![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Er had dus eigenlijk een derde 'óf' bij moeten staan; óf ze hebben een goede smoes (zoals een verjaardag vieren) Beer, ik ben vergeten te stemmen. ![]() Maar er is dus weer geen wolf dood. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
's nachts, ergens in de trolleheuvels, 50 mijl van Breeg vandaan.
De dag ervoor was er een Dunedaín in het dorp geweest, en die had verteld over een grote grottrol die gesignaleerd was in de trolleheuvels. Die waren dus niet zo verlaten als iedereen had gedacht..... TRA de dwerg, Tink* de elf en hmhm de doler hadden meteen aangeboden om op trollejacht te gaan, iedereen om verschillende redenen.... TRA had twee broers verloren aan trollen. hmhm wilde gewoon dat de weg veilig was. Veel mensen reisten immers door de trolleheuvels als ze van Breeg naar Rivendell gingen. En Tink*? Wel, die had gewoon een gigantische hekel aan trollen.... Vandaar dat ze nu ver van Breeg op jacht waren, naar een trol die zichzelf Duivelaartje noemde. hmhm liep voorop. Af en toen bukte ze om de sporen te bekijken, zoals het een echte doler betaamt. 'Zie je wat?' gromde TRA. 'Ja' antwoordde hmhm. 'dit schatje laat meer sporen achter dan een kudde mumakîl....maar stil nu, want hij is vlakbij!' Toen hoorden ze ineens een grommend geluid. 'Daar is ie!' schreeuwde Tink* Een grote grottrol stormde uit het struikgewas. In zijn hand had hij een grote knuppel, waarmee hij naar hmhm zwaaide. De doler werd tegen de grond aan geslagen en bleef bewusteloos liggen. TRA gooide een bijl naar de trol. Deze boorde zich diep in de trollehuid, maar de trol voelde er niks van. Hij pakte de hevig tegenstribbelende dwerg op en slingerde hem ver weg. Nu had Duivelaartje de trol alleen nog de elf tegenover zich. Tink* trok haar zwaard en ging voor het lichaam van hmhm staan. Ze bracht haar zwaard in de en-gardepositie en zei in het elfs: 'Jij zult haar niet aanraken, schepsel van de schaduw. Ga terug naar de put waar je uitgekropen bent.....' De trol begreep hier uiteraard niets van en stormde op de elf af. Hij zwaaide met zijn knuppel, maar Tink* ontweek de slag. Voordat de elf kon toesteken, had de trol een tweede slag gemaakt. Tink* werd tegen de grond geslagen en bleef versuft liggen. Toen pakte de trol haar op en beet met één hap haar hoofd eraf!! Dat smaakte zo goed, dat het domme beest de doler en de dwerg totaal vergat. Hij stond op en vertrok met het lijk van Tink*, ongetwijfeld ging ie naar zijn hol om de rest van het elfelichaam ongestoord op te kunnen peuzelen....... Deelnemers: 1) Hanneke 2) Lilith (dorpeling) 3) Sjoerd 4) Saarah 5) Biertank 52 (dorpeling) 6) netram 7) Beer 8) Tink* (dorpeling) 9) TRA 10) Tejay 11) Mr Soija (ziener) 12) hmhm 13) Misti (dorpeling) 14) duivelaartje 15) DrunkenMagician (dorpeling) blauw=gedood rood=opgegeten 'Duivelaartje een trol?' vragen jullie je nu af.... Ja sorry meid, maar je bracht me zelf op het idee. ![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Oh, het kan ook nog zijn dat de mensen die zeiden op netram te stemmen dat ook echt hebben gedaan en dat die op beer zeiden te stemmen een overgroot deel wolven was. En dat het gelijkspel tussen hem en mij ging. Maar dan kan ie alsnog wel een wolf zijn. ![]()
||
Citaat:
![]() edit: oei, bedenk juist dat ik deze morgen al gestemd heb, kan dus niet meer veranderen
||
Citaat:
![]() waarvoor mijn oprechte excuses!
||
Citaat:
Nu heb ik daarom expres het 'gevecht' maar tegen een wolf gedaan, om TRA en hmhm er als verdachte in te kunnen houden. Ik schrijf de verhalen gewoon omdat ik jullie wil amuseren, ik kijk alleen wie er gedood is en wie die was en daar verzin ik een verhaal omheen, waar soms andere mensen aan mee doen. Ik kijk expres niet wat die anderen voor rol hebben, om het verhaal niet te beinvloeden. voorbeeld: vorig spel was FuSe de 'bad guy' waar iedereen een hekel aan had, maar zijn rol was wolfsbane.... Dat zag ik pas toen ie gedood werd....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik weet wie zijn geliefde is, dat bedoelde ik..... Of hij erop gestemd heeft weet ik lekker ook, en jij niet ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
edit: Uit het verdachtenlijstje dus ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind Saarah en Beer iets meer verdacht dan Sjoerd, maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Ze kunnen het allemaal zijn, maar we moeten we eensgezind stemmen, anders hebben de wolven het weer voor het zeggen... Maar als ik dat blauwe in Mr Soija post zie, dan denk ik aan beer. Naief om daar naar te kijken..? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |