf jaar, maar goed

Maar het wordt wel steeds gezelliger met vrienden etc. en dat is ook belangrijk
Oud 09-04-2006, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 09-04-2006 @ 14:47 :

Je kunt in plaats van je offtopic tekst klein & blauw te maken, ook gewoon offtopictags gebruiken. Is een stuk makkelijker: [ offtopic] blablabla [ /offtopic]
Oud 09-04-2006, 15:21
Toet0r
Toet0r is offline
ik heb momenteel niet de behoefte om de gelukkige verhalen van iedereen om me heen aan te moeten horen, waarom gaat dan iedereen in mn buurt het daar dan toch over hebben!?
Oud 09-04-2006, 15:35
Metal
Metal is offline
Citaat:
Katje schreef op 09-04-2006 @ 16:15 :
Je kunt in plaats van je offtopic tekst klein & blauw te maken, ook gewoon offtopictags gebruiken. Is een stuk makkelijker: [ offtopic] blablabla [ /offtopic]
hehe
Oud 09-04-2006, 16:15
I C U
I C U is offline
Duits is stom.

Misschien moet ik die ene vriendin ff een smsje sturen Mja, dat ga ik maar doen dan. Ff de lieve vriendin uithangen. Ja.
Oud 09-04-2006, 16:21
zeep007
zeep007 is offline
Oud 09-04-2006, 16:27
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 09-04-2006 @ 13:19 :
Same here

Ontopic: hij is leuk. Maar teveel zware minputen. Can't be mine

Volgens mij begin ik weer de behoefte te krijgen hopeloos voor iemand te vallen. Ik vind het best, zolang het niemand is die ik niet kan krijgen, om wat voor reden dan ook.
Oud 09-04-2006, 16:57
Verwijderd
Volgens mij heb ik teveel aandacht nodig, terwijl ik dat zelf niet eens wil
Oud 09-04-2006, 16:59
Roosje
Roosje is offline
Ik hoor hem niet te missen na twee dagen.
Oud 09-04-2006, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 09-04-2006 @ 17:59 :
Mijn vriend is ongeveer net een uur weg en ik mis hem al.
Oud 09-04-2006, 17:20
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Roosje schreef op 09-04-2006 @ 17:59 :
trek je minder aan van 'wat hoort.'
Oud 09-04-2006, 17:46
zoef de haas
zoef de haas is offline
Bluh ik heb echt een complete off-day
Ik mis hem en dat wordt alleen maar erger en erger..

Best typisch als ik hem gewoon zie heb ik helemaal geen gevoelens maar als ik hem zoals nu 2 weken niet heb gesproken dan gaat t fout en voel ik me weer kut en bluh nee
Oud 09-04-2006, 18:26
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Myuki schreef op 09-04-2006 @ 18:20 :
trek je minder aan van 'wat hoort.'
Ach ja, maar ik vind dat dat niet hoort, ik moet toch ook even zonder kunnen?
Oud 09-04-2006, 18:35
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-04-2006 @ 02:07 :
Waar zijn we in godsnaam mee bezig?
Wat heb je gedaan?
Oud 09-04-2006, 18:40
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-04-2006 @ 19:35 :
Wat heb je gedaan?
niets...
Oud 09-04-2006, 18:52
protput
protput is offline
Ik werd aangetrokken tot deze mooie titel en tot mijn verbazing lees ik hier verhalen over het zeer boeiende liefdesleven van sommige mensen.
Ik begrijp niet waarom sommige hier ELKE DAG of soms meerdere keren per dag posten hoe het met zijn/haar geliefde gaat.
Wat is het nut? En wat denkt jullie vriend of vriendin hiervan? Moet je hier echt melden dat je 'oh zo een lief berichtje hebt gehad' of dat je hem/haar mist of wat helemaal de ramp is ruzie hebt gemaakt...?
Soms lijkt het of dit forum jullie leven is en nog erger alles af hangt van je relatie of één persoon die jullie leven beheerst, want als je elke dag post is dit in mijn ogen wel het geval.
Als jullie zinnige antwoorden geven op mijn vragen zal ik hier niet meer over doorgaan, ik ben gewoon benieuwd of jullie dit beseffen en wat jullie hier zelf van vinden.
Oud 09-04-2006, 18:56
I C U
I C U is offline
Ik zie het als studieontwijkend gedrag. Verder heb ik op het moment weinig beters doen en zie ik dit als een prettige tijdvulling. Wat mijn hoofdrolspelers ervan vinden maakt me geen moer uit, eigenlijk.

Regels voor berichten