Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2006, 20:24
Fides
Fides is offline

De nieuwe aanwinst van Liverpool FC
Advertentie
Oud 10-02-2006, 10:52
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Nieuwe bondscoach Engeland een Brit

De Engelse voetbalbond meldt dat de opvolger van bondscoach Sven-Goran Eriksson een Brit wordt. "Ik denk dat het tijd is voor een Britse manager. Ik acht dat het tijd is om iemand te hebben die de passie, het geloof en de intensiviteit van het voetbal begrijpt." Zegt de voorzitter van de FA.

Guus Hiddink lijkt hiermee dus af te vallen als kandidaat-bondscoach, hij leek eerder de favoriet maar nu de voorzitter van de FA meld dat er wordt gezocht naar een Brit valt de coach van PSV en bondscoach van Australië af.

De kandidaten die overblijven zijn de Noord-Ier Martin O’Neil, ex-trainer van Celtic, Stuart Pearce van Manchester City, Alan Curbishley van Charlton, Paul Jewell van West Ham en Steve Bruce van Birmingham City.

Bron: Voetbal4u.com
Oud 13-02-2006, 09:22
Verwijderd
Datum: 12-02-2006 Tijd: 22:18
'AZ wil Mendes nog steeds'

AZ heeft de hoop op een transfer van Mendes naar Alkmaar nog niet opgegeven, zo meldt StadsTV Breda.
De Alkmaarders probeerden Mendes de afgelopen transferperiode al over te nemen, maar slaagden hier niet in. Theo Mommers liet recent weten dat er met een club (naar alle waarschijnlijkheid AZ) over een overgang van Mendes onderhandeld is, maar dat deze partij zich teruggetrokken had.
AZ zou Mendes nu per het einde van dit seizoen over willen nemen.

Bron: B-Side Rats, StadsTV Breda
Oud 13-02-2006, 09:22
Verwijderd
Datum: 12-02-2006 Tijd: 22:12
'NAC geinteresseerd in Leiwakabessy'

NAC wil per volgend seizoen Jeffrey Leiwakabessy vastleggen, zo meldt StadsTV Breda. De 25-jarige linksback van NEC is in het bezit van een aflopend contract en zou de opvolger van Vidmar moeten worden. Dat NAC op zoek is naar een nieuwe linksback lijkt logisch, aangezien Vidmar het einde van zijn loopbaan nadert en Kerstens het niveau niet aan lijkt te kunnen.
Net als Wielaert (die al vastgelegd is) speelt ook Leiwakabessy voor de voormalige club van hoofdcoach Lok, die dus goed op de hoogte is van de kwaliteiten van de verdediger. Leiwakabessy speelt al zijn hele carrière voor de Nijmeegse formatie en speelde tot op heden 142 competitiewedstrijden, waarin hij nog geen enkele keer scoorde.

Oud 13-02-2006, 10:39
Gimme more beer
Leiwakabessy is te goed voor NAC. Die verdient een (semi-)topclub Maar hij moet gewoon bij NEC bijtekenen, dan wordt hij nog wel gekocht.
Oud 08-03-2006, 14:38
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
'AZ maakt werk van Willem II'er Agustien'

8/3/2006 9 :15

Kemy Agustien is mogelijk de volgende speler van Willem II die verkast naar AZ. De onderhandelingen over een afkoopsom zijn gaande.
AZ zit volgens De Telegraaf deze week voor de tweede keer om de tafel met Willem II. Onderwerp van gesprek is de afkoopsom die naar verluidt een half miljoen euro gaat bedragen. Het tijdstip is opvallend aangezien AZ en Willem II elkaar zondag in Tilburg ontmoeten.

Agustien (19), die nog tot 2007 vastligt bij Willem II, wil graag een stap omhoog zetten. 'Dit seizoen toont mij duidelijk aan dat mijn lat niet bij Willem II zal liggen', zei de middenvelder vorige week in VI. 'En niet bij Willem II mág liggen. De club heeft mij een kans gegeven en ik zal altijd een bijzondere band met Tilburg houden, maar ambities zijn mij niet vreemd.'

AZ heeft niet alleen belangstelling voor Agustien. De Alkmaarse club zou ook z'n oog hebben laten vallen op Moussa Dembele , de Belgische spits van Willem II. Bovendien is Lasse Nilsson , die nog tot 2009 onder contract staat bij SC Heerenveen, een kandidaat voor de positie van linkerspits.
Oud 08-03-2006, 14:53
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
vijf schreef op 13-02-2006 @ 10:22 :
Datum: 12-02-2006 Tijd: 22:12
'NAC geinteresseerd in Leiwakabessy'

NAC wil per volgend seizoen Jeffrey Leiwakabessy vastleggen, zo meldt StadsTV Breda. De 25-jarige linksback van NEC is in het bezit van een aflopend contract en zou de opvolger van Vidmar moeten worden. Dat NAC op zoek is naar een nieuwe linksback lijkt logisch, aangezien Vidmar het einde van zijn loopbaan nadert en Kerstens het niveau niet aan lijkt te kunnen.
Net als Wielaert (die al vastgelegd is) speelt ook Leiwakabessy voor de voormalige club van hoofdcoach Lok, die dus goed op de hoogte is van de kwaliteiten van de verdediger. Leiwakabessy speelt al zijn hele carrière voor de Nijmeegse formatie en speelde tot op heden 142 competitiewedstrijden, waarin hij nog geen enkele keer scoorde.

verdomme. maat van mij is linksback in de beloftes, geef die een kans
Oud 08-03-2006, 16:00
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-02-2006 @ 11:39 :
Leiwakabessy is te goed voor NAC. Die verdient een (semi-)topclub Maar hij moet gewoon bij NEC bijtekenen, dan wordt hij nog wel gekocht.
AZ is/was ook in hem geinteresseerd... Of verdiend hij ook beter dan ons.
Oud 08-03-2006, 18:30
baas
baas is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-03-2006 @ 15:38 :
AZ, het Willem II van het noorden
Oud 08-03-2006, 18:55
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-03-2006 @ 17:00 :
AZ is/was ook in hem geinteresseerd... Of verdiend hij ook beter dan ons.
Ik zou het jammer vinden als hij naar een zo sfeerloze club als Ajax of AZ gaat, maar het begint er wel steeds meer op te lijken. Al blijft Feyenoord ook nog steeds een optie
Oud 08-03-2006, 23:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
baas schreef op 08-03-2006 @ 19:30 :
AZ, het Willem II van het noorden
Ja inderdaad, ze hebben inmiddels al half Willem II aangekocht.

Gerucht: Wasio Taiwo komt na dit seizoen terug naar MVV.
Oud 09-03-2006, 13:38
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-03-2006 @ 19:55 :
Ik zou het jammer vinden als hij naar een zo sfeerloze club als AZ gaat.
Ik vind AZ nou niet bepaald sfeerloos
Oud 09-03-2006, 13:42
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Guissie schreef op 09-03-2006 @ 14:38 :
Als er succes is dan komt er wat sfeer, maar als je het als club zo goed doet en de uitvakken niet uitverkocht krijgt lijkt me dat een duidelijk voorbeeld.
Oud 09-03-2006, 13:50
Gimme more beer
Citaat:
Jij bent zeker ajax of willem II gewend?
Oud 09-03-2006, 13:58
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Maakt niet uit... hij is waarschijnlijk nooit in alkmaar geweest.
Oud 09-03-2006, 14:05
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 09-03-2006 @ 14:58 :
Maakt niet uit... hij is waarschijnlijk nooit in alkmaar geweest.
Hahaha, je wil me toch niet gaan vertellen dat je trots bent op dat laagbegaafd klapvee dat zichzelf az-supporter noemt?
Oud 09-03-2006, 14:28
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-03-2006 @ 15:05 :
Hahaha, je wil me toch niet gaan vertellen dat je trots bent op dat laagbegaafd klapvee dat zichzelf az-supporter noemt?
Natuurlijk zitten er glory-hunters tussen... maar bij welke topclub of clubs waar mooi voetbal wordt gespeeld is dat niet het geval?
Dat ze bij NEC niet zitten is niet zo vreemd. Je bent zo uitgekeken op het 'voetbal' wat ze daar laten zien...
Oud 09-03-2006, 15:02
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 09-03-2006 @ 15:28 :
Natuurlijk zitten er glory-hunters tussen... maar bij welke topclub of clubs waar mooi voetbal wordt gespeeld is dat niet het geval?
Misschien speelt het mee, maar een sfeer zoals bij clubs als Feyenoord, NAC en bijvoorbeeld zelfs MVV zie ik in Alkmaar en Amsterdam nooit. Daarnaast vind ik het diep triest dat je met zo weinig plek in je stadion al zo veel gloryhunters vindt.
Citaat:
Dat ze bij NEC niet zitten is niet zo vreemd. Je bent zo uitgekeken op het 'voetbal' wat ze daar laten zien...
Hahaha, dat je geen verstand van voetbal hebt, was al duidelijk, maar dit slaat alles. Okee, het gaat niet lekker, okee, we zullen misschien geen wedstrijd meer winnen in de huidige toestand ( ), maar er is hier tot de wedstrijd tegen Utrecht uit gewoon prachtig voetbal gespeeld.
Oud 09-03-2006, 15:17
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Hoe kun je in godsnaam oordelen over sfeer bij een club als je er nooit of misschien bijna nooit bent geweest? Ik vind het een beetje een triest gebeuren.

En die 'voetbal' opmerking maakte ik om je uit de tent te lokken. Ik kan net zo min inschatten of er bij nec goed gevoetbalt wordt als dat jij kunt bepalen of er ergens sfeer hangt of niet. Ik zie nec niet wekelijks spelen (afgezien van samenvattingen).
En over de sfeer bij jullie ga ik al helemaal niet oordelen.
Oud 09-03-2006, 18:00
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 09-03-2006 @ 16:17 :
Hoe kun je in godsnaam oordelen over sfeer bij een club als je er nooit of misschien bijna nooit bent geweest? Ik vind het een beetje een triest gebeuren.
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik bijna nooit bij AZ kom? Ik heb het er juist zoveel over omdat ik me er al meermalen aan heb geërgerd. Een goede vriend van me is AZ supporter, hij zit op, ik meen, vak K of ernaast en hij neemt me wel eens mee. Ik moet eerlijk zeggen, ik ben er dit seizoen slechts één keer geweest (helaas kon ik beide wedstrijden van NEC niet bijwonen), maar tot nu toe heb ik al zes keer in een thuisvak van AZ gezeten. We maken er wel eens een lolletje over, maar over één ding zijn we het eens. En dat is dat de sfeer bij AZ niet om over naar huis te schrijven is. Z'n vriendin heeft overigens een seizoenskaart bij Ajax en daar is het er nog slechter aan toe, zegt ze zelf ook. Maar daar is volgens mij ook geen discussie over

Ik overdrijf het natuurlijk wel wat, maar bah, wat erger ik me aan dat klapvee. En op de TV is het nóg erger!

Citaat:
En die 'voetbal' opmerking maakte ik om je uit de tent te lokken. Ik kan net zo min inschatten of er bij nec goed gevoetbalt wordt als dat jij kunt bepalen of er ergens sfeer hangt of niet. Ik zie nec niet wekelijks spelen (afgezien van samenvattingen).
Toch kun je, als je een club actief in de gaten houdt, ook via samenvattingen een aardig beeld krijgen van het spel van een club.
Oud 18-03-2006, 11:06
Gimme more beer
Frankie Demouge heeft trouwens getekend bij FC Den Bosch, hopen dat het wat meer meezit voor hem in blessure-opzicht. Hij heeft het écht wel
Oud 18-03-2006, 20:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-03-2006 @ 12:06 :
Frankie Demouge heeft trouwens getekend bij FC Den Bosch, hopen dat het wat meer meezit voor hem in blessure-opzicht. Hij heeft het écht wel
Raar, toen MVV interesse in hem had, wilde hij alleen maar in de eredivisie spelen, meen ik me te herinneren.

Kolk naar RKC?
Het voetbalblad ELF bevestigt vandaag dat RKC Waalwijk interesse heeft in Santi Kolk. De beweeglijke aanvaller van FC Zwolle maakt een sterk seizoen door en zou daarom volgend seizoen in de selectie van de Waalwijkers te bewonderen kunnen zijn. Het is bij een eventuele overeenkomst dan de tweede keer dat hij bij de club onder contract staat.

RKC Waalwijk verloor afgelopen winterstop haar topscorer, Ricky Hoogendorp, aan het Duitse Wolfsburg. Zijn vervangers maken allen geen sterke indruk en zijn momenteel geblesseerd. Vandaar dat RKC-directeur Van der Vegt zijn interesse toont in de 24-jarige aanvaller.

Beiden kennen elkaar van hun periode bij Zwolle. Van der Ven haalde begin dit seizoen Kolk naar Zwolle, maar is zelf inmiddels vertrokken naar RKC Waalwijk. Kolk speelde 26 duels en wist hierin vijftien keer te scoren.
Oud 20-03-2006, 09:58
Verwijderd
Er zaten weer mensen van Psv op de tribune voor Jenner.
Oud 03-04-2006, 12:51
Gimme more beer
Been wil ook Leonardo meenemen bij Feyenoord.
Oud 03-04-2006, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-04-2006 @ 13:51 :
Been wil ook Leonardo meenemen bij Feyenoord.
Je bedoelt bij NAC?

NAC heeft dit seizoen inderdaad Leonardo gehuurd van Feyenoord (tot aan het einde van het seizoen), maar hem meteen vastgelegd voor nog een jaar.

Hij was namelijk transfervrij aan het einde van dit jaar.

Als Been hem wil hebben zullen ze dus zijn contract bij NAC af moeten kopen.
Oud 03-04-2006, 15:22
Gimme more beer
Ik heb geen flauw idee. Volgens Been is hij transfervrij na dit seizoen

Maar goed, voor Leonardo gaan ze echt niet betalen.

EDIT: Ik lees nu dat hij maar heel weinig hoeft te kosten, dus wie weet...
Oud 03-04-2006, 18:44
Verwijderd
Klopt, maar dat zal niet onder de 400.000 liggen denk ik, en of NEC er dat voor wil betalen?
Oud 03-04-2006, 18:49
Gimme more beer
Citaat:
vijf schreef op 03-04-2006 @ 19:44 :
Klopt, maar dat zal niet onder de 400.000 liggen denk ik, en of NEC er dat voor wil betalen?
Dat hoop ik niet.
Oud 03-04-2006, 18:58
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-03-2006 @ 14:50 :
Jij bent zeker ajax of willem II gewend?
Nee.
Oud 03-04-2006, 18:59
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-03-2006 @ 15:05 :
Haha dat is bij NEC zeker niet het geval als het goed gaat
Oud 03-04-2006, 19:18
Gimme more beer
Citaat:
Guissie schreef op 03-04-2006 @ 19:59 :
Haha dat is bij NEC zeker niet het geval als het goed gaat
Je hebt er altijd wat klapvee tussen zitten, maar de 9500 seizoenskaarthouders zijn in ieder geval trouwe supporters die al jaren naar de Goffert komen. Als je ons klapvee noemt, ben je klaarblijkelijk nog nooit in de Goffert geweest. Hooguit zijn we een beetje negatief, maar dat zit blijkbaar in het Nimweegs bloed.
Oud 03-04-2006, 20:49
Quay
Quay is offline
Ten Cate nieuwe trainer PSV?
Oud 03-04-2006, 21:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja transfers... overal hoor je dat teams zich al zitten te versterken en wij liggen schijnbaar weer te pitten. Maar geduld is een schone zaak en dat heb ik wel. Ze zullen bij ons achter de schermen wel bezig zijn met een aantal mensen. Maja, jammer genoeg nog steeds nix officieels.
Ik pleit overigens voor een hele nieuwe aanval. Niet nog een seizoen met brandhout voorin lopen a.u.b.
Oud 03-04-2006, 22:50
Gimme more beer
Ik heb ook altijd het gevoel dat ze bij NEC liggen te slapen. Zit je net zo verlegen om een spits, zie je van de Haar en Nelisse naar RKC en Utrecht vertrekken, van de Laak naar Groningen, Huntelaar naar Heerenveen, terwijl dat op het moment dat ze gingen allemaal spelers waren die voor hetzelfde geld ook zo bij NEC terecht hadden kunnen komen. Dat moet je echter wel relativeren, want de transfervrije Boutahar, Denneboom en van der Doelen zijn bijvoorbeeld weer wereldtransfers geweest
Oud 04-04-2006, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Quay schreef op 03-04-2006 @ 21:49 :
Ten Cate nieuwe trainer PSV?
mijn eerste gedachte was "hij zou wel gek zijn!" Hij is in principe samen met Rijkaard de hoofdtrainer van Barca, alleen Henk staat verder in de luwte, geen verantwoordelijkheid t.o.v. de pers. Hij wordt wederom kampioen en heeft nog lekker een contract tot 2009.

Het zou me dus best wel verbazen als hij het doet, of hij moet weer hunkeren naar de positie als 'echte' hoofdtrainer.
Oud 04-04-2006, 15:26
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik zet mijn geld op Stevens, en Hitzfeld als tweede keus
Oud 05-04-2006, 15:06
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-04-2006 @ 20:18 :
Je hebt er altijd wat klapvee tussen zitten, maar de 9500 seizoenskaarthouders zijn in ieder geval trouwe supporters die al jaren naar de Goffert komen. Als je ons klapvee noemt, ben je klaarblijkelijk nog nooit in de Goffert geweest. Hooguit zijn we een beetje negatief, maar dat zit blijkbaar in het Nimweegs bloed.
Hmhm, maar AZ heeft die trouwe supporters ook . Ik noem je ook helemaal geen klapvee maar het was bullshit dat alle AZ supporters klapvee zouden zijn. Elke club heeft wel gloryhunters, de één meer dan de ander.
Oud 05-04-2006, 21:16
Ketjing
Ketjing is offline
Ruud Gullit niet in beeld bij Vitesse, ondanks eerdere berichten deze week.

Ik ben echt heel erg benieuwd wie de nieuwe trainer gaat worden, men wil een naam, of iig iemand met uitstraling en zonder Vitesse verleden. Ik zeg Guus Hiddink
Oud 05-04-2006, 21:24
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 05-04-2006 @ 22:16 :
Ruud Gullit niet in beeld bij Vitesse, ondanks eerdere berichten deze week.

Ik ben echt heel erg benieuwd wie de nieuwe trainer gaat worden, men wil een naam, of iig iemand met uitstraling en zonder Vitesse verleden. Ik zeg Guus Hiddink
Die heeft een NEC-verleden
Oud 05-04-2006, 21:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-04-2006 @ 22:24 :
Die heeft een NEC-verleden
Én een Superboer-verleden. Al is voor Vitesse die rivaliteit natuurlijk veel kleiner vergeleken met NEC, maja het blijft toch een streekgenoot.

Hm, wat hebben we dan nog voor een "namen" zonder Vitesse-verleden... Neeskens (na het WK dan)? Van Hanegem? Vanenburg?
Ten Cate kan niet, die heeft een Vitesse-verleden.
Oud 05-04-2006, 21:47
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-04-2006 @ 22:45 :
Én een Superboer-verleden. Al is voor Vitesse die rivaliteit natuurlijk veel kleiner vergeleken met NEC, maja het blijft toch een streekgenoot.

Hm, wat hebben we dan nog voor een "namen" zonder Vitesse-verleden... Neeskens (na het WK dan)? Van Hanegem? Vanenburg?
Ten Cate kan niet, die heeft een Vitesse-verleden.
Henk Vos wil misschien wel trainer worden?

Ik verwacht inderdaad een van Hanegem of Vanenburg. Hoewel Vanenburg wel van échte clubs houdt en dat is vitesse natuurlijk niet echt
Oud 06-04-2006, 10:52
Verwijderd
Vos vindt bod RBC te mager

Donderdag 6 april 2006 - ROOSENDAAL – Niet om over naar huis te schrijven, noemt Henk Vos aanvankelijk het aanbod dat RBC de spits heeft gedaan. „Maar eigenlijk is het respectloos“, vervolgt hij. „Hier trap ik niet in. Als er geen ander voorstel komt, scheiden onze wegen.“ Technisch directeur Rob Meppelink zegt dat de club zoekt naar ‘een oplossing die acceptabel is voor Vos én RBC’. Vos baalt. „Ik zal nu wel weer de zwartepiet krijgen en het verwijt dat ik een geldwolf ben, maar dit gaat echt nergens over. Met alle respect, maar een werkster die twee dagen per week ergens aan de slag gaat, heeft per maand nog meer, schat ik. Dan is mijn rekensommetje snel gemaakt en kan ik mijn tijd beter besteden.“

Zelf wil Vos wel bij RBC blijven en hoopt dan ook op een beter bod. De 37-jarige spits werd door trainer Robert Maaskant kort na diens aantreden weggeplukt bij Racing Mechelen, om als pinchhitter voor RBC van waarde te kunnen zijn. Vos stond echter vooral in de basis, vaak als aanvoerder, en kroonde zich tegen Willem II tot de oudste doelpuntenmaker in de eredivisie. „Maaskant wil me komend seizoen als speler bij het eerste elftal houden. Verder zijn er plannen om mij een aantal middagen de jeugd te laten trainen. Ik zie dat wel zitten. Maar dan mag daar vanuit de club ook iets tegenover staan.“

Sinds zijn vierde komst naar RBC speelt Vos op amateurbasis, met een soort onkostenregeling. „Maar als ik komend seizoen op meerdere fronten aan de bak zou moeten, wil ik niet als minste betaald worden. Als de clubleiding me liever kwijt dan rijk is, dan moeten ze dat eerlijk zeggen.“

Vos geeft aan dat RBC in een kort eerste gesprek eind vorige week heeft aangeboden eventuele trainerscursussen te willen vergoeden. „Klinkt mooi, maar als ik al moet spelen en de jeugd trainen, wanneer heb ik dan tijd om ook nog een cursus volgen?“

Volgens Meppelink heeft RBC wel degelijk de intentie om Vos voor RBC te behouden, ook in de verdere toekomst. „Maar in eerste instantie willen we hem als voetballer erbij houden. Als je als speler optimaal wil renderen, kun je er niet structureel iets naast doen. Als Henk incidenteel een keer iets met de jeugd doet voor de lol of voor de vaardigheid, dan is dat alleen maar goed. Maar een dubbelfunctie zolang hij nog speelt, dat is zeker niet onze insteek. Dat kan iets voor later zijn.“

Meppelink stelt dat RBC naar de beste oplossing zoekt voor beide partijen. „Een situatie die voor Henk gunstig is en die voor de club binnen de mogelijkheden ligt. Dat hij het bod vindt tegenvallen, is aan hem. We gaan verder praten om eruit te komen. Het is niet aan de orde dat we hem willen afschepen, we willen hem juist langer bij de club houden.“

Na zijn eerste bedenktijd heeft Vos geconcludeerd dat hij de huidige aanbieding te mager vindt. „Als ze met iets anders willen komen, dan hoor ik het graag. Ik wil ook in de toekomst iets voor de club betekenen.“

Interim-directrice Mascha Simons bevestigt dat RBC inderdaad met Vos verder wil. „We moeten gewoon nog een keer samen aan tafel.“
Oud 06-04-2006, 11:38
Gimme more beer
Henk Vos zou meer moeten verdienen dan Ronaldinho en Schevchenko bij elkaar!
Oud 06-04-2006, 21:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Henk is dus bijna weg daar in Roosendaal. Een uitgelezen kans voor mijn cluppie!
Oud 07-04-2006, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-04-2006 @ 12:38 :
Henk Vos zou meer moeten verdienen dan Ronaldinho en Schevchenko bij elkaar!
Oud 11-04-2006, 10:14
Verwijderd
Mendes da Silva voor 3,5 miljoen naar AZ?

Dick wil um hebben, maar hij is niet bereid die 3,5 te betalen.. flauw hoor, hij heeft geld zat
Oud 11-04-2006, 10:25
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-04-2006 @ 22:47 :
Henk Vos wil misschien wel trainer worden?

Ik verwacht inderdaad een van Hanegem of Vanenburg. Hoewel Vanenburg wel van échte clubs houdt en dat is vitesse natuurlijk niet echt
Van Hanegem zie ik het veld niet meer op gaan eerlijk gezegd. Vanenburg past niet in het beeld van Vitesse, ze willen iig iemand met ervaring.
Erik Gerets wordt nu genoemd. Hoewel hij nu nog traint bij Galatassaray zou hij oren hebben naar terugkeer naar Nederland.
Oud 11-04-2006, 16:37
baas
baas is offline
Citaat:
vijf schreef op 11-04-2006 @ 11:14 :

Dick wil um hebben, maar hij is niet bereid die 3,5 te betalen.. flauw hoor, hij heeft geld zat
Haha dat zou wel n goeie deal zijn voor nac. Wát een overschatte speler vind ik dat zeg.
Oud 11-04-2006, 19:34
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vijf schreef op 11-04-2006 @ 11:14 :

Mendes zou in de winterstop naar Alkmaar komen, voor 2,4 miljoen. Hij was persoonlijk al zo goed als rond met AZ, maar omdat NAC de vraagprijs op het laatste moment verhoogde naar 3,5 miljoen ging de deal niet door. En terecht...
De kans is wel groot dat ie deze zomer alsnog komt, maar of het voor die 3,5 miljoen is waag ik te betwijfelen.
Oud 19-04-2006, 14:21
Verwijderd
Datum: 19-04-2006 Tijd: 13:17
'El-Akchaoui in belangstelling NAC'

NAC heeft interesse in El-Akchaoui van ADO Den Haag, zo meldt VI.
NAC zou hem vast willen leggen als opvolger van Tony Vidmar. NAC heeft al gesprekken met hem gevoerd, maar voorwaarde is wel dat NAC zich handhaaft. El-Akchaoui staat niet onwelwillend tegenover een overgang.
El-Akchaoui speelde inmiddels 133 wedstrijden in het betaald voetbal, waarin hij vijf keer scoorde. De laatste drie seizoenen speelde hij met ADO in de Eredivisie. Daarvoor kwam hij uit voor 1. FC Union Berlin en Excelsior.
De interesse in El-Akchaoui zou kunnen betekenen dat Leiwakabessy niet voor NAC kiest. Leiwakabessy heeft een aanbieding van NAC op zak, maar kan ook naar Utrecht.

Bron: B-Side Rats, VI

Lijkt me een best aardige. Hoewel het een flinke schopper is met weinig techniek kan het wel een speler zijn die de rest van die zakken strooi bij NAC kan opjagen..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten