Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2006, 19:58
hmhm
hmhm is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-04-2006 @ 13:19 :
Happy Birthday too you! Happy Birthday too youhoou! Happy Birthday tooo you! (Alvast )
Haha, dankje!

Citaat:
Tink* schreef op 09-04-2006 @ 13:25 :
Oh, verjaardag! Nog gefeliciteerd. Maar dat wisten wij niet he. Ik probeer ook maar theorieën te maken. Nja, de beer gaat er nu uit volgens mij. Hopelijk is ie dan ook echt een wolf.
ik was het vergeten te vertellen, sorry daarvoor.

Citaat:
Hanneke schreef op 09-04-2006 @ 13:57 :
Dat zou ik juist niet doen, geloof ik. Het is trouwens ook nog maar een uur geleden gepost.

"Ik denk eigenlijk dat als Netram en Beer(of andere stille mensen van verdenkingen van vorige keren) dit gelezen zouden hebben dat ze wel opeens zouden posten, dat zou ik iig doen als ik een wolf was." Is dit een bekentenis trouwens?
Waarom niet?
Er had dus eigenlijk een derde 'óf' bij moeten staan; óf ze hebben een goede smoes (zoals een verjaardag vieren)

Beer, ik ben vergeten te stemmen.
Maar er is dus weer geen wolf dood.
Oud 09-04-2006, 20:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nah, jouw vergeetachtigheid is je deze keer vergeven, omdat je jarig was. Maar de volgende keer..
Oud 09-04-2006, 20:07
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik denk dat het duivelaartje Tink* en Saarah zijn

Tejay kan misschien ook nog

Zeg ik nog snel voor ik eraan ga
Oud 09-04-2006, 20:08
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 09-04-2006 @ 20:55 :
duivelaartje, Hanneke, hmhm en Tink* zeiden allemaal op mij gestemd te hebben; als er verder niemand op netram heeft gestemd hebben 2 van hen dus gelogen

Edit: Saarah ook
Ik weet niet of TRA gestemd heeft, hij vroeg me wel naar het spel. Als blijkt wie zometeen dood is ga ik even kijken naar alle verdachtmakingen. Misschien dat ik er dan iets wijzer uit word. Ik had ook gewoon op netram moeten stemmen, net als de vorige rondes. Maarja, ik dacht dat ik veel mensen meekreeg voor communiceerbeer.
Oud 09-04-2006, 20:11
de communiceerbeer
Ohja TRA is er ook nog Nah die heeft vast niet gestemd de spelleider zei dat er weinig stemmen waren
Oud 09-04-2006, 20:19
hmhm
hmhm is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-04-2006 @ 21:01 :
Nah, jouw vergeetachtigheid is je deze keer vergeven, omdat je jarig was. Maar de volgende keer..
Wordt, maar ik zal het niet meer doen, of het in ieder geval proberen niet meer te doen.
Oud 09-04-2006, 20:44
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik heb op mijn geliefde gestemd.
Wie dat dan is, mogen jullie zelf uitzoeken
Oud 09-04-2006, 21:09
de communiceerbeer
Kusje Tra
Oud 09-04-2006, 21:17
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 09-04-2006 @ 22:09 :
Kusje Tra
*kusje terug*
Oud 09-04-2006, 21:18
Tink*
Tink* is offline
Oud 09-04-2006, 21:46
Tejay
Tejay is offline
Ik was te laat met stemmen , sorry..

Stel dat't gelijkspel is tussen 2 weerwolven
Oud 09-04-2006, 21:47
Hanneke
Hanneke is offline
Shit, ik ben vergeten te stemmen en nu is het gelijkspel *slaat zichzelf voor het hoofd* Ik was nog speciaal online gekomen om nog even te stemmen, had nog wat gepost ook (geen idee meer wat) en toen vergat ik te stemmen
Oud 09-04-2006, 22:12
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 09-04-2006 @ 21:44 :
Ik weet het.......
Oud 09-04-2006, 22:52
Spelleider
Spelleider is offline
's nachts, ergens in de trolleheuvels, 50 mijl van Breeg vandaan.
De dag ervoor was er een Dunedaín in het dorp geweest, en die had verteld over een grote grottrol die gesignaleerd was in de trolleheuvels. Die waren dus niet zo verlaten als iedereen had gedacht.....
TRA de dwerg, Tink* de elf en hmhm de doler hadden meteen aangeboden om op trollejacht te gaan, iedereen om verschillende redenen....
TRA had twee broers verloren aan trollen. hmhm wilde gewoon dat de weg veilig was. Veel mensen reisten immers door de trolleheuvels als ze van Breeg naar Rivendell gingen. En Tink*? Wel, die had gewoon een gigantische hekel aan trollen....
Vandaar dat ze nu ver van Breeg op jacht waren, naar een trol die zichzelf Duivelaartje noemde.
hmhm liep voorop. Af en toen bukte ze om de sporen te bekijken, zoals het een echte doler betaamt. 'Zie je wat?' gromde TRA. 'Ja' antwoordde hmhm. 'dit schatje laat meer sporen achter dan een kudde mumakîl....maar stil nu, want hij is vlakbij!' Toen hoorden ze ineens een grommend geluid. 'Daar is ie!' schreeuwde Tink*
Een grote grottrol stormde uit het struikgewas. In zijn hand had hij een grote knuppel, waarmee hij naar hmhm zwaaide. De doler werd tegen de grond aan geslagen en bleef bewusteloos liggen.
TRA gooide een bijl naar de trol. Deze boorde zich diep in de trollehuid, maar de trol voelde er niks van. Hij pakte de hevig tegenstribbelende dwerg op en slingerde hem ver weg.
Nu had Duivelaartje de trol alleen nog de elf tegenover zich. Tink* trok haar zwaard en ging voor het lichaam van hmhm staan. Ze bracht haar zwaard in de en-gardepositie en zei in het elfs: 'Jij zult haar niet aanraken, schepsel van de schaduw. Ga terug naar de put waar je uitgekropen bent.....'
De trol begreep hier uiteraard niets van en stormde op de elf af. Hij zwaaide met zijn knuppel, maar Tink* ontweek de slag. Voordat de elf kon toesteken, had de trol een tweede slag gemaakt. Tink* werd tegen de grond geslagen en bleef versuft liggen. Toen pakte de trol haar op en beet met één hap haar hoofd eraf!! Dat smaakte zo goed, dat het domme beest de doler en de dwerg totaal vergat. Hij stond op en vertrok met het lijk van Tink*, ongetwijfeld ging ie naar zijn hol om de rest van het elfelichaam ongestoord op te kunnen peuzelen.......

Deelnemers:
1) Hanneke
2) Lilith (dorpeling)
3) Sjoerd
4) Saarah
5) Biertank 52 (dorpeling)
6) netram
7) Beer
8) Tink* (dorpeling)
9) TRA
10) Tejay
11) Mr Soija (ziener)
12) hmhm
13) Misti (dorpeling)
14) duivelaartje
15) DrunkenMagician (dorpeling)

blauw=gedood
rood=opgegeten

'Duivelaartje een trol?' vragen jullie je nu af....
Ja sorry meid, maar je bracht me zelf op het idee.
Citaat:
duivelaartje schreef op 08-04-2006 @ 21:07 :

Nog 10 dorpelingen:
5 'niets' (elfen, hobbits, trollen, enz)
3 wolven
1 tovenaar
1 wolfsbane

De weerwolven mogen weer toeslaan. Morgen 20:00 uur etenstijd..... Tovenaar, doe je werk!
Oud 09-04-2006, 22:54
Tink*
Tink* is offline
Stiekem op mij stemmen he.
Oud 09-04-2006, 22:57
de communiceerbeer
Hmm niet helemaal wat ik had verwacht
Oud 10-04-2006, 06:17
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, ik ben een trol.
Oud 10-04-2006, 06:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Trouwens, verdacht. Mensen die steeds vergeten te stemmen. (Zonder goede reden.)
Oud 10-04-2006, 07:52
Tejay
Tejay is offline
Hmmm.. Tink* was al behoorlijk verdacht door ons. Het wordt gelijkspel en aldus mogen de weerwolven beslissen. Als weerwolf zou ik persoonlijk zorgen dat verdachten erin blijven en anderen dr uit gaan. Toch gaat Tink* eruit.
Misschien is de andere van het gelijkspel wel wolf? Beer?
Oud 10-04-2006, 10:20
Verwijderd
Hadden mij er maar ingelaten .
Oud 10-04-2006, 10:38
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Tejay schreef op 10-04-2006 @ 08:52 :
Hmmm.. Tink* was al behoorlijk verdacht door ons. Het wordt gelijkspel en aldus mogen de weerwolven beslissen. Als weerwolf zou ik persoonlijk zorgen dat verdachten erin blijven en anderen dr uit gaan. Toch gaat Tink* eruit.
Misschien is de andere van het gelijkspel wel wolf? Beer?
Tink* was minder verdacht dan de communiceerbeer.
Oud 10-04-2006, 13:59
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Tink* schreef op 09-04-2006 @ 23:54 :
Stiekem op mij stemmen he.
Oeps.
Oud 10-04-2006, 14:01
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Duivelaartje heeft Tink* opgegeten. Boehoe. :"(
Oud 10-04-2006, 14:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Haar hoofd was anders best lekker.
Oud 10-04-2006, 15:05
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 09-04-2006 @ 21:44 :
Citaat:
TheRedArrow schreef op 10-04-2006 @ 14:59 :
Oeps.

Oh, het kan ook nog zijn dat de mensen die zeiden op netram te stemmen dat ook echt hebben gedaan en dat die op beer zeiden te stemmen een overgroot deel wolven was. En dat het gelijkspel tussen hem en mij ging. Maar dan kan ie alsnog wel een wolf zijn.
Oud 10-04-2006, 21:07
Sjoerd
Sjoerd is offline
nu er nog zo weinig mensen zijn moet wel iedereen stemmen natuurlijk
ik had Tink* niet echt gedacht, ik dacht dat beer eruit zou liggen.
volgende keer beter.
Oud 10-04-2006, 21:10
knorretjepooh
knorretjepooh is offline
ik vind dit een erg leuk spel! volgende keer ga ik ook meedoen!
Oud 10-04-2006, 21:42
Spelleider
Spelleider is offline
Toen TRA en hmhm de volgende ochtend bijkwamen, konden ze niet veel meer doen als terugkeren naar Breeg. Een trol zal zich namelijk nooit laten zien als het dag is....
Het duurde de hele dag om terug te keren. Ze kwamen 's nachts aan...
Helaas voor hen had iedereen al zijn ramen en deuren gebarricadeerd, en ook de stadspoort zat op slot. Daarom waren de dwerg en de doler genoodzaakt om over de poort heen te klimmen. Dit was voor hmhm natuurlijk niet zo'n probleem, maar TRA kon niet over de poort komen, vanwege zijn geringe lengte als dwerg zijnde....
Toen hoorde hmhm een kreet. Ze jumpte over de poort heen, TRA alleen achterlatend buiten de poort. Hmhm trok haar zwaard en rende op het geluid af. Ze zag een hobbit door de straten rennen, achtervolgt door een gigantische weerwolf!
'Deze kant op!' riep ze naar de hobbit. 'ELENDIL!!!!' schreeuwde ze en ze stortte zich op de wolf. Deze schudde haar echter van zich af. De wolf rende gewoon door en had al snel de vluchtende hobbit ingehaald. (want hobbits rennen niet zo hard met de korte beentjes en al dat overbodige lichaamsvet.) De hobbit werd met huid en haar verslonden. De wolf nam niet eens de moeite om te kauwen....
'NEEE! Moordenaar!' schreeuwde hmhm. Ze kwam overeind, klaar om de hobbit te wreken. Maar de wolf was niet onder de indruk en stormde op haar af. Toen klonk er een derde stem. 'Baruk Khazâd!!!! Khazâd aí Menû!!!' TheRedArrow kwam aanrennen, met zijn bijl in aanslag. De weerwolf zag de dwerg met zijn grote tweehandige bijl in al zijn furie, en besloot dat het tijd was voor een tactische terugtocht. Hij draaide zich om en rende weg.
hmhm klopte haar jas af. 'Precies op tijd, meester dwerg. Maar hoe kwam je nou over die poort heen?' De dwerg lachte en antwoordde: 'Niet eroverheen, erdoorheen! Ik heb gewoon een gat gemaakt met mijn bijl!' De dwerg bukte en pakte iets op. 'Van wie is dit?' Hij had een jas van hobbitformaat in zijn hand. De zojuist gedode hobbit had hem laten vallen.
'Dat is Netrams jas.' zei hmhm..........

Deelnemers:
1) Hanneke
2) Lilith (dorpeling)
3) Sjoerd
4) Saarah
5) Biertank 52 (dorpeling)
6) netram (dorpeling)
7) Beer
8) Tink* (dorpeling)
9) TRA
10) Tejay
11) Mr Soija (ziener)
12) hmhm
13) Misti (dorpeling)
14) duivelaartje
15) DrunkenMagician (dorpeling)

blauw=gedood
rood=opgegeten

Waarom maar één wolf? Ze hadden zich opgesplitst om een prooi te zoeken. Of hmhm en TRA zijn weerwolven. Of één van hen is een weerwolf. Alles is mogelijk, maar ik zeg niets.....

De hobbits beginnen op te raken. Dorpelingen, doe er iets aan!
Stemmen tot morgen 20:00 uur bijvoorbeeld.......
Oud 10-04-2006, 23:01
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik heb de hele tijd iemand in gedachte en weet voor 95% zeker dat hij/zij een weerwolf is. Nu maar kijken of die laatste 5% mij nu wel of niet bedriegdttdt (ik weet het niet)
Oud 10-04-2006, 23:01
Verwijderd
of gewoon 1 weerwolf heetf gestemd, lekker handig weer eens.
Oud 10-04-2006, 23:04
Femic
Femic is offline
Hanneke is weerwolf, ik zeg het je.
Oud 10-04-2006, 23:05
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Jij altijd met je Hanneke.
Oud 11-04-2006, 10:30
Femic
Femic is offline
Hahaha ja maar dit keer is 't écht zo, ik voel 't.
Oud 11-04-2006, 11:00
Tejay
Tejay is offline
Op Hanneke stemmen dan maar? Want ik weet het echt niet, 'k vind iedereen verdacht eigenlijk.
Oud 11-04-2006, 11:12
Tejay
Tejay is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 11-04-2006 @ 12:04 :
kon het niet laten
*kuch kuch mn teddybeer valt net op de grond kuck kuch*
Ook goed hoor , als 't maar geen gelijkspel wordt.

edit: oei, bedenk juist dat ik deze morgen al gestemd heb, kan dus niet meer veranderen
Oud 11-04-2006, 11:14
Verwijderd
Ik impliceer niks hè, moet mss die post snel verwijderen
Oud 11-04-2006, 11:15
Tejay
Tejay is offline
We kunnen best wat hulp gebruiken
Oud 11-04-2006, 12:04
Hanneke
Hanneke is offline
1) Hanneke
3) Sjoerd
4) Saarah
7) Beer
9) TRA
10) Tejay
12) hmhm
14) duivelaartje

Zitten er nu dus nog in, acht mensen waarvan drie weerwolven, een tovenaar en misschien nog een wolfsbane.

Bij de vorige ronde zeiden Tink*, Tejay en Saarah op de communiceerbeer te gaan stemmen (en ik, maar ik ben vergeten te stemmen). Tink* was geen weerwolf, er is dus geen reden om aan te nemen dat zij hierover gelogen heeft.
Sjoerd en beer zeiden allebei op Netram te stemmen.
Tra 'zegt' op Tink* gestemd te hebben.
hmhm en duivelaartje zeiden niks.

Het gelijkspel was tussen Tink* en nog iemand (of misschien wel twee?) Netram is net opgegeten, als hij ook bij het gelijkspel zat zouden de wolven hem niet opeten. Dus waarschijnlijk heeft of beer, of Sjoer (of allebei) gelogen over wie die ging stemmen.
Op beer was sowieso 1 stem, en op Tink* (denk ik) ook. (n.a.v. de post van de spelleider waaruit ik denk op te kunnen maken dat TRA geen weerwolf is.)
Ik denk dat het gelijkspel 2-2 was voor allebei, wat dus betekend dat hmhm of duivelaartje gestemd heeft op Tink* en dat Tejay of Saarah gelogen heeft (waarvan ik Saarah het meest verdenk, maar daar heb ik niet echt een reden voor).

Verdachtenlijstje:
-Saarah
-Tejay
-Beer
-Sjoerd
Omdat zij waarschijnlijk gelogen hebben.

Of ik zit er helemaal naast, dat kan ook.

Edit: Beetje stomme spelfout

Laatst gewijzigd op 11-04-2006 om 18:34.
Oud 11-04-2006, 12:08
Verwijderd
hey zelfde lijst min of meer
Oud 11-04-2006, 12:33
Saarah
Saarah is offline
Ik weet eigenlijk niet wie ik écht verdacht vind . Tejay mss, of Hanneke, of TRA. Hmm, iedereen kan volgens mij wel weerwolf zijn .
Ik heb op TRA gestemd. Een écht goede reden heb ik daar niet voor, "vrouwelijke intuïtie" zeg maar
Oud 11-04-2006, 12:49
Tejay
Tejay is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 11-04-2006 @ 13:04 :
heel wat..
Ik heb niet gelogen, ik ben vergeten te stemmen
waarvoor mijn oprechte excuses!
Oud 11-04-2006, 13:04
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
(n.a.v. de post van de spelleider waaruit ik denk op te kunnen maken dat TRA geen weerwolf is.)
Daar moet je niet naar kijken. Het is bij mij zelfs al een keer voorgekomen dat iemand 'vocht' tegen drie weerwolven, maar dat diegene later zelf een weerwolf bleek te zijn....
Nu heb ik daarom expres het 'gevecht' maar tegen een wolf gedaan, om TRA en hmhm er als verdachte in te kunnen houden.

Ik schrijf de verhalen gewoon omdat ik jullie wil amuseren, ik kijk alleen wie er gedood is en wie die was en daar verzin ik een verhaal omheen, waar soms andere mensen aan mee doen. Ik kijk expres niet wat die anderen voor rol hebben, om het verhaal niet te beinvloeden.

voorbeeld: vorig spel was FuSe de 'bad guy' waar iedereen een hekel aan had, maar zijn rol was wolfsbane.... Dat zag ik pas toen ie gedood werd....
Oud 11-04-2006, 13:53
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 11-04-2006 @ 14:04 :
Daar moet je niet naar kijken. Het is bij mij zelfs al een keer voorgekomen dat iemand 'vocht' tegen drie weerwolven, maar dat diegene later zelf een weerwolf bleek te zijn....
Nu heb ik daarom expres het 'gevecht' maar tegen een wolf gedaan, om TRA en hmhm er als verdachte in te kunnen houden.

Ik schrijf de verhalen gewoon omdat ik jullie wil amuseren, ik kijk alleen wie er gedood is en wie die was en daar verzin ik een verhaal omheen, waar soms andere mensen aan mee doen. Ik kijk expres niet wat die anderen voor rol hebben, om het verhaal niet te beinvloeden.

voorbeeld: vorig spel was FuSe de 'bad guy' waar iedereen een hekel aan had, maar zijn rol was wolfsbane.... Dat zag ik pas toen ie gedood werd....
Ik bedoel de post ervoor, je reactie op TRA
Oud 11-04-2006, 14:06
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 11-04-2006 @ 14:53 :
Ik bedoel de post ervoor, je reactie op TRA
Wat, dat van die geliefde?
Ik weet wie zijn geliefde is, dat bedoelde ik.....
Of hij erop gestemd heeft weet ik lekker ook, en jij niet
Oud 11-04-2006, 15:05
Tink*
Tink* is offline
Als tra een wolf blijkt te zijn dan ga ik 'm slaan. Dan heeft ie mij laten vermoorden.
Oud 11-04-2006, 15:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:

Verdachtenlijstje:
-Saarah
-Tejay
-Beer
-Sjoerd

Ik denk een beetje aan dezelfden, ookal vind ik Tejay niet zo verdacht en zit ik te twijfelen tussen Beer en Saarah. Als iedereen ertussen gaat twijfelen wordt het natuurlijk weer niets -> gelijkspel... Kan een weerwolf zich even melden..?
Oud 11-04-2006, 15:18
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 11-04-2006 @ 16:10 :
Ik denk een beetje aan dezelfden, ookal vind ik Tejay niet zo verdacht en zit ik te twijfelen tussen Beer en Saarah. Als iedereen ertussen gaat twijfelen wordt het natuurlijk weer niets -> gelijkspel... Kan een weerwolf zich even melden..?
Ik denk dat Tejay er wel uit kan. Maar dat is niet echt ergens op gebaseerd, meer mijn gevoel. Maar anders gaan we eerst voor Sjoerd?

edit: Uit het verdachtenlijstje dus
Oud 11-04-2006, 15:26
Tejay
Tejay is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 11-04-2006 @ 16:18 :
Ik denk dat Tejay er wel uit kan. Maar dat is niet echt ergens op gebaseerd, meer mijn gevoel. Maar anders gaan we eerst voor Sjoerd?

Oef
Oud 11-04-2006, 15:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 11-04-2006 @ 16:18 :

Tejay eruit stemmen voor de lol? Ik hoop dat je edit op Tejay slaat, anders ga ik jou wel verdacht vinden, zomaar mensen wegstemmen. Nee, Tejay lijkt me wel iemand voor de tovenaar ofzo.

Ik vind Saarah en Beer iets meer verdacht dan Sjoerd, maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Ze kunnen het allemaal zijn, maar we moeten we eensgezind stemmen, anders hebben de wolven het weer voor het zeggen... Maar als ik dat blauwe in Mr Soija post zie, dan denk ik aan beer. Naief om daar naar te kijken..?
Oud 11-04-2006, 15:33
Tejay
Tejay is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 11-04-2006 @ 16:29 :
Maar als ik dat blauwe in Mr Soija post zie, dan denk ik aan beer. Naief om daar naar te kijken..?
Hij was natuurlijk wel de ziener...

Regels voor berichten