Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2006, 23:26
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
cyc schreef op 30-03-2006 @ 23:19 :
Ze waren wel op tijd ingevoerd
Dat is niet waar toch.. omdat de cijfers niet op tijd waren ingevoerd zag Locke die 'tekening' op dat luik.
Advertentie
Oud 30-03-2006, 23:31
Verwijderd
Henry zei dat hij ze op tijd had ingevoerd. Misschien dat hij loog, want dat doet hij wel vaker schijnbaar, maar anders kan je toch niet meteen aannemen dat ze niet op tijd zijn ingevoerd.

edit: en de timer liep ook weer normaal

Wordt trouwens wel een beetje zat dat ze er meer meuk in gooien waar je geen wijs uit kan.

Laatst gewijzigd op 30-03-2006 om 23:45.
Oud 30-03-2006, 23:50
Verwijderd
And it just keeps getting better..net nu ik dacht dat Lost seizoen 1 niet te overtreffen was komen ze met zo'n fantastische nieuwe wending..echt goed!!

Voor de geinteresseerden :

HIER de amerikaanse preview voor next week's Lost, en HIER de Canadeze, over dezelfde aflevering. Enjoy.
Oud 31-03-2006, 00:07
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Faerie schreef op 30-03-2006 @ 23:16 :
pff, wat een vreselijk spannende aflevering!!
wel vond ik het opmerkelijk dat er opeens een parachute uit de lucht komt vallen met eten nadat de cijfers niet op tijd waren ingevoerd. Eigenlijk was het helemaal niet negatief dat het niet op tijd was..
Heb je er ook aan gedacht dat die dropping van voedsel misschien al gepland stond en dat die lockdown daaraan gekoppeld was. Om te voorkomen dat de knopjesdrukker de dropping op zou merken of om wat voor reden dan ook.
Citaat:
Hoegaarden schreef op 30-03-2006 @ 23:50 :
And it just keeps getting better..net nu ik dacht dat Lost seizoen 1 niet te overtreffen was komen ze met zo'n fantastische nieuwe wending..echt goed!!

Voor de geinteresseerden :

HIER de amerikaanse preview voor next week's Lost, en HIER de Canadeze, over dezelfde aflevering. Enjoy.
Alright! Het lijkt erop alsof een aantal vragen binnenkort beantwoord gaan worden.
Oud 31-03-2006, 00:54
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 31-03-2006 @ 00:07 :
Heb je er ook aan gedacht dat die dropping van voedsel misschien al gepland stond en dat die lockdown daaraan gekoppeld was. Om te voorkomen dat de knopjesdrukker de dropping op zou merken of om wat voor reden dan ook.

Ja precies... Maar die fucking Henry zeg. Enge meneer. Ik ben wel benieuwd wat er nou weer gaat gebeuren.
Oud 31-03-2006, 12:03
Carn
Carn is offline
Oud 31-03-2006, 19:02
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Faerie schreef op 30-03-2006 @ 23:26 :
Dat is niet waar toch.. omdat de cijfers niet op tijd waren ingevoerd zag Locke die 'tekening' op dat luik.
De cijfers waren wel gewoon op tijd ingevoerd. Anders zou de klok niet terug zijn gelopen.
De tekening die Locke op het luik kon zien, kwam doordat het licht uitviel en de noodverlichting (blacklights) aanging. Het had niks te maken met het invoeren van de cijfers volgens mij.
Van dat eten; de mensen die vrijwillig op t eiland zitten (zoals Desmond e.d) moeten toch eens in de zoveel tijd nieuw eten krijgen, anders is t op. Die dropping van t voedsel was dus gewoon al gepland. En vandaar ook waarschijnlijk dat die luiken in the hetch dichtgingen.

Wat ik alleen niet begrijp: Hoe is t mogelijk dat NIEMAND die parachute met eten uit een vliegtuig heeft zien vallen? Je zou toch zeggen dat t geluid van een vliegtuig op zo'n eiland meteen opvalt, aangezien er 40 mensen stiekem nog steeds op hulp wachten
Oud 31-03-2006, 19:22
Verwijderd
Desmond zit niet vrijwillig op het eiland.

Verschillende versies van de map:

http://hypno.griffithweb.com/templat...ded-751672.jpg

http://cmeister2.uwcs.co.uk/hatch.jpg

http://www.thetailsection.com/upload...all-707484.jpg

En:

http://forums.go.com/abc/primetime/l...&forumStart=60

Citaat:
LATIN PHRASES
Courtesy 'The Slush'

Liberate te ex inferis
"Save yourself from hell"

Cogito ergo coleo
"I think, therefore I suffer"

Ut sit magna, tamen certe lenta ira deorum est
"The wrath of the gods may be great, but it certainly is slow"

Aegrescit mendendo
"The remedy is worse than the disease"
Known as Virgil's phrase it is sometimes used as a battle cry by those who question medical treatment
Can also translate as "The disease worsens with treatment"

Credo nos in fluctu eodem esse
"I think we're on the same wavelength"

Hic sunt dracones
"Here be dragons"
a phrase used on old maps to denote dangerous or unexplored territory

Sursum corda
"Lift up your hearts"
intoned at the start of the Eucharistic Prayer during the Catholic Mass

Nil actum reputa si quid superest agendum
"If anything is left to be done, don't consider that anything has been done"
Quote by ancient Roman poet Lucan

Malum consilium quod mutari non potest
"It's a bad plan, one that can't be changed"
Quote by ancient Roman writer Publilius Syrus

Laatst gewijzigd op 31-03-2006 om 19:52.
Oud 01-04-2006, 00:13
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Blubje schreef op 31-03-2006 @ 19:02 :
De cijfers waren wel gewoon op tijd ingevoerd. Anders zou de klok niet terug zijn gelopen.
De tekening die Locke op het luik kon zien, kwam doordat het licht uitviel en de noodverlichting (blacklights) aanging. Het had niks te maken met het invoeren van de cijfers volgens mij.
Van dat eten; de mensen die vrijwillig op t eiland zitten (zoals Desmond e.d) moeten toch eens in de zoveel tijd nieuw eten krijgen, anders is t op. Die dropping van t voedsel was dus gewoon al gepland. En vandaar ook waarschijnlijk dat die luiken in the hetch dichtgingen.

Wat ik alleen niet begrijp: Hoe is t mogelijk dat NIEMAND die parachute met eten uit een vliegtuig heeft zien vallen? Je zou toch zeggen dat t geluid van een vliegtuig op zo'n eiland meteen opvalt, aangezien er 40 mensen stiekem nog steeds op hulp wachten
Ten eerste, wie zegt er dat Henry niet veel meer weet over die hatch dan onze vrolijke vrienden? En ook: wie zegt dat die supplies uit een vliegtuig zijn gekomen?
Oud 01-04-2006, 01:14
Carn
Carn is offline
ook nogal sterk dat een vliegtuig niet gespot zou worden, maar wel zo`n pallet aan supplies op een bebost stukje zou kunnen droppen..

die lockdown is volgens mij gewoon om de mensen die in een hatch zitten binnen te houden. Ze timen het gewoon met de normale timer zodat ze zowieso binnen zijn.
Oud 01-04-2006, 15:43
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Carn schreef op 01-04-2006 @ 01:14 :
ook nogal sterk dat een vliegtuig niet gespot zou worden, maar wel zo`n pallet aan supplies op een bebost stukje zou kunnen droppen..

Ja precies. Maar misschien was het wel een vliegtuig en weten wij gewoon nog niet dat mensen em hebben gezien.
Oud 01-04-2006, 15:52
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
SixUnderground schreef op 31-03-2006 @ 19:22 :
Desmond zit niet vrijwillig op het eiland.
Niet? Ik ben eigenlijk helemaal vergeten hoe hij daar is gekomen, of weten we dat als kijker helemaal niet?

@Thunderchild: Hoe zou t voedsel er volgens jou dan moeten zijn gekomen?

En we weten idd nog niet of niemand t heeft gezien, dat is waar
Oud 01-04-2006, 16:55
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 01-04-2006 @ 15:43 :
Ja precies. Maar misschien was het wel een vliegtuig en weten wij gewoon nog niet dat mensen em hebben gezien.
Of het was gewoon een luchtballon, die hoor je niet en zie je ook niet zo makkelijk
Oud 01-04-2006, 16:56
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Blubje schreef op 01-04-2006 @ 15:52 :
Niet? Ik ben eigenlijk helemaal vergeten hoe hij daar is gekomen, of weten we dat als kijker helemaal niet?

@Thunderchild: Hoe zou t voedsel er volgens jou dan moeten zijn gekomen?

En we weten idd nog niet of niemand t heeft gezien, dat is waar
Desmond was bezig met een run around the world ofzo en toen crashte die op dat eiland.

En ik heb geen idee hoe het er gekomen zou zijn zonder vliegtuig, er gebeuren nou eenmaal vreemde dingen op dat eiland. Maar we zullen volgende week zien
Oud 01-04-2006, 17:00
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 01-04-2006 @ 16:56 :
En ik heb geen idee hoe het er gekomen zou zijn zonder vliegtuig, er gebeuren nou eenmaal vreemde dingen op dat eiland. Maar we zullen volgende week zien
Hopen we dat het volgende week zien, is wel vaker gebeurt dat je dan 2 weken moet wachte voordat ze daar weer mee verdergaan.
Oud 01-04-2006, 17:02
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 01-04-2006 @ 17:00 :
Hopen we dat het volgende week zien, is wel vaker gebeurt dat je dan 2 weken moet wachte voordat ze daar weer mee verdergaan.
Hmm ja, er komt vast binnenkort een WAAAAALT WAAAAAAAALT aflevering.
Dan download ik de ondertiteling en zet ik em op mute verdomme.
Oud 01-04-2006, 19:03
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 01-04-2006 @ 17:02 :
Hmm ja, er komt vast binnenkort een WAAAAALT WAAAAAAAALT aflevering.
Dan download ik de ondertiteling en zet ik em op mute verdomme.
Oud 02-04-2006, 01:04
Dexter_M
Dexter_M is offline
http://209.0.146.17/10/graphics/pics...saves_lost.gif

[Kiefer Sutherland to appear on ABC's Lost

Laatst gewijzigd op 02-04-2006 om 01:10.
Oud 03-04-2006, 19:28
Thunder Child
Thunder Child is offline
Iemand moet die mensen eens uitleggen dat 'were' niet 'we are' is.
Oud 03-04-2006, 23:02
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 03-04-2006 @ 19:28 :
Iemand moet die mensen eens uitleggen dat 'were' niet 'we are' is.
Volgens mij zijn t gewoon de luie engelsen/amerikanen zelf die t zo schrijven op internet. Net zoals ze altijd 'i am' typen ipv 'I am' en 'dont' ipv 'don't'. Net zoals wij 'ff' schrijven ipv 'even'
Oud 03-04-2006, 23:52
Verwijderd
Engels sprekenden hebben gewoon moeite met we're/were, you're/your, they're/there/their, doordat het allemaal zo veel op elkaar lijkt.

Ach, wij Nederlanders hebben de d/t, als/dan, etc

ONTOPIC:

de volgende episode duurt blijkbaar 65 minuten
Citaat:
Air Date: 4/5/06 (WEDNESDAY)
Time Slot: 9:00 PM-10:05 PM EST on ABC
Episode Title: (#218) "Dave"
Oud 04-04-2006, 00:13
Carn
Carn is offline
volgens mij duurt het gewoon +- 43 minuten + 20 min aan reclame
Oud 05-04-2006, 01:02
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Coole aflevering....

Qua die voedseldumping, het hele zooitje hing dus aan een luchtballon...het was ook nacht, dus wie zegt dat die luchtballon niet snachts over het eiland vloog en dan qua brandstofgehalte precies boven het eiland neerstort of weet ik veel....in de nacht! Er zat immers zo overduidelijk een fel licht aan a la "zie je mij wel in het donker kom hierheen voor jullie nieuwe voedsel enz".

Waarom zouden de mensen (uit het neergestorte vliegtuig) dat op hebben moeten merken? Het was nacht, en iedereen snurkt dan over het algemeen in hun tent/hutje...This dat dat groepje Jack en dat wicht er toevallig langsliepen. En daarbij is het wel erg opvallend dat die andere 3 er overduidelijk HEEN liepen alsof ze het hebben horen neerstorten a la "what the fuck is dat?"

Mjah
Oud 05-04-2006, 09:52
Carn
Carn is offline
wie gaat er nou zo'n grote pallet met supplies aan een ballon hangen. De lokatie waar het stond was ook niet echt makkelijk, het was niet echt een grote open plek waar je even makkelijk zo'n ding kan neergooien.

Die pallet stond er ook opeens; terwijl de luchtballon die Sayid en co hadden gevonden er al een tijdje lag.
Oud 05-04-2006, 11:04
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Carn schreef op 05-04-2006 @ 09:52 :

Die pallet stond er ook opeens; terwijl de luchtballon die Sayid en co hadden gevonden er al een tijdje lag.
Nou ja, dat weten we niet. Want nog niemand was langs de plaats van dat voedsel gekomen, dus t is zeker nog wel een optie denk ik dat dat voedsel is gekomen met die ene luchtballon die ze hebben gevonden en dat Henry dus duidelijk wél één van The Others is...

Pff...t wordt wel ingewikkeld allemaal hoor
Oud 05-04-2006, 11:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Blubje schreef op 05-04-2006 @ 11:04 :
En 't leukste is dat je er niet vanuit moet gaan dat je ooit antwoorden krijgt op de vragen waarom dingen zo zijn (gebeurd).
Oud 05-04-2006, 12:23
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Wie zegt dat het dezelfde ballon is, en niet gewoon een andere waar iedereen langsliep op hun terugweg

Die ballon en supplies lag tussen de hatch en het strand....de ballon van henry ofzoiets aan de "andere kant" van het eiland zowat, 2 dagen verder op....
Oud 05-04-2006, 12:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Blubje schreef op 05-04-2006 @ 11:04 :
Nou ja, dat weten we niet. Want nog niemand was langs de plaats van dat voedsel gekomen, dus t is zeker nog wel een optie denk ik dat dat voedsel is gekomen met die ene luchtballon die ze hebben gevonden en dat Henry dus duidelijk wél één van The Others is...

- Dat voedsel stond vlak bij the hatch, lijkt me stug dat ze de omgeving daar nog niet verkend hadden.

- Het is duidelijk dat Henry niet is wie hij zegt te zijn, maar er is nog steeds geen aanleiding dat hij bij de mensen van Dharma hoort.
Oud 05-04-2006, 12:27
Carn
Carn is offline
sorry hoor maar zo'n gigaballon die even iets komt afgooien..heb je ooit een ballon gehoord? die branders maken een herrie die je kilometers ver hoort. (..of ze hebben natuurlijk geluidloze branders )
Oud 05-04-2006, 17:27
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Carn schreef op 05-04-2006 @ 12:27 :
sorry hoor maar zo'n gigaballon die even iets komt afgooien..heb je ooit een ballon gehoord? die branders maken een herrie die je kilometers ver hoort. (..of ze hebben natuurlijk geluidloze branders )
Hm ja...
Damn...
Dan ben ik dus weer precies terug bij mijn allereerste punt wat ik maakte na het zien van de episode: waarom heeft NIEMAND iets gehoord of gezien? Dat voedsel is niet zomaar komen aanwaaien ofzo
Mja het zou dus nog kunnen dat morgen blijkt dat er wel mensen zijn die t gezien hebben. Ofzo. Mja iemand zei ook weer dat t nacht was, dat weet ik al niet meer, maar dan kan t dat niemand iets heeft gehoord. Hoewel je volgens mij echt wel wakker wordt van een laagvliegend vliegtuig/ballon
Oud 05-04-2006, 18:12
Carn
Carn is offline
nou ja..als je op dat ene plaatje kijkt van die "kaart" die op de deur stond..dan zie je dat er een hoop ondergrondse tunnels zijn. dus misschien via zo`n tunnel?
Oud 05-04-2006, 20:27
Verwijderd
Citaat:
'Lost' producers lobby for scheduling change
Tuesday, April 4 2006, 20:50 BST - by Neil Wilkes

The producers of Lost are seeking a new scheduling model for the show in the US to curb the frequency of repeats.

Most US series, including Lost, typically air 22 new episodes each season over a period of 36 weeks, meaning that new episodes are often punctuated with repeats of old episodes.

US Lost fans have complained that having to wait many weeks for a new episode has ruined their enjoyment of the show.

24 has successfully avoided the problem by delaying its return from September to January each year before airing its full season without interruption.

Although Lost's broadcaster, ABC, is unwilling to adopt a similar strategy, show producers have come up with a compromise solution.

"We're lobbying ABC for when the show is on, it's on, and when it's off, it's off," exec producer Damon Lindelof told E! Online. "So, we want to air it in three acts next year. You know, blocks of seven, seven and eight. But in order to do that, we have to roll the show out in October instead of September, and hopefully that will work out."
http://www.digitalspy.co.uk/article/ds31236.html

en

http://television.aol.com/feature/lost_tv
Oud 05-04-2006, 20:47
Carn
Carn is offline
goeie zaak!
Oud 06-04-2006, 23:36
mixtape
mixtape is offline
Whoa net aflevering 18 gekeken!
dat einde, interessant!
Oud 07-04-2006, 00:34
Thunder Child
Thunder Child is offline
Fucking vage aflevering
En Libby is gek
Oud 07-04-2006, 12:14
Verwijderd
Libby is eng!
Oud 07-04-2006, 16:48
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
SixUnderground schreef op 07-04-2006 @ 12:14 :
Libby is eng!
Ja gatverdamme beetje met Hurley zoenen. Blegh. Ik heb altijd een filmkussen als we Lost kijken voor 't geval ik het niet meer trek. Gister had iedereen een filmkussen nodig toen dat gebeurde.
Echt, ijsberen op dat eiland, best. Maar toen Libby met Hurley gezoend heeft vonden we het ineens een vrij ongeloofwaardig programma.
Maar gelukkig zat ze in het gekkenhuis, dat verklaart het misschien.
Oud 08-04-2006, 00:26
Carn
Carn is offline
misschien geilt ze op fatties, wie weet.
Oud 08-04-2006, 12:02
Verwijderd
http://lostlinks.net/videos/promo.wmv
Oud 08-04-2006, 16:57
Blubje
Blubje is offline
Ik vond t echt smerig toen Libby Hurley ging zoenen, niet perse omdat ie dik is ofzo, maar hij had net 3 van die gigahappen pindakaas gegeten!! Ieeeuww!!
Maar verder vond ik de episode echt saai. Ik heb m in 3 delen in 3 dagen gekeken, ik kwam er niet doorheen.
En t einde met Libby, tja t laat enkel de mogelijkheid open dat het allemaal nep is en dat we in Hurley's hersenen zitten zegmaar, omdat hij Libby dus wel herkende. Verder is t echt niet boeiend ofzo...

Voor de geinteresseerden en mensen die m nog niet kennen, een leuke Lost site:
www.lostpedia.com
Een encyclopedie over Lost, met de layout van wikipedia

Laatst gewijzigd op 08-04-2006 om 17:01.
Oud 08-04-2006, 17:23
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
Blubje schreef op 08-04-2006 @ 16:57 :

Maar verder vond ik de episode echt saai. Ik heb m in 3 delen in 3 dagen gekeken, ik kwam er niet doorheen.
En t einde met Libby, tja t laat enkel de mogelijkheid open dat het allemaal nep is en dat we in Hurley's hersenen zitten zegmaar, omdat hij Libby dus wel herkende. Verder is t echt niet boeiend ofzo...
Ach ga toch charmed kijken joh
Oud 08-04-2006, 18:39
Carn
Carn is offline
saai nog wel!

Everyone Hates Hugo
Oud 08-04-2006, 19:13
Verwijderd
Ik vind Hurley's episodes altijd wel leuk.

Zijn character is gewoon grappid, en zijn episodes zijn meestal erg relevant voor de rest van het verhaal.
Oud 08-04-2006, 22:53
Verwijderd
Ik snap niet dat je deze aflevering saai kunt vinden, maargoed, ieder zo z'n mening. Ik vond m wel gaaf moet ik zeggen, t einde was echt een typisch Lost WTF moment....En ja, je kan moeilijk verwachten dat elke aflevering het niveau haalt van Lockdown natuurlijk..

Nu even over de aflevering;

Apart dat Libby ook in die psych ward zat..ben benieuwd wanneer we hier meer over te horen krijgen, op een gegeven moment ging ik die Dave nog geloven ook..gelukkig hebben de makers dit alweer rechtgezet..(vond t nogal een kut theorie nl.)..preview voor volgende week ziet er ook weer goed uit!
Oud 09-04-2006, 09:53
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Hoegaarden schreef op 08-04-2006 @ 22:53 :
Ik snap niet dat je deze aflevering saai kunt vinden, maargoed, ieder zo z'n mening. Ik vond m wel gaaf moet ik zeggen, t einde was echt een typisch Lost WTF moment....En ja, je kan moeilijk verwachten dat elke aflevering het niveau haalt van Lockdown natuurlijk..

Nu even over de aflevering;

Apart dat Libby ook in die psych ward zat..ben benieuwd wanneer we hier meer over te horen krijgen, op een gegeven moment ging ik die Dave nog geloven ook..gelukkig hebben de makers dit alweer rechtgezet..(vond t nogal een kut theorie nl.)..preview voor volgende week ziet er ook weer goed uit!
Dave heerste man. En ik vraag me ook inderdaad af hoe het komt dat Libby het ene moment gek is en het volgende een therapeut.

Ik ga die aflevering nog maar een keer kijken binnenkort om te zien hoe Hurley zich gedraagt nou dat ik weet dat Dave niet bestond.
Oud 09-04-2006, 12:30
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Silveria schreef op 08-04-2006 @ 17:23 :
Ach ga toch charmed kijken joh

Ik vind Hurley ook gewoon niet zo'n heel erg interessant personage ofzo. Hoewel hij idd wel altijd belangrijke dingen heeft, zoals die nummers enzo
Mja...

En van Libby, waarschijnlijk was ze eerst therapeut en daarna gek, want dat van Hurley in dat gekkenhuis is toch niet heel lang geleden zegmaar?
Waarschijnlijk is ze later weggegaan uit t gekkenhuis, mja als je dan op een onbewoond eiland strand met allemaal anderen, dan lijkt t me logisch dat je zegt dat je therapeute bent. Tenzij je meteen wil dat iedereen je eng vind "Hoi, ik ben Libby en ik ben een gek uit t gekkenhuis"
Oud 09-04-2006, 14:21
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Blubje schreef op 09-04-2006 @ 12:30 :

Ik vind Hurley ook gewoon niet zo'n heel erg interessant personage ofzo. Hoewel hij idd wel altijd belangrijke dingen heeft, zoals die nummers enzo
Mja...

En van Libby, waarschijnlijk was ze eerst therapeut en daarna gek, want dat van Hurley in dat gekkenhuis is toch niet heel lang geleden zegmaar?
Waarschijnlijk is ze later weggegaan uit t gekkenhuis, mja als je dan op een onbewoond eiland strand met allemaal anderen, dan lijkt t me logisch dat je zegt dat je therapeute bent. Tenzij je meteen wil dat iedereen je eng vind "Hoi, ik ben Libby en ik ben een gek uit t gekkenhuis"
Volgens mij is het vrij lang geleden hoor. Want hij zat in het gekkenhuis, vervolgens werkte hij een hele tijd bij z'n oude baan, daarna speelde hij de loterij, nu heeft ie een dozenfabriek en alles enzo.
Dus het is echt wel al behoorlijk lang geleden. Maar we weten natuurlijk niet hoelang zij erin zat.
Oud 09-04-2006, 14:38
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 09-04-2006 @ 14:21 :
Volgens mij is het vrij lang geleden hoor. Want hij zat in het gekkenhuis, vervolgens werkte hij een hele tijd bij z'n oude baan, daarna speelde hij de loterij, nu heeft ie een dozenfabriek en alles enzo.
Dus het is echt wel al behoorlijk lang geleden. Maar we weten natuurlijk niet hoelang zij erin zat.
Uhm dat van die dozen was Locke? Ownee, die werkte er ofzo
Hm...ja dan is t misschien al wel een tijdje geleden idd...
Toch zit t echt goed in elkaar dat íedereen met elkaar in verbinding staat, dat ze elkaar allemaal van tevoren al ontmoet hadden op de één of andere manier. Geniaal
Oud 10-04-2006, 12:23
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
SixUnderground schreef op 08-04-2006 @ 12:02 :
http://lostlinks.net/videos/promo.wmv
Die "Henry" is echt eng. Zijn hoofd op t einde!
Oud 10-04-2006, 21:31
Thunder Child
Thunder Child is offline
Ik kan het donderdag niet zien
Moet een week wachten.

Regels voor berichten