|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
And it just keeps getting better..net nu ik dacht dat Lost seizoen 1 niet te overtreffen was komen ze met zo'n fantastische nieuwe wending..echt goed!!
Voor de geinteresseerden : HIER de amerikaanse preview voor next week's Lost, en HIER de Canadeze, over dezelfde aflevering. Enjoy. |
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
De tekening die Locke op het luik kon zien, kwam doordat het licht uitviel en de noodverlichting (blacklights) aanging. Het had niks te maken met het invoeren van de cijfers volgens mij. Van dat eten; de mensen die vrijwillig op t eiland zitten (zoals Desmond e.d) moeten toch eens in de zoveel tijd nieuw eten krijgen, anders is t op. Die dropping van t voedsel was dus gewoon al gepland. En vandaar ook waarschijnlijk dat die luiken in the hetch dichtgingen. Wat ik alleen niet begrijp: Hoe is t mogelijk dat NIEMAND die parachute met eten uit een vliegtuig heeft zien vallen? Je zou toch zeggen dat t geluid van een vliegtuig op zo'n eiland meteen opvalt, aangezien er 40 mensen stiekem nog steeds op hulp wachten
|
|
||
Verwijderd
|
Desmond zit niet vrijwillig op het eiland.
Verschillende versies van de map: http://hypno.griffithweb.com/templat...ded-751672.jpg http://cmeister2.uwcs.co.uk/hatch.jpg http://www.thetailsection.com/upload...all-707484.jpg En: http://forums.go.com/abc/primetime/l...&forumStart=60 Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-03-2006 om 19:52. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() @Thunderchild: Hoe zou t voedsel er volgens jou dan moeten zijn gekomen? En we weten idd nog niet of niemand t heeft gezien, dat is waar
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En ik heb geen idee hoe het er gekomen zou zijn zonder vliegtuig, er gebeuren nou eenmaal vreemde dingen op dat eiland. Maar we zullen volgende week zien
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Dan download ik de ondertiteling en zet ik em op mute verdomme.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Coole aflevering....
Qua die voedseldumping, het hele zooitje hing dus aan een luchtballon...het was ook nacht, dus wie zegt dat die luchtballon niet snachts over het eiland vloog en dan qua brandstofgehalte precies boven het eiland neerstort of weet ik veel....in de nacht! Er zat immers zo overduidelijk een fel licht aan a la "zie je mij wel in het donker kom hierheen voor jullie nieuwe voedsel enz". Waarom zouden de mensen (uit het neergestorte vliegtuig) dat op hebben moeten merken? Het was nacht, en iedereen snurkt dan over het algemeen in hun tent/hutje...This dat dat groepje Jack en dat wicht er toevallig langsliepen. En daarbij is het wel erg opvallend dat die andere 3 er overduidelijk HEEN liepen alsof ze het hebben horen neerstorten a la "what the fuck is dat?" Mjah
|
|
|
|
|
|
wie gaat er nou zo'n grote pallet met supplies aan een ballon hangen. De lokatie waar het stond was ook niet echt makkelijk, het was niet echt een grote open plek waar je even makkelijk zo'n ding kan neergooien.
Die pallet stond er ook opeens; terwijl de luchtballon die Sayid en co hadden gevonden er al een tijdje lag.
|
|
||
|
Citaat:
Pff...t wordt wel ingewikkeld allemaal hoor
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
- Het is duidelijk dat Henry niet is wie hij zegt te zijn, maar er is nog steeds geen aanleiding dat hij bij de mensen van Dharma hoort.
|
|
|
|
sorry hoor maar zo'n gigaballon die even iets komt afgooien..heb je ooit een ballon gehoord? die branders maken een herrie die je kilometers ver hoort. (..of ze hebben natuurlijk geluidloze branders
)
|
|
||
|
Citaat:
Damn... Dan ben ik dus weer precies terug bij mijn allereerste punt wat ik maakte na het zien van de episode: waarom heeft NIEMAND iets gehoord of gezien? Dat voedsel is niet zomaar komen aanwaaien ofzo ![]() Mja het zou dus nog kunnen dat morgen blijkt dat er wel mensen zijn die t gezien hebben. Ofzo. Mja iemand zei ook weer dat t nacht was, dat weet ik al niet meer, maar dan kan t dat niemand iets heeft gehoord. Hoewel je volgens mij echt wel wakker wordt van een laagvliegend vliegtuig/ballon
|
|
|
|
nou ja..als je op dat ene plaatje kijkt van die "kaart" die op de deur stond..dan zie je dat er een hoop ondergrondse tunnels zijn. dus misschien via zo`n tunnel?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en http://television.aol.com/feature/lost_tv |
|
|
|
||
|
Citaat:
Echt, ijsberen op dat eiland, best. Maar toen Libby met Hurley gezoend heeft vonden we het ineens een vrij ongeloofwaardig programma. Maar gelukkig zat ze in het gekkenhuis, dat verklaart het misschien.
|
|
|
|
Ik vond t echt smerig toen Libby Hurley ging zoenen, niet perse omdat ie dik is ofzo, maar hij had net 3 van die gigahappen pindakaas gegeten!! Ieeeuww!!
![]() Maar verder vond ik de episode echt saai. Ik heb m in 3 delen in 3 dagen gekeken, ik kwam er niet doorheen. En t einde met Libby, tja t laat enkel de mogelijkheid open dat het allemaal nep is en dat we in Hurley's hersenen zitten zegmaar, omdat hij Libby dus wel herkende. Verder is t echt niet boeiend ofzo... Voor de geinteresseerden en mensen die m nog niet kennen, een leuke Lost site: www.lostpedia.com Een encyclopedie over Lost, met de layout van wikipedia
Laatst gewijzigd op 08-04-2006 om 17:01. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik snap niet dat je deze aflevering saai kunt vinden, maargoed, ieder zo z'n mening. Ik vond m wel gaaf moet ik zeggen, t einde was echt een typisch Lost WTF moment....En ja, je kan moeilijk verwachten dat elke aflevering het niveau haalt van Lockdown natuurlijk..
Nu even over de aflevering; Apart dat Libby ook in die psych ward zat..ben benieuwd wanneer we hier meer over te horen krijgen, op een gegeven moment ging ik die Dave nog geloven ook..gelukkig hebben de makers dit alweer rechtgezet..(vond t nogal een kut theorie nl.)..preview voor volgende week ziet er ook weer goed uit! |
|
|
||
|
Citaat:
Ik ga die aflevering nog maar een keer kijken binnenkort om te zien hoe Hurley zich gedraagt nou dat ik weet dat Dave niet bestond.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik vind Hurley ook gewoon niet zo'n heel erg interessant personage ofzo. Hoewel hij idd wel altijd belangrijke dingen heeft, zoals die nummers enzo ![]() Mja... En van Libby, waarschijnlijk was ze eerst therapeut en daarna gek, want dat van Hurley in dat gekkenhuis is toch niet heel lang geleden zegmaar? Waarschijnlijk is ze later weggegaan uit t gekkenhuis, mja als je dan op een onbewoond eiland strand met allemaal anderen, dan lijkt t me logisch dat je zegt dat je therapeute bent. Tenzij je meteen wil dat iedereen je eng vind "Hoi, ik ben Libby en ik ben een gek uit t gekkenhuis"
|
|
||
|
Citaat:
Dus het is echt wel al behoorlijk lang geleden. Maar we weten natuurlijk niet hoelang zij erin zat.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Hm...ja dan is t misschien al wel een tijdje geleden idd... Toch zit t echt goed in elkaar dat íedereen met elkaar in verbinding staat, dat ze elkaar allemaal van tevoren al ontmoet hadden op de één of andere manier. Geniaal
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |