Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
op gen benk niet slecht bezig, nog 30 puntjes tot lord ![]()
__________________
This confession has meant nothing. There are no more barriers to cross.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wij net ook een war gehad, was alleen vrij pointless. Uiteindelijk +4k acres, zij -3k... Maargoed, wij toch maar gesurrendered (deel van gains was in hostile), hadden net niet genoeg voor withdraw op mintime :<
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik snap het wel...het was me even ontschoten in welk kd je speelde ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je kunt surrenderen moet de meter toch onder de 47.5% staan? en zolang er geen tijdsafspraken zijn gemaakt voor min.time wars, kun je op dat moment er wel beter voorstaan, maar gaat om eindresultaat
__________________
[spAm]
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En tuurlijk gaat het om het eindresultaat, dat was helaas iets minder dan verwacht, maargoed, niks aan te doen.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik denk niet dat Pep daar aan doet. Je zit toch nog in Free he? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() nee doet 'ie niet ![]() ![]() ![]() juh ![]()
__________________
[spAm]
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() For race changes, it looks like we will likely start with the current WOL races as our base level. We'd like to implement some combination (maybe not all) of these bonuses into the races. They may not end up with the races listed here, but this is kind of the initial pool of bonuses/drawbacks we're looking at incorporating. This would also entail removing other bonuses/drawbacks, of course. Humans: 2/2 Soldiers, No Free Buildings from Combat zuigt, bedoel, wie gebruik d'r nou soldiers? redelijk nutteloos, en die Free Buildings zijn normaal op zich wel handig, maar niet echt bepalend. Waardeloze change ![]() Elves: ID all incoming spells, no runes needed, no dungeons op zich wel aardige boost, geen towers is nice ![]() Dwarves: Free building construction, harsher starvation free building, dus ook free speedbuilden? wel lekker ![]() Orcs: No draft costs, extra strength massacre nog betere dragonslayers ![]() Halflings: ID all incoming ops, stronger Prisoner/Mercenaries mercs/prisoners zijn soms wel handig, maar halfers zijn nou niet echt aantrekkelijk om als attacker te spelen.. Avians: Faster attack times, No Specialist Credits, Swapping specialists. Faster attack times ![]() ![]() ![]() ![]() Undeads (this really may not work but we'll try some more): High max population, low birthrates, limited/no science access, possible peasant growth only coming from barren land. Beetje zoals genesis, zal afhangen van hoe hoog ze die max pop maken.. Obviously, there is still a lot of work to be done here... More will be posted as we get a better feel for it. - We will likely implement the war meter change, longer attack times, and maybe limited some protection options. klote change ![]() - We will probably drop the self-spell idea for now. Other changes we're currently looking at: - Possible use of prisoners to fill jobs - Multiple building adjustments - Changes to science to make them a better strategic option (for example, raising NW to better reflect their value) - War changes such as moving razed acres back to a kingdom's exploration pool de laatste changes zijn niet echt van grote invloed, of iig nog niet bekend... njah, tot nu toe zou ik zeggen Avian voor warren ![]() ![]()
__________________
[spAm]
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() undeads zullen vooral hun kracht te danken hebben aan die max pop. Als je die net zo groot is als op Gen, zijn UDs behoorlijk sterk (m'n monarch heeft een ud op gen, hij zegt dat 't wel te doen is).. maar denk niet dat iemand z'n land barren laat om iets sneller pezzies te krijgen. en dacht dat ze de meter helemaal weg wilde halen ofzo? meest achterlijke idee ooit, war-meter is op dit moment het enige wat voor beide partijen gelijk is in een war en waaraan iedereen duidelijk kan zien hoe de stand is. T/Ms kunnen meer invloed hebben als hun ops/spells meer damage doen, hoewel T/Ms altijd al gewoon een ondersteunde invloed hebben gehad (op de enkele mass-Landlust KDs na dan).
__________________
[spAm]
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() door de redelijk begin-waardes van honor hadden zij met hun WH's voordeel tov onze Merch.. maar al met al leuke oorlog ![]() zij wel meer honor gewonnen, en meter was 49%.. maar evengoed leuk ![]() nieuwe age lijkt me de keuze duidelijk als je wilt warren ![]()
__________________
[spAm]
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|