![]() |
|
![]() |
Hoihoi,..
Ik wilde dit even aan de orde brengen wand ik zit er ineens mee in me hoofd,.. ![]() Ik heb het over sex via het internet,.. het heeft een speciale naam maar ik weet nie hoe je het schrijft,.. ![]() Een aantal vragen waar ik mee zit zijn - Kan het een ralatie in real-life veranderen? - Als je het doet met een op het internet ontmoete persoon, kan het een ralatie maken? - Is het makkelijker om zomaar even te doen dan in het echt? Een klein voorbeeldje,.. ![]() www.habbohotel.nl Je kan er een popetje maken en als het waren een nieuwe wereld in gaan,.. een internet wereld,.. Je kan er woorden als sex, kut, lul en nog veel meer,.. sexuele woorden en scheld woorden niet zeggen,.. maar mensen maken er een heel leven,.. ze hebben een vriendje/vriendinnetje,.. ze trouwen zelfs,.. ze hebben OOK kinderen en ik vraag me dan af,.. iedereen weet dat kinderen niet door de ooienvaar woorden afgelevert,.. dus dat moeten ze het dus gedaan hebben,.. ![]() Of jullie me uit de put kunnen halen wand ik snap het niet meer,.. is het goed,.. is het slecht,.. help me,.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
voordat je je computer definitief uitzet, even naar www.bol.com surfen en een leven kopen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
What hurts the most, was being so close. Randomnaam | 11 | 11-12-2011 17:36 | |
De Kantine |
hulp nodig met trainen van chatbot willow1 | 69 | 07-03-2005 22:29 | |
Seksualiteit |
seksdating Verwijderd | 58 | 13-09-2003 12:28 | |
Liefde & Relatie |
Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad... Tinkelfeetje | 18 | 07-05-2003 16:12 | |
Liefde & Relatie |
zoenen verplicht? Tha White Eagle | 55 | 04-11-2002 20:53 | |
Seksualiteit |
Eisen windowlicker | 29 | 28-06-2002 10:37 |